Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10) rdt89 válasza mephi666 (#5) üzenetére


rdt89
addikt

Megtörtént, 30 nap elbírálási időt szabtak ki rá, én nekem a legjobban most az esne, ha a fogyasztóvédelem taknyosra büntetné őket, az se zavar, ha a 3-szori postadíj nem kerülne vissza hozzám, csak kicsit egyenesbe tennék már ezt a sunyi vörös rókát.
#6doeeg:
Mostanában egyre több szolgáltatásnál azt veszem észre, hogy úgy tesznek, mintha az ügyfél lenne értük és nem ők az ügyfelekért. Tisztelet a kivételnek, de ezek a semmiért nem vállalják a felelősséget szolgáltatók nagyon elszaporodtak.
#7batyuska100:
Nekem nem az a bajom, hogy hibáztak, bárkivel előfordul, hanem amilyen stílust megengednek maguknak és hárítanak, na ez az ami miatt kiszalad a biztosíték táblából a biztosíték.
#3totron:
A legszomorúbb, hogy ők ezt mindenfele úgy kommunikálták, hogy ők bizony nem hibáztak, miközben csak ők voltak a ludasak.
#9Jhonny06:
Így látom én is, egyre inkább kezd felmenni az ár és vele egységesen lemenni a minőség

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.