Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Mymelody
üzenetére
A mobiltelefóniában jelenleg az érintőképernyős, masszív számítási teljesítményt nyújtó, internetezésre alkalmas mobilkészülék (iPhone, Galaxy S, Desiré, stb.) az aranytojást tojó tyúk - értsd: sokkal többért lehet eladni, mint amibe az előállításuk kerül. Persze az olcsó hardvert kisebb nyereséggel is megéri eladni azoknak a tömegeknek, akik nem hajlandók megfizetni a csúcsmobilok árát, így születnek a "médialejátszók" meg a "mobil internetes eszközök" (MID) mint pl. az iPod, meg az e topikban tárgyalt eszköz. Persze ilyenkor gondosan vigyázni kell arra, hogy valamilyen lényeges szempontból különbözzön a csúcsmobiltól, és ez esetünkben éppen a mobil internet hiánya (ami egy mobil internetes eszköznél némileg önellentmondásnak hat...)
És ezzel el is jutottunk kiinduló problémánkhoz, nevezetesen hogy kezünkben egy eszköz, amiben alapból benne van a dial up internet, csak éppen nem tudunk hozzáférni, mert a gyártó úgy döntött, hogy ennyi pénzért ez nem jár.
És értem én, hogy az a megoldás, ha veszek újabb 40 ezerért egy androidos mobilt vagy egy mifi-t, de azért had ne kelljen ehhez még jó képet is vágnom.
(A fent vázolt gyakorlat nem kivételes, különlegesen szép példája pl. az Intel Upgrade Service.)
-
Mymelody
aktív tag
válasz
Mymelody
üzenetére