Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) tuskooo válasza Vakegérke (#100) üzenetére


tuskooo
addikt

Lehet ilyet itt is, ezelőtt én is így fizettem.

(#102) Vakegérke válasza tuskooo (#101) üzenetére


Vakegérke
veterán

Szerintem a legjobb megoldás.

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#103) icecave


icecave
nagyúr

Hát nekem küldi a T-home a számlákat, de én is neten keresztül fizetem. Csak belépek, és ott a számla, fizetem bankkártyával, és kész.

(#104) depmod


depmod
senior tag

9e ft digittv-5mbit net-telefon? Nekem kicsit soknak tűnik a mostani szolgáltató versenyben, habár normális összegről beszélünk mindenképpen.

Nekem UPC van (lehet fikázni, szoktam is néha, de csak ügyintézéskor) 5450ft-ért, tv (mondjuk nem digit)-15mbit net-telefónika.

Mindegy. Sajnos a szolgáltatók csak addig kedvesek, amíg megkötöd a szerződést, amint az megvan, akkor leszarnak, de akkora ívben, hogy az már pofátlanság. :o
Magyarország 2010. :W

..., akkor a nyuszi b***hatja!

(#105) Kantorpe válasza Vakegérke (#100) üzenetére


Kantorpe
tag

Namost ez azert kell, mert allando osszeg, es ha megadom a banknak, akkor nemhogy ingyen csinaljak, hanem meg 400 kedvezmenyt adnak a szamladijbol. Igy megeri, szerencsere nem nezi a bank, hogy vonjak, vagy nem, adjak a kedvezmenyt. :C

Minden élő megöregszik, minden tulajdon elenyészik...

(#106) lordovravens


lordovravens
tag

T-vel nekem is vannak nagyszerű tapasztalataim.

Halhatatlan lélek acél testben. Ez vagyok én, a Cseléd Srác.

(#107) icecave válasza lordovravens (#106) üzenetére


icecave
nagyúr

Hát akkor meséld el! :K

(#108) szki


szki
őstag

Huha. Nem olvasom végig a sok hozzászólást. De az írást igen.
Jól ismerem a T teljes működését. Sajna nem egyszerű az alkalmazottak élete, és a folyamatok nagyon el tudnak kavarodni:)

Nekem csak pozitív tapasztalatom van. Ha volt is probléma, és azt megértették, akkor időben megoldották (3play-nél lemaradt az ip telefon aktiválás).
Sőt volt, hogy a telefonos ügyfélszolgálatos mondta, hogy utánanéz, és majd visszahív. Rendben vissza is hívott pozitív válasszal!

Most jár le a hűségidőm. Küldtek szerelmes levelet, hogy 1 évre újra kössem le. Hívom is majd őket, hogy oké.

(#109) TomBoy1986


TomBoy1986
veterán

Már bocsánat, de szánalmas...

Vedd a fáradtságot a szerződés (ÁSZF) utánaolvasásának és akkor máris tudni fogod, hogy minden egyes bekötést 30 napon belül vállal a cég, 15 napon belül pedig a csomagmódosításokat. Erre is sápítozol, hogy 5-6 nap alatt bekötötték...

Ja és készülj fel, szintén ÁSZF-ben szerepel, hogyha hiba van, akkor:
a.) együtt kell működni a hiba elhárításában az ügyintézővel
b.) 72 órán belül hárítják el a problémát, ha pedig kicsúsznak, akkor az azt követőről kérhető számlajóváírás

Arra meg mindig felhívják a figyelmet, hogy pl. TV-t csak az után mondj le, hogy a következőt már bekötötték...

AMD FX-6300 ; MSI 970A-G46 ; XFX RX-460 4GB ; CSX DDR3-1600 2x8GB ; WD 1TB ; CoolerMaster RealPower RS-520W

(#110) DJ FLY válasza Sifre (#6) üzenetére


DJ FLY
csendes tag

Én upsz szerelő vagyok sajnos és nállunk is rengeteg a homokszem . de elmomndom neked hogy tökéltetes szolgáltató MAGYARORSZÁGON NINCS ! :W
Upsz-n kivül azzal foglalkozok hogy alternatívákat keresek ezen megoldásokra .

