Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-12 11:37:34

LOGOUT.hu

Összefoglaló

Firmware letöltése
XEH (független) - 2024-03-01 (Frissítés: 2024-03-19) [Android 14]
TMH (Telekom) - 2024-03-01 (Frissítés: 2024-03-19) [Android 14]

A52s 5G ujjlenyomat olvasó tapasztalatok
Fotók a mobillal

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12251) Trooper82 válasza gerner1 (#12243) üzenetére


Trooper82
senior tag

Én csak a cikket olvastam amit linkeltem. Meg annyi, hogy elég lomha az a54 ugy,hogy kb semmi app nincs telepítve az enyémhez képest, amin rengeteg app települt.

Más téma: Ma is volt fagyásom, amit csak hangerő le, power gomb nyomvatartásával tudtam orvosolni. Bekapcsoltam a céges simet, mindent atallitottam, adatkapcsolat stb ,hogy tuti ne legyen fagyás, utána még egy telefon restartot is csináltam,hogy ne érjen baj. És az első hívásnál ami magánra jött amúgy, ami eleve be volt kapcsolva, jött a szokásos fagyás. Kissé tanácstalan vagyok. Hard reset-en gondolkoztam, de úgy voltam vele megvárom a remek one ui 6-ot és utána. De most így, hogy lehet kijelző beégés fenyeget tanácstalan vagyok.

Amúgy a sima a52-re kijott már gondolom mi jövünk oneui 6

[ Szerkesztve ]

(#12252) Trooper82


Trooper82
senior tag

Utolsó posztomban téves állítás. Nem jött még a oneui6, más frissítést kapott a kollega, 5.1 még. Elnézést...

(#12253) gerner1 válasza Trooper82 (#12251) üzenetére


gerner1
veterán

Egyik tesónak sem került még osztásra.

(#12254) kmarci25 válasza Predatorr (#12248) üzenetére


kmarci25
veterán

Oké. :D Külön pont jár a személyeskedésért. Ügyes voltál! :U

[ Szerkesztve ]

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#12255) Predatorr válasza kmarci25 (#12254) üzenetére


Predatorr
őstag

„Az ugye világos”, hogy pontosan úgy válaszoltam, ahogy te oktattál? :C Most idézőjelbe tettem, hátha megérted. Részemről lezárva, ha nem is. :R

"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."

(#12256) tarcsihun


tarcsihun
csendes tag

Sziasztok!
Az intelligens javaslatok menüpontot nem találom. Hol keressem?

(#12257) gerner1 válasza tarcsihun (#12256) üzenetére


gerner1
veterán

A Beállitásokban, a 'kereső (🔍)' ... - nem adott találatot ?

(#12258) tarcsihun válasza gerner1 (#12257) üzenetére


tarcsihun
csendes tag

Intelligens követésmegelőzés, mást nem.

(#12259) gerner1 válasza tarcsihun (#12258) üzenetére


gerner1
veterán

Akor, az az opció, csak a nagyobb tesókon van.

(#12260) Aryes válasza tarcsihun (#12256) üzenetére


Aryes
nagyúr

Digitális jóllét/ testreszabási szolgáltatások?

(#12261) tarcsihun válasza Aryes (#12260) üzenetére


tarcsihun
csendes tag

Máshogy kérdezném akkor.
Ha ràkerestek, nektek van találat az "intelligens javaslatok " keresésre?
Köszönöm!

(#12262) Grg válasza tarcsihun (#12261) üzenetére


Grg
tag

Nálam is csak Intelligens követésmegelőzés van találatként

[ Szerkesztve ]

(#12263) Aryes válasza tarcsihun (#12261) üzenetére


Aryes
nagyúr

Máshogy kérdezném akkor.
Honnan vetted, hogy létezik funkció ilyen néven? :)

(#12264) Zssom válasza tarcsihun (#12261) üzenetére


Zssom
tag

Nekem "intelligens válasz" az egyéb beállítások, javaslatok alatt hozza az "intelligens" keresésre. Nekem nincs találat, ami "intelligens követésmegelőzés" lenne :F

(#12265) tarcsihun


tarcsihun
csendes tag

A tippek között láttam meg.

[ Szerkesztve ]

(#12266) tarcsihun


tarcsihun
csendes tag

Közben kúszik le az új android.....

(#12267) Gloob válasza tarcsihun (#12266) üzenetére


Gloob
addikt

Milyen új android? Az A52S-re? Nálam nem talált frissítést.

Samsung Galaxy A52S

(#12268) gerner1 válasza Gloob (#12267) üzenetére


gerner1
veterán

Az is lehet, hogy plö valamelyik korábbi release -en volt eddig.

(#12269) Csáky7


Csáky7
tag

Megerősítem hogy jelzi az új rendszert frissítésbe 6.0 UI 2234mb... De én egyenlőre nem szedem le

(#12270) crok válasza Csáky7 (#12269) üzenetére


crok
nagyúr

Ezt de szeretem :D Akinek feldobja hogy van nem meri feltenni, aki meg szives örömest feltenné azonnal az meg malmozik :D

Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..

(#12271) skroy


skroy
senior tag

Ahogy jelez, rögtön felrakom. Nem győzitek majd olvasni tőlem, hogy semmi gond nincs :DD

(#12272) gerner1 válasza Csáky7 (#12269) üzenetére


gerner1
veterán

Valóban (*5FWK4). 👍
Bár, egyelőre nem minden régiókódra.

(#12273) alcsa


alcsa
senior tag

Nekem mar 32%nal tart a telepites :DDD

(#12274) gerner1 válasza crok (#12270) üzenetére


gerner1
veterán

Továbbra is alternatív lehetőség erre az: ODIN. 👍

(#12275) Breki válasza Csáky7 (#12269) üzenetére


Breki
veterán

egyenlőre? :-)

Nekem se jelezz semmit.

Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561

(#12276) tarcsihun


tarcsihun
csendes tag

Itt is van

[ Szerkesztve ]

(#12277) crok válasza gerner1 (#12274) üzenetére


crok
nagyúr

Gépközelben és nem munkaidőben mindenképp :D

Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..

(#12278) gerner1 válasza tarcsihun (#12276) üzenetére


gerner1
veterán

Igen, de a Te készüléked aktív-CSC -je sem a Magyar régiókódok (XEH & TMH ) valamelyikén van, hanem valami máson...

(#12279) corne


corne
csendes tag

Sziasztok!
Samsung A52s 5G készülékem már jó ideje csinálja azt a hibát, hogy egyszer csak lefagy és nem tudok semmit csinálni a képernyőn. Felvenni sem. Akkor jön a reset a két oldalsó gombbal. Valamikor több hétig nem csinálja, aztán volt olyan, hogy újraindítottam és 10 perc múlva illetve újabb 20 perc múlva megint lefagyott.
Másnál is előfordult ez? A Chromeban több ablak meg van nyitva, de nem hinném, hogy ettől lenne. Háttérben csak a Huawei okosóra szoftvere megy.
Már ötletem sincs.
Köszönöm előre is!

(#12280) Breki válasza corne (#12279) üzenetére


Breki
veterán

Szia

Szerencsére nem

A Samsung Membersnél hasonló hibára ezt írták, hátha segít valamelyik.

Tudomásul vesszük kérdését, és elnézést kérünk az Önt ért kellemetlenségért, és biztosan segítünk ebben, és kérjük, kövesse az egyszerű hibaelhárítási lépéseket, amelyek segíthetnek a probléma megoldásában.

A szabad hely ellenőrzése:

Van elegendő hely a készüléken?
Kérjük, ellenőrizze az eszközön lévő helyet:
Elérési út: Beállítások > Eszközkezelés > Tárhely

Az eszköz teljesítményének javításához elegendő helynek kell lennie. Kérje meg, hogy legalább "20%-ban szabad belső memóriát" tartson.

Kérjük, ellenőrizze a RAM-ot az eszközben: -
Útvonal: Beállítások> Készülékgondozás> Memória.

A teljesítmény javítása érdekében az eszköz RAM-jának szabadnak kell lennie. Tehát naponta egyszer törölje a RAM memóriát.
Ellenőrizze az alkalmazás gyorsítótárát
Lefagy az eszköz egy adott alkalmazás/játék stb. elérése közben?

Kérjük, kövesse az alábbi lépéseket
1- Az alkalmazás-gyorsítótár törlése az Eszközellátás segítségével:

1. lépés: Keresse meg az alkalmazás képernyőjét, és érintse meg a Beállítások elemet.
2. lépés: Érintse meg az Eszközápolás elemet.
3. lépés: Érintse meg a Tárhely elemet.
4. lépés: Érintse meg a TISZTÍTÁS MOST lehetőséget.

Abban az esetben, ha a probléma továbbra is fennáll. Kérjük, jelezze aggodalmát a Samsung Members alkalmazásban (Nyissa meg a Samsung Members

Angolul

Check space availability:

Is there sufficient space available on your device?
Kindly check the space on your device:
Path: Settings > Device Care >Storage

To improve the device performance there should be sufficient space. Request you to keep at least a ''minimum 20% internal memory free''.

Kindly check RAM in your device:-
Path: Settings>Device care>Memory.

To improve the performance RAM of the device should be free. So, clear the RAM memory once a day.
Check app cache
Does the device hang while accessing any particular Application/Game etc?

Please follow the below steps
1- Clear app cache through Device care:

Step1: Navigate to the app's screen and tap on Settings.
Step2: Tap on Device care.
Step3: Tap on Storage.
Step4: Tap on CLEAN NOW.

Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561

(#12281) GEPESZ66 válasza corne (#12279) üzenetére


GEPESZ66
veterán

Nekem az A53 esetében ritkán előfordul, amikor Chrome-val böngészek , hogy nem reagál pl. a vissza lépésre sem, csak 1 perc múlva.
De ha előjön, akkor csak böngészéskor, egyes oldalaknál.
Szerintem nem a telefonnal van gond, hanem a böngészővel.

(#12282) gerner1 válasza corne (#12279) üzenetére


gerner1
veterán

Gyorsítótárak mikor voltak utoljára törölve ?

(#12283) acsati


acsati
aktív tag

Sziasztok!
Néha szoktam telefont tükrözni tv-re a Home-mal és gyakran videó nézése közben megfagy a képernyő. Hang van, de a kép megáll. Ilyenkor leválasztás/újracsatlakozás.
Mitől lehet? Másnál nincs ilyen probléma?

(#12284) Steevy84 válasza gerner1 (#12282) üzenetére


Steevy84
kezdő

Ha már így felmerült a gyorsítótár törlése, one ui 6-ra frissités után(esetleg közvetlenül elötte?), érdemes ezt megejteni, vagy csak akkor kell ha valami probléma van?

(#12285) gerner1 válasza Steevy84 (#12284) üzenetére


gerner1
veterán

Én update letöltés előtt szoktam, de nem 'szentfirka'. Szerintem kedvezőbb körülmény, ha egy update session úgy tud lefutni, hogy az, frissen törölt.

(#12286) GEPESZ66 válasza gerner1 (#12285) üzenetére


GEPESZ66
veterán

Én Recovery-ből szoktam.
Gondolom ez így jó?

(#12287) gerner1 válasza GEPESZ66 (#12286) üzenetére


gerner1
veterán

Igen.👍

[ Szerkesztve ]

(#12288) corne válasza gerner1 (#12282) üzenetére


corne
csendes tag

Szia!
Az összes alkalmazás gyorsítótára? Soha.
Meg azt is megfigyeltem, hogy ha van frissítés, azt sem jelzi, hogy indítsam újra a készüléket. Volt olyan, hogy fagyás után 2x is újraindult és telepített.

(#12289) gerner1 válasza corne (#12288) üzenetére


gerner1
veterán

Az aktuálisan problémás APP -hoz tartozó, és az OS-gyorsítótár a Recovery .ben (ezt, máshogy, nem lehet..) .

[ Szerkesztve ]

(#12290) D55


D55
aktív tag

Jól látom, hogy ezúttal marad a bl binary versionje?

(#12291) gerner1 válasza D55 (#12290) üzenetére


gerner1
veterán

Ahogy eddig is (akárcsak a többi típusnál), minden új (első) főverzió BL-értéke egyezik a korábbi fw.release -ével.

[ Szerkesztve ]

(#12292) D55 válasza gerner1 (#12291) üzenetére


D55
aktív tag

Köszi, akkor ha jól értem itt még lehet tisztán downgrade-elni a pénzügyi szektorhoz köthető alkalmazások súlyosan diszkriminatív megoldásainak kiprovokálása nélkül is majd ha esetleg az kell?

És ha igen, akkor ezzel együtt a dirty flash is megy akár még ilyenkor, vagy az azért már felejtős lehet a jelentős fw különbségek miatt és jó eséllyel azért egy data wipe-ba fájhat úgy is?

[ Szerkesztve ]

(#12293) Trooper82 válasza corne (#12279) üzenetére


Trooper82
senior tag

Nekem, meg ma már kollégám sima a52-én hívásfogadáskor jön a fagyás. Nem lehet felvenni a telefont és teljes fagyás. Neked is ilyenkor szokott, vagy máskor is fagyni?

(#12294) Trooper82 válasza gerner1 (#12278) üzenetére


Trooper82
senior tag

Nekem XEH, de nem jelez semmit. Nem mintha sűrgetném.

(#12295) gerner1 válasza D55 (#12292) üzenetére


gerner1
veterán

Igen. Mindaddig, amig a jelenlegi 5-ös érték meg nem változik (ez az utolsó 13 fw.release értéke) .

Nekem eddig nem volt még gondom ilyennel, de én abban az esetben előtte + utána is törlöm a cache -t a Recovery -ben. Szóval, eddig minden esetben olyan volt (előző + más készülékekkel is) mintha egy OTA-frissítés futott volna le annyi különbséggel, hogy akkor ODIN -nal történik.

[ Szerkesztve ]

(#12296) gerner1 válasza Trooper82 (#12294) üzenetére


gerner1
veterán

(#12297) corne válasza Trooper82 (#12293) üzenetére


corne
csendes tag

Szia!
Igen, az esetek 90%-ában ilyenkor. De volt olyan, hogy nem tudtam feloldani sem, mert addigra lefagyott.

(#12298) D55 válasza Trooper82 (#12293) üzenetére


D55
aktív tag

Nekem kb. a nyári 112 hívós botrányfirmware-ek idején volt pont ugyanez 1-2 heti szinten, aztán talán az októberi update után már nem jelentkezett. A kijelzőn amúgy simán futott még az animáció, de semmiféle érintésre nem reagált, csak hardreset segített.Volt, hogy cache törlés után ritkult, de még párszor aztán úgy is visszatér amíg az említett legújabb verziókkal el nem tűnt mostanában.

(#12299) Aryes válasza tarcsihun (#12265) üzenetére


Aryes
nagyúr

Pedig a testreszabási szolgáltatás lesz szerintem, amiről ír.
Legalábbis az én telefonomon működik és pont ezt csinálja: emailben kapok egy dátumot és felveszi a naptárba, ha rányomok stb.

(#12300) tarcsihun válasza Aryes (#12299) üzenetére


tarcsihun
csendes tag

Köszönöm!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.