Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) 7Heads Drago válasza <Lacy85> (#97) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Édesanyám autóját az udvarban érte a villám. A hivatalos opel szervíz 300-ért akarta cserélni az autó agyát. Bocs nem. Ez csak az agy ára lett volna. A munkadíjat nem árulták el előre. A sufni szervízes szét szedte az autót, kicserélt az alaplapon egy biztosítékot és pár kondit, ic-t 100.000-ért kompletten. Ez kb 6-7 éve volt, semmi baja sincs neki azóta se.
Én pár éve még aktívan javítottam pc-ket, notikat és nagyon sok javítható volt kis költséggel amire a legtöbb helyen keresztet vetettek. Ellenben ha letiltott volna mind mert már nem gyári állapotú a gép lett volna anyázás.
De persze ahogy gondolod. A piacgazdaság lényege az hogy a polgár szórja a lét. Szóval hajrá.

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#102) Ezekiell válasza <Lacy85> (#100) üzenetére


Ezekiell
veterán

Jó, hát ha fogalmad nincs a dologról ÉS nem is veszed a fáradtságot, hogy utánanézz, akkor tényleg teljesen felesleges itt beszélgetni. Nézd meg ezt, utána folytathatjuk, addig komolytalan az egész.

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#103) asdf_ válasza Pro Koryak (#86) üzenetére


asdf_
veterán

Ne mond már nekem, egy 1x1cm vagy 3x3cm-es ic meg fog hajolni a telóban, amikor az egész teló nem hajlik 1-2mm-nél többet a maga

Fogj egy 0,8mm-es rézdrótot. Hajlítsd meg egyszer 45 fokban, majd vissza. Majd ismételd meg ezt 10 000-szer. El fog törni az a drót. Ugyanigy a teljesen minimális méretű, de ismétlődő mechanikai hatás addig-addig izéli azt a forrasztást, amig egyszercsak az el nem enged/kontaktos lesz.
Plusz az underfillnek megvan az a jótékony hatása is, hogy mivel teljesen kitölti az IC és a nyák közti teret, oldalról is, így kvázi légmentesen zár, tehát korrodáció ott biztosan nem fog előfordulni.

Underfill is becoming increasingly popular because it solves a number of problems associated with smaller form factors:

It provides extra rigidity with strong mechanical bonding between chip and the PCB's corresponding connection, thus protecting solder joints from mechanical stress.

(#104) <Lacy85> válasza Ezekiell (#99) üzenetére


<Lacy85>
addikt

De basszus. Ezentúl is javíthatják a telódat független szervizek. Annyi az egész, hogy az IRP miatt kiesik egy csomó cég. A Smart Clinic is független. Meg is kapták az engedélyt.
Ha pl. eddig ők rendesek voltak és kicserélték a hibás IC-t a komplett alaplap helyett, gondolom ezentúl sem lesz tiltva nekik.
A cikkben is annyi van megemlítve, hogy normális minőségű alkatrészeket kell használni. Pont.

(#105) <Lacy85> válasza Ezekiell (#102) üzenetére


<Lacy85>
addikt

Szóval egy random youtuber videója mérvadóbb, mint az Apple hivatalos leírása a követelményekkel együtt. És még én vagyok komolytalan. :D

(#106) 7Heads Drago válasza <Lacy85> (#104) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Kötve hiszem hogy miután kapsz Apple engedélyt te egy ilyen szervízben Ic-ket cseréltetsz. Mert ugye pont ezért van a sok feltétel.
Ha te ic cserélsz egy alaplapon az már nem lesz gyári, vagyis nem felel meg a gyártónak. Én így értem.

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#107) <Lacy85> válasza 7Heads Drago (#101) üzenetére


<Lacy85>
addikt

Akkor fussunk neki mégegyszer. Ezentúl is javíthatják a telódat független szervizek.

(#108) asdf_ válasza <Lacy85> (#88) üzenetére


asdf_
veterán

A nem mutyi cégek most is megkaphatják az engedélyt hivatalos alktrészek rendelésére. Ott van a cikkben. Szóval kik esnek ki? A mutyi cégek

Apple Independet Repair Program amerikában az elmondások alapján:
az alkatrészek egy nagyon korlátozott részét rendelheted csak (kijelzőt aszzem pl. pont nem). Azokat nem tarthatod raktáron. Bejön a csóka, hogy kéne egy új akksi a tepsiphone-jába. Apple IRP tagként rendelsz(!!!) egy akksit, valamikor majd megjön, és a csóka visszakapja a telefonját 1-2 hét múlva.
Namost, gondolkodjunk reálisan. Ha te bemész valahova egy telefonnal akksicserére, azt, aki nem azt mondja, hogy fél óra múlva megvan, vagy esetleg azt, hogy bocsi, sok készülék áll sorba, gyere vissza délután érte, azt kiröhögöd és otthagyod a p**ba, vagy kiröhögöd és otthagyod a p**ba,? Mit is ér akkor ez a program? Lófaszt sem. A Right to repair tárgyalásokon lehet lobogtatni, hogy van ilyenjük, ezen kivül kb.semmire sem jó. Talán egyedüli oka is a létezésének.

(#109) asdf_ válasza <Lacy85> (#104) üzenetére


asdf_
veterán

Meg is kapták az engedélyt

Nem kapták meg, jelentkeztek csak még. Az Apple IRP sajátja még a "gyors" és "problémamentes" jelentkezési processzus. Negyed-fél év, és már meg is van. :D

(#110) <Lacy85> válasza asdf_ (#108) üzenetére


<Lacy85>
addikt

Passz. Túl sok telót nem kellett eddig javíttatnom szerencsére. Egyedül a Sony-kat pár éve. De ott is ~2 hét volt, mire visszakaptam.

(#111) asdf_ válasza <Lacy85> (#107) üzenetére


asdf_
veterán

Ezentúl is javíthatják a telódat független szervizek

Javíthatják, de egyre inkább nem tudják, mert az Apple minden lehető módon keresztbetesz nekik, és minden módon ellehetetleníti azt, hogy javítani tudjanak. Először ezt nem tudod megcsiinálni, utána azt, aztán amazt. Minden évben, minden egyes készülékkel növekszik a lista és a vége az lesz, hogy bezár a bazár, mert egy független szerviz SEMMIT nem fog tudni csinálni a telefonoddal. Ismered a mesét a békáról, meg az emelkedő hőmérsékletű vízről... Ez törtlénik.

(#112) Tikakukac válasza <Lacy85> (#92) üzenetére


Tikakukac
titán

Valóban. Mert a sok “jajj, nem tudom 500Ft-ért javíttatni a telómat okosban” hiszti biztos sok embert érdekel. :U

Itt egy ember hisztizik és az te vagy. Senki sem akarja 500Ft-ért javítani a cuccait. Csak simán javítani akarja az ember a cuccaikat. A javítás nem egyenlő azzal, hogy egy IC miatt alaplapot cserélünk a telefon árában. Mi volt az, iMac amihez a kijelző annyiban volt/van, mint majdnem a teljes gép? :DDD Áhá.

Nem értem a problémádat...Vagy ekkora gond, hogy nem sufni sz@rt raknak majd a telóba?

Nem. Az a gond, hogy még mindig nem érted meg, miről is van szó, mert teljesen fogalmad sincs az egész témáról.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#113) <Lacy85> válasza asdf_ (#111) üzenetére


<Lacy85>
addikt

Még szerencse, hogy januártól 3 év lesz a kötelező gari 250ezer felett. :D
Amúgy azt írták, hogy jóvá hagyták a Smart Clinic jelentkezését.

(#114) 7Heads Drago válasza <Lacy85> (#107) üzenetére


7Heads Drago
veterán

[link]

Ahhoz képest hogy sufni marha drága itt is. Ha tippelnem kéne a hivatalos árakhoz képest max 10-15%kal olcsóbb.
Ha így raknák össze egy I11et drágább lenne mint az I12. Persze nyilván magas a cég rezsi. :DD

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#115) <Lacy85> válasza Tikakukac (#112) üzenetére


<Lacy85>
addikt

Nem, nem én hisztizek. Én simán elfogadom, mert mást úgysem tehetek. :D
De, én értem, miről van szó. “Jajj, köcsög alma, csak Apple szervizben lehet majd javíttatni”. Őőő, nem.
”Jajjj, semmit nem lehet majd javítani, újat kell venni”. Nekem meg nincs jósgömböm. Jelenleg ettől meg rohadt messze vagyunk.
Jelenleg egyetlen dolog biztos. Ki akarják szorítani a gagyi utángyártott bóvlikat. A többi csak fantázia, meg összeesküvés elméletek sora.

