Hirdetés

2020. január 19., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) oriic


oriic
(HÁZIGAZDA)

Ötletem nincs, hogy a lightbart mire lehet majd használni. :D

Live-Die-Respawn

(#2) sTERNI


sTERNI
(senior tag)

Még mindig nem értem, hogy erről miért kell 5000 hír... jó játék, köszönjük. Aki nem játszott vele és van PS4-e, tessék megvenni. Ennyi.
Amúgy ne kelljen már hasra esni ennyi "felturbózás"tól.

szerk: PC-n ezt a rátermett modderek simán hoznák.. de hogy kell hozzá egy 100+ ezres gép és újra(!) meg kell venni a játékot.. na ez az érdekes.

[ Szerkesztve ]

"You travel with fascinating companions, Doctor."

(#3) nonsen5e


nonsen5e
(addikt)

Fel tudtok világosítani miért jobb ha az FPS-t 60-ról 30-ra felezhetem? Utána felnyíló opcióbab kiválaszthatom, hogy helyette több effektet, magasabb AA-t, AF-et szeretnék, vagy csak úgy öncélúan beletették mert lol?

「今が最高」

(#4) Jason19


Jason19
(senior tag)

Nem értem ezt a nagy last of us hype-ot, hogy a legjobb játék meg kutyafüle. Millió+1-edik agyatlan zombis játék, átlagon felüli történettel. (és igen, játszottam vele, kb. 30 perc elég is volt)

Ott van pl. egy elder scrolls, vagy még a mass effect is, olyan komoly történet van kitalálva mögé, ez meg csak annyi hogy fú zombik meg utolsó túlélők hú de epikkkkk!!!négynégy44!.

(#5) Televan válasza sTERNI (#2) üzenetére


Televan
(veterán)

Ezt a Tomb Raider -él is eljátszották.

(#3) Gertrius
Mert az új hardver nem bírja el 60FPS -en az effekteket és az AA/AF -et. Kíváncsi leszek hogy az új konzoloknak milyen hosszú lesz az életciklusa.

[ Szerkesztve ]

Eladó a tudásom és az időm! De sajnos megfizethetetlen!

(#6) oriic válasza Jason19 (#4) üzenetére


oriic
(HÁZIGAZDA)

"játék meg kutyafüle. "

Neked az, másnak nem. :U Amúgy meg egy zombi nincs benne. :DDD

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#7) tDr1v3r válasza Jason19 (#4) üzenetére


tDr1v3r
(veterán)

"és igen, játszottam vele, kb. 30 perc elég is volt"

Nekem ennyi elég volt a hozzászólásodból hogy levonjam a konzekvenciát. Nem neked való a játék, kész, ez van.

最低だ、俺って。

(#8) nonsen5e válasza Televan (#5) üzenetére


nonsen5e
(addikt)

Nem azt mondtam, hogy nem bírja az AA-t, hanem, hogy a nagobbat sem. A PC-men sem ugyanaz a teljesitmeny ha 2xMSAA van vagy 32xCSAA.
Avagy komolyan mondtad, hogy tenyleg nem birja? :O

「今が最高」

(#9) Hunzoza válasza Jason19 (#4) üzenetére


Hunzoza
(csendes tag)

Igen a történetben vannak klisék, a zombis körítésen szerintem azért elég szépet csavartak. Az első 30 perc alapján pedig megítélni szerintem túlzás. Én végigjátszottam, és azt kell mondjam hogy a dramaturgia és a párbeszédekbe, környezetbe rejtett apró utalások bőven kiemelik az átlagból (mondom ezt úgy hogy ps és pc vonalon elég sok játék megfordult a kezeim között).

PC-sként azért láttam bőven benne elnagyolt textúrákat, ezért is örülök neki hogy kap egy kis ráncfelvarrást. Az állítható FPS korlát pedig egy kellemes plusz, az Infamous-nél is bekapcsoltam mert elég gyakran 40-60 fps között ugrált a játék.

(#10) spawn21 válasza Jason19 (#4) üzenetére


spawn21
(veterán)

Hát 30 percnél több kell. Nem hiába van ennyi hír. Ez hosszú idő óta az első igaz konzolos game sokak számára

"Op7 pro"

(#11) Abu85 válasza nonsen5e (#3) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Mert vannak olyan játékosok, akik a 60 Hz-től émelyegnek. Nekik ez nagyon hasznos fícsőr.

Régóta téma már, hogy a 60 Hz reális lehetőség az új konzoloknál, de egy réteg nem bírja, vagy nem szokott hozzá. A ND egyszerűen megadja a lehetőséget 60 és 30 Hz-re. Azt választod, amelyikkel jobban érzed magad.

A Sony a stúdióit általánosan megkéri arra, hogy adják meg a 30 Hz lehetőségét, akkor is ha 60 Hz-en is képes futni a játék.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#12) krx21


krx21
(veterán)

Őszintén szólva az egész éves PS4-es felhozatalból, talán ezt a játékot várom a legjobban! Akinek meg nem tetszik, azt nem tudom milyen mércével mér, vagy milyen a szubjektív ízlése, de pláne nem értem, hogy ezt ide miért írja le... :F

(#13) nonsen5e válasza Abu85 (#11) üzenetére


nonsen5e
(addikt)

Erre voltam kíváncsi. :R

「今が最高」

(#14) laceszgamer


laceszgamer
(addikt)

Félig meddig off, de eddig nem tudtam beazonosítani, hogy mire üt nálam nagyon ez a játék, de beugrott. A szabadulás és A tizenkettek című könyv... Legalábbis hangulatban mindenképp, igaz picit más az alapsztori, de a hangulat nagyon hasonló.

Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!

(#15) Abu85 válasza Televan (#5) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

A PS4-es Last Of Us nem is normál AA-t és AF-et használ. Előbbire egy GBAA szerű analitikai megoldás van, ami nem csak az élekre jó, hanem a specular mapokra is, ami nagyon hasznos. Az AF helyett egy speciális eliptikus szűrési megoldás van shaderben implementálva. Ez sokkal több sebességet eszik, de sokkal jobb a képminőség és drámaian csökken a shimmering jelenség.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#16) gyuribácsi88 válasza oriic (#6) üzenetére


gyuribácsi88
(addikt)

:C :DDD

[ Szerkesztve ]

Ez egy automata üzenet, kérjük ne válaszoljon rá.

(#17) haddent


haddent
(addikt)

Úgy érzem ez igazán nagyot fog szólni, nagyobbat mint eddig bármi. A sztori, a játék maga készen van, az egész fejlesztési időt pedig csak a grafika tuningolására fordították. Lehet, hogy inkább a régi nagy élvezetes játékokat kéne felújítani a mára jellemző szenvedés helyett? :F

(#19) Abu85 válasza Cobra652 (#18) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Nyilván mese. Ezért lettek sokan rosszul a 48 fps-sel rögzített Hobbittól. A helyzet az, hogy az agy hozzászokhat bizonyos dolgokhoz, és ha mást tapasztal, akkor hajlamos az ember émelyegni. A Sony nem akar itt szívatni senkit. Lesz sima 60 Hz-es és 30 Hz-es mód. Ez szinte mindegyik Sony játékra jellemző, és lesz is a jövőben. Ilyet a PC-n is használhatnának a fejlesztők, mert itt is hasznos lenne ez a fícsőr.

A marketing nem csinál a 24 fps-sel rögzített filmből 100 Hz-est, vagy 600 Hz-est. Kéretik ezt megérteni, köszönöm.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#21) Abu85 válasza Cobra652 (#20) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Ha hozzászokik valamihez az agy, akkor nehéz az átállás. A 24->48 fps váltás pont olyan, ami kiválthat rosszullétet. Egyszerűen nem ehhez szokott hozzá a néző.
A Sony szempontjából az élmény a fontos, tehát teljesen mindegy, hogy az alkalmazásukat mekkora sebességgel futtatod. A lényeg, hogy élvezd. Ha ez 30 Hz-en sikerül, akkor rendben, ha 60 Hz-en, akkor is. Azért van ott a beállítás.

Szerk.: Minden Sony játékba bekerül ez. Mondom a Sony-nak nem célja hátrányt okozni a vásárlóknak. Ha 30 Hz-en akarsz játszani, akkor tedd meg, ha nem akkor hagyd figyelmen kívül a beállítást.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#23) Abu85 válasza Cobra652 (#22) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Nem gyorsítanak azok a tévék semmit. Nem is tudnak, hiszen a 24 fps az 24 fps. Kirakják egymás után egy csomószor ugyanazt a képkockát. Egyszerű marketingeszközről van szó. Olyan nincs is, hogy 600 Hz. A panel képtelen rá. Egyszerűen csak megváltoztatták a hertz definícióját, az már mindegy, hogy mit hisz a júzer.

Számos PC-s játékban is van cap. Egyszerűen hasznos, mert vannak emberek, akik nem szeretik, ha 30 fps-nél gyorsabb. Többek között én is ilyen vagyok, de ez legyen az én gondom. Jellemzően nagyon örülök annak, ha van limiter a játékban, mert nekem egyszerűen túl folyékony a 60 fps. Nem leszek rosszul tőle, de nem érzem komfortosnak. De ezek igénykülönbségek. Van aki él-hal a 60 fps-ért. A szoftverfejlesztők annyit tudnak csinálni, hogy ezt mesterségesen korlátozhatóvá teszik.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#26) Abu85 válasza Cobra652 (#24) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Vsync is van és jobb esetben állítható cap is.

Ha a tévéd 24 Hz-en frissít és 24 fps-es filmet nézel, akkor ugyanaz a képkocka pont ugyanannyi ideig marad a képernyőn, mintha a tévé mondjuk 240 Hz-en frissítene. Semmi sem változik igazából.

Sosincs stabil fps. Láthatod, hogy a PC-s tesztjeinkben is igen alacsony lehet a minimum, míg az átlag viszont magas. Ez mindenhol így van. Ezen a cap sem segít igazából.

Szerintem simán elfogadható az a megoldás, amit itt alkalmaznak. Tényleg arról szól, hogy mindenki jól járjon. Az is, aki 60 fps-sel akar játszani és az is aki 30-cal.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#27) dilipok válasza Cobra652 (#24) üzenetére


dilipok
(veterán)

azert mert neked, egy cikkironak, nekem(meg sokan masoknak) ez nem okoz problemat, nem ertem miert kezeled tenykent, hogy az emberek egy reszenek ez okozhat rosszulletet :F Orulj neki, hogy neked ez nem problema. Inkabb orulni kellene, hogy gondoltak erre is (meg ha esetleg mas is huzodik a hatterben)

[ Szerkesztve ]

PSN ID/BF3/4: dilipok, Xbox Live ID: csatamaj0m, Battletag: dilipok#1621

(#28) b. válasza Jason19 (#4) üzenetére


b.
(nagyúr)

LOL . Ehhe za játékhoz hogy tudod hasonlítani a Mass Effectet? Mintha a Sört hasonlítanád a pálinkához, Két játék,de teljesen más a stílusuk.
Az első 30 perc is nagyon jó ,de igen kevés egy játék megismeréséhez. Én csak ezért vettem ps3-at de megérte , egy percig sem bántam meg.

( még annyit hogy Mass Effect rajongó voltam egészen a több sebből vérző 3. részig, de annak a játéknak mindene volt ,csak zseniális storyja nem. Tele volt sci-fi sablonokkal, amitől Asimov felkötötte volna magát az első fára. A megvalósítás és a tálalás , ahogy ezt beadták neked, na, az volt nagyon jó. Ugyan ez igaz erre a játékra is, Majdnem. )

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#31) dilipok válasza Cobra652 (#29) üzenetére


dilipok
(veterán)

ertem, ilyen ez a konzolos faj, sokkal gyengebb genetikai allomannyal rendelkezik, mint az eletre termett pc-sek... nagyon gaz, amit mondasz es ahogy mondod. Majd legkozelebb, mikor a kornyezetemben emelyeg valaki (mint ahogy a hobbiton is tette, vagy esetleg 3ds filmeknel is tapasztalja), majd azt mondom, hogy hulye, mert masok megmondtak, hogy nem is emelyeghetne. Vagy az is lehet, hogy befejezem a hazudozast, mert teljesen valotlan dolgokat hazudok megtortentnek :U

Lehet, hogy a jateknal valoban nem fog ez kijonni (marmint a rosszullet) es csak egy jobban sikerult marketingduma, de ettol fuggetlenul, amit irtam az all, marpedig te allitod, hogy az nem letezik :U

[ Szerkesztve ]

PSN ID/BF3/4: dilipok, Xbox Live ID: csatamaj0m, Battletag: dilipok#1621

(#33) Jason19 válasza oriic (#6) üzenetére


Jason19
(senior tag)

Véletlenül nem politikus vagy? Vagy jogász?

[ Szerkesztve ]

(#34) Abu85 válasza Cobra652 (#29) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

A konzolok előnye az API, de mint látod már PC-n is van Mantle, lesz DX12, tehát ez az előny, ha nem is tűnik el, de drasztikusan lecsökken. Ergó a PC-k idővel lehagyják a konzolokat. De ha nem jönnének az új API-k, akkor nem lenne esély erre.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#35) oriic válasza Jason19 (#33) üzenetére


oriic
(HÁZIGAZDA)

Miért, mert tényt írok le? :) Neked nem tetszik másnak igen. Többségben vannak akiknek tetszik és nem véletlenül. MIért kell ezen lovagolni...

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#38) Abu85 válasza Cobra652 (#36) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Vannak olyan játékok, amelyek PC-n is low-level API-n futnak. Azok már most jobb minőséget mutatnak igen, de a legtöbb játék még nem ilyen.

Én nem tudom, hogy mit olvasol, de számos fejlesztői előadást néztem már a next-genről. Mindenki csak áradozott, hogy mennyire jól el lett találva.

Érdemes megnézni a legutóbbit. Az Ubisoft vezető programozója mondott pár érdekességet: [link]

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#39) Televan válasza Abu85 (#15) üzenetére


Televan
(veterán)

Elnézést én csak a PC -ből indulok ki mindig.Nem tudtam hogy a AA/AF itt másra utal.

Egy kérdés. TrueAudio -t támogató játék mikor lesz a piacon? Olyan jól hangzott(stereo fülesen) a demó amit linkeltél valamikor az egyik fórumba.

Nekem PC -n nagyon jó a fix fps,legyen az 60 vagy 30 is akár,úgy vsync -el játszom, Nem szeretem mikor játék közben "behullámosodik" a kép.

[ Szerkesztve ]

Eladó a tudásom és az időm! De sajnos megfizethetetlen!

(#40) Abu85 válasza Televan (#39) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Van már. PS4-en és PC-n is. A Thief mindkettőn van. A Killzone és a Inf:SS PS4-en.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#41) tarti19 válasza Cobra652 (#36) üzenetére


tarti19
(senior tag)

Annyit hozzátennék, hogy közel 3x annyiba kerül pc-n játszani, mint "next" konzolokon.
Plusz tegyük hozzá, hogy messze még az optimalizáció, de már ez az a kategória, amikor a a grafika kevésbé tűnik ki a sok szempont közül.
Valahogy nem érzem zavaróan magam, amikor ps4-en tolom a PC-n már kipróbált játékokat s nem gyenge konfiggal. Noha hozzáteszem nem bírom a szegény vizualitást.

PSN id: Huntarti, http://www.twitch.tv/tarti19

(#42) WongFeiHong


WongFeiHong
(senior tag)

A 30 fps limit sztem azért lesz választható, mert a 60 fps-t nem fogja fixen tartani.Csoda lenne az ellenkezője. Na de mindegy tuti vétel!

(#44) a.sebi


a.sebi
(őstag)

Fingom sincs erről a játékról, azt sem tudom miről szól, de annyira dícsérik hogy asszem veszek egy ps4 et ( ezt most kiis fogom bontani, es nem megint eladom) es kipróbálom, végigjátszom :)!

[ Szerkesztve ]

BMW 530i e60, huawei p20 pro, samsung gear s3 , xbox one x

(#46) Abu85 válasza Cobra652 (#43) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

A helyzet az, hogy a hsz-ed elolvasva nekem nem tűnik úgy, hogy lenne bármi rálátásod a technikai dolgokra. Ezt onnan gondolom, hogy a Mantle (és más low-level API) szerinted a CPU-limit ellen szól. Na most ha megkérdezel egy fejlesztőt, akkor rögtön azt mondja, hogy arra jó, hogy lássa mit csinál a hardver. A kettő között az a különbség, hogy te csak a hatékonyság növekedését látod, míg a fejlesztő érzi, hogy nem egy évig írta a rendert, hanem csak hat-nyolc hétig. Láthatod, hogy nem minden az aminek látszik.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#48) Jason19 válasza oriic (#35) üzenetére


Jason19
(senior tag)

Félrebeszélés. Tehát vannak a játékban zombinak kinéző zombiként viselkedő ellenfelek, akik minden tulajdonságukban a zombikat tükrözik, de nem zombik mert nem annak hívják a játékban. Ok...

Nem nekem való ez a lineáris, zombis dolog, ez tény, de valaki írhatna valami okot is, hogy mi az ami miatt neki annyira tetszik, mert én erre voltam kíváncsi elsősorban. :U

Abu: Szép volt, ismét kitettél magadért :C
Cobra: Én a háttértörténetről beszéltem, a világról ami ki van találva mögé. (ami mondjuk a a lou-ban nincs a linearitása miatt, így nincs mihez viszonyítani. Van egy fősztori és annyi)

(#49) Televan válasza Abu85 (#46) üzenetére


Televan
(veterán)

Én ott látom értelmét a low level api -nak pc -re, matle/dx12 .Ha egy játékot eddig csak azért nem adtak ki pc -re mert sokáig tartott megírni és nem is érte meg nekik a belefektetett időt(pénzt). Akkor ezek után mivel könnyű a a kódot megírni. Az 500-600e pc játékosért akik még megveszi a játékokat, ki fognak adni olyan játékokat is amik az életbe nem jelentek meg volna rá. Lehet ,hogy rosszul gondolom?

Eladó a tudásom és az időm! De sajnos megfizethetetlen!

(#50) Abu85 válasza Cobra652 (#47) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Ha nem olvasod tovább, akkor lemaradsz a lényegről.

A technikán érdemes lovagolni. Ez alapján érted meg, hogy mi történik.

A Witcher 3-at elég nehéz lesz összehasonlítani, mert PC-n és konzolon eltérő megoldásokat használ az egyes eljárásokra. Ennek az az oka, hogy konzolra írt speckó effekteket nem hozzák át PC-re, így azokat inkább helyettesítik egy másikkal.

(#49) Televan: A DX12-t használó Xbox One játékot tényleg nagyon gyorsan lehet majd PC-re portolni. De az annyira a konzolra van szabva, hogy igen gyenge hatékonysággal futna a konzolétól eltérő architektúrákon.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.