A rendes szolgáltató olyan mint a Szent Grál.
Nem létezik.
A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
A rendes szolgáltató olyan mint a Szent Grál.
Nem létezik.
A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
Igen, én is mindig a kevésbé tetű felé hajlok. Ami most éppen nem a Telenor lesz a fentiek tekintetében
Ha a "28-án" helyesen van írva, a "28-ika" miért nem?
YouTube - https://goo.gl/bCKFYP
Fel vagyok zaklatva, kérlek. Javítom, és megkérlek, hogy csatlakozz hozzám az anyázásban egy újabb komment erejéig - lelki támogatásra van szükségem ezekben a nehéz időkben.
A szemetek!
Én írnék az ügyfélszolgálatuknak, hogy ezt mégis hogy gondolják, ha éjfél előtt 5 perccel veszed meg, akkor 5 percre aktiválnak ekkora adatforgalmi keretet? Miért nem egy hónapra aktiválják?
YouTube - https://goo.gl/bCKFYP
Írtam nekik, virágnyelven annyit írtak, hogy ez van, coki. Meg tudtam volna nézni szerintük a fordulónapomat (amit miért néztem volna előre, és amúgy hol? Csak a szerződéskötésem van feltüntetve, az nem, hogy fordulónap, sőt, miért feltételeztem volna, hogy mondjuk nem a hónap utolsó napja egyáltalán?).
De bakker kártyás vagyok, részemről a fordulónap 1) nem egyértelmű, 2) fölösleges, mert akkor fizetek, amikor. Pl. ezentúl soha a büdös életben nem.
UI: köszi a képet, máris jobban érzem magam!
[ Szerkesztve ]
Nincsen, 28.-án
nemköllodaazapontocska!
[ Szerkesztve ]
Számlazárás másik szolgáltatónál is van... Amúgy felhasználhatod a teljes adatmennyiséget, nem lopott meg senki.
Tekintve, hogy a csomag amit megrendeltél, az egyszeri kiegészítő adatjegy, ami a ciklus végéig érvényes, nem havonta megújuló csomag. Még automatikusan sem tudja kisakkozni a szolgáltató, hogy neked csak a hónap végéig kell, vagy utána rendszeresen x hónapig... [link]
Mi lett volna szerinted a megfelelő megoldás?
Szerintem a helyes megoldás az lenne, a 2015.09.27-én veszek 5GB netet és addig érvényes amíg el nem használom, mellé még valami inaktivitás alapú timeout.
Megszopattad magad, de a tnor a szemét szolgáltató.
Good job!
..szerintem jónak tűnik
Szerintem is inkabb user error...
Ha nincs jó, ló a szamár is.
A helyes az lenne, hogy 1 hónapig/30 napig fel lehet használni, nem fordulónappal szívatnak.
Mi azon a user error, hogy vesz 5 giga netet 27-én de az lejár 28-án?
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
Anno djuice-os voltam kartyas29 csomaggal, a 30huf-os percdij helyett 50-et akartak adani, mondtam hogy koszonom nem kerem hasznalom ameddig tudom, pont elotte toltottem fel, utanna ugy is kukazom a kartyat!
"Legen...Wait for it...Dary"
Először megnézni mi van a szerződésbe, aztán vásárolni.
Ha nincs jó, ló a szamár is.
Mert a szerződésben benne van, hogy ha 27-én vásárolsz, csak egy napig érvényes?
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
Neeem, az üzletszabályzat dísznek van.
..szerintem jónak tűnik
Ezek már az aljadék férgek! ÉN tuti bemennék asztalt borogatni, nem csak a pénz miatt.. Tré ennyiből jobb egy fokkal, 20.-án kapcsoltam be 500mb-ot, 22-én van a "fordulónapom", és csak akkor aktiválták.
Valószínűleg igen, csak el kéne olvasni.
Képzeld, két hete kötöttem előfizetői szerződést a Telenornál és nem mondták mettől-meddig van a számlázási ciklus. A szerződést is átbogarásztam, egy szóval nincs rajta ilyesmi. Oldalakon keresztül részletezik a kötbért, a felmondást stb., de hogy az előfizetésemben található percek, MB-ok hányadikától hányadikáig érvényesek, az nincs benne.
Persze user error, én vagyok a balf*sz, mert nem készültem fel eléggé a vásárlás előtt. Kellett volna doktorálnom telekommunikációs és jogi szakon előtte, hogy minden kérdést tudjak, sőt a rá adható válaszokat is. Ahogy azt itt a PH fórumain egyesek elvárják...
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
Az állampolgárok sem doktorálnak amiatt, hogy betartsák a törvényeket. Ez meg csak egy előfizetés.
..szerintem jónak tűnik
Pedig ott van a honlapon a dátum, csak el kéne olvasni.
A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500
Látom, nem érted az elvet. Amihez vettem, annak a lejárata 1 hónap múlva van. Nézd meg a screenshotot, amit feltöltöttem. Nem azért töltöttem fel, mert túl sok felesleges leforgalmazandó adatmennyiségem van (bár egyébként de), hanem hogy lássátok, hogy amihez vettem, az 1 hónapig érvényes, ez meg "számlazárásig" és ez f.szság, mert az nem oda van írva, ahol a többi adat fel van tüntetve, hanem egy olyan menüben, amit úgy is alig találtam meg, hogy már tudtam, elvileg mit keresek.
A f. üsse ki a szemüket, hogy nem ahhoz igazodik, amihez veszem, hanem a számlazáráshoz.
[ Szerkesztve ]
Nem is kapok számlát kártyához, ez az első error az egész témában. Miért lenne számlazárás?
És miért lenne a szerződéskötésem időpontja a számlazárás fordulónapja? Sehol nem volt feltüntetve. Konkrét számlazárási időpont nincs feltüntetve a felhasználói felületemen külön, csak szerződéskötés dátuma.
Úgyhogy a Telenor bekaphatja az összes kukit részemről, szép volt, jó volt, köszönöm, ennyi. Jogkövető, szabályokat értő és betartó ember vagyok, és nem szeretem az ilyen félretájékoztató, ködösítő, hazudós szolgáltatókat. És a Telenor is ilyen ezek szerint, nem látom úgy, hogy a hibám lenne kártyás ügyfélként, hogy nem tartom külön számon, hogy mikor kötöttem velük szerződést, és főleg nem az, hogy én nem tudom automatikusan, hogy egyben ez a fordulónapom is. Mert nem az bakker, nézd meg az elnevezését, és utána szúrj le engem.
Amúgy szerződést aláírni velük hónap közepén tudtam, tehát még ez a dátum sem stimmel, az csak egy előzetes szerződés volt. De nem gond, ezen most már túl kell lépni, nem kell ezt használni. Nincs fogyasztás, nincs gond. Ennyike. Majd megoldom máshogyan.
[ Szerkesztve ]
>És miért lenne a szerződéskötésem időpontja a számlazárás fordulónapja? Sehol nem volt feltüntetve. Konkrét számlazárási időpont nincs feltüntetve a felhasználói felületemen külön, csak szerződéskötés dátuma.
Ácsi. Én veled értek egyet Csak gondolom itt a nagy megmondóemberes sokaságban nem vetted észre.
(#23) gyurkikrisz
Hát persze. Mert ha az ember vesz egy előfizetést, még csak véletlen se az eladó dolga lenne ezekről tájékoztatni, papírra kinyomtatni, hogy "hé hülyegyerek, itt van ni". Elvégre Magyarországon vagyunk. Majd az ügyfél, a számlafizető keresgél utólag, ha már volt olyan hülye, hogy szerződést kötött velük...
[ Szerkesztve ]
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
Köszi h mellettem állsz, le is sikerült vágnom, hanem így plusz információként írtam le, amit úgysem fognak elolvasni a szkeptikusok, mert csak a nekik tetsző szempontot képviselő hsz-eket olvassák el végig.
Értem az elvet. Két különböző szolgáltatásról van szó. A feltöltés után járó kedvezmény a feltöltéstől számítva 30 napig érvényes. Az egyszeri adatjegy pedig a kártyás ciklus forduló napjáig.
"KÁRTYÁS CIKLUS: A kártyás ciklus azt a díjazási időszakot jelenti, amelyre a Kártyás Előfizető az ÁSZF-ben meghatározott havidíjas kiegészítő szolgáltatást megrendelte, és amely idő alatt a havidíj fejében a szolgáltatás igénybe vehető. A ciklus kezdőnapja a szolgáltatások megrendelésének időpontja – de nem szükségszerűen azonos azzal. A ciklus azon a napon jár le, amely számánál fogva a kezdőnapnak megfelel.
Az Előfizető kártyás ciklusának kezdőnapjáról az Értékesítési Pontokon, TOL/DOL rendszereken keresztül, a Telenor Telefonos Ügyfélszolgálatán (1220), valamint a 1741-es rövid hívószámon tájékozódhat."
Szerintem az eleg helyes lenne, ha a egyszeri mezei ember konyeden meg tudna nezni, mikor van az o fordulonapja. En siman nem talaltam ezt a infot a "mytelenor" alkalmazasban...
köszi a megerősítést!!!
nekem sajna berrym van, nem tudok még alkalmazást se nézegetni (weboldalt igen), de amúgy is mit nézegessek rajta, amikor egy ökörhvgyozás az egész, átláthatatlan a rendszer
[ Szerkesztve ]
Többen írták, hogy user error. Mondhatni igen, hiszen miért nem tudta hősünk.
Viszont kérdem én mennyire logikus a dolog? Szerintem senki nem olvas el minden ászf, aff, eula, anyámkínját amivel az élete során találkozik. Ugye? Bízik abban, hogy logikus lesz a dolog.
Itt jön a bazi nagy error, a valódi error, hogy nem. Tehát mi a megoldás? Mielőtt bármit csinálsz hívd fel a szolgáltatót és faggasd ki az embert, hogy hol lehet egy sima net megrendelésében a buktató? Hát ez annyira nem jó. Btw tegyél egy panaszt, abból baj sose lesz. Max ha már a 2000. ilyen panasz jön, meg mellé 1700 lemondás, akkor valami ügyes riportoló kiszúrja, hogy hé bazze ezt meg lehet oldani, miért is adunk okot, hogy lemondja?
Mégegyszerűbb homár.
De az is lehet nem, mert simán szarok a rendszereik és nem tudják megcsinálni.
köszi, hogy bevéded az ártatlan és naiv júzereket, mint én
azt tudom h a rendszerük nem áll a helyzet magaslatán, hiszen a szinkronizálás olyan alapszintű, mint egy bot. bár lehet, hogy a bot annál összetettebb is, mert valahonnan indul és valahova tart, ez meg nem.
ha legalább leforgalmazással arányosan kapnék vissza zsetont, már nem pampognék. de így teljesen egyértelműen kizárólag rám húzzák a szopóálarcot, merthogy őnekik ilyen a rendszerük, és ezt így kell szeretni.
egyszerűen a fordulónappal van bajom bakker, minek kell fordulónap olyasmire, amit nem rendeltem meg? vagy miért nem fordulónap, amikor feltöltöm a kicseszett egyenlegemet egy rakás pénzzel?
MIÉRT?
mert bizony mondom, a magenta szolgáltatónál legalább ez a rendszer van, hogy feltöltesz/előfizetsz valamit, és attól számítják a fordulónapot nem egy hónapokkal ezelőtti random időpont alapján.
Miért?
Tudod a választ.
Ott van az ASZF-ben, miért nem olvastad el? Magadra vess! User error!
(nehogy félreértsd! )
(#32) szalontai
>Szerintem senki nem olvas el minden ászf, aff, eula, anyámkínját amivel az élete során találkozik. Ugye?
Óóóó, dehogynem. A megmondóemberek kétszer is elolvassák. Egyszer szépen elölről, majd utána visszafelé.
Ha délután egy sima dominó feltöltést akarnak intézni, akkor már reggel korán hozzáfognak a netes keresésnek (csakis bing, mert a gugli az ellopja a lelkünket), hogy alaposan felkészüljenek.
Ja, és persze előfizetést nem kötnek, mert az rablánc, csak a szolgáltatót pénzelnék.
Dominó meg nyilván mobilnet nélkül vesznek, hisz ott a nyitott wifi minden utcasarkon.
És persze telefont csakis függetlenül, készpénzért, mert nehogymár a szolgáltatóknak tartozzanak.
Hitelkártyájuk sincs, hitelt nem vesznek fel, mert az is az ördögtől van.
Irigylem az ilyen embereket. Akiknek éppen csak megszületni volt nehéz. De az sem nekik fájt...
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
Előfizetés esetén teljesen logikus a fordulónap használata. Sztem. az előfizetéses mobilnetesek 99%-a pontosan tudja, hogy mikor van a fordulónapja ugyan úgy, minthogy mikor kap fizetést. Feltöltős esetén viszont én is eléggé furcsának találom a dolgot, azt hittem, hogy ilyenkor 1 évig szabadon fel lehet használni a megvásárolt adatmennyiséget, ugyan úgy, mint a telefon egyenleget. Legalább is ez volna logikus.
Még azt elmesélem, hogy legutóbb hogyan szívtam meg a vodával. Tavaly november óta vagyok előfizetőjük amikor megrendeltem tőlük a 8 gigás mobilnet díjcsomagjukat. Négy hónappal ezelőtt, úgy döntöttem, hogy kevés az a 8 Gb-nyi adatmennyiség, ezért írtam nekik, hogy módosítani szeretném 12 Gb-osra. Kb. 1-2 nap alatt át is állították. Nagy volt a boldogság, főleg a 100 Gb éjszakai adatforgalom jött jól. Azonban két hónappal ezelőtt kifutottam a 12 Gb-ból és amikor beléptem a böngészőbe, akkor csak az ő oldaluk jött be, hogy vegyek plusz adatot. Másnap korán reggel felkeltem, hogy még az éjszakai neten meg tudjam nézni, hogy most mi van, és akkor derült ki, hogy most már nem a megszokott sebességkorlátozás lép életbe, hanem egy az egyben letiltanak a netről. Hát igen, egyetlen egy cikket találtam erről az interneten, plusz a honlapjukon a díjcsomagválasztónál van egy csillagozott rész, hogy 0/0 Mbit/sec-re korlátozzál a netet. Kár, hogy ezt akkor figyelmen kívül hagytam, mert azt hittem, hogy a garantált le és feltöltésre gondolnak akkor, amikor fél szemmel átfutottam. Persze, én voltam a hibás, mert nem voltam elég körültekintő. Ebben a tekintetben hasonló a két eset.
