A PCn a legrosszabb, hogy a D3D11 egy olyan programozasi modellt kenyszerit, ami nem hatekony. Hagyom a techblablat, am szanalmasnak tartom, hogy a teljesitmenyt befolyasolo tenyezok nem kontrollalhatok, meg csak le sem profilozhatok. Ennel csak az szanalmasabb, hogy a D3D11 back-endet 30%kal gyorsitottam az elmult harom hetben azutan, hogy a Mantle alatt profilozhato az engine overhead. Elkepzelni nem tudom, hogyan sullyedhetet az PC ipar odaig, hogy Mantle kell a D3D11 kod optimalizalasahoz.
Kulon orom olvasni, hogy ha rossz a PC port, akkor a fejleszto a hibas. Ubisoftot sajnaltam a WD utan. A vasarlokat megertem, de nem az Ubisoft volt a hibas, hanem a D3D11 nem eleg jo API.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [HThomas:] Az ideális home office monitor nyomában
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
sayinpety
tag
Témaindító írás: