- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Graphics
Jómunkásember
Egyszer jártam hasonlóképpen, aztán kiderült véletlenül a másik automatába kértem a csomagot
-
Hintalow
senior tag
Annyit segítek, hogy ez az esetek jó részében olyankor történik, ha nincs hely az adott automatában, ahová betehetné a szállító.
Simán több napot is szállítgatják ide oda, mire kiürül néha annyira, hogy bele tudják rakni. -
rdt89
addikt
Megtörtént, 30 nap elbírálási időt szabtak ki rá, én nekem a legjobban most az esne, ha a fogyasztóvédelem taknyosra büntetné őket, az se zavar, ha a 3-szori postadíj nem kerülne vissza hozzám, csak kicsit egyenesbe tennék már ezt a sunyi vörös rókát.
#6doeeg:
Mostanában egyre több szolgáltatásnál azt veszem észre, hogy úgy tesznek, mintha az ügyfél lenne értük és nem ők az ügyfelekért. Tisztelet a kivételnek, de ezek a semmiért nem vállalják a felelősséget szolgáltatók nagyon elszaporodtak.
#7batyuska100:
Nekem nem az a bajom, hogy hibáztak, bárkivel előfordul, hanem amilyen stílust megengednek maguknak és hárítanak, na ez az ami miatt kiszalad a biztosíték táblából a biztosíték.
#3totron:
A legszomorúbb, hogy ők ezt mindenfele úgy kommunikálták, hogy ők bizony nem hibáztak, miközben csak ők voltak a ludasak.
#9Jhonny06:
Így látom én is, egyre inkább kezd felmenni az ár és vele egységesen lemenni a minőség -
Jhonny06
veterán
Nem is értem, hogy miért szeretik ennyien a Foxpostot. Az elején még úgy ahogy jók voltak, de nagyon lezüllöttek. Lassú is, szar is a szolgáltatás. Egyik automatából a másikba szállítás sokszor 3-4 munkanapot vesz igénybe, mindenki másnak ez sikerült 1-2 munkanap alatt.
-
Somatom
veterán
Egyszer engem is megszivatott. Fény utcai piac. Bepötyögöm a kódot, hallom a kattanást, a terminál azt írja, hogy tőlem balra. Feszegetem az ajtókat, semmi. Ó, istenem, milyen egyszerű lenne egy nyomorult számozás. De, nem. Közben bejön egy fiatal csajszi. Én vissza a terminálhoz, ő vár a hátam mögött. Egyszercsak megint kattanás, majd megszólal a csaj.
-Azért nem tudtál továbblépni, mert vki nyitva hagyott itt mögöttem egy fiókot. Becsuktam, most már menni fog.
Na, mondom az király, mert abban volt a cuccom. Tulképp a hátam mögött az lehet tőlem balra, de ugyanúgy jobbra is. Persze, a becsukás után a kódom már érvénytelen. Eltartott egy darabig, mire sikerült új kódot szerezni. -
batyuska100
senior tag
Nekem is volt velük problémám, mégpedig hogy 3 csomagot kevertek meg. Rendeltem egy Fujitsu laptopot, valami ipari tabletet kaptam helyette. Írtam az eladónak hogy rosszat küldött de ő is meg volt lepődve, végül nem az ő hibája volt. Ezek után jött egy hívás egy anyukától hogy ő zoknikat rendelt és nála van a laptopom, aki meg a tabletet rendelte annál vannak a zoknik.. Szerencsére mindegyik csomagon fent volt a címzett telefonszáma, így az ügyfélszolgálat segítsége nélkül meg tudtuk oldani a problémát. Csak akkor hívtam őket amikor már vissza kellett küldeni a tabletet, ott állták a szállítási költséget.
-
updog
őstag
Mondjuk ez pont egy eset. Szomorú és ugye OP számára 100% elb*** (baltázott
) élmény. De részükről meg bőven <1% amikor ez van, én már csak oda (vagy más hasonló csomagautomatába) vagyok hajlandó cuccot küldeni és kérni, pl. Posta örökös tiltólistán van küldés és fogadás terén is, futárral is csak ha nekem küldenek, akkor majomkodok (illetve pont nem én, kínlódjon vele a feladó).
Egyszer nekem is dobott hibát egy automata, ráadásul ilyen kora reggel mert csak akkor esett útba, gondoltam bepróbálom az automatára írt számot, azonnal felvették, távolról rebootolták, és már működött is.
De amúgy #5mephi666 megoldása valid: első az ügyfél, ha kötik az ebet a karóhoz hogy márpedig nem az ő hibájuk és senkinek nem fognak téríteni semmit (még ha igaz is, hogy full kívülálló okokból történt a hiba), ilyet akkor sem csinálunk ügyféllel.
-
mephi666
nagyúr
írni nekik egy levelet, sorra venni az eseményeket, hogy mikor mi történt és milyen ígéretet kapott, amit a fox nem tartott be és kérni a teljes anyagi kompenzációt (nyeljék be az ismételt szállítási költséget, amit az ügyfélnek kellene állni) ...oldják meg ők: ők szállítanak, ők beszéltek az ügyféllel is... ha kötik az ebet a karóhoz, akkor belengetni a gvh-t meg a fogyvédelmet (velük kellemes tapasztalatom van és csak 1 emailembe került, hogy a rohadék webshopot megvágják 150ezerre, ami nem reagált a leveleimre... mindezt egy 5ezres cucc szállítási költsége miatt: rossz címre küldették vissza először a náluk vett terméket, ami plusz költséggel hozzám pattant vissza, utána meg nem reagáltak a leveleimre)
ui: fox-al amúgy eddig soha nem volt bajom... mondjuk most nézem hogy 19-e csütörtök volt és akkor csomagot feladni szerettem volna, de hálózati hiba miatt ez nem sikerült... nem volt gond, mert pénteken is esett útba automata, akkorra meg elhárult a hiba
-
Adamyno
tag
Nem akarom a másik veszteségét leírni, de az tény, hogy szinte már mindenhol ezzel találkozom. Inkább azt akartam ezzel jelezni, hogy lényegében már meg sem lepődöm, hogy a Foxpostnál is ez a helyzet. Az lenne a csoda lassan, ha valaki olyan céget tudna mutatni, ahol minden úgy működik, ahogy azt a cég belső szabályzata és a hatályos jogszabályok előírják. Sajnos egyre kevesebb ilyen van mert úgy tűnik, hogy már nem csak egyesek, hanem sokan megengedhetik maguknak. Ez baj. De hogy mit is lehetne vele konkrétan kezdeni, fogalmam sincs.
-
totron
addikt
rossz helyen próbálkoztam
Jóféle magyar hárítás.(#1) Adamyno, ez az ilyen ez a popszakma jellegű mondatok nagyon károsak. De ne legyen ilyen egyik popszakma sem! Távolról a másik veszteségét mindig könnyű leírni. Olvasva legitimizálják magukban a szolgáltató szereplői a terelést-hárítást-elfogadhatónak vélt fogalmatlanságot, tudatos hazugságot akár, a felületességet. A pórul jártak is könnyebben hunynak szemet, s hajtanak fejet, mondván, mások is így járnak, nem lehet mit tenni. Persze hogy de, lehet. Akad leírni való veszteség az élet élése során, de legalább ne tegyünk már rá extra megengedéssel, feltétlen beletörődéssel.
-
Adamyno
tag
Szerintem az ügyéntéző nem hazudott, csak egyszerűen fogalma nem volt róla, hogy merre van előre. Egyik sem. Ilyen ez a popszakma. Egyre több területen ez tapasztalható.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS Z97-AR - i5 4670 - 8GB DDR3 - 120GB SSD - 500GB HDD
- AAM számla - Mini PC / SFF / MT / TWR - Brand gépek - HP / DELL / Lenovo - több db, 1 év garancia
- Garanciális Gamer Számítógép, PC (GTX 1070 8GB, I7-7700, 16GB RAM, SDD) Beszámítás Posta ok (32)
- iPhone 11 128GB fekete, gyárilag független, újszerű karcmentes állapot, 87% akku, legjobb ár!
- iPhone 12 128GB FEHÉR, gyárilag független, újszerű karcmentes állapot, 94% akku, doboz, legjobb ár!
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- DELL Precision 5560 i7-11850H 32GB 1000GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- Lenovo M10 HD 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Bezámítás! HP Victus 16-D0655NG Gamer notebook - i5 10400H 16GB DDR4 512GB+1TB SSD RTX 3060 6GB W11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest