Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#18) huskydog17 válasza FLATRONW (#16) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Igen, ezt az OpenGL 4.4-ben mutatták be, de az egy butított kiterjesztés:

"A legnagyobb újítás azonban a GL_ARB_sparse_texture bevezetése, mely a hardveres megatextúrázást teszi lehetővé. Az új kiterjesztés a GL_AMD_sparse_texture átdolgozása, illetve alapvető butítása, hogy ne csak a GCN architektúrára épülő Radeonok támogathassák. A rendszer elsősorban a textúratömörítés kapcsán lett megvágva, így az aktuális GL_ARB_sparse_texture implementáció tömörítetlen textúrákat igényel a működéshez. Természetesen a fejlesztők továbbra is használhatják a GL_AMD_sparse_texture opciót, ami támogatja a textúratömörítést, de ezzel a működést csak a GCN-es Radeonokra korlátozzák."

Na persze még ezzel is sokkal jobb lenne, mint a szoftveres megoldás.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.