Nálam a munkahenger tömítésénél látni, hogy minimálisan könnyezi az olajat, illetve a vezető odalon a kormányösszekötő gumiharang tövében látni minimálisan szintén, ergó nálam mindenképp kelleni fog a felújítás/csere.
Ahogy írtam is, relatíve sokat utazunk, és egy cirka 2x1000 Km-es hazalátogatásra nem szívesen indulok neki minden alkalommal úgy, hogy " elvileg azt mondták még bírnia kell ".
Emiatt is - illetve, mert igényesnek tartom magam az autóimra, autóbuziként - szeretem, ha az autó 100%-os, vagy ahhoz a lehető legközelebbi állapotú.
Amennyire utánanéztem a nagy magyar alkatrészes webshopokban ( Bárdi, Unix ), ott a 110-150 ezres kategória az valóban felújított (és nem gyári GM ) darabok, betétdíjas mind igen.
A csergoe oldalán rákeresve jön aztán a móka java, van 23 féle, a felújított nem gyári motyó 130-200 ezer Ft között megy, a felújított gyári GM motyó olyan 300 ezerig bezárólag, az új, de nem gyári ( TRW, stb ) olyan 300-450 ezer Ft, a vadonat új, gyári GM, gyári csomagolásban pedig 500 - 530 ezer Ft-ért kelletik magukat a bolt webshopjában.
Ezek pedig mind 15-20%-os "kedvezménnyel ", azaz " Az ön bruttó kedvezményes ára " oszlopban.
Emiatt a terv kivenni, elvinni kormányműveshez, és ha van rá mód - nyilván ezt akkor látja, ha ott van konkrétan előtte a kormánymű - akkor szimplán felújíttatni, azzal az általam használni kívánt pár évet biztosan gondtalanul le fogja futni.