Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) keIdor válasza TBT (#100) üzenetére


keIdor
titán

Nem csoda, lesz még több is, ha az eladások úgy alakulnak.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#102) TBT válasza keIdor (#101) üzenetére


TBT
addikt

3 hónap múlva XBox rölíz, 8 hónap múlva PC-s verzió (2016 tavaszát pletykálják) és 15 hónap múlva PS4-es verzió.
No comment, méghogy a fontosak a rajongók... :U

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#103) TBT


TBT
addikt

Lara késelési szokását valószínűleg ez ihlette! :DD

[ Szerkesztve ]

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#104) TBT


TBT
addikt

Befutott a beígért Szíriai demó!

Lara gyönyörű!

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#105) TBT válasza TBT (#104) üzenetére


TBT
addikt

Így, hogy nem az agyatlan hentelésen van a hangsúly, hanem a felfedezésen és a Tomb-okon, lazán megidézi a klasszikus Tomb Raider játékokat, ami nagyon szuper. Rettentő hangulatos a játék és mesés, mint a kilátás, mint pedig a Tomb.
Lara gyönyörű (nagyon szépen van kidolgozva a modell, ismét nőies lett, a ruházata is részletgazdag, feszül rendesen az a naci és a ruházata is gyűrődik rendesen) Jó ránézni na, ezt amúgy sem lehet elmondani minden női játékszereplőről, de Lara most sem hazudtolta meg magát! :D

Ahogy elnézem kissé tapasztaltabb és akrobatikusabb is lett. Az a vízbe ugrás mesteri, úszni is tud a csaj, illetve egy-két ugrás lazán az Underworld-re emlékeztet. A GamesCom trailer csalódást okozott, ez pedig felcsigázott.
Mondjuk ezt a nyomd meg a Q gombot és majd az meg mutatja, hogy mit csinálj, hanyagolnám a játékból, de ez van (18 éves korban a gyereknek még nincs agya ahhoz, hogy gondolkodjon és, hogy felmérje a környezetét - mert ugye 18+ besorolású a játék).
A TressFX érdekességét pedig betudom annak, hogy ez még csak az áprilisi verzió (abból készítettek demót, azt vitték az E3-re meg a GamesCom-ra is - Brian Horton közleménye alapján), szóval ennél valamicskét előrehaladottabb lehet a dolog (és még fog is fejlődni valamennyit, hisz még 3 hónap van a premierig). Gyakorlatilag az E3 és a GamesCom-on ez volt az egyetlen olyan játék, amivel már most is szívesen játszanék (Blizzard cuccokat leszámítva), de ezzel várnom kell 2016 tavaszáig. Fák jú Micro$$$$$$$$$$$$$oft.

A vizes Lara állati jól néz ki, és, ha belegondolok, hogy ez PC-n még ennél is jobban fog kinézni! Wow!

Még a végén tényleg elhiszem, hogy ez lesz a legjobb Tomb Raider játék! :C

[ Szerkesztve ]

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#106) Vistaboy válasza TBT (#105) üzenetére


Vistaboy
veterán

Hát nem tudom, tényleg ott van grafikailag, és az is üdvözölendő, hogy végre nem a lövöldözésen van a hangsúly. Viszont lehet, hogy velem van a baj, de ebben a videóban én egy árva olyan részt sem látok, ahol valóban gondolkodni kelljen ahhoz, hogy továbbjuss. :F Mi a fenéért kell bele az a hatalmas, világító célkereszt, amikor ránézésre megmondom, hogy full lineárisak a pályák, el sem lehet majd benne tévedni.

Nehogy már egy percre is meg kelljen állnod körülnézni, hogy magadtól találd meg a repedést a falon. :W Csak nyomd meg a gombot és megmutatjuk, mit kell csinálni. Hát ez marha nagy felfedezési élményt ad, mondhatom. :((

Ettől eltekintve várós a játék, de továbbra sem értem, miért kell Tomb Raidernek hívni, amikor köze nincs az egészhez. Viszont az már tényleg jó volt, hogy megmutatták, ilyen is van benne, már csak az kellene, hogy legyen legalább egy tucatnyi ilyen helyszín minden pályán. És lehetőleg QTE-t egy darabot sem kérünk bele, különösen nem a főellenfeleknél, ahol egy rossz gombnyomás után újra kell kezdeni mindent az elejéről. :(((

Sajnos ezek az új-generációs játékok közül már egyik sem lesz olyan jó, hogy rámondhassuk: ez a legjobb rész. Amilyen Tomb Raidert még szerintem a mai grafika- és akció-orientált világban össze lehetne hozni, az inkább a TR: Underworld-re hasonlítana felépítésileg. Annál bonyolultabb szerkezetű pályákat nem tudnának megvalósítani, mert ha nem lenne lineáris, nem tudnák olyan moziszerűre és valósághűre elkészíteni, hogy a mai grafika-huszárok megelégedhessenek a látvánnyal. :N

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#107) Shing válasza Vistaboy (#106) üzenetére


Shing
őstag

Nem muszáj használni azt a képességet. 2013-as részben annyira nem használtam, hogy a végére el is felejtettem, hogy van olyan. De az tényleg vicc, hogy ilyet beletettek pont akkor, amikor könnyebbé csinálták a játékot. :U
Amúgy a végén a bevágásoknál látni, hogy lesznek gondolkodósabb részek. Plusz ahogy beér a nagy terembe látni, hogy van ott tennivaló. Az már biztos, hogy ez egy jobb (TR) játék lesz mint az előző.

(#108) TBT válasza Vistaboy (#106) üzenetére


TBT
addikt

Lesz benne több fejtörő, egy részét direkt nem is lövik el (átugorják azokat a jeleneteket). De amúgy ja, már most jobbnak tűnik az előzőnél (nem mintha az olyan rossz lett volna, csak itt jobban érezni a Tomb Raider feelinget, mint a 2013-as résznél).

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#109) Vistaboy válasza Shing (#107) üzenetére


Vistaboy
veterán

Nem is használtam, akkor felesleges lett volna játszani vele. Az egésznek pont a lényegét lövi le, ez olyan, mintha úgy fejtenél meg egy keresztrejtvényt, hogy bemásolod a megoldást a hátsó oldaláról. :U

Egyébként félreértés ne essék, nekem is sokkal jobban tetszett már ez a bemutató, mint a korábbiak, és nem is vártam, hogy lelövik a poént egy-két rejtvény megoldásáról. Pusztán csak amiatt nyilvánítottam nemtetszést, hogy megint fogják a játékosok kezét, mintha önállóan nem tudnák végigjátszani a játékot. Nevetséges. :)

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#110) Vistaboy válasza TBT (#108) üzenetére


Vistaboy
veterán

Szerintem az Anniversary (A legelső rész remake-je) volt a legjobb Tomb Raider, amit kiadtak. Ebben a részben sikerült a modern, szép grafika mellett megőrizni az eredeti rész felépítését. Íme egy kis ízelítő:

Tomb Raider Anniversary Walkthrough - St. Francis Folly

Szerintem itt kezdődik az igazi Tomb Raider, én valami hasonlót látnék már szívesen az elkövetkező epizódokban. Ezen látszik, hogy meg lehet oldani nem lineáris pályákkal is, ahol oda-vissza be kell járni a terepet kulcsok és relikviák után. És nem csak opcionálisan, hanem tényleg nem tudsz addig továbbjutni, míg meg nem találod őket. Nekem pont ez hiányzik a 2013-as részből és a most készülőből is. :K

De várjuk meg a végét. Mindenképp meg fogom venni, ez már befejezett tény, remélhetőleg tényleg lesznek benne normális sírrabló részek is. Ha legalább a játékidő felét ezek teszik ki, már egy szót sem fogok szólni. Ami pedig az achievementeket illeti, a sírok megoldásaihoz kössék inkább, ne a szanaszét heverő gyűjthető GPS-adókhoz, amit hatalmas jel mutat már kilométerekről. :U

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#111) Xerxész válasza Vistaboy (#110) üzenetére


Xerxész
őstag

Egyetértek. :)
Az Anniversary volt a legjobb.
Kevés ellenfél, sok fejtörő és platforming (van egyáltalán ilyen szó? :DDD ), és a nagyobb pályák végén egy-egy főellenség, amiket szintén igen rafináltan lehetett csak legyőzni.
Óóóó...azok a fránya kentaurok a görög pálya végén. ;]
Talán a játéktörténelem egyik legfurfangosabb főellenségei voltak...

(#112) TBT válasza Vistaboy (#109) üzenetére


TBT
addikt

Teljes mértékben igazad van. Ez a dolog engem is zavart, de a durva az, hogy 18-as besorolású a játék. Ezek szerint egy 18 éves nem tud megoldani feladványokat, problémákat és nem tudja felmérni a környezetét sem (mit mivel lehet összehozni, mi mivel működhet együtt)? Mert ezek alapján erre tudok következtetni. Azaz egy 18 évesnek fogni kell a kezét, tán agyhalott az a "gyerek"?

