Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

welcome in hiénafölde

trékom...homár teli van ilyenekkel :(

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#2) atike


atike
nagyúr

Igen, elég meredek dolgokat képesek csinálni. Anno megrendeltem 2009 elején a netet, nem tudták létesíteni, lemondtuk a rendelést, elfelejtettük - rá több mint fél évre hív a feleségem, hogy itt állnak az ajtóban a T-s szerelők és kötnék a netet befelé... Hát na.

(#3) amegt válasza atike (#2) üzenetére


amegt
aktív tag

az kemény :))
Nekem pozitív csalódásaim vannak a szolgáltatókkal.
1 példa: Interneten regisztráltam hétfő reggel, dél körül felhívtak, hogy akkor tényleg akarom-e szolgáltatást, megbeszéltük, hogy bemegyek pénteken szerződést kötni, mondták, hogy utána tudják aktiválni majd az Internetet.
Szerdán jött egy sms, hogy aktív a net (eléggé meglepődtem). Falba bedugtam a kábelt és tényleg :)) Szóval 2 napig ingyen bérmentve, szerződés nélkül tudtam netezni... :)

(#4) Zofren


Zofren
aktív tag

Akkor nekem mázlim van, hogy minden tökéletesen ment és a szerelők értettek a dolgukat? A pozitív dolgokat alig irják le az emberek. A telefonos ugyfélszolgalatot én este 8 után szoktam hivni, mert akkor elég gyorsan kapcsolnak (zenével egyutt 15 percet telefonáltam).

''Próbálj ne sikeres, hanem értékes emberré válni.'' - Albert Einstein

(#5) whYz


whYz
addikt

Szvsz aki nem dolgozott még ügyfélszolgálatosként, az ne is szidja őket. Rengeteg melójuk van, és hihetetlen, hogy milyen hülyék a vásárlók, mert kb 90%-ban az ő hibájuk miatt terhelik az ügyfélszolgálat erőforrásait... :(
Persze aki nem lát bele a dolgokba, az csak annyit vesz észre, hogy miért nem csinálnak meg mindent 5 másodperc alatt, mert csak velük kell foglalkozni, más nem is létezik a világon, és fszom tele van az ilyen telefonba őrjöngő idiótákból akik... áhh inkább hagyom.. :(

(#6) Sifre


Sifre
senior tag

Nincs ebben semmi különös :)

2 éve, amikor neonetről tvnetre váltottunk, nekünk is 1 hét volt az ún. szünetmentes szolgáltatóváltás.

A diginél már szerencsére nem volt ilyen gond, de ugye ott külön kábelen jött a net, egyszerre futhatott a két szolgáltatás.

(#7) forras2


forras2
őstag

Mintha a Sógorom írta volna ezt, velük is ugyan ezt eljátszották, csak annyi külömbséggel, hogy náluk a tv kábel behozatalánál szét fúrkodták az egész lakást! :(((

(#8) whYz válasza forras2 (#7) üzenetére


whYz
addikt

Be lehet hozni a földön is a kábelt, csak az általában nem néz ki túl jól. Ha meg nem tetszik akkor szétfurkodhatja ő is gondolom... :W

(#9) The Bachelor


The Bachelor
tag

Hát igen, hasonló helyzetekhez nekem is volt szerencsém... "Kedvenc" szolgáltatóim: T-mobil, invitel, fibernet

There Are Only 10 Types of People in the World: Those Who Understand Binary, and Those Who Don't.

(#10) Misi 007


Misi 007
Közösségépítő

Nekem a T Sat-al van tele a tököm!
Nézem ma is hajnalba a Eurosporton az Australian Open-t és késik a hang legalább 2-3 másodpercet.
Nah ezek után átérezhetitek milyen így teniszt nézni!
Viszont pozitívum hogy átváltok román nyelvre ott már csak 1 másodpercet késik nah menjenek a csába...
Március 31-ig van hűségem utána megy is a levesbe.
Még annyit hozzátennék hogy első perctől ilyen amióta bekötötték.
Amikor olyan kedve van akkor helyreáll de az esetek 90%-ba késik a hang...

(#11) dchard


dchard
veterán

Nem csak a Telekomos ügyintézés, hanem a te helyesírásod és szókincsed is csapnivaló.

A dühöngőbe még el is menne, de hogy ebből az igénytelen megfogalmazású katyvaszból hogy lett kiemelt írás...

Dchard

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#12) ThorsHUN


ThorsHUN
őstag

Masfel evig volt T-home-unk. Nagyon klassz, nagyon hozza lehet szokni:) Mondjuk arra kell figyelni, hogy analog es nem digitalis telefont kell kerni hozza.

Az ugyfelszolgalat viszont katasztrofalis. Ugy kell vadaszni a menupontot, hogy vegre ugyintezovel beszelhess es ha sikerul akkor is fel orat kell varni minimum az ugyfelszolgalatosra... szanalmas.

(#13) Isee válasza ThorsHUN (#12) üzenetére


Isee
senior tag

Mondjuk nem tudom, hogy vezetékes telefonon ugyanaz-e az ügyfélszolgálat, mint mobilon, de ha mobilon akarom őket hívni (T-mobile), akkor mindig az elveszett/ellopott sim kártya menüre megyek, mert ott hamar felveszik, és akkor mondom, hogy már telefonálok 1 órája, és kapcsoljon gyorsan valakit, és így viszonylag gyorsan meg tudom/megcsinálom ami kell nekem cirka 15perc alatt :B

"...But, before your President decides, please ask him this: What if we leave... and you're wrong?" (Optimus Prime ~ TF2)

(#14) icecave


icecave
nagyúr

Hehhe, ismerős történet...

Nekünk IPTV-Voip telefon- internet 3-assal volt történetünk.
Kijött a csávó, ott kezdődött a dolog, hogy 2 beltéri egységet rendeltük, Ő meg csak egyet kapott a központban. Sebaj, akkor egyet beszerel, aztán majd jön, és hoz másikat (mert nekik nem adnak raktáron többet ilyenkor, szóval ha para van, vissza a raktárba, 30 km-re).
Beszerelte. Internet megy, telefon megy, IPTV nem. Fél óra telefonálás (neki, mint munkatársnak nincs "forró drót" a központhoz, szóval végig kell várnia az ingyen zenét, mint bárki másnak). Kiderült, hogy nem aktiválták az IPTV-t. Aztán azt mondták minden okés. Be is üzemeltük, ment királyul.
2 napra rá hozta a másik beltérit, minden király. Elment. Másnap kapcsoljuk be, fogadtak a piros pontok, ami azt jelenti, hogy szívás, mert a cucc nem tud bejelentkezni a központba, szóval szolgáltatás bukta. Felhívom a T-t, közlik, hogy jajj, igen, az van, hogy a 2. beltéri egységet nem regisztrálták még mindig, így mikor bekapcsoltam, ugyanazon a kódszámon akart bejelentkezni mind a kettő, így a rendszer letiltotta... átirányítottak, fél óra várakozás. Aztán aktiválták mind a kettőt, és lám, jólett minden.
Üdv a 21. században! :D :D

(#15) gulupeti


gulupeti
senior tag

Nekem nincsenek ilyen tapasztalataim a T-COM-mal, csak jókat tudok róluk mondani, net vagy sattv problémát is mindig 1-2 nap alatt elhárították. Ennyit várakozási idő véleményem szerint simán belefér, legalábbis nekem igen. :) Bizonyára vannak ellenpéldák is, de én eddig maximálisan meg vagyok a szolgáltatásaikkal és az ügyfélszolgálatukkal is elégedve.

Amikor még indult a sattv és bementem a kiskőrösi irodába megrendelni, akkor valóban nagyon hosszú időre kötötték csak be, 2008.december 29-én rendeltem meg és csak 2009. február 19-én szerelték (nagyon sok sattv megrendelés volt, nem volt elég beltéri, kevés volt a kivitelező csapat), de legalább 2 hónapig az összes csatit tudtam nézni. Szerintem te ebben az esetben már agyérgörcsöt kaptál volna. :D :DDD

(#16) icecave válasza gulupeti (#15) üzenetére


icecave
nagyúr

Igazából, van a T-nek egy olyan szabályzata, amit le is írnak a szerződésbe, hogy max. 30 nap, míg kiépítik. Szóval,ha belegondolunk, örülhetünk, hogy sokkal hamarabb megvan. Viszont jogilag nem lehet őket cseszegetni addig. Persze, ez csak a teljes cucc kiépítésére van, kisebb munkálatokra ez az idő azt hiszem 8 nap.

