Hú de jó kis téma, teljesen felizgultam, olyan orális élmény számomra ez!
Legfőbb kedvencem a szóban forgó DPD... Az egész cég egy minősíthetetlen, nulla, bunkó, semmire való, halálra ítélt képződmény. Még cégektől csak-csak sikerült korrektül eljárni, na de magánszemély-magánszemély között már maga a csuda!
Csak rövid példákat mondanék:
Csomag érkezik "X" napon, semmi értesítő, majd a nagy világba megcsörren a telefon; hogy itt vagyok a ház előtt, de nincs itthon senki. Hát még jó, mivel dolgozunk, de ha telefonálna, mennyi időt és energiát megspórolna magának... Ilyenkor nincs második kézbesítés, okosan közli, hogy lerakja a város szélén lévő depóba. Ez tök szép, de én fizetek egy szolgáltatásért, amiben benne van a másnapi újbóli kiszállítás...
Másik kedvenc, amikor semmi értesítő, 17:00 után járunk, majd azért csörgök az ügyfélszolgálatnak, hogy; hahó, mára van csomag, de sehol semmi. Csomagszám diktál, majd bájos hölgy munkatársuk közli, hogy "X"-nénél van a csomagom, aki szomszéd. Na erre kegyetlenül berágtam, fogalmam sincs miképp lehet ilyet csinálni, hogy én fizettem valamiért utalással, ráadásul nem kis összeget, sérülékeny csomag, majd egy idegennél lebasszák azt, utólag meg reklamáljak csak azt meg már nem lehet ugye...
Magyarország szégyene vagy kedves DPD, remélem gyűjtitek a bejelentett panaszaim, bár többet nem kérek belőletek...
Számomra a GLS teljesen elfogadható, rugalmasabban működő futárszolgálat, de a Royal Sprint viszi a pálmát, korrekt, udvarias, fiatal futárok, akik tudnak alkalmazkodni, vagy megoldani a máshova szállítást. Egy GLS-s majom gyerek egyszer szívatott meg, mert berendelt a belvárosba egy megbeszélt időre, de röpke négy órát késett, de finom szójátékot kapott érte, illetve ha ő hoz csomagot, mindig kap valami kedveset, hogy azért érezze a törődést.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."