[ Szerkesztve ]

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#113) #08052480 válasza Shing (#99) üzenetére


#08052480
törölt tag

Nekem a kedvenc részem a 4., ott minden pont jó mennyiségben volt jelen a játékban. Voltak jó kis fejtörők (mert azért voltak tényleges fejtörők is)

Szerintem is a negyedik resz volt a csucs (a palyatervezes ott ert be teljesen a Core-nal es az volt es elso - es utolso - resz, ahol neha lazitottak a gorcsos level-after-level felepitesen es nagyobb reszeket lehet kereszte-kasul bejarni, a'la Alexandria), az viszont nem nagyon remlik sem innet, sem a tobbi reszbol, hogy barmikor is meg kellett volna allnom gondolkodni. Konnyen el lehetett akar orakra is akadni egy helyen ha nem vetted eszre a fatol az erdot, de sajna nem a szofisztikalt fejtorok miatt - azok inkabb primitivek voltak (ladak tologatasa, kapcsolok megnyomasa megfelelo sorredben es hasonlo banalitasok) es logika egy csepp sem kellett hozzajuk (arra vannak mas jatekok).

# 111: Az Anniversary volt a legjobb.

Uh :Y

[ Szerkesztve ]

(#114) TBT


TBT
addikt

Ismét szerelmes lettem! :DD

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#115) Aakisan válasza TBT (#114) üzenetére


Aakisan
aktív tag

My wife :))

[ Szerkesztve ]

(#116) TBT válasza Aakisan (#115) üzenetére


TBT
addikt

Álomnő kategória, viszont direkt csinálják ilyen szépre és vonzóra (a fejlesztők és CL (Camilla Luddington) szerint is LC (Lara Croft) egy szex-ikon, emiatt fontosnak érzik, hogy odafigyeljenek a kidolgozására).
Emellett biztos vagyok benne, hogy ilyen csajszi a világon nincs (ilyen külsővel és adottságokkal, ilyen belső jellemzőkkel, ilyen érdeklődéssel és berendezkedéssel), szóval ez nagy gonoszság a fejlesztőktől. :D

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#117) Aakisan válasza TBT (#116) üzenetére


Aakisan
aktív tag

Jól csinálják,engem megvettek. :D Alapból szeretem a TR- t ,szóval kötelező vétel,de nem tudom ,hogy melyik platformra.

(#118) Vistaboy válasza Aakisan (#117) üzenetére


Vistaboy
veterán

Csakis PC-re. ;) Ezzel is megmutatjuk nekik, hogy nem minden XBOX, ami fénylik. :N Igenis, a PC felhasználók is megveszik a játékokat, nem csak XBOX-on lehet velük profitot termelni. Sajnos amíg a Micro$oft teletömi a fejlesztők zsebét, hogy exkluzívak legyenek a játékok, addig nem kerülhetjük el, hogy várnunk kelljen rájuk PC-re, de legalább így lesz saját verziónk is belőlük. :K

Viszont mi, játékosok, legalább annyit tegyünk is meg érte, hogy PC-re vesszük meg a játékokat, ha már ennél többet nem tehetünk. Ha warezolunk, azzal magunk alatt vágjuk a fát. Ha XBOX-ra vesszük meg, azzal szintén azt érjük el, hogy előbb-utóbb minden konzolra jelenik meg, mert ott van profit. Egyetlen lehetőség van arra, hogy a fejlesztők PC-s kiadást készítsenek a jövőben:

Vegyük meg minél többen a PC verziót!

Így valóban teszünk is érte, hogy életben tartsuk a PC-s játékokat. Minden más esetben csak magunknak ártunk. Kontrollert lehet kötni PC-re is, úgyhogy aki nem szeret egérrel és billentyűzettel játszani, az se csak konzolban gondolkodjon. :)

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#119) keIdor válasza Vistaboy (#118) üzenetére


keIdor
titán

Akinél ott egy One, az nem tudom minek sz**assa magát azzal, hogy vár. Semmi érv nem szól emellett...

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#120) Vistaboy válasza keIdor (#119) üzenetére


Vistaboy
veterán

Aki már megvett egy XBOX One-t, azt szerintem onnantól kezdve egyáltalán nem érdekli, hogy lesz-e PC verzió a játékokból, vagy sem. Tisztelet persze a kivételnek, de nem hiszem, hogy van ilyen.

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#121) keIdor válasza Vistaboy (#120) üzenetére


keIdor
titán

Na jó, csak nekem ebből ez jött le.:) "Ha XBOX-ra vesszük meg, azzal szintén azt érjük el, hogy előbb-utóbb minden konzolra jelenik meg, mert ott van profit."
A profit amúgy mindig is konzolon lesz nagyobb, ez már nem fog megváltozni. Már önmagában az, hogy csak egy féle hardverre kell optimalizálni óriási előny, kevesebb pénz és idő kell hozzá, ezzel úgyse lehet mit kezdeni.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#122) Shing válasza keIdor (#121) üzenetére


Shing
őstag

Azt mi nem tudhatjuk, hogy melyik platformon nagyobb a profit, mert eddig még sohasem beszéltek róla. Fejlesztésnél pedig már két legyet ütnek egy csapásra a DX12-vel. Bár lehet, hogy kap még DX11 támogatást.