(#17) Shodan


Shodan
addikt

Én még azt mondom hogy könnyen megúsztad!

Egy-két tudnivaló:
-ahogy írták is inkább este 8 után telefonálj, az ügyintézés ilyenkor is ugyanolyan, se többet-se kevesebbet nem tudnak tenni az üggyel kapcsolatban.(nem rendelkeznek olyan jogosultságokkal), műszerészekkel konkrétan kapcsolatban nem állnak stb.

-sokan abban a tévhitben élnek hogy azért nem veszik fel a telefont, mert bennt csak lógatják a lábukat. A híres tavalyi "kábelvágásos" esetnél több mint 1000! várakozó volt, le is halt a rendszer. Az externet sokkal kevesebb ügyfélel rendelkező szolgáltató.
Ehhez most add hozzá hogy a telekomnál ugyanaz az ügyfélszolgálatos intézi, IPTV, adsl, kábel, sat, voca, stb, csak az analóg vonali telefonhibákat nem. Ez még így is több millió előfizető.

-hibaelhárítási idő, a rögzített bejelentéstől, tehát ha hibajegyre felveszik 72 óra.
- TV sat, kábel esetén 48 óra.
Ha ezen az idő túlnyúlik számlajóváírást igényelhetsz, amit neked kell megtenned.

-szerelők (akik a helyszínre mennek)szombat, vasárnap nem dolgoznak, csak ha tényleg valami nagyobb probléma van. pl vihar miatti több embert érintő kiesés.

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#18) Narxis válasza whYz (#5) üzenetére


Narxis
nagyúr

Több ügyfélszolgálatost kell munkába állítani, az emberek nem fognak változni, erre mérget vehetsz.

Thanos was right.

(#19) Shodan válasza Isee (#13) üzenetére


Shodan
addikt

A t-mobile egy külön cég, más ügyfélszolgálattal
Ha t-homet hívod, kb tök mindegy milyen menüpontot nyomsz mondjuk a hibaelhárításon belül ugyanahoz kapcsol, ez csak a statisztika stb miatt van így.

Felvenni :D , ja persze folyamatosan küldik el az embereket...

[ Szerkesztve ]

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#20) Cythyel


Cythyel
senior tag

Hasonló litániát énis írhatnék T-sekkel kapcsolatban. Röviden csak ennyi:
Állandóan szakadt a net, ha meg is kapta a modem a jelet, a gép IP-t már sokszor nem is kapott, de ha kapott is, azonnal el is felejtette az egészet a modem. Fél éven keresztül hivogattam őket hogy akkor mostmár kezdjenek valamit. Ügyfeles csak annyit tudott mondani, hogy látja a központ a modemet, nincs vele semmi baj. Ezt egy ideig még el is hittem, de a végére már nagyon ideges lettem. Így kezembe vettem a modemet, lekötöttem róla minden kábelt, majd hívtam az ügyfélszolgálatot. Megintcsak azt a választ kaptam, hogy működik a modem, nincs vele semmi baj. Ekkor nagyon berágtam és megemlegettem nekik a fogyasztóvédelmet. Ez úgy délután 5 környékén volt. Rá fél órára kijöttek, de aznap már nem tudtak mit kezdeni megfelelő felszerelés hiányában. Másnap reggel viszont műszak előtt már ittvolt a szerelő és csinálta a dolgát. Kiderült hogy kint az oszlopon volt a baj, ráadásul még nem is azon amiről mi kapjuk a tv-t és a netet (káveltv és kábelnet). 2-vel arrébb meg volt szakadva az egész rendszernek a szigetelése és az árnyékolása. 1 teljes napig dolgoztak rajta, de azóta jól működik.
Igazából csak rájuk kell ijeszteni egy kicsit, és azonnal összekapják magukat.

(#21) Shodan válasza icecave (#14) üzenetére


Shodan
addikt

Erről eszembe jutott, egyszer felhívott a szerelő, hogy nagygáz van kiment beszerelni az IPTV-t, de az ügyfélnél leszerelés alatt volt a cucc, persze tiszta ideg volt az ügyfél .
Szerelő csávókám azt mondta neki elmegy átköti a központba dolgot és aztán jó lesz.