[ Szerkesztve ]
Rád is érvényes:
Ott van az ASZF-ben, miért nem olvastad el? Magadra vess! User error
(szarkazmus)
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
Természetesen ehhez a nethez már nem lehet másik kiegészítő adatjegyet venni.
Dír Telenor, szíjjá le, aviszonlátásssssss. #yolo #swag #kanyád
Nagyon rácuppantál az ÁSZF-re.
Amúgy állandóan változtatják az ÁSZF-et, ma is kaptam smst, hogy változni fog. Majd nagyítóval elolvasom a sok apróbetűt, mert érdekel, hogy írják le, hogy még ennél is jobban hogy fognak a jövőben átbafni.
Egy dolog nem változik, maximum eszkalálódik: hogy mostmá' igencsak kutyamód elegem van az összes sajtszagú magyarországi szolgáltatósuttyóból, már kitapostam volna a belüket, ha lenne felelős, de az biztos valami hájas kaviárzabáló felvilágosult kiskirály, aki egy távoli helyen hörpinti fel a piáit, és azon töpreng, hány jogásszal bővítse a csapatait, hogy még több zsetont lehúzzon azokról a balf.szokról, akik előfizetnek nála.
Javítanom kell magamat. Havidíjas netet vettem, nem kiegészítő adatjegyet.
Még jobban fáj az átb.szás.
Az egy dolog, hogy nem vagy tisztában a szerződésed feltételeivel, és emiatt megszívod. Előfordul, én is voltam már figyelmetlen. De ne tituláljuk már átb@szásnak...
Olyan ez mint amikor jön haza az egyszeri gyerek a forgalmi vizsgáról, hogy "Meghúzott az a köcsög pedig csak egy kicsit padkáztam le. Szemét vizsgabiztos kellett neki a bukaktáskvóta"
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
..szerintem jónak tűnik
Akkor viszont granula.
úgy látom a net fél gifkollekcióját meg fogod kapni
Igen, de örülök neki h végülis az "én hibám" volt Mert olyan egyértelmű, hogy a havidíjas vagy a kiegészítő jegy-e (egyébként az engem lelkesen ekézőktől kérdezném, hogy bármelyik esetben nem én sz0ptam volna meg? csak kérdezem, mert a részleteket nem lehet megtekinteni ezen a kiváló oldalon).
Nem véletlenül hagyom el őket, krokodilkönnyeket hullajtva Amit az elmúlt időszakban megengedtek maguknak, abból elég. 2001 tavasza óta vagyok/voltam ügyfelük
Az összeg alatt a „Lemondom” gomb mire szolgál? (Nem cinkellek, tényled érdekel.) Nem olyan mint a félkarúnál és a bkk automatáknál a Cancel/Mégsem gomb?
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
az egész website egy illúzió.
ráadásul most alakították át, úgyhogy a káoszt sikerült fokozniuk
a maradék egyenlegemet vonatjegyre költöm mert a mávot is utálom
Update: annyira nem vagyok hülye, mindenképpen szopóálarc az egész mobilnetezés a Telenornál, és most kaptam agyf.szt az egésztől, mert a mobilnetük rendes előfizetéséhez és beállításához valami kibafott 33. szintű feketeöves Telenor guru kéne, aki átlátja ezt az orbitális bullsh.tet, ami az ő internetelőfizetéses rendszerük.
Marad a sözar Telekom... remélem, olyan helyre kerülök ahol a szomszéd készségesen megosztja velem a netet és költségeit.
pl eklatáns példa, hogy ott van a megrendelhető adatcsomagok között a plusz f.szom gigabájtos netek meg a havidíjas netek között minden.
most előfizettem próbából vmi bvzi csomagra, erre azt mondja, hogy holnap, elsején lejár.
EZ MI???
ezt nem tudjátok kimagyarázni. ez tényleg tökéletes ökörség. ilyen nincs. ez egy vicc. egy sz.r.
bejegyzés Szóval 28-a a fordulónapom - utolsó hónap, hogy szivat a Telenor