Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#102) Cheesy


Cheesy
őstag

Dél-Afrikai központ lehet attól is, hogy ott kedvezőbb az adózás nem?
Nem most kezdődhetett ez a folyamat, az előkészítés látszik a számokból.
Míg 2014-ben 0,78mrd adózott eredménnyel zárt az Edigital, ez fokozatosan, 2017-re már átfordult -0,25mrd-ra (2018-as számokat még nem közölt). Az eMAG egy Dante International SA román cég, aki része a Naspers nemzetközi befektető csoportnak.
El lehet képzelni, hogy Mo-n marad az adózott eredmény és itt forgatják, vagy pedig áramlik kifele a pénz az országból.

Most kellene új konfigot összeraknom, lehet hogy az alza, ipon olcsóbb lenne, de mégis inkább pl. az Aqua-t fogom választani, mert magyar cég, magyar tulajokkal, feltehetőleg a magyar gazdaságot fogja erősíteni továbbra is.

www.vakbelmutet.hu

(#103) hegegabi80


hegegabi80
addikt

Rendeltem már mind a két helyről, eddig semmi gond nem volt. Talán az emag néha lassabban küldi, meg ugyebár van amikor több terméket rendel az ember, más a forgalmazó, akkor külön csomagokban jön meg a cucc, nem lehet kérni egyben.

[ Szerkesztve ]

(#104) Sanya válasza Cheesy (#102) üzenetére


Sanya
nagyúr

"feltehetőleg" - remélhetőleg :)

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#105) Béééla


Béééla
őstag

Ilyenkor csak popcornért megyek. Majd' mindenem az iPon-edigital-eMag hármasból szerzem be, eddig lekopogom. Csak most kezd az emag időhúzósat játszani egy hivatalosan is újracsomagolt (tehát nem bontatlan feliratú de bontott) kávéfőzővel, gondolom tele vannak melóval, szerencsére nem új elem a pacemakerbe így ráér.
Voltak garis cuccaim mindhárom helyen:
- iPonba vittem vissza inel integrált gpu-s itx deszkát mert biosba belépve HDMI-n szétesett a kép és se előre, se hátra, na ezzel visszazavartak, mert monitorra kötve vígan megy, ezt egy másik inteles deszka is eljátszotta, gúgli nem adott értelmes választ, ebben azért segíthet valaki. Oprendszert betöltve jó.
- edigitalban BT füles bírta kemény 2 óráig (raktárban elfáradt akku a diagnózisom), megvizsgálták, n+1 napra jött a látlelet hogy tényleg szar, pénzt kérek vagy két nap múlva hoznak ilyet másikat, azóta egy vezetékes philips van
- emagnál rx390 fordult meg kétszer ramhibával, ott egy hónapig elfelejtett jönni a futás érte, sűrű bocsánatkérés közepette cserélték

Szerintem a sikeres gariztatás nyitja a hangos, kedves köszönés ;)

Bélabá

(#107) Sanya válasza Béééla (#105) üzenetére


Sanya
nagyúr

Plusz rendeléskor jellemzően én a fizetés futárnál bankkártyával vagy kp-ban, vagy átvétel az üzletbent kell választani. Ha előre utalsz ilyen cégnek, akkor csak sokára jön meg :)

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#108) #79125504


#79125504
törölt tag

Az Emag számomra nagy bullshit... :W Bármit amit rendeltem vagy törött volt, vagy úgy nézett ki mintha már korábban kibontották volna. Pedig újként volt mindegyik meghirdetve... A garanciáztatásról meg inkább ne is beszéljünk. :U

