Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#33) Abu85 válasza kwzatz (#26) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Hitman az kapott egy javítást, amire a GeForce drivere már nem működik. Ezt írtuk a múltkor. Viszont látszik, hogy az RTX-ek már nem azt az emulációs réteget használják, így jobban működnek, mint a Pascal. Ezekkel nem tudunk mit tenni, mert DX12-ben a driverben érkező specifikus optimalizálás nem program, hanem programverzióhoz szabott, vagyis amint jön egy frissítés a játékhoz, minden driveres trükk odavész, amíg az adott gyártó újra meg nem csinálja. Egyszerűen arról van szó, hogy az NVIDIA nem akar újabb két hónapot áldozni az erőforrásaiból a Hitman új frissítésére.

(#32) nkmedve: A Hitman az speckó eset. Egyszerűen nem működnek a driverbe épített optimalizálások az új programverzióval. Ez nem olyan mint régen, hogy egyszer ír a gyártó egy profilt a játékra, amit a végletekig tud használni. Ha nagyon belenyúl a meghajtó a DX12 leképezőbe, akkor azt verzióspecifikusan tudja megtenni. Ahogy megváltozik a programverzióval a leképező mindent kezdeni kell újra, majd jöhet egy új profil.

Az AMD például többször is mondta, hogy ők inkább a PAL-t javítják, ha teljesítményt akarnak nyerni, mert az ICD réteg felett hiába javítanak, ha egy programfrissítés ezeket a javításokat kivégzi. Az NVIDIA például még a DX12-ben is inkább az ICD réteg felett szeret belenyúlni az alkalmazásba, mert többet lehet nyerni. Ez felfogásbeli kérdés amúgy. Most gondolj bele abba, hogy mennyi az esélye, hogy egy program a megjelenése után egy évvel kap egy leképezőt módosító javítást. Alapvetően nem sok, de még ha kap is, akkor is a legtöbb tesztből már rég eltűnt a játék, így nem számít, ha ezzel a fajta optimalizálással bezuhan a teljesítménye. Az AMD elgondolása valójában kevésbé hatékony, ha a nyereséget nézed, és több humánerőforrásba is kerül, viszont előnye, hogy ha egyszer beépítették, akkor onnantól kezdve a nyereség örökké megmarad, a patch-ektől függetlenül.

Mi tesztelgettük már az SMT-t. Nem változik jelentősen a kikapcsolásával az eredmény. Inkább lassul, ha bukjuk a szálakat. A Hyper-Threading gyakorlatilag bezuhan HD-ben.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.