(#116) asdf_ válasza <Lacy85> (#105) üzenetére


asdf_
veterán

Szóval egy random youtuber videója mérvadóbb, mint az Apple hivatalos leírása a követelményekkel együtt.

A random youtuber:
kb. 10 éve javít Macbookokat, jelenleg 10+ alkalmazottal
egymillió feletti subscribere van
5+ éve dokumentálja, hogyan lehetetleníti el folyamatosan, egyre jobban el a 3d party szervizek muinkáját az Apple
és mellékesen azt is, hogy milyen óvodás tervezési hibákkal képesek egyes gépeket gyártani, majd ezen hibákat elkövetni újra és újra és újra.

Ha megnézted ezt meg ezt a videót, akkor folytathatjuk az elmélkedést róla, hogy tényleg ekkora faszaság ez az independent repair program, mint amit az átlagember gondol, miután elolvasta ezt az alaposan megtévesztő (merjem írni, hogy hibás?) és egyoldalú cikket, vagy csak egy gigantikus marketing bullshit, ami egy apple user számára az égvilágon semmi elpnnyel nem jár, csak a cég tud parádézni vele, hogy őőőőőők ugyan nem lehetlenítik el senki munkáját, hát tessék látni, itt ez a csodaprogram amit direkt arra hoztunk létre, hogy a független szervizeknek nagyon jó legyen.

(#117) Pug


Pug
veterán

Az Apple tehát csak reagált a helyzetre azzal, hogy kódolta az alkatrészeket, alapvetően a felhasználói elégedettséget próbálja magasan tartani úgy, hogy kvázi hardveres korlátozásokkal igyekszik garantálni, hogy a meghibásodott iPhone-ok javítása szakszerűen és gyári alkatrészekkel történjen.

Bog, az ilyen mondatok legepelese kozben... khm... egy Origo - Post skalan mennyire erzed hiteles ujsagirasnak a tenykedesed? :DDD

(#118) asdf_ válasza <Lacy85> (#113) üzenetére


asdf_
veterán

Még szerencse, hogy januártól 3 év lesz a kötelező gari 250ezer felett

Ezzel tudod mi a baj? Hogy ez egy egyedulálló szabály, Még európában is. És nem csak a 3 évet tartalmazza ez az előírás, hanem azt is, hogy három meghibásodás után a negyediknél cserélni kell, meg azt is, hogy a javításnak 30 napon belül be kell fejeződnie, különben a leadott készüléket cserélni KELL. Namost a nagy Apple (vagy insert random világcég) szerinted a kis Magyarország kerdvéért majd újraírja a kottáját, hogy hogyan biztosít alkatrésut meg szervizt? Biztosan nem. Ezzel két réteg fog szopni. A boltos, akinek ezt a jótállást adnia kell törvényileg (azt gondolom nem kell ecsetelni, hogy egy kis bolt mikor fogja egy beszopott készülék miatt a beszállítóját meg a gyártót perelgetni) no meg persze a végfelhasználó, mert ez nem ingyen lesz, emelkedni fognak az árak.

Amúgy azt írták, hogy jóvá hagyták a Smart Clinic jelentkezését.

Tényleg, sorry.

(#119) Tikakukac válasza <Lacy85> (#115) üzenetére


Tikakukac
titán

Nem, nem én hisztizek. Én simán elfogadom, mert mást úgysem tehetek. :D

Pedig de, sokszor mondtam és mondom ügyfeleknek, hogy szavazati joguk van és a pénzben mérik amit elköltenek.

De, én értem, miről van szó. “Jajj, köcsög alma, csak Apple szervizben lehet majd javíttatni”. Őőő, nem.

Valóban nem. Mármint nem érted, hogy miről van szó. A rosszabb, hogy egy kattintásnyi időt sem akarsz abba belerakni, hogy megértsd. Nem azt kérem, hogy menj el műszerésznek, csak legalább néznéd meg mi a tökről van szó a háttérben.

”Jajjj, semmit nem lehet majd javítani, újat kell venni”. Nekem meg nincs jósgömböm. Jelenleg ettől meg rohadt messze vagyunk.