(#109) Rick4 válasza arnyekxxx (#85) üzenetére


Rick4
félisten

Az előz válaszod is helyesbíthetted volna, ehelyett megpróbáltad ismét bebizonyítani, hogy a logikád nem alkalmas egy ilyen gondolatmenet követésére is, és egy teljesen egyértelmű szitut sem fogsz fel. :D Sebaj, azért nagyjából elmondom, hogy látom.
Te komolyan gondolod, hogy az emag folyamatosan nyomon követi, hogy ma van egy mindentolcsón webáruház, teszi a dolgát náluk 10 hónapja, majd jelzi, hogy 1 hónap múlva lelép, holnap jön egy nagyonolcsón webáruház, ami működik 12 hónapig, majd utána jelzi, hogy lelép, a kettő között semmi összefüggés, se székhely, se ügyvezető, se más tekintetében. Te mi alapján vonsz bármiféle párhuzamot, ha csak a száraz adatokat nézed? :D És ha az a dolgod, hogy kiküldj egy régi végnek megszüntető mailt, 2 hónap múlva meg kiküldj egy másik cégnek belépő papírt, lesz számodra összefüggés? :D
Amúgyis, hol érdekli az emagot, hogy egy magyar cég és egy magyar ügyfél között a megköttetett üzlet után mi és hogy zajlik? Sem a számlázáshoz, sem máshoz nincs köze, egy felületet biztosítanak a megjelenéshez, és ennyi. Vagy te beperled a szuperinfót is, ha a 6. oldalon hirdetett köcsögpolírozó gépet, amire annyira vágytál már, elvitte előled más?
Ja, bocsmár, mindenki Columbo a cégnél, én kérek elnézést.. :D Hagyjuk is, köszi, ne válaszolj..

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#110) Tikakukac válasza Béééla (#105) üzenetére


Tikakukac
titán

Ha vörös szőnyeget terítesz ki magad elé és egy teljes zenekart kérsz fel a köszönésed alá is vissza fogják dobni a nem honos SN-es gépedet.

Ez nem csak szerintem van így, hanem teljesen biztos is. Egészen addig, amíg hónapokig nem áll 200-300k pénze minden egyes embernek így egy cégnél úgy tűnik nem tanulnak belőle :N

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#111) Pityesz4734


Pityesz4734
tag

Az Extreme Digital üzletpolitikája rendben, garanciába is helytálló, az
eMAG-tól is rendeltem már, brutál jó áron, garanciára nincs tapasztalatom.

[ Szerkesztve ]

(#112) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Extreme Digital az milyen besorolású? (ajánlott, nem ajánlott, stb. ?)
2x rendeltem eddig , mind2 termék nem magamnak lett rendelve és eddig semmi gond nincs a termékekkel (garik már lejártak)

Ahogy elnézem, sokszor vannak jó árak és max. (gyártói) gari időt is megadják, de pl. náluk mit jelent az "élettartam garancia" (pl. egy SSD-re ?)
Írtam nekik emailt (már jó pár napja) és eddig semmi választ nem kaptam (aztán már eltelik a hét...)

EMAG az eddig jó volt nálam (nagyon sok rendelés, jó árak és jó gari idők - 1x sem gariztattam, mert minden megy ahogy kell, ami olyan persze)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#113) nyisziati


nyisziati
veterán

Személyesen kell vásárolni, akkor nincs gond (legtöbbször).
A magyar webshop-kultúra egyelőre - tapasztalatom szerint - elég változó. Könnyű belefutni pofonokba.

(#114) Béééla válasza Tikakukac (#110) üzenetére


Béééla
őstag

A nagyon online rendelést természetesen a futár hozza-viszi, azt se tudom melyik ajtót berúgva ülnek majd ott az emag emberei. Szigorúan a bolti ipon/edigital gariztatásnál lehet eljátszani, különben nem hallják meg.

Bélabá

(#115) Pityesz4734 válasza nyisziati (#113) üzenetére


Pityesz4734
tag

...és olyan háztartási gépbe, amit a futárcég elejtett. :(((

(#116) R.Woodoo


R.Woodoo
tag

Emagtól én is évek óta rendelek minden félét és eddig elégedett vagyok velük, viszont a szerviz partnerük egy nagy nulla ha saeco kávéfözőről van szó. Szervizből úgy kaptam vissza, hogy össze sem volt szerelve és hanyagul kezelték, minden oldala össze vissza volt karcolva. De a fogyasztóvédelemhez fordultam és egyből visszakoztak és úgy tünik visszafizetik az árát. eddig korrektek voltak, reméljük igy is marad.

(#117) nyisziati válasza Pityesz4734 (#115) üzenetére


nyisziati
veterán

Dolgoztam futárcégnél, eszembe nem jutna úgy rendelni, hogy ők szállítsák. :Y

(#118) Hintalow


Hintalow
senior tag

eMag-ról, már jópár dolgot vettem, soha semmi probléma nem volt. Edigitalt nem ismerem.
Mindig előre fizetek kártyával, ha bármi gond van, és zsákutcába fut a céggel rendezés, 1-2 nap alatt visszachargeback-elem a pénzt. ;]
De még csak reklamálnom sem kellett eddig soha, úgyhogy továbbra is bizalmat szavazok nekik. :)

Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.