(#111) JamesWagner válasza TomBoy1986 (#109) üzenetére


JamesWagner
csendes tag

Hehe :D Megint félreértettétek! XD Nos, a baj az, hogy NEM ÉN mondtam le a netemet, mert számítottam a bekötésre. Hanem a T-COM kérte át szombat reggel, és ezért kapcsolták ki. Nem az én hibámból kapcsolták ki!!! Én rendesen kifizettem a számláimat, és olyan hírtelen kikapcsolták mintha 3 havi elmaradásom lenne, és szépen 4 napon keresztül szo****ak. :)

(#112) W666W válasza whYz (#5) üzenetére


W666W
tag

Az Én véleményem meg az hogy ha elöfizetek hozzájuk akkor LEGYEN 24 ÓRÁS AZONNALI !!!!!!
ügyfélszolgálat..Kész Röhej, hogy egy ekkorra okádék cégnél nincs egy normális ügyfélszolgálat...
3 HÓNAP KELETT 3 HÓNAP míg egy számlát kiküldtek úgy hogy minden hónapban telefonálgattam velük kb 45 percet...ezt a gombot nyomjam meg azt a gombot várjam míg a kollega jelentkezik amikor meg emberrel beszéltem halvány göze sem volt arról amit kérdeztem..Mindig egy mondatot szajkozott az összes droid ügyfélszolgálatos, hogy ha gondom van menjek a T-pontba..Utoljára azt találtam szerencsétlennek mondani, hogy tudja mit menjen Ön a t-pntban a jo kis T cégével együtt..Egy tetves számla miatt amit nem küldtek ki..Viszont a felszólítást azt tudták küldeni a nyomorékok meg a fenyegetözés az ment nekeik hogy lekapcsolnak ha 3 napon belül nem fizetek....

Összeségében egy tetves Rohadt Multi cég a T-Home minden nyügjével együtt...Az ilyen cégeket ki kéne tiltani Magyarországról..egyáltalán nem ügyfélbarátok..vagyis csak addig míg a pénzt be nem zsebelik aztán nagy ívben tojnak az emberek fejére....

Ahogy tudtam megszabadultam Tölük..Ja és a Pofátlanság legteteje az volt hogy lejárt az elöfizetésem és nem hosszabítottam meg az elöfizetést ennek örömére azt a 8 napot is kiszámlázták amíg el nem vitték a modemet..Az hogy nem használtam az a 8 nap alatt már a netüket , mert Új szolgáltatónál voltam ?? Az természetesen senkit nem érdekelt mert az ÁSZF ben benne van hogy 8 nap alatt szerelik le és azt ki kell fizetni..VICC olyanért fizettetk amit igénybe sem vettem Tetves egy cég összeségében

(#113) wardred


wardred
tag

Kibővíteném a nyitó postot azzal az információval, amit ma szereztem:

Egyéb probléma miatt kerestem fel őket, aminek a végeredménye a következő lett: Jelenleg a T-Com nem tulajdonosa a modemeinek (nem úgy, mint régen), tehát ha valakinek lejár a hűségnyilatkozata -attól függetlenül, hogy az után még meddig használja/fizeti- automatikusan veszti a garanciát arra! Amennyiben valaki 1éves hűségidővel megköt egy szerződést, amihez kap modemet is, és a szerződést meghosszabbítja, a garancia lejár.

Akinek ez számít, annak nincs más lehetősége (nem vicc, ezt mondták), mint lemondani a szolgáltatást, és bármikor egy újat kötni. Hogy a szerződésbontást/lejáratot követően végül is elviszik-e a modemet, vagy sem, azt továbbra sem tudom biztosan (elvileg már nem, mivel ugye nem az övék), de úgy gondolom, hogy érdekes információ ez, pláne mivel nekem ez a "móka" 1x ezer forintomba fog kerülni.