Azt mondja nekem -én vissza nem megyek inkabb k**szom ezt a szart.
-Kérdezem most hol vagy?
-Hát elbújtam a dslam központba :D

[ Szerkesztve ]

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#22) kaito83


kaito83
csendes tag

hála mi Digisek vagyunk bár nincs digitális adás az előfizetésben (nem mintha lenne digitális tvénk), de minden OK a szerződés aláírása után párszor nem értünk rá mikor csinálták volna bekötést nem voltunk otthon ők hívtak beszerelés előtt állandóan nagyon korrektek, sőt nem rég kaptunk egy levelet tőlük, ha most aláírunk 1 éves hűségszerződést akkor csak 3E lesz a havidíj (telefon, 20/10net, téve)
Ha bárki tud Digire váltani habozás nélkül tegye meg!

(#23) Shodan válasza kaito83 (#22) üzenetére


Shodan
addikt

Ez nem kérdés csak nézd meg a két szolgáltató lefedettségét. Nagyon sokaknak nincs rá lehetősége. Én Bp-n lakom 3ker lakótelepen, de még UPC sincs, hahó.

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#24) icecave válasza Shodan (#23) üzenetére


icecave
nagyúr

Hehhe, dettó ez van nálam is, szintén III. ker. Ponnt ezt a kerületet hagyják ki minden jóból bakker.

(#25) Shodan válasza Cythyel (#20) üzenetére


Shodan
addikt

Hidd el bennt senkit nem érdekel hogy fogyasztóvédelem, NHH , betelefonálok a Juszthoz stb, minden második telefon erről szól.Akármilyen hangnemben beszélhetsz ez nemfogja előbbre vinni a dolgot.
Ez általában úgy szokott kinézni hogy jól felhergelik, felidegesítik magukat, majd rádb*szák
a telefont, aztán még aznap visszahívnak , mert úgysem tudnak máshoz fordulni...

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#26) icecave válasza Shodan (#25) üzenetére


icecave
nagyúr

Igazából a kevés ügyfélszolgálatos a para. A várakozás pont emiatt van. Mindig rajtuk csattan az ostor, mindenki őket szidja, és beszél durván velük. Viszont, találkoztam 1-2 IQ betyár ügyfelessel, ezen viszont én is kiakadok. Miért nem tesznek be olyan embereket, akik értenek is hozzá valamennyire. Persze, erre is van válasz: mert egy kevésbé tanult embernek nem kell annyit fizetni. Ezért szar a rendszer. Kevés, de szakképezett emberrel sokkal jobb lenne...

(#27) hfrankee


hfrankee
senior tag

Nálam 3 hónapig tartott mig kinyögték a nyomorultak,hogy NEM!! tudnak szolgáltatni!!(Bp,V.ker)
De ahogy Csizmás kollega is irta tele a net a Tré szemétségével. :((
De az a baj,hogy egyik sem jobb mint a másik..

(#28) remington2 válasza whYz (#5) üzenetére


remington2
senior tag

Nem akarok érzéketlen lenni, de engem miért érdekelne az ügyfélszolgálat napi / heti / havibaja vevőként? Ma elmegyek orvoshoz, aki átvág egy ütőeret és meghalok, de nem panaszkodok, mert 1. nem voltam orvos, nem tudom, milyen nehéz nem eltalálni azt az eret, 2. fáradt volt aznap, szóval peace? Durva példa, de tökéletesen helytálló, és nem támadólag mondom.

They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

(#29) Shodan válasza remington2 (#28) üzenetére


Shodan
addikt

Teljesen igazad van, nem is kell hogy érdekeljen. Csak van néhány csökött agyú aki képtelen felfogni hogyha engem elküld a k anyámba,attól neki nem lesz szolgáltatása.(maximum én is le fogom szarni a problémáját) De hála istennek egyre kevesebb az ilyen, vagy utánna belátja ,elnézést kér és mondja hogy nem rád mérges.

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#30) pincehely


pincehely
addikt

Mikor barátnőm szülei beköttették a sat tv-t, akkor a szerelők nagy szaktudásról tettek tanuságot.
Tudni kell, hogy egy régi házról beszélünk, amelynek a födémje salakos. Az okosok nekiálltak a számítógép, és a képcsöves monitor fölött fúrni.
Végeredmény: A számítógép és a monitor tele ment salakkal, a monitor azóta büzlik hosszabb használat után.
A nyomtatót szakszervízbe kellett vinni, hogy megtisztítsák.
Gratulálok.

http://kefetemap.deviantart.com/

(#31) Syl


Syl
nagyúr

Nekem T-Home kábeltévés internetem és SatTV-m van.
Az internet jó, de november vége óta nappal drasztikusan visszaesik a sebessége (15 Mbitről kb. 2 Mbitre). Tájékoztattak, hogy túlterhelt a vonal és majd lesz fejlesztés. Nem túl megnyugtató, de ez van.
Ellenben a hibakezelésük az csillagos ötös! Volt hogy éjjel 11-kor betelefonáltam, hogy elment a net. Az ügyfeles nagyon kedves volt, még poénkodtunk is, hogy "hát, ma már nem biztos hogy meg lesz javítva" :) Aztán reggel kilenckor csörgött a telefon (automata hívás) hogy okés a net, ha szerintem is, akkor nyomjam meg az 1-es gombot.
Az elmúlt 5 év kábeltévés internetemben kétszer volt 8 órát meghaladó kiesés: az egyik a tavalyi közismert Józsi bácsis markológép eset, valamint egy a helyi áramszolgáltató ügyködése végett (valamit szereltek és a másik utcában található t-kábeles központ áram nélkül volt).
A csomagváltás pedig eddig mindig úgy zajlott, hogy bementem a helyi t-pontba (a melóhelyemtől 3 percre vannak), aláírtam a papírt, este otthon a modemet kihúztam, majd vissza és ment a nagyobb sebesség.
Összességében tehát elégedett vagyok a szolgáltatásukkal.

Valaki panaszkodott a sat tv eurosport hangkésésére. Nos, nekem régebben digi sat tévém volt és bizony azon is állandóan késett az eurosport hangja. Szóval nem biztos, hogy ez a T-é hibája.

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#32) Syl válasza pincehely (#30) üzenetére


Syl
nagyúr

Nem akarom védeni a szerelőket, de ha nálam valami fúrás-faragás van, az a legkevesebb, hogy előtte elpakolok az útból, fóliával letakarom az elektronikai cuccokat.

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#33) atike válasza Syl (#32) üzenetére


atike
nagyúr

Pont ezt akartam leírni, de így már nem teszem. Szóval egyetértek.

(#34) icecave válasza Syl (#31) üzenetére


icecave
nagyúr

Itt Pesten én is elégedett vagyok. Egyszer szintén elment a netem, de a telefonvonal is halott volt. Mobilról felhívtam őket, másnap telefonáltak, hogy nézzem meg, hogy jó-e. Jó is volt, megköszöntem, letettem.

Ezen kívül a 2,5 év alatt egyszer volt még egy kihagyás, de akkor az elég durva volt, 3 napig nem volt net. Valami okos alkotott akkor is. :D

(#35) cilo9


cilo9
aktív tag

Az én tapasztalataim szerint olyan mint szünetmentes váltás a gyakorlatban nem létezik. Biztos sokan megcáfolnak, én eddig 3-ból 3-szor szívtam meg ezt. És az a legjobb, hogy azt ígérik, csak megrendelem a szolgáltatást és nincs több dolgom. Ehhez képest mindem alkalommal napokig kellett telefonálnom, faxolni...utálom.

De legalább a szolgáltatással elégedett vagy, a végén úgyis ez a lényeg.

Üdv, Cilo

(#36) Shodan válasza icecave (#34) üzenetére


Shodan
addikt

nekem is most jart le a hűség a tvnetworknél, és nemigazán akarok maradni. telefon vonalam elég rossz max 8megát bírja.
De így akkor lehet megpróbálom a kábelt a T-nél, ha azt mondod nincs vele nagy probléma...

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#37) icecave válasza Shodan (#36) üzenetére


icecave
nagyúr

Nem kábel, ADSL!
15/1 Mbit csomagom van, amit visz is simán (Tímár utca vége). Szóval itt lehet valahol a "központi doboz", mert nem nagyon veszik el a sebesség, mire ideér.