Jelenleg ehhez marha közel vagyunk. Nyilván mivel hajtod a magadét és még csak utána sem nézel az iparági trendeknek, így persze, hogy leírsz ilyeneket. Én meg ebben vagyok 10+ éve és pontosan tudom és látom őket. Haverom mesélte, aki Renault szalont nyitott, hogy hát a feje búbjára sem kívánja ezt az egészet. Mondom akkor miért csináltad meg? Hát mert erre a Renault márkaszerviz viszont ráépül és akkor viszont dől a lé a sok javítással, ami ugye hát úgy javítás, mint Apple esetében egy random forrasztás miatti full lapcsere. Javításnak javítás, csak hát kicsit kabát és a gomb esete.

Jelenleg egyetlen dolog biztos. Ki akarják szorítani a gagyi utángyártott bóvlikat.

Pontosan, nem akarnak gagyi utángyártott bóvlikat. És javítást sem akarnak. Ők egy zárt és sápolható hálózatot akarnak, ahol nyugodtan lehet bármennyi pénzt kérni az adott javításokért. Véletlenül pont annyit, hogy a user inkább vegyen egy újabb modellt. Ha szeretnéd szerintem fél könyvtárnyi könyvek szólnak erről.

A többi csak fantázia, meg összeesküvés elméletek sora.

Az. Most konkrétan tényleg miért is vitatkozom olyan emberrel, akinek aztán tényleg lövése sincs az egész piaccal kapcsolatban és csak lövöldözik vakon a sötétben meg vádol mindenkit ahogy ér? :N

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#120) asdf_ válasza Pug (#117) üzenetére


asdf_
veterán

:D :D :D :C

(#121) Mik76 válasza vendingo (#39) üzenetére


Mik76
senior tag

Ez olyan koltoi volt... :D

http://www.imdb.com/name/nm1481844/?ref_=nv_sr_1

(#122) 8th


8th
addikt

Most miért nincs itt egyik hittéritő sem azok közül akik őrjöngve imádják a márkát szerte a fórumon? ;]

(#123) hcl válasza CoDWaW07 (#83) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Kínából fillérekért van USB-s Lightning kábel, vagy átalakító. Pár százezres telefon mellé elmegy.

@asdf_ : Az lmos forrasztás elég súlyosan környezetszennyező, az a nagy baj. Amúgy a BGA így is, úgy is feljönne, akármivel forrasztod. A PLCC sokkal jobban bírná a hajtogatást, csak ugye nagyobb.

@pro koryak : De meghajlik. Nem az IC, alatta a NYÁK.
BTW én is oldottam már meg olyasmit itthon, amit szerviz nem tudott. Nem gyakori, de megesett már.

@EclipseGT : Ja, 3 év lesz a kötelező gari, negyedik javításnál csere - és akkor nézzük meg, hogy hány cég tett az eddigi szabályokra is magasról (ugye szintén volt olyan, amikor már cserélni kellett volna), akik valószínűleg ezután is ezt fogják tenni :D

[ Szerkesztve ]

Mutogatni való hater díszpinty

(#124) janeszgol válasza RubbishBin (#8) üzenetére


janeszgol
félisten

Mondjuk azt utána már nem is hívnám iPhone telefonnak, mivel a szereléstől nem volt az. Ezért nem veszek használtam iPhone-t. Sokkal kisebb rá az esély, hogy gyári javítás történt (refurb). A gyári alkatrészek nem meglétére allergiás vagyok. Mindig, mindenhol.

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

(#125) Razzul


Razzul
senior tag

"Egyelőre a többi készülékgyártónál nincs annak nyoma, hogy hasonló korlátozásokat alkalmaznának..."

Ez tévedés, hiszen már a Samsung is összehangolja a képernyőt és az ujjlenyomat olvasót a telefonjaiban, a Note 20 pedig az egyik legnehezebben javítható telefon jelenleg a piacon.

[ Szerkesztve ]

Stat crux dum volvitur orbis

(#126) UnA válasza asdf_ (#118) üzenetére


UnA
Korrektor

Az EU kedvéért mindenkinek be kell tartania a törvényileg előírt minimum 2 éves garanciát - pedig máshol ez nem kötelező. És lehet lelkesedni az olcsó + 0 garanciás eszközökért, de ez inkább a szeméttermelés melegágya.

