Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14) bobalazs


bobalazs
nagyúr
LOGOUT blog

Hát nem tudom, hogy adott probléma a játékkal van e, de könnyen meglehet.
Konfigonként eltérő jelenségek vannak szinte minden játéknál.

Nekem semmilyen gondom nincsen, ha hddről vagy ssdről futtatom a játékaim többségét.

Rengeteg játékot kipróbáltam, de aminek tipikusan hosszú a load timeja annál fontos hogy ssdre rakjuk.
Ilyen pl. a Total War játékok, említettétek a F4-et, annál is javít az ssd a betöltési időn.
De ilyen hogy több microstutter, ez csak optimalizálatlan, vagy az adott konfigon rosszalkodó játéknál lehet.

Némelyik MMo szintén okoz stuttert, pl Aion crysis motorral készült, amit egyáltalán nem mmokra szántak.
Amikor több játékos van a monitoron, és szaggat, az többnyire abból akad hogy a játék motorja az apró texturákat (ami különböző ugye playerenként, általában) egyenként tölti be, és ezek egy jó teljesítményű hddn, 4Kb-s fájlt figyelembe véve, csak 1 max 2 mbyte/sec sebességgel képes betölteni.
Ebből ered hogy, hogy az ssdk előnye a bő 10-30xos 4kb (apró fájlok) betöltési/írási sebességgel adódik, míg ugye a HDD az író/olvasó fejjel szórakozik egyik pontról a másikra ugrál, ami időigényes.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.