(#38) Findzs


Findzs
addikt

a upc is ilyen, mind ilyen csak a pénz kell nekik aztán sza**ak a fejedre

hiába vagyok én is 10 éve hűséges napra pontosan díjtörlesztő upc előfizető minden évben cirkuszolni kell velük, hogy át szeretnék menni egy olcsóbb csomagba pedig már rég nincsen hűségnyilatkozat

bezzeg az új (ki tudja milyen) előfizetők megkapják a legolcsóbb csomagokat + 3 hónapot ingyen

nem fordítva kellene ennek működnie ?
a régiek kapnának kedvezményeket hiszen már hűségükkel és rendszeres díjfizetésükkel már bizonyították elkötelezettségüket a cégek felé

az új belépő meg ki tudja fog -e fizetni rendszeresen és meddig lesz előfizető
lehet kihasználja az ingyenes 3 hónapot + még a kötelező időt amit el kell tölteni mielőtt más után nézne és pattan

"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

(#39) Isee válasza Shodan (#19) üzenetére


Isee
senior tag

Értem, ez az amit nem tudtam, hogy T-com, T-mobile nem ugyanaz... Csak hát gondoltam, hogy T-T, Magenta-Magenta, egyremegy :B

"...But, before your President decides, please ask him this: What if we leave... and you're wrong?" (Optimus Prime ~ TF2)

(#40) icecave válasza Findzs (#38) üzenetére


icecave
nagyúr

Egy példa erre: a 2,5 év alatt 3szor váltottam nagyobb sebességű szolgáltatásra, telefonon intézték. Küldtek szerződést, ami ugye gy érvényes, hogy aláírom, és beviszem egy T-be. Na, én egyiket sem írtam alá, mégsem volt semmi para. Amíg fizetsz leszarják a fejedet. Viszont ha ők rinyálnak, megmondom, hogy nem is írtam alá a szerződést :D

(#41) Shodan válasza icecave (#37) üzenetére


Shodan
addikt

Jaa, igen azt hiszem kiscelli elején van.

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#42) lesaux


lesaux
veterán

(#43) fricz19


fricz19
őstag

nekem is volt szerencsém a t-com ügyintézéséhez, 3 éve.

egyszer ha jól emlékszem szüneteltettem a szolgáltatást.
3honapra, mert dolgoztam.mikor haza értem nincs net.
felhívtam őket, utánanéznek.
2nap múlva még mindig nincs net.
újra telefon.a hölgy azt mondja nálam van a hiba.
megnéztem mindent, még másik dsl modemmel is megpróbáltam, de hiába.
újból felhívom kicsit idegesen, ekkor kezdődött meg hogy kapcsolgatnak, a kollégák között.
5. azaz ötödik t-com os kolléga aki tudót segíteni de nem sokat.
ekkor kapta ki a párom a telefont a kezemből, és káromkodva fenyegetőzve követelte a szolgáltatást.
másnapra érdekes módon lett net.

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#44) pincehely válasza Syl (#32) üzenetére


pincehely
addikt

Csak a mama volt otthon :DD

http://kefetemap.deviantart.com/

(#45) icecave


icecave
nagyúr

Pont ide illik: [link]

(#46) forras2 válasza whYz (#8) üzenetére


forras2
őstag

1 szót nem szólna senki, ha 1 lukat fúrnának.....1 kábelt hoztak be, és 5 luk van a falban :U

(#47) fricz19 válasza Syl (#32) üzenetére


fricz19
őstag

egy szerelőnek meg lehet annyi esze, ha már a tulajdonosnak nem volt
hogy szól....

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#48) gulupeti válasza icecave (#45) üzenetére


gulupeti
senior tag

Az köszi :D , ez mi durva kis levél már. :) Te írtad valamelyik szolgáltatónak?

[ Szerkesztve ]

(#49) icecave válasza gulupeti (#48) üzenetére


icecave
nagyúr

Dehogy, pont küldték a linket ismerősök :D
Teljesen rendben van a levél szerintem. Ha máshogy nem megy...

(#50) Syl válasza fricz19 (#47) üzenetére


Syl
nagyúr

Ez igaz.

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.