Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • buherton

    őstag

    válasz Steve_Brown #15 üzenetére

    A megszakítós gyújtással sincs nagy gond, csak legyen hozzá jó kondi, mert az itthon kapható utángyártott max 100 km-t bír. Kő egyszerű dolog, ami működik. Oké, persze erősebb egy picit a motor és kevesebbet fogyaszt, ha a gyújtás 2 cm hosszú és vastag ívet képes indukálni, de ezek már HAL generátorosak szoktak lenni, mert az aztán majdnem igazi négyszögjelet ad. Ugye a megszakítóval az a legfőbb gond, hogy a megszakításkor ívet húz, amivel beégnek a pogácsák ÉS lapos a lefutó él.

    Szerintem a probléma inkább az, hogy a fényszóró tekercs elég harmat és érdemi út bevilágításra csak limitáltan képes. Ráadásul a 6 V-os rendszer úgy átkozott, ahogy van. Főleg az MZ vonalon. A TS-nek 6 V dinamója van, ami egy átok a mechanikus fesszabbal együtt. Egy nagyon jó ismerősöm csinált nekem egy elektronikus fesszabbot, ami azóta is jól működik. Amit még kellett csinálni az a dinamó kábeljének a cseréje, mert a 0,75-ös vezetéken nem fog átmenni a 10-20 A, főleg nem azokon a szerencsétlen sarukon.

Új hozzászólás Aktív témák