(#123) Prosector válasza Shing (#122) üzenetére


Prosector
addikt

Azt olvastam DX12/W10 only lesz.

(#124) oriic válasza Prosector (#123) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Ez egy félreértésen alapult, játszható lesz DX11 alatt is, és menni fog Win7-8 rendszereken is.

Live-Die-Respawn

(#125) Prosector válasza oriic (#124) üzenetére


Prosector
addikt

Es azt lehet tudni, h W10 alatt valaszthato lesz a rendering, v ott csak DX12 lesz alapbol?

Jo lenne osszehasonlitani a W10/DX11 vs. W10/DX12 benchet.

(#126) TBT válasza Prosector (#125) üzenetére


TBT
addikt

PC-s verzióról még semmi konkrétum nincs. Majd 2016-ban (2015 végéig a fejlesztőket köti a Microsoft szerződése, így nem beszélhetnek a PC-s és PS4-es változatról)!

A PC-s és PS4-es változatot is a Square Enix jelentette be.

[ Szerkesztve ]

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#127) Vistaboy válasza keIdor (#121) üzenetére


Vistaboy
veterán

Elméletileg ezért lesz majd érdekes a DirectX12, mert az XBOX One és a Win10 is nagyjából ugyanúgy lesz képes futtatni az arra írt játékokat, egyedül csak pár kisebb módosítást kell elméletben eszközölni rajtuk. Ez mondjuk így leírva túl szépnek hangzik, hiszen a MS nem titkoltan az XBOX One felé akarja terelni a játékos népeket, nem Win10-re és PC-re. De majd elválik.

Az viszont biztos, hogy még abban az esetben is, ha szimplán át kellene másolni az XBOX One-ra írt DX12 játékot PC-re, és már lehetne is úgy kiadni, akkor is lesznek exkluzív időszakok, mert máskülönben nem fogyna a konzol...

(#126) TBT: Remélem, hogy a PC kiadás LEGALÁBB azt a színvonalat hozni fogja, mint az eddigi videókon látott XBOX One változat. Ez a grafika számomra így megfelelő lenne, már csak az kell, hogy ne legyen tömve bugokkal. Remélhetőleg nem az ünnepek után, kómás fejjel állnak neki a PC átirat elkészítésének... :DDD

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#128) TBT válasza Vistaboy (#127) üzenetére


TBT
addikt

Ugyanazok készítik a portot, akik a 2013-as rész esetében. Bár ott az indulásnál voltak apróbb hibák (és kimaradt animációk), de hamar orvosolták a problémákat. A TressFX kiforratlansága meg nem csak a Nixxes hibája, meg akkor a 3 platformra egy időben kellett kihozni a játékot, most "szerencsére" más a helyzet.
Most az egyes platformok között lesz 5-6 hónap eltérés, ennyi idő alatt azért össze lehet hozni a megfelelő portot.

A PC-s verzióba (Nixxes) besegít a Microsoft (DX12 + Win 10 miatt), az AMD (TressFX + valami új technológiát is emlegetnek, amit már az R9 300-as sorozat is "tud" - AMD Kupon pls) és a Crystal is (mint mondták, most már a PC-s és PS4-es verzióba is be fognak dolgozni, nem úgy mint korábban). Szóval bizakodó vagyok. Március közepére datálják a PC-s verzió érkezését, szóval az gyakorlatilag 5 hónap az XBox-os verziók megjelenése után. Ennyi idő alatt azért össze lehet ekézni egy valamire való PC-s portot (ekkora hátszéllel pedig főleg) és lehet javítani az XBox-os verzió bugjait is. Persze lehet, hogy a ruhás/küldetéses DLC-ket nem kapjuk mi meg alapból (majd a PS4-esek a Complete Edition keretében), de ha a PC-s verzió szuper lesz, már fölösleges lesz lázadni és rinyálni az XBox exkluzivitásért meg az ingyen (kompenzációs) DLC-kért.

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#129) TBT


TBT
addikt

Az alábbi helyszíneken fog még szerepelni a játék (valószínűleg lesz némi új információ, kép- és videóanyag):
Xbox X15 Showcase |Toronto, Canada | 8/19
PAX Prime | Seattle | 8/27 - 8/31
Eurogamer | Birmingham, UK | 9/24 - 9/27
Paris Games Week | Paris, France | 10/28 - 11/1

A Rise of the Tomb Raider sírjairól

[ Szerkesztve ]

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#130) oriic válasza TBT (#129) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Ha tippelnem kellene, akkor a TGS-en is kint lesz.(Tokyo Game Show)

Live-Die-Respawn

(#131) TBT válasza oriic (#130) üzenetére


TBT
addikt

Hivatalos blogbejegyzés szerint már csak ezeken az eseményeken fog szerepelni a játék, amíg megjelenik. TGS szeptemberben esedékes (tavaly akkor volt - Ori and the Blind Forest prológusa alapján), de oda szerintem nem viszik ki. Meglincselnék őket, amiért 1 évet késik a PS4-es verzió (szerintem ott azért főként jóval több PS4 van, mint X1).
Amúgy is beárnyékolja már a játékot az a herce-hurca, amit tavaly okozott a Microsoft-Square-Crystal triója, nem kellene további olaj a tűzre. :D

[ Szerkesztve ]

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#132) oriic válasza TBT (#131) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Szép lenne ha egy japán rendezvényre nem vinnének ki egy Square Enix játékot. :DDD (TGS-re amúgy sem csak PS játékokat visznek ki.)

Live-Die-Respawn

(#133) Vistaboy válasza TBT (#128) üzenetére


Vistaboy
veterán

"Persze lehet, hogy a ruhás/küldetéses DLC-ket nem kapjuk mi meg alapból (majd a PS4-esek a Complete Edition keretében), de ha a PC-s verzió szuper lesz, már fölösleges lesz lázadni és rinyálni az XBox exkluzivitásért meg az ingyen (kompenzációs) DLC-kért."

Megmondom őszintén, hogy én tartok kissé ettől a nagy DLC-áradattól. Nem arról van szó, hogy hiányoznának az extra fegyverek, kártyák, ruhák és hasonlók, sokkal inkább attól félek, hogy látták a rajongók panaszkodását, már ami a kifosztható sírok kevés mivoltát illeti. Ezért most felcsigázzák mindenki kedvét, hogy sokkal több felfedezhető helyszín lesz benne, kifosztható sírkamrákkal.

Nehogy az legyen a vége, hogy a valódi, tényleg jól megcsinált és hangulatos sírok DLC-ként legyenek elérhetőek, az alapjátékban pedig továbbra is csak minimális mennyiségű ilyen hely legyen. Mert akkor meg leszek lőve, DLC-ket nem tudok venni kártya hiányában. De még ha lenne is, akkor sem futná a keretből, mert 15K-nál többet egyelőre nem tudok rá költeni. Jön a DOOM, a Mass Effect Andromeda, és egy rakás más játék, amit 2016-ra csúsztattak. Legalább az alapkiadást meg kellene venni belőlük, viszont DLC-kre már nem lesz keret.

Ui.: Ha úgy lesz, mint a 2013-as Tomb Raidernél, hogy az összes DLC multis és csak egy extra helyszín lesz (Az sem különösebben nagy), akkor nem fog zavarni a dolog.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#134) k-adi válasza oriic (#132) üzenetére


k-adi
nagyúr

Jaja TGS en tuti kint lesz! :)

(#135) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Próbakör és interjú

Live-Die-Respawn

(#136) TBT válasza oriic (#135) üzenetére


TBT
addikt

Azok a hozzászólások! :DD

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#137) TBT


TBT
addikt

Úgy tűnik lesz Collector's Edition a játékból.

Külön Guide van a CE-hez és a Standard változathoz is.
"$$$$$$$$$$$$zeretjük a rajongóinkat, ezért elké$$$$$$$$$$$$zítettük az eddigi legjobb Tomb Raider játékot, barátunkkal a Micro$$$$$$$$$$$$$$$$ofttal közösen!"

[ Szerkesztve ]

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#138) Vistaboy válasza TBT (#137) üzenetére


Vistaboy
veterán

Ja, tutira meg lesz pakolva minden földi jóval, és mire hozzánk elér, a gyengülő forint miatt lesz vagy 40K a CE. :( Én már nem bánnám, ha megmutatnák, milyen kiadásokat terveznek, mert ha nem lesz csak kétféle, a normál és a CE, akkor félek, hogy az alapkiadást sem ússzuk meg 15K alatt... :(((

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#139) TBT válasza Vistaboy (#138) üzenetére


TBT
addikt

Na várjál. Korántsem biztos, hogy a PC-s kiadásból lesz CE. Csak az XBox-os verzióról pletykálnak. :D
Meg mondjuk kicsit fail az X verzió után 5 hónappal koppra ugyanazt a CE-t kiadni PC-re.

[ Szerkesztve ]

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#140) Vistaboy válasza TBT (#139) üzenetére


Vistaboy
veterán

Szerintem meg lesz CE. Bolondok lennének nem kihasználni azt a pár százezer fanatikus Lara-rajongót, akik mindenképp megveszik a gyűjtői kiadást. Jómagam is szeretném, ha nem csak az alapváltozatra sikerülne összeszedni a pénzt, hanem beleférne egy speciális kiadás, ami fémdobozt és egyéb extrákat tartalmaz.

Ám erre kevés az esély, mivel érkezik a DOOM és a Mass Effect Andromeda is idén, ha mindet meg akarom venni, valószínűleg meg kell elégednem a szerényebb kiadásokkal. A CE annyira nem izgat, mert bár én is nagy Lara-rajongó vagyok, 40K-t nem adok egy játékért, legyen benne bármi is. :N

Pedig a Rise of the Tomb Raider mellett a DOOM is egy olyan játék lesz, amiből jó lenne egy speciális kiadás. :K

A Mass Effect Andromeda viszont más, mert EA-BioWare játék, ami a sok jövőbeni DLC miatt (Melyeket valószínűleg az alapjátékból vágnak majd ki, ergo nélkülük kiherélt lesz a program), teljesen élvezhetetlen lesz. Márpedig én félkész játékért nem fogok fizetni. Majd ha lesz GOTY, amiben minden DLC benne van, akkor megveszem, de az EA nem arról híres, hogy efféle kiadást készít. Viszont ha nem lesz sok olyan DLC, ami megcsonkítja a történetet, akkor beruházok az alapkiadásra. Ellenkező esetben marad Mari néni sarki áruháza...

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#141) TBT válasza Vistaboy (#140) üzenetére


TBT
addikt

EA-BioWare játékért már elvből nem adnék pénzt! Legalább is nem annyit, amennyit elkérnek érte a megjelenéskor...
Számomra a Dragon Age Inquisition volt az utolsó szög a BioWare koporsójába.

TR fronton más a helyzet (bár ezeket a majmokat sem kell félteni - Microsoft barátság), szóval remélem, hogy lesz CE vagy valamilyen Limited Edition és azt is, hogy nem lesz olyan drága. Bár aztán lehet, hogy ezt sem veszem meg (nehogy már elpénzeljem ezeket a fajankókat, amiért így kiszúrtak a PC-s és PS-es táborral), szóval lehet csak AMD kupon lesz belőle. :D

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#142) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

(#143) TBT válasza oriic (#142) üzenetére


TBT
addikt

Kellemes meglepetés! Szeretjük a hirtelen érkező új videókat! :D

Mondjuk az AI-ról ez jut eszembe, de annyi baj legyen. Larának vannak új képességei és a játék is tud újat mutatni (valóban lehet lopakodni és nem kell halomra ölni a népet). Jó lesz ez, de miért csak 2016-ban érkezik PC-re? Rohadék Micro$$$$$$$$$$$$$$$$$oft! :(((

[ Szerkesztve ]

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#144) Vistaboy válasza oriic (#142) üzenetére


Vistaboy
veterán

Remek. Assassin's Creed játékmenetek után most a Splinter Cellt láthattuk... :(

Hol marad a Tomb Raider érzés? Nem arról volt szó, hogy felfedezni és sírokat kifosztani kell majd? Nyelvet tanulni, bejárni a környéket... miért kell egy ellenfelektől nyüzsgő táboron átlopakodni? Olyan kicsi a sziget, hogy körbekerülni nem lehet?

Nem tudom... nem azt mondom, hogy rossz lesz, de egyre jobban az az érzésem, hogy nagyon jó ötlet volt előbb XBOX-ra kiadni. Majd meglátjuk, milyen lesz. Ha megint az akció fog dominálni benne és minden sarkon ellenfélbe ütközünk (Most azt hagyjuk, hogy nem muszáj megölni őket, a lopakodás is unalmas ilyen hosszú távon), akkor bőven elég lesz belőle a normál kiadás. De az is csak azért, mert eddig mindegyik megvan. :K

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#145) k-adi válasza Vistaboy (#144) üzenetére


k-adi
nagyúr

AC alapból amúgy jó lenne, SC meg mindigis király sorozat volt.... :P

Egyszer azért megy sírás, mert nincs lopakodás és Lara rambozik, most meg van "valamilyen szinten" erre jön a rinya. :D beszarás

Amúgy engem csak az zavar, hogy nem igaz hogy nem tudja az AI kitalálni hogy honnan pottyanhatott vajon oda az a üveg mikor látja tisztán :D meg az se zavarja némelyiket, hogy a Semmiből hirtelen ott terem egy nyílvessző a falba :D
Meg amúgyis mi ez a hatalmas nagy ij Lara hátán? Most komolyan azzal képtelenség lenne ugráltatni, éppen ezért volt neki korábban is "csak" pisztolya (régebbi részekben Ugye kettő is, előzőben már hála égnek csak egy)

Viszont az nagyon tetszik nekem, hogy érzékeli a falat, és hozzálapul, illetve a kezével nekitámaszkodik, stb. :)

[ Szerkesztve ]

(#146) TBT válasza Vistaboy (#144) üzenetére


TBT
addikt

Nekem ez így jobban tetszik, mint a hentelős megoldás. Sokkal inkább illik ez a fiatal Larához, mint az.
Viszont a múltkori szíriai videó volt a legjobb, az a rész már hozta a Tomb Raider érzést.

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#147) Vistaboy válasza k-adi (#145) üzenetére


Vistaboy
veterán

"Egyszer azért megy sírás, mert nincs lopakodás és Lara rambozik, most meg van "valamilyen szinten" erre jön a rinya. :D beszarás"

Valamit félreértettél, de alaposan. Nem azért volt a sírás, mert nincs benne lopakodás, hanem azért, mert nincs elég felfedezés és ügyességi-logikai feladatok megoldása. A lopakodás a kutyának sem kellett, nem Sam Fishert irányítjuk, hanem Lara Croftot. Persze jó, hogy ki lehet kerülni a konfrontációt, de könyörgöm: mi a fenének kell egy egész hadsereg mellett ellopakodni??? A tábort el lehetne kerülni, csak pár őrszem mellett elosonni és kész. Ehelyett durr, bele a közepébe... ez az, amit nem értek.

Éa még azt, hogy miért pont a Tomb Raider sorozatra leginkább jellemző sírrabló részek lesznek opcionálisan kihagyhatók, és miért nem lehet inkább ezeket az idióta, ellenfelektől nyüzsgő helyeket valahogy megkerülni? Például a videón is: el akarunk jutni a házba, ami mindennek tűnik, csak egy régészeti - kincskeresői szempontból kifosztásra alkalmaz helyszínnek nem. De Lara mégis oda akar eljutni, annak ellenére, hogy a terepet megszállta egy kisebb hadsereg...

Vagy megint lineáris lesz az egész, és a hegyekben található sírokhoz csak a gerillák táborán keresztül vezet majd az út? A legelső videón, amit még az E3-on mutattak, egy medvével kellett megküzdeni, hogy bejussunk egy barlangba. Szerintem sokkal inkább ide való egy efféle harc, mint állandóan nyüzsgő gerilla-fészkeken átmenni...

Összegezve: Kevesebb ellenfél, kevesebb akció, kevesebb lopakodás, kevesebb lövöldözés. Több sírkamra, több relikvia, nagyobb terep, több logikai feladvány, több rejtett helyszín. Így lenne az igazi.

(#146) TBT: Valóban jobb, de én remélem, hogy azért nem sok ilyen rész lesz benne. Ellenben azt, amit a múltkor mutattak, ami az általad is említett szíriai videón volt, na, valami olyasmi tehetné ki a játék 99,99%-át. Akkor lenne Tomb Raider, és még az is csak jóindulattal.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#148) TBT válasza Vistaboy (#147) üzenetére


TBT
addikt

Igen, sokan a klasszikus TR játékokra vágynak (picit én is), viszont te is tudod, hogy a klasszikus TR ma már nem lehetne eladható. Már 2008-ban sem volt az, mert az Underworld siralmas bevételeket produkált, meg is bukott szépen. Nem véletlenül kapott reboot-ot a sorozat.

[ Szerkesztve ]

"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

(#149) k-adi válasza Vistaboy (#147) üzenetére


k-adi
nagyúr

Én értem, hogy te mire vágysz, lényegében egy classic TR lenne számodra az ideális, de ahogy TBT user is írja, azok az idők már elmúltak, és igen: "nem véletlen kapott reboot"ot a sorozat.

És itt akkor fel is hívnám a figyelmed, a reboot szóra, mert emiatt több mindent újra vagy legalábbis másképp kell értelmezned a TR és Lara szempontjából.

Az új TR sorozat alapján Lara az "első részben" hajótöröttként a túlélésért küzd (azaz a nulláról indul, semmi vagy legalábbis alapszintű motiváció van a sírok, kincsek felé), és az elején csak állatok és csapdák vannak ami rendjén is van. Aztán később megjelennek az emberek is, "bizonyos" (spoiler) okok miatt. A végén pedig "megtalálja önmagát, magában a Croft-ot, igazán e tortúra hatására találja meg a célját".

Tudom, hogy sok résszel játszottál, én is, és megfigyelhető, hogy a TR sorozatban mindig valakikkel versengünk a sírokban rejlő kincsekért, ugyanúgy, mint az Uncharted sorozatban. Tehát ezért vannak gerillák mindenhol, mert "valaki" vagy "valakik" megbíznak rengeteg zsoldost, hogy tisztítsák meg a terepet a kincset rejtő helyre, ezért van az a felállás, hogy:

alaphelyzet - ugrabugri - gerilla tábor - lövöldözés/lopakodás - győzelem - jöhet a sír, kincses barlang felfedezése - csapdák - mégtöbb csapda és ugribugri - kincs megtalálása - esetleges boss legyőzése - kincs bezsebelése - izgalmas menekülés (pl. barlang összeomlása, falak összezáródása, stb.) - alaphelyzet

Ez a séma minden részben megfigyelhető, persze némely változtatással. Lényegében itt is ez van, néhol más arányokkal (kevesebb csapda, több ugribugri és lövöldözés)

(#150) Vistaboy válasza TBT (#148) üzenetére


Vistaboy
veterán

Ja, sajnos változott azóta a célközönség. A mai új-generációs játékosok csak azt nézik, hogy milyen a grafika, meg hogy lehet-e benne lövöldözni... :( Ahol már mást is kell csinálni, mint gondolkodás nélkül haladni előre, azt nem sokan szeretik.

Pedig már az Underworld sem volt az a "hű-de-nehéz" rész, sőt, megkockáztatom, hogy sokkal könnyebb volt, mint az azt megelőzőek. Mégis, szerintem olyan feladványok és pályák kellenének MINIMUM egy Tomb Raider játékba, mint ott voltak. Nem nagyon kellett megerőltetni ott sem az agyunkat, videóbejátszás mutatta a fontosabb tárgyak és kapcsolók helyét, egyedül az oda vezető utat kellett megtalálni, de az sem volt vészes.

Ne legyen igazam, de meglátásom szerint ezért fog hamarosan minden játék ellaposodni. Mindegyikben ugyanaz a kaptafa: lineáris pályák, egy gombnyomásra előhozható - ha nem alapból a képernyőn virító - útjelzők, nevetséges feladványok, minél több darálás, vér és akció... :(

Annak idején nekünk még internet sem volt, és a havonta megjelenő újságok mellékletein kívül nem kaptunk segítséget a játékok végigjátszásához. Manapság már ott a YouTube, megjelenés után pár nappal már fent vannak a komplett végigjátszást bemutató videók, ha valaki elakad, csak megkeresi a megoldást. Mégis, már ez is annyira fárasztó és unalmas egyeseknek, hogy inkább letörli a komplett játékot, minthogy csak egy percet is arra áldozzon, hogy utánanézzen a megoldásnak. :(((

Szóval igen, én tudom, mi folyik itt, és azt is, hogy ez már csak negatív irányba fog változni a jövőben. Régen elég sok játékkal játszottam, és mégis, mindig akadt olyan új program, amit érdemesnek tartottam foglalkozni vele. Manapság viszont egyre kevésbé jön olyan cím, amit tényleg várok és már megjelenéskor meg akarom venni. Ezek egyike lesz a Rise of the Tomb Raider, de pont azért vagyok szomorú, hogy lassan már Lara Baba formás feneke sem lesz elég ahhoz, hogy megérje előrendelni... nekem legalábbis.

(#149) k-adi: "És itt akkor fel is hívnám a figyelmed, a reboot szóra, mert emiatt több mindent újra vagy legalábbis másképp kell értelmezned a TR és Lara szempontjából."

Igen, sajnos manapság mindent el lehet intézni ilyen egyszerűen. A fejlesztők olyan újra-kiadásokat készíthetnek, melyekben teljességgel mást kell csinálni és máshogy kell játszani, mint az eredetiben. Szimplán odaírják mellé, hogy "reboot" és ezzel részükről ők mossák kezüket. Nekik ez nagyon jó biznisz, mivel a címszereplő karakter és a széria neve elég biztosíték rá, hogy megvegyék a régi rajongók is, az új-generációs játékmenet pedig biztosítja számukra, hogy a mai játékosok is végig tudják azt vinni.

Ám ezt egy-két résznél többel nem tudják nyereségesen megoldani, ezért kénytelenek néha engedményeket tenni a régi rajongók felé is. Ha pedig ez nagyon annak a rovására megy, hogy így már az új-generációs játékosok számára túl bonyolult és hosszadalmas lenne, szimplán vagy opcionálissá teszik őket, vagy a következő trilógiánál újra rásütik a "Tomb Raider reboot reboot" címet és onnantól mehet a Call of Duty mintájára a véget nem érő hent-sorozat...

Ui.: Gerilla-táborokkal eddig nem nagyon találkoztam a korábbi részekben - leszámítva talán a Legendet -, de nekem már az sem tetszett nagyon, mert túl sokat kellett benne lövöldözni.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.