Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#109) haddent válasza sayinpety (#107) üzenetére


haddent
addikt

Én (is) programtervező informatikusnak (programozó matematikus reformált neve mert miért ne, na de ez más téma..) tanulok de ez egyelőre nekem túl speci nem tudok hozzászólni érdemben ilyen mélységben, biztos igazad van.

Az ubisoftot azért ne sajnáljuk. Más cég meg tudta oldani, példának a CryEngine és a Crysis 3 -at hoznám fel. Szerintem teljesítményéhez képest nagyon korrekt gépigény, jól skálázódik, gpu limites nem cpu, szvsz. egy korrekt modern motor. Az ubisoft már tavaly a FarCry3 -al leírta magát nálam, amikoris vagy fixen megvolt (vagy több) a frissítési ráta egészszeresei (=60fps pl) vagy szaggatott, rángatott, sokan még "tengeri betegek is lettek", erről is volt cikk. WD szerencsére már nem PC -én játszottam :DDD
A pufferelés egyébként nem szokás tudtommal. Néhány helyen állítható, de jobb helyeken nem pufferelnek előre csak max. 1 frémet mert különben érezhető input lag lesz. Én anno CS:GO -ban amikor még bivaly asztali gépes voltam simán megéreztem 2es pufferelést a 3as meg játszhatatlanná tette.

DX az no komment, a baj ott van hogy sokan még máig sem értik, hogy a Mantle nem feltétlenül egy most hirtelen 150% -os növekedés miatt kellett, hanem a jövő zenéje, Kaveri féle APU -k mélyintegrációjához szükséges alacsonyszintű hardverhozzáférés stb.. Na de hagyjuk is.

Még annyi, hogy azért nem mondott hülyeséget a kollega azzal, hogy "30fps konzolon más, jobb mint pc -én". Persze ez teljes egészében az API, driver ésa vindaúz hibája, semmi másé.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.