(#119) Pityesz4734 válasza nyisziati (#117) üzenetére


Pityesz4734
tag

Ráadásul a Royal. :Y

(#120) Fred23 válasza janeszgol (#70) üzenetére


Fred23
nagyúr

GLS futár hozta meg ma az új mobilom, feljött a hetedikre, kérésemre megvárta a csomag kibontását is, abszolút korrekt volt. Lehet ezt így is, csak úgy tűnik, ehhez szerencsére is szükség van ma nálunk.

(#121) orion1025


orion1025
őstag

Én csak annyit tudok mondani, hogy mind a két webshop egy nagy fostalicska, bár ha választani kéne, akkor inkább ED. Az emagos rendelések során több anomáliát tapasztaltam mint a hazainál, de egyik sem különb a másiknál, szóval kíváncsian várom mi lesz ebből a házasságból.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#122) , válasza Tikakukac (#100) üzenetére


,
addikt

Emag ÁSZF:
"18.2. A fogyasztókra vonatkozó jogszabályok tekintetében (különösen, de nem kizárólagosan jótállás, szavatosság, elállás) a magyar jog az irányadó."

Az általad említett Homáron is ugyanezt írják:
"Az emag.hu weboldalt egy romániai gazdasági társaság üzemelteti, de az áruház általános szerződési feltételeinek 18.2. pontja alapján a fogyasztókkal megkötött szerződésekre a magyar jog az irányadó."

Én egyébként garanciáztattam már náluk alaplapot, RAM-ot, videokártyát, tápegységet, és laptopot, de eddig le a kalappal előttük. Ingyen elviszik, ingyen vissza is hozzák a javított terméket, ha esetleg nem javítják, akkor pedig utalják a termék eredeti vételárát. Alza ugyanez, hogy ne csak mindig az Emagról legyen szó. Sőt, az Alzánál még olyan is volt egyszer, hogy el se vitték a hibás terméket, mondták, hogy nem kérik vissza, küldenek helyette anélkül is csereterméket. Alzánál bevett szokás az is, hogy elállás esetén, amint a futár elvitte tőlem a terméket, bekérik tőlem a csomagazonosítót, és amint ezt elküldtem nekik e-mailben, máris indítják a termék árának visszautalását. (Tehát nem kell kivárni, míg hozzájuk visszaérkezik a termék, hanem amint átvette tőlem a futár a terméket, már küldhetem is nekik e-mailben a csomagazonosítót, és el is indul a pénz visszautalásának a folyamata.) Érdekes módon mindkét cégnél gyorsan és gördülékenyen zajlanak a dolgok, folyamatosan tájékoztatnak az ügy menetéről (kiküldték hozzám a futárt, beérkezett hozzájuk a termék, szerviz bevizsgálta, küldik a csereterméket/indítják az utalást, stb.).

(#124) Tikakukac válasza , (#122) üzenetére


Tikakukac
titán

Jah, hogy irányadó?! Az máris sokkal jobb. Akkor ha már Homáron jársz, olvasd el a sztorikat is, ne csak a jogfinek büffentését. Na ott megmutatja neked a valóság, hogy mi az az irányadás ;]

Én is gariztam épp elég terméket és követem nonstop, mert ebben dolgozom közvetve. Most akkor szeretnéd, hogy elmagyarázzam mi van akkor, amikor beleáll a fogaskerékbe a szög? Íme. Na ezzel akkor irányadózhatsz a világ 4 égtája felé bátran :K

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#125) kali


kali
legenda

Az eMAG a kezdetektől ignorálva részemről, az Extreme Digital belefért néha, ha valóban korrekt áron volt valami, amit épp vásárolni szándékoztam, de csak és kizárólag üzletben, személyesen eszközölt átvétel útján, illetve olyan termékek kapcsán, amiknél hivatalos viszonteladónak számítanak és az esetleges jótállási ügymenetnél nem kell az üzletre hagyatkoznom, hanem vihetem/küldhetem közvetlenül a gyártói/szerződéses szervizbe a terméket.
Ha megtörténik az összeolvadás, az ED kapcsán is jobban mérlegelem a későbbiekben még a fentiek szerinti vásárlást is...

(#126) , válasza Tikakukac (#124) üzenetére


,
addikt

Ugyanilyen sztorik vannak a többi céggel kapcsolatban is ugyanúgy. Egyetlenegy kivételt sem tudnék mondani itt Magyarországon. Legalja kategória mondjuk számomra az Edigital egyértelműen, de a többi se sokkal jobb.
Elhiszem, hogy szívni lehet az Emag-gal is, de számomra párszáz vásárlás után még pozitív a mérleg minden téren. Ha probléma adódott, mindig megoldották. Egyetlenegy magyar céget nem tudnék mondani, akikkel hasonlóan jó tapasztalataim lennének, pedig rendszeresen vásárolok számítástechnikai alkatrészeket.

(#127) #73495296


#73495296
törölt tag

Kérdés, hogy az Edigital fog az Emag szintjére sűlyedni, vagy az Emag javul majd, esetleg átlagolhatjuk.

Egyébként én már rendeltem emagtól, de szigorúan egy bizonyos értékhatár alatt, aminél még nem követnék el rituália öngyilkosságot, ha garanciális problémám lenne.

(#128) #73495296 válasza , (#126) üzenetére


#73495296
törölt tag

Az Edigitalnál a legtöbb termék gyári garis, így nem kell náluk szívni, az emagnál meg tudtommal minden webshop garanciás, ami saját termékük és nem csak közvetítenek, de javítson ki valaki, ha tévednék. A közvetített termékekről meg rémtörténeteket hallani.

Én amúgy az Iponnal voltam ezidáig legjobban megelégedve, kár hogy nemrég a Francia úti átvevőhelyüknek úgy csökkentették a nyitvatartási idejét, hogy munka után már nem tudnék odaérni. Így marad az Edigital, vagy kiszállítás (jobban szeretek érte menni), remélem az Edigital nem Emagosodik.

(#129) , válasza s1999xx (#123) üzenetére


,
addikt

Nem tudom, de a 18.2-es pontban külön ki van emelve, hogy a fogyasztókra a magyar jogszabályok vonatkoznak (szavatosság, jótállás, elállás, stb.).
Én úgy vettem észre, hogy nem csak hogy betartják a jogszabályokat, de még annál többet is adnak (ingyen hozzák és viszik a terméket, nem csak 14 nap az elállás hanem 30 nap, és még sorolhatnám). A magyar cégeknél viszont már azért is harcolni kell, hogy egyáltalán a jogszabályoknak megfelelően járjanak el, vicc ez az egész, ami itt megy.
Edigital például kb 3ezer Ft-ért szállított ki egy terméket, amit aztán 4-szer annyiért, kb 12ezer Ft-ért vitt vissza. A pénzen (a termék árán) pedig több hónapot ültek, míg végre nagy nehezen visszautalták, többszöri megkeresésre/felszólításra! (Van külön egy facebook csoport is a károsultakról, többen pereskednek jelenleg is a lenyúlt pénzek miatt az Edigital ellen.)
Másik példa, rendeltem tőlük (szintén Edigital) egy laptopot, amihez "elfelejtettek" akksit és töltőt adni! Telefonos ügyfélszolgálat heteken át elérhetetlen, e-mailre pedig majdnem 1 hónap után válaszoltak csak! Így érvényesítsd a 14 napos elállási jogodat, ha tudod.

(#130) Tikakukac válasza , (#126) üzenetére


Tikakukac
titán

Maradjunk annyiban, hogy míg magyar céget meg fogsz tudni fingatni, románt nem.
Én értem a tapasztalataidat, vannak bajok hazai cégekkel is, ofc. Csak egyáltalán nem mindegy mekkora ligában játszunk a szopókeréken. Egy külföldi székhelyű cégnél durvábbat nem nagyon tudok hirtelen.

Az pedig, hogy mit írnak ki megint kutyát sem érdekli. Te vagy egy cég önnön magától nem bírálhat felül törvényeket. Román cég, román székhellyel, román törvények vonatkoznak rá meg uniós. Nekimész a magyar békéltetőkkel első körben pattintanak le. De olvasd már el bakker a sztorikat, nem nehéz.

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#131) arnyekxxx válasza Rick4 (#109) üzenetére


arnyekxxx
veterán

Láthatóan nem akarod megérteni amit írtam, magamat ismételni meg nem akarom, szóval részemről ittavége

(#132) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

Nem örülök a dolognak, mert csökkenti a versenyt és monopol helyzetet teremthet. Az külön "cute", hogy kiskereskedelemként definiálják magukat. (technikailag lehet, de másként messze nem kicsik)

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#133) , válasza Tikakukac (#130) üzenetére


,
addikt

Elolvastam már, ismerem azt az oldalt, szoktam olvasgatni alkalmanként.

(#134) orion1025 válasza Tikakukac (#130) üzenetére


orion1025
őstag

Engem pontosan ezért tartott vissza a magos vásárlás, hogy ha valami van, akkor jön a szopóroller, így csak azt rendeltem onnan javarészt, ami "elromolhatatlan". Itthoni cégekkel is lehet hadakozni, de kinek hiányzik egy ilyen eset?! Nem sok jót látok ebből a duettből, de engem nagy veszteség nem ér, a PCX marad az etalon.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#135) , válasza #73495296 (#128) üzenetére


,
addikt

Igen, az Emagos garancia hozzájuk szól, de mivel ingyen viszik a hibás terméket, és ingyen hozzák is a csereterméket, így igazából nekem eddig gondom ebből nem volt semmi, sőt, csak előnyöm származott ebből. Szinte minden esetben kapsz egy vadonatúj csereterméket, nekem eddig összesen csak 1 alkalommal lett megjavítva egy videokártya. A többi esetben vagy kaptam egy vadonatúj terméket, vagy visszautalták az árát. Nem problémáztak semmin, nem próbáltak cselezni, nem próbálták rám verni a balhét mint itthon szokás, hogy biztos én tettem tönkre, biztos nem úgy használtam ahogy kell, biztos ez, biztos az, stb.

Edigital esetében ez a gyári garancia mit takar pontosan? Saját költségemen küldhetem ki külföldre a gyártóhoz a hibás terméket? Gyártói garancialevél vagy bármiféle papír nem kell hozzá? Mert az Edigital semmiféle garanciapapírt nem adott még nekem semmihez, tehát se Edigitalos garanciapapírt, se gyártói garanciapapírt, se semmit. Csak egy számlát, azon viszont se a garancia időtartama, se a termék sorozatszáma nem szerepel.

(#136) #73495296 válasza Tigerclaw (#132) üzenetére


#73495296
törölt tag

A kiskereskedelem nem a méretet jelenti, a Tesco is kiskereskedelem például. A kiskereskedelem az utolsó láncszemet jelenti a kereskedelmi ellátási láncban.

(#137) spect80 válasza Tikakukac (#130) üzenetére


spect80
senior tag

Látom te nagyon benne vagy ebben a kisker-nagyker témakörben, hadd kérdezzek valamit. Gondolom a bontott termékek nagy része pont abból az elsőre jónak tűnő fogyasztóvédelmi szabályozásból adódik, hogy a websphopban vásárolt terméket vissza lehet küldeni 14 (?) napon belül. Viszont ha jól gondolom a törvény csak eddig szól, de pl. az ilyen visszahordott cuccokat a nagyker nem köteles visszavenni? ezt a buktát a kiskernek kellene benyelni? Nem lepődnék ha így lenne, tudom hol élek, csak kíváncsi vagyok. :)

[ Szerkesztve ]

(#138) MaxxDamage válasza MaxxDamage (#112) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Erre valaki valamit? :F
Tudom ez nem konkrét topikja, és csak véleményt lehet akár nyilvánítani az adott témával kapcsolatban, de ez pörög most és ezért van kérdés is a véleményem mellett. :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#139) #77646080 válasza MaxxDamage (#138) üzenetére


#77646080
törölt tag

Nálam ilyen.

Senkinek sem ajánlom őket. S nem vagyok ezzel egyedül, beszédes a céltopik is, itt a PH!-n.

(#140) Chaser válasza MaxxDamage (#138) üzenetére


Chaser
titán

nálam link besorolású, jogszabályban előírt kötelezettségének nem feltétlen tesz eleget, pl normális garjegy, fentebb írtam, az a menete ha vminek nincs saját garjegye, h " benne van a rencerben' ( : garjegyet nem opciós adni, hanem kötelező
én ennyit tapasztaltam, gart intézni nem kellett, de ahogy több helyen olvastam, nem fenékig tejfel

most láttam ezt a sérült termék dolgot, az biztos, bárhonnan is rendelnék nