Na tegyünk tisztába pár dolgot:
0,8-as fogak
Ez így hülyeség, a modulnak nincs köze a fogak méretezéséhez. Mivel a modul egy hányados érték, ezért egy icipici fogaskeréknek lehet ugyanakkor amodulja, mint egy bazi nagynak, ha egy adott átmérő és a fogak számának hányadosa megegyzik.
Egy elektromotor teljesítmény felvétele meg legjobb tudomásom szerint (nem vagyok elektrós) a leadott nyomatékától függ. Vagyis bárhogy variálhatsz az áttétellel, de ha nehezebb lesz hajtani (hosszabb áttét), többet fog fogyasztani.
A fordulatszám nem befolyásoló tényező, bár úgy vélem egy állandó sebesség tartásához kevesebb energia kellhet nagyobb fordulatszámokon, mivel ott a hajtásláncban nagyobb energiák raktározódnak el (tehetetlenségből adódóan), bár lehet ez a pici tömegek miatt elhanyagolható (ez így csak spekuláció, lehet jön vmi elektrós és lehülyéz, mert több van még a dologban... ). Szóval el lehet modani általánosságban, h gyorsításkor (energia befektetés) van nagy teljesítmény felvételed, illetve, h mennyi energiába kerül a sebesség tartása (a motorra ható fékező erők a tereptől vagy a hajtáslánc hatékonyságától függően).
Én úgy vélem jobban jársz, ha kihasználod a motor teljes fordulatszám tartományát egy kisebb áttétellel, így spórolhatsz egy kicsit. Leszabályozni egy nagyobb áttételt meg nem gazdaságos.