Köszönjük T-Com <3

(#114) kgergo23


kgergo23
tag

szuper iras, grat hozza. az ugyfelszolgalatosok kozott tenyleg van par barom...maga szolgaltatas es az ara eleg okes viszont.

en is kotottem netet meg teloval volt varia, nalunk zokkennomentes volt es a bejelentes utan 2 napra volt is net :) a modem meg ra 3 napra erkezett:)

baratnonel iptv, 15mbites net, telo, de ott voltak apro malorok, meg a szerelok tenyleg borzalom munkat csinalnak ha nincs ott az ember...

viszont nalam a splitterrel bajok vannak...5mbites net, annyi jon is de splitter nelkul.de ugy ugye meg nincs telefon:( amit kuldtek azzal a netem 3 mbites, a masik meglevo splitterrel meg 3,8mbit...erre valakinek van tippje, megoldasa ?

Amilyen a fogadj Isten, olyan az adjon Isten...

(#115) bambano


bambano
titán

Én pont ma magyaráztam meg a tcom ügyfélszolgálatnak, hogy ha már felmondták a szerződést, talán nem kéne számlázni... kíváncsi vagyok, mi lesz a vége..

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#116) Gabesz1019


Gabesz1019
senior tag

Nekünk is mind a 3 a T-Home-nál van. Én megvagyok elégedve velük. Épp most kedden voltunk bent átköttetni a netet. Eddig 4Mbit/s-os vetünk volt és ezért fizettünk 7600 valahány forintot. Most 15Mbit/s-osért 6 150 Ft-ot fizetünk. A telefon emelkedett talán 200Ft-al de így a hálózaton belüli beszélgetés ingyenes. A TV pedig 5200 helyett csak 3600Ft lett. Ráadásul az első 3 hónapot elengedik a TV-ből.

Kedd d.e. 11 körül voltunk bent a csaj begépelte az adatokat kinyomtatta a papírokat egy két telefon ide-oda és már meg is volt. Kérdezem mikortól lesz elérhető a gyorsabb net? Modja lehet, hogy még ma eset de Ő inkább azt mondja biztosra, hogy holnap reggeltől.

Ismervén az ilyen cégeket én is inkább az utóbbira tippelte. Volt még egy két dolgom az nem szaladgáltam ide-oda. d.u. 5 óra fele hazaérek, beülök a gép elé, mondom megpróbálom újraindítom a modemet hátha... Gép bekapcs. speedtest elindít és ekkor ért a kellemes meglepetés 15Mbit/s-os a netem.

Szóval én teljesen meg vagyok elégedve velük. Csak ajánlani tudom Mindenkinek.

(#117) Klemens


Klemens
őstag

Emberek, olyan, hogy T-COM... nincs. Telekom van. :)

[ Szerkesztve ]

"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"

(#118) kgergo23


kgergo23
tag

egyebkent az ugyfelszolgalatosok korektebbek es jobban felkeszultek mint a telefonos kollegaik;)

Amilyen a fogadj Isten, olyan az adjon Isten...

(#119) Klemens válasza kgergo23 (#118) üzenetére


Klemens
őstag

Ugyan azt látják mind a ketten. :)

"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"

(#120) kgergo23 válasza Klemens (#119) üzenetére


kgergo23
tag

az lehet, de en ugy vettem eszre hogy szemtol szemben informativabbak es tobb mindenre felhivjak a figyelmed:) ugy is mondhatnam a az hogy "aprobetus" reszletekrol is tajekoztatnak...mielott rendeltem, vagy 6x telefonaltam ugyanabban a temaban az ugyfelszolgalatra, mert en nem biztam eddig bennuk, de most azt kell mondanom, miota t-home alatt futnak a szolgaltatasok, azota nem annyira szemetek.

[ Szerkesztve ]

Amilyen a fogadj Isten, olyan az adjon Isten...

(#121) Klemens válasza kgergo23 (#120) üzenetére


Klemens
őstag

Ez azért lehet, mert a telefonos ügyfélszolgálatos beszélgetését rögzítik, és találomra meg is hallgatják őket, ellenőrzik. Nem mondhat akármit, ráadásul minél hosszabb a telefonbeszélgetés annál rosszabb a teljesítmény aránya az ügyfélszolgálatosnak.
Eközben a másik kollégát nem ellenőrzik így, maximum időre mérik, hogy mennyi idő telik egy újabb ügyfél pulthoz hívásáig. :)

"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"

(#122) kgergo23 válasza Klemens (#121) üzenetére


kgergo23
tag

viszont rovid ido alatt is lehet tartalmas, informativ beszelgetest folytatni, a telefonos ugyfelszolgalaton ez nalam csak nagyon ritkan fordult elo:)

a problemamra, amit elozoleg irtam, hogy splittet gondjaim vannak arra nincs otleted veletlenul ?:) szoval splitter nelkul megy a 5mbit, splitterrer mar nem, pedig mar 2t probaltam...

