Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:31:37

LOGOUT.hu

Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6510) Teal'C válasza allein (#6505) üzenetére


Teal'C
addikt

Ezt a Apple oldaláról másoltam:

Magyarországon a polgári törvénykönyvben rögzített fogyasztóvédelmi jogok alapján a fogyasztók a meghibásodott vagy a fogyasztói szerződésnek meg nem felelő termékek ingyenes javítása vagy cseréje mellett dönthetnek. Amennyiben a javítás vagy csere aránytalanul nagy költséget jelentene az eladó számára, vagy ha az eladó nem gondoskodik ésszerű időn belül vagy a fogyasztó számára jelentős kényelmetlenség okozása nélkül a javításról vagy a cseréről, illetve ha megtagadja azt, a fogyasztó követelheti a vételár leszállítását, vagy elállhat a szerződéstől, és a vételár teljes visszatérítése ellenében visszaadhatja a terméket. A fogyasztó nem jogosult a szerződéstől való elállásra és a visszatérítésre abban az esetben, ha a szerződésnek való meg nem felelés jelentéktelen. A fogyasztónak a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül értesítenie kell az eladót a hibáról vagy meg nem felelésről. A hiba orvoslásának kötelezettsége az eladót terheli, amely az Apple Online Store áruházban történt vásárlások esetén az Apple. Ezek a jogok a termék kézbesítésétől számított két év után elévülnek.

Amit írtak úgy gondolom ha harmadszorra kell visszavinni valamit az jelentős kényelmetlenségnek számít!

"Nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés" Nem már nincs kerítés!!!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.