(#127) Ricardo válasza <Lacy85> (#110) üzenetére


Ricardo
félisten

És milyen jól jártál a hivatalos szervizzel :U [link]

(#128) Vikooo


Vikooo
addikt

Szerintem ez várható és jó döntés volt a részükről. Ha a sufni GSM szerviz teljesen transzparens lenne és tájékoztatná vagy esetleg felajanlana a lehetőséget az ügyfélnek miszerint van egy olcsó és drága megoldás az rendben lenne és lehetne haborogni, hogy most ezt a lehetőséget elveszik de ilyenről még nem hallottam, hanem a filléres szar kijelzőt drágán, eredetikent eladják. Persze aki leszarja hogy utána a vonalban sincs a kontraszt arány a szinkalibracio vagy esetleg hulladék képet csinál a kamera, az nem is értem miért nem Galaxy Gio -t hasznal.

Sokszor még a gyári beszállítókkal is gond van, G4 kijelző csere után (amit az LG csinált a Dózsa György úti szervizben) sokkal rosszabb volt a kontraszt és a digitizer hálója is baromi látható lett. Reklamaltam azt mondták ez van megfelel a sztenderdeknek.

(#129) pintermiki


pintermiki
csendes tag

Nekem egy dolog jött le a cikkből. Ha a smart clinic lenne az egyetlen szerelő brigád, akkor sem mennék hozzájuk ez után a nyálas bújtatott kétoldalas reklám után, amit ide nyomtatok nekik! Komolyan az ember haja az égnek áll, hogy milyen módon nyomjátok ezeket a vállalkozásokat hírekbe bújtatva! És ki sincs írva, hogy reklám lesz...

(#130) pintermiki válasza janeszgol (#124) üzenetére


pintermiki
csendes tag

Gondolom öregen majd műfogsort sem fogsz hordani, mert az nem gyári alkatrész. Facepalm!

(#131) Ezekiell válasza Tikakukac (#119) üzenetére


Ezekiell
veterán

Most konkrétan tényleg miért is vitatkozom olyan emberrel, akinek aztán tényleg lövése sincs az egész piaccal kapcsolatban és csak lövöldözik vakon a sötétben meg vádol ahogy ér?

Ezért engedtem el én is, galambokkal se sakkozunk ugyebár ;)

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#132) janeszgol válasza pintermiki (#130) üzenetére


janeszgol
félisten

Sok köze van a témához. Amúgy tényleg nem olyan, mint az igazi. Ebben igazad van. És lehet tökre nem fog nekem tetszeni ez.

[ Szerkesztve ]

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

(#134) hcl válasza UnA (#126) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Én azért nem foglalkozok a garival, mert itthon sokszor szívatós, illetve nekem mostanra már az van, hogy elromlani nem sok minden szokott - ha meg igen, akkor a használt beszerzéssel spóroltam annyit, hogy veszek másikat használtan :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#135) asdf_ válasza UnA (#126) üzenetére


asdf_
veterán

Az EU kedvéért mindenkinek be kell tartania a törvényileg előírt minimum 2 éves garanciát - pedig máshol ez nem kötelező.

Szavatosságot. Nagyon nem mindegy (te jótállásra gondolhatsz, az viszont csak egy év, olyan, hogy garancia, nem létezik).

(#136) punky10 válasza pintermiki (#129) üzenetére


punky10
addikt

Ha neked az egészből ez az "egy dolog jött le",az Téged minősít...

/Honor 20 Pro/Huawei Matepad 11,Samsung Xcover6 Pr0

(#137) Razzul válasza Vikooo (#128) üzenetére


Razzul
senior tag

Az egyetlen probléma ezzel a logikával, amit ebben a beszélgetésben már mások is felhoztak, hogy a fogyasztót megvédeni a gányoló szervizektől nem az Apple feladata. Láthatjuk, hogy ennek a lépésnek az eredménye az, hogy a vásárlót magukhoz láncolják és gyakorlatilag azzal, hogy csak ők tudják az adott eszközt javítani monopol helyzetet teremtenek maguknak a javítás terén, amit ezután méregdrágán végeznek el.

A hab a tortán pedig az, hogy a right to repair azaz a javítás joga elképzelés pedig pont a választási lehetőségek nyitva tartásáról szól, amit nem csak a sufni GSM-ek szervizei próbálnak bezárni, hanem az Apple és a Samsung is.

Stat crux dum volvitur orbis

(#138) Vikooo válasza Razzul (#137) üzenetére


Vikooo
addikt

Ebben igazad van de nagyon úgy néz ki senki aki független vagy a fogyasztót védené nem tesz rendet a piacon. Vásárló megtévesztése amit csinálnak ezek a sufnik.

