Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lajmund

    őstag

    "Tisztelt Ügyfelünk

    Köszönjük az eddigi türelmét.

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy kollégáink visszajeleztek az ajándékszíjjal kapcsolatban és jelezték, hogy elindították a folyamatot. Hamarosan szállítócég kollégái keresik Önt a kiszállítással kapcsolatban."

    Még tegnapi üzenet. Gondoltam nem irok addig amig a szállito cég nem keres de eddig nem tették meg tegnap reggel óta. Mondhatni 2 munkanap alatt. Lehet nem jár a samsunghoz futár csak hetente egyszer? Vagy ujra kifogyott? Szóval ujra elinditották a folyamatot :)) itt tartunk most :D

    Lehet fogadni.

    1. lehetöség: Most már tényleg elindult a folyamat és ha arra jár a futár oda adják neki és valamikor megjön :D 2.3 odds

    2.lehetöség: Ez egy ujjabb terelés egy különleges anomáli miatt ujra elveszik a rendszerben a dolog és legközelebb amikor hivom öket semmit nem fog látni a kolléga 1.50 odds

    3.lehetöség: Másnak küldik ki a szijjat szintén egy rendszer anomália miatt ami után végleg buktam a sztorit :D 3.7 odds

    Kérdés! Mennyi esélyt lát arra hogy ajánlja a családjának barátainak a samsung webshop-ot? ZÉRÓ XD

Új hozzászólás Aktív témák