Én HTC One-nal szívtam anno. Elejtettem és megrepedt a kijelző. Egyébként működött, semmi sem volt, nem folyt el, csak csúnya volt, zavart. Mondom, ha már 1 éve fizetem a biztosítást, akkor megcsináltatom. Felhívtam őket, jött a futár, kifizettem a 20 ezret, elvitte, majd 2 hét múlva vissza is kaptam. Aha... A hátlap ferdén volt ráragasztva, ráadásul az alsó érintőgombok is elálltak, random beragadtak és úgy érzékelte a telefon, hogy folyamatosan püfölöm mindhármat. Érintőgombokról beszélünk. Biztosító felhív, újabb 2 hét... Visszajön a telefon, ezúttal a hátlap jó volt, most az előlap állt ferdén, a gombok ugyanúgy rosszak voltak, de megjelent egy új hiba: a hangszóró úgy recsegett, mintha átdöftek volna rajta egy kést. Biztosító felhív, most már anyáztam, jó, futár ismét jött másnap. Két nap múlva felhívott a Telemaxtól a szervizes (igen, ők foglalkoztak a biztosítással is) és ő így, meg úgy sajnálja, de nem tud mit kezdeni a telefonnal, nem tudja hogy kell megjavítani. Mondom tök jó, akkor kinek kéne tudnia? Nekem??? Felajánlotta, hogy kicseréli másikra. Mondom neeeem, egy ugyanilyet szeretnék! Az már nem kapható. Végül egy akkori Galaxy A5 2016-ot küldtek, mivel az volt hasonló árban mint a One. Ez is vicces, alapból 200k volt a One, csak előfizetésre vettem, így lett kedvezményesen 100 ezer. Szóval a biztosítás is egy nagy szemétség. Amint megjött a futár az A5-tel lemondtam a biztosítást. Azóta semelyik telefonomra sem kérem, még egyszer ezt a kókányolást nem játszom el. Ha már fizetem havonta k**ára cseréljék ki egy újra. Az Apple-ről tudom, hogy nem ilyen mocsok trógerek, úgyhogy, ha szervizelni is kell majd a telefonom, vagy megjavítják és ugyanolyan lesz mint új korában, vagy 1:1 kicserélik.
[ Szerkesztve ]