(#139) zsoltiz válasza bkercso (#30) üzenetére


zsoltiz
aktív tag

Mximálisan egyetértek. Pont az autó a jó példa arra, hogy jó minőségű 3rd party alkatrészekkel is lehet cserélni a túlárazott "gyári"-t. Egyébként is túlmisztifikált a gyári alkatrész, mert ugye az autógyártók nem gyártanak, hanem beszállítóik vannak - ahogy te is mondtad. A vw nem gyárt féktárcsát, hanem veszi. És ugyanazt meg lehet venni más úton is olcsóbban, csak vw logó helyett a gyártó logója lesz rajta.

Az apple-hez visszatérve, ezzel a lépéssel az a baj ,hogy a jogodat veszik, hogy eldönthesd, hogy a 2 éves telefonodba neked megfelel a félárú kijelző is, még akkor is ha esetleg a minősége nem teljesen olyan, mint az eredeti. Miért ne dönthetnék így egy 2 éves telefonnál? Miért ne cserélhetném ki akár magamnak egy utángyártott alkatrésszel? De tovább megyek: ha a kicsi kínaiak gyártanak _ugyanolyan_ minőségű kijelzőt, akkor sem tudod berakni. Ezzel ne ma minőségi problémákat előzik meg, csak szimplán elveszik a 3rd party javítás lehetőséget.

(#140) tesz-vesz123


tesz-vesz123
aktív tag

Ismerek egy GSM-est, utángyártott kínai kijelzővel szereli a telefonokat. Egy iPhone 7-est és egy S10 Plust javított éppen. Amikor megláttam a sufnis "refurbished" iPhone 7-est (mellette a gyári kijelzőst) sokkot kaptam kb. Talán, ha lehetett 300 nites a fényereje maxon. S10 még rosszabb... Egy TN paneles Tescos LCD (már kézben is kifakult) vs Super AMOLED. Az hab a tortán, hogy visszatette a gyári, akkorra már szétrohadt szigetelést az iPhone-ba. Nevetve megjegyezte, hogy "ezt már remélem nem viszik vízbe". Persze plusz 5000-ért összehabozza a belsejét... Sosem értettem mondjuk, hogy valaki vesz egy autó áráért egy telefont, aztán tákoltatja egy ilyen szeméttelepen. :D Az Apple amúgy se sűrűn javít, hanem kicseréli a készüléket (és már mindenre 3 év garancia lesz).

(#141) hcl válasza tesz-vesz123 (#140) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Mondjuk gyári technológiával sem mindenki vállal garanciát a vízállóságra... De azt sem értem, hogy magára valamit adó szervizes miért nem cseréli a szigetelést (bár ő nem olyannak tűnik, aki ad bármire...)

Ne mossuk ugyanakkor össze a normális, független szervizeket az ilyen barbárokkal. Egyáltalán nem egy kategória.

Mutogatni való hater díszpinty

(#142) juuzer


juuzer
addikt

Ez elég sajnálatos mondjuk, bár a videót korábban láttam.

De szerintem tuti megoldják valahogyan, hogy az utángyártott kijelzők is működjenek. Átállítják a kijelzőket programozó gépeket, vagy nem tudom. :DD

Vamos a la playa.

(#143) Bog válasza pintermiki (#129) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Jóvan.
Képzeljed el (kemény menet lesz), hogy van egy hír/videó a neten, ami arról szól, hogy az új iPhone-ok szervizelése nehézkesebb, mint eddig. Bizonyos dolgokat tudunk, más dolgokat feltételezünk, az Apple nyilván soha nem válaszol semmiféle kérdésre, tehát egy tök normális világban a cikk szerzőjének az a dolga, hogy keres egy illetékest, aki benne is van ebben az egészben. Mi a Smart Clinic-et ismerjük régről, tehát írtam nekik egy emailt, tök alaposan és korrekten válaszoltak, ezért őket szólaltattuk meg szakértőként. És ilyenkor izé, illik megemlíteni az ilyesmit, ez biztos egy nagyon oldschool hozzáállás, de ez a minimum a mi filozófiánk szerint.
De biztos egyszerűbb idejönnöd fröcsögni, mint egyszer végiggondolni az egészet...

