Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ABE

    őstag

    Húúú, ez a Djuice-os rendszer kikészít. :DDD Már ott ledobta az agyam a szíjat, hogy 3 regisztrációm van: ügyfélszintű, kártyaszintű, és még egy a Djuice pontgyűjtéshez, vagy mihez. Az utóbbi kettővel egyelőre nem sokat tudok kezdeni, mivel az ügyfélszintű regisztrációval tudok csak érdemben rendezni bármit is. Nem ártana valami egységes Djuice-os felület, mert most a Telenor online felületén kell mászkálni. Egyébként a múltkor emlegetett magas számlát kiküldték papíron is, majd rendezték elvileg a rendszerben, de nem tudtam még befizetni a djuice pontban, mert náluk két különböző összeg jelenik meg. :D Még megpróbálhatom egy bankautomatánál befizetni, hátha ott rendesen mutatja a rendszer, vagy várok az új számla érkezésére, esetleg megint bepróbálkozom az ügyfélszolgálatnál. Csak le ne tiltsanak addig számlatartozás miatt. :U

Új hozzászólás Aktív témák