Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#107) sayinpety válasza haddent (#92) üzenetére


sayinpety
tag

A PCn a legrosszabb, hogy a D3D11 egy olyan programozasi modellt kenyszerit, ami nem hatekony. Hagyom a techblablat, am szanalmasnak tartom, hogy a teljesitmenyt befolyasolo tenyezok nem kontrollalhatok, meg csak le sem profilozhatok. Ennel csak az szanalmasabb, hogy a D3D11 back-endet 30%kal gyorsitottam az elmult harom hetben azutan, hogy a Mantle alatt profilozhato az engine overhead. Elkepzelni nem tudom, hogyan sullyedhetet az PC ipar odaig, hogy Mantle kell a D3D11 kod optimalizalasahoz.
Kulon orom olvasni, hogy ha rossz a PC port, akkor a fejleszto a hibas. Ubisoftot sajnaltam a WD utan. A vasarlokat megertem, de nem az Ubisoft volt a hibas, hanem a D3D11 nem eleg jo API.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.