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#144) janeszgol válasza Bog (#143) üzenetére


janeszgol
félisten

Nem fogja megérteni, sajnos a butábbak közé tartozik itt. De nektek tök jó dolgotok van, mindenki csak nektek fizet (SmartClinic, Apple, Samsung, Huawei stb). Nem is MO, hanem a világ közepe ti vagytok.
Lehet még az űrből is benneteket látnánk.

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

(#145) WinstonWolf válasza Jositigris (#46) üzenetére


WinstonWolf
senior tag

Jogos a döntés, és nem is fröcsögne senki, ha nem pont az a cég hozta volna meg, mely a röghözkötés feketeöves nagymestere.

WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

(#146) Fall-N válasza Bog (#143) üzenetére


Fall-N
veterán

Nem kell foglalkozni velük. Pár ember szerint mindenki fizeti az oldalt. A Huawei a Samsung az összes nagyker stb. Csak kár, hogy ti anyagilag ezt nem érzékelitek. :D

Egyébként ha így is lenne sem lenne közük hozzá. Főleg hogy az oldal korrekt és nem részrehajlóak a tesztek.

[ Szerkesztve ]

(#147) Thor71


Thor71
tag

Louis mint "random youtuber" na baszki ez fájt. :W Ilyen emberrel nem vitázunk...

(#148) juuzer válasza Bog (#143) üzenetére


juuzer
addikt

"Hé Bog, kéne nekünk egy kis promo, mert esnek vissza a szerelésből jövő bevételek, légyszi írjatok már egy cikket, amiben mi vagyunk a lényeg és buzdítsátok az embereket arra, hogy törjék össze az ájfonjaikat és hozzák már el hozzánk, hogy mi javítsuk meg őket." :DDD

Egyébként szerintem se lettek promózva és ja, mindent leírtál, amire én is gondoltam. :)

[ Szerkesztve ]

Vamos a la playa.

(#149) Pro Koryak válasza asdf_ (#103) üzenetére


Pro Koryak
addikt

Egy forrasztás hol, mikor hajlik meg az ic alatt????? + ott van/volt az a bizonyos árnyékoló shield, ami szintén merevíti is a panelt/nyákot az adott területen. Habár ezeken az már nincs.

[ Szerkesztve ]

(#150) .Szaki. válasza Ezekiell (#50) üzenetére


.Szaki.
addikt

Nem, Józsihoz kell vinni az utca végébe, anno a Ladákat is olyan jól szervizelte, mi lehet a különbség, ennek is négy kereke van. Ja és hát persze ő meg tudja oldani olcsón "okosba", mert mi azt "szeressük" igazán. Pontosan ugyanez az elv a telefonjavításnál is. Megveszik rohadt sok pénzért a telefont, aztán utána pedig ha hosszú év után valami gebasz van vele, akkor azonnal rohannak a legközelebbi sufni boltba, mert ő állítja, hogy "okosba" tud szerezni nagyon fasza kijelzőt, meg mindent, amire neked szükséged van, be is aranyozza az egész telefont igény szerint. Aztán szépen megrendeli kínából az után gyártott alkatrészt, amit két kategóriába lehet sorolni: Ami eleve szar és ami az lesz. Pont.

Volt egy haverom is, újonnan vette az i5S-t, összetörte a kijelzőt, mondta, hogy csináljam már meg neki. Voltam olyan hülye, hogy azt mondtam egy próbát megér, de én elvinném az iStyle-ba, vagy az iCentre-be. Megrendelte a kijelzőt, megérkezett, megcsináltam, természetesen csíkozott az egész, szívtam vele vagy két órát, feleslegesen. Körbenéztem fórumokon 10-ből 9 ember pontosan ugyanazt a jelenséget írta le, amit én is tapasztaltam.

De csak nem tanult a hibájából, utána a szintén új i6S-t 4 éven át nyúzta, kezdett elhasználódni az akku, ki kellett cserélni a hangszórót és a kijelzőt is, 3 helyre vitte el, mert mindenhol gagyi alkatrésszel javították a telefont. Ja, a poén, hogy a második "szakember" az ujjlenyomatolvasót is elcseszte és nem is tudta megcsinálni, a harmadiknak sem sikerült. A vége az lett, hogy ráköltött a kb 30-40.000Ft értékű telefonra 65.000-et, ugyanolyan szar maradt és vett egy i11-et. Ha 3-4 év múlva ennek is baja lesz ugyanezt csinálná, de így talán nem fogja tudni. Na, többek közt ezért van szükség erre az intézkedésre.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.