Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#47) Ed_007


Ed_007
aktív tag

Sírok tovább: azért a menü mélyén még mindig akad orosz szöveg.

A lokációnak Europe-t állítottam (azt írta ki, hogy szerinte az USA-ban vagyok, szóval még rejtélyesebb, akkor miért oroszra nyomta a felületet...)

Megnéztem VOLNA a FAQ-ban, hogyan tudok nyelvet váltani, de a számítógépes felületen a FAQ linkje nem aktív - nincs nekik! :-P

Meg akartam kérdezni az ügyfélszolgálatot, hol tudok nyelvet váltani, de a Contact Customer Support gombra kattintva "Due to recent events affecting our operations, support options are limited and wait times are longer than usual. Visit http://community.fitbit.com for answers to common questions from other customers. " üzenetet kapok, azaz a Fitbit pattintja magáról a kérdéseket és a többi felhasználóra nyomja, hogy oldják meg egymás gondját.

Ez nem az a támogatás, amelyet a magát vezető fitneszórát gyártó vállalatnak látni vágyó társaságtól elvártam.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.