15+ azért egész hosszúnak tűnik a műfajban, a klasszikus Silent Hill és Resident Evil játékok végigjátszása inkább a 10 órához áll közel.
A Slime draws near! Command?
15+ azért egész hosszúnak tűnik a műfajban, a klasszikus Silent Hill és Resident Evil játékok végigjátszása inkább a 10 órához áll közel.
A Slime draws near! Command?
Szóval max 11-12 órás lesz azért az nem rossz!
Next PC Upgrade: 2022
Sőt..a régi Residentek 2-4 óra alatt letudhatóak voltak. Például a 2-3
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Idtech 5? Akkor ez is lesz vagy 50 giga meg minden konfigon kinlódni fog először a textúra betöltés miatt..
Én a Resi 5-el szórakoztam anno kb 5.jére amikor már szinte mindegy fegyver minden más csutka maxon volt végtelen lőszer minden szir-szar.Elkezdtem újból a végére érve 2 óra 47 percet mutatott az időzítő
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
Pont mint egy jobb fajta hidden object game, csak ez 4x drágább lesz
Idtech 5 miatt várom nagyon,hogy mit produkál majd pc-n.
A nyitott világokban Rage-Wolfi nem a legjobban szerepelt. Itt meg csutka zárt tér lesz csak nem lesz már vele baj és végre pc-n sem lesz gond.
Next PC Upgrade: 2022
Szerintem ez független attól. Félő hogy wolfensteinhez hasonlóan semmilyen hardveres támogatást nem adnak megatextúrához és őskövület OGL 3 lesz benne.. Ne legyen igazam !
Heh, a PC-s pályafutásomat kb. a RE2-vel kezdtem, szerintem volt az háromszor annyi idő is...
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
Bő 1 órás gameplay videó a játékból.
#4: Én is a PC verzió miatt érdeklődöm iránta. Itt azon múlik az egész, hogy a Tango vajon alkalmazni fog-e hardveres megatextúrázást (pl.: D3D11.2 - Tiled Resources). Nagyon ciki lenne, ha ők sem építenék be, miközben már szabványos megoldás is van rá. Jó igaz, hogy ez OGL motor, de OGL alatt is van hardveres megatextúrázás, szóval remélem lesz benne!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Én úgy olvastam itt valamelyik cikkben hogy hardveres megatextúrázáshoz olyan hardver is kell, pc-n hiába épitik be semmi se tudja csak konzolokban van így felépitve a hardver.
PC is tudná csak akarni kéne megcsinálni Itt olvasható De akkor mivel terelnék a népet a konzolok felé ha nem ilyen "direkt" szarságokkal.
Next PC Upgrade: 2022
GCN Radeonok képesek teljes hardveres megatextúrázásra D3D11.2 és OGL alatt is. NV oldalon csak részleges támogatásról beszélhetünk.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Érdekes lesz az Alien: Isolation párharca ezzel a játékkal. Mindkettő elég régivonalas horrorjátéknak tűnik, ráadásul egymás nyakára jönnek októberben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Csak azt nem értem, hogy ha a lámpa a seggénél van, akkor hogy van világos az ember előtt...
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
OGL alatt is van több minőségi szintje a hardveres megatexturázásnak? Tudtommal ott csak a GL_ARB_sparse_texture kiterjesztést kell támogatni a hardvernek, azt pedig az nv-k is támogatják.
[ Szerkesztve ]
Jó kis game lesz már alig várom!
A Hideo Kojima Game
Igen, ezt az OpenGL 4.4-ben mutatták be, de az egy butított kiterjesztés:
"A legnagyobb újítás azonban a GL_ARB_sparse_texture bevezetése, mely a hardveres megatextúrázást teszi lehetővé. Az új kiterjesztés a GL_AMD_sparse_texture átdolgozása, illetve alapvető butítása, hogy ne csak a GCN architektúrára épülő Radeonok támogathassák. A rendszer elsősorban a textúratömörítés kapcsán lett megvágva, így az aktuális GL_ARB_sparse_texture implementáció tömörítetlen textúrákat igényel a működéshez. Természetesen a fejlesztők továbbra is használhatják a GL_AMD_sparse_texture opciót, ami támogatja a textúratömörítést, de ezzel a működést csak a GCN-es Radeonokra korlátozzák."
Na persze még ezzel is sokkal jobb lenne, mint a szoftveres megoldás.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Tavaly eleve nvidiás nyereményjátékot szervezett ennek a cimnek a Bethesda még az is lehet hogy nvidiás lógóval jön ki.
[ Szerkesztve ]
Co-oP mód lesz benne, vagy csak egy sima singli?
Ahogy én tudom, csak single szerencsére.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
kár érte
Egy jófajta horrorhoz nem illik a COOP. Az már inkább akciójáték lehet, mint a Dead Space 3.
Mai 8-10 órás játékmenetek után valóban nem rossz.
Dead Island visszotn jó volt Co-oP-ban csak úgy mint a Resident Evil, na mind1, ha nem lesz hát nem lesz,