Amilyen a fogadj Isten, olyan az adjon Isten...

(#123) TomBoy1986 válasza wardred (#113) üzenetére


TomBoy1986
veterán

Látom nem egészen érted a dolgot. Nem azért veszti el a garanciát a modem, mert meghosszabbítod a hűségszerződést. A modem azért veszti el a garanciát, mivel az előfizető birtokába került a Szereld Magad konstrukcióban vásárolt modem, majd ezt követően a T-Home-nak az egészhez semmi köze. Te nem a modemért fizetsz, hanem a szolgáltatásért. Innentől a D-Link (mert ugye általában az Sz.M.-es modemek D-Link 360R-ek) gondoskodik a garanciáról, ami az erről szóló törvénynek megfelelően itthon minimum 12 hónap. A D-Link pedig pontosan ennyit vállal rá.

Ugyanakkor... a kábelmodemek továbbra is szolgáltatói tulajdonúak, valamint a HGW-k szintén és az optikai, ill. VDSL modemek is. Ez nagyrészt a modemek árával van összefüggésben, mivel egy ADSL modem jóval olcsóbb az összes többinél.

Sőt, hogy ne érjen meglepetés elmondom, hogy amennyiben 2009. szeptember 4. után köttettél be SAT TV-t, akkor az ahhoz tartozó STB-k (első talán kivétel), szintén már előfizetői tulajdonú, így arra vonatkozik 2 év garancia és kész.

AMD FX-6300 ; MSI 970A-G46 ; XFX RX-460 4GB ; CSX DDR3-1600 2x8GB ; WD 1TB ; CoolerMaster RealPower RS-520W

(#124) mhorvat


mhorvat
senior tag

Csak a cikket olvastam végig, a kommenteket nem. Én csak annyit fűznék hozzá, hogy régen Matáv internet volt nálunk, nagyjából 2,5 hónapig nem volt internet, mikor váltottunk róluk. Ennyi idő kellett nekik, mire átadták a vonalat az Actel-nek (na, róluk is tudnék mesélni...). :U
UPC nettel egész elégedett vagyok, az ügyfélszolgálatuk is teljesen tűrhető. 1-2-szer kellett már szerelőt hívni, mert besz*rt a modem, délután telefon, másnap délelőtt kijöttek.

(#125) SWiNEBoY

Elköltöztünk családdal egy évre másik városba. A régi lakásunkon 4Mbit-es net volt 2005ben a T-től!!! 2009 végén amikor visszaköltöztünk régi lakásunkba megrendeltük a 15Mbit-es netet, kábelezni, meg modemet dugdosni sem kellett, minden a régi volt. Be is aktiválták 2 napra rá. A egyetlen bökkenő csak az hogy 1!Mbit/s sebességűt. Mondanom se kell, hogy manapság ezzel a sávszélességgel nem sok mindent lehet kezdeni az e-mailek csekkolásán kivül, főleg, hogy több gép is van a családba. Vagy több órányi telefonálgatás után sikerült kiszedni belőlük, hogy azért csak ennyi mert ezt birja a hálozat. Természetesen amint ezt megtudtam már mondtam is vissza a szolgáltatást! Szal nekem ennyi lenne a Híres T! :)

(#126) pechman8


pechman8
aktív tag

Szerintem még korai az öröm! Várd csak meg a számládat! Majd akkor örülj ha az is rendben lesz 3 hónapja...! Bizony... :K

Saját korlátaimból nem léphetek ki, mások adottságaiba nem léphetek be.

(#127) Klemens válasza kgergo23 (#122) üzenetére


Klemens
őstag

Pedig nem rossz emberek az ügyfélszolgálatosok. Én személy szerint nem vagyok az, közöm sem sok van az ilyen dolgokhoz, nekem tesóm telefonos ügyfélszolgálatos az üzleti előfizetőknél. :)
Az a baj még, hogy nagyon sokszor az ügyfélszolgálatost nézik hülyének, de nagyon...
Ráadásul az egész rendszerük is bonyolult, sokszor a gép sem tudja, hogy wtf. :D

"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"

(#128) JamesWagner válasza Klemens (#127) üzenetére


JamesWagner
csendes tag

Na itt a pont! :D Itt a rendszerben van a hiba nem az ügyfélszolgálatosokban. Amint írtam 3 napig azt látták hogy még él a régi szolgáltatásom (A számítógép szerint). Pedig ők kérték át, ők "rögzítették", ők batták el :)) Itt valaki vagy hibázott, vagy a rendszer hétvégenként szeret kényszerszabit kivenni :))

(#129) Klemens válasza JamesWagner (#128) üzenetére


Klemens
őstag

Egy pl. a rendszer hibájához:
Egyik nap egy ügyfél betelefonál egy ügyfél, hogy 150K-s a számlája és ez lehetetlen. Ennyit nem telefonált és most wtf van?
Tesóm utánanéz, látja, hogy tényleg nem telefonált ennyit, na akkor wtf?
Kiderült, hogy akié előzőleg a szám volt, még Ő csinálta a számlát és valamilyen oknál fogva nem került kiszámlázásra és úgy vette vissza a T-Mobil. Amikor meg újra kiadta, már alapból rajta volt a hatalmas számla az új tulaj meg szívrohamot kapott szinte amikor felbontotta a levelet.

Egy másik példa, ami inkább vicces:
Betelefonál egy ügyfél, hogy 125K-s a számlája és Ő ennyit biztos, hogy nem telefonált, meg amúgy is a felesége használja és Ő is alig szokott telefonálni. Pedig tényleg ekkora volt a hívásforgalom, így nincs mese, fizetni kellene. Tesóm kérdezi, hogy esetleg rajtuk kívül nem volt más aki a telefonhoz férhetett?
Hát... ,hogy az a... András!!! Gyere csak ide!!! Az @nyád úristenit!!... - ordította a forma majd a vonal megszakatd.
Egy fél óra múlva visszatelefonált a krapek, hogy megvan a tettes, a kisfia emeltdíjjas telefonszámokat hivogatott. :D

"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"

(#130) Klemens válasza JamesWagner (#128) üzenetére


Klemens
őstag

De még mindig Telekom van és nem T-COM. :D

"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"

(#131) kgergo23 válasza Klemens (#127) üzenetére


kgergo23
tag

az nem is mondtam hogy azok:) de sztem abban egyet ertunk hogy szeles skalan mozog a telefonalo "sikerelmenye" az ugyfelszolgalatossal folytatott beszelgetes utan:) mondom egy bizonyos ugyben tobbszor is telefonaltam az ugyfelszolgalatra es valtozo volt a beszelgetes erteke:) volt aki halal rendes volt es minden aprosagot elmondott, meg o hivta fel a figyelmem dolgokra.

az renszer bonyolultsagat elhiszem, az szinte mindenkinel vagy 3 perc volt minimum, mire latta maga elott az adott cim lehetosegeit...

Amilyen a fogadj Isten, olyan az adjon Isten...

(#132) JamesWagner válasza Klemens (#130) üzenetére


JamesWagner
csendes tag

Nyajj de én nem szeressem Telekomm :O :O T-COM jobban hangzik és rövidebb is ^^ :DD :C

(#133) Shodan válasza Klemens (#127) üzenetére


Shodan
addikt

Ja kb 9 progit kell kezelni egyszerre! Némelyik meg ilyen őslelet, nincs egy normális integrált rendszer. Össze-vissza lefagy, jelszó lejár stb.
Az is nagy hogy 2 programot neten keresztül is el lehet érni, persze ezeknél nem cserélgetik a jelszót, csak a belső intraneteseknél szóval nagy koponyák :), így nem kell nagy tehetség ahhoz hogy hozzáférj a legtöbb előfizető adatához. :W

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#134) Klemens válasza kgergo23 (#131) üzenetére


Klemens
őstag

Ebben egyet tudunk érteni, de nem feltétlen az ügyfélszolgálatoson múlik. :)

JamesWagner: :P :P

Shodan: Az faja... ennyire részletesen nem tudom a dolgokat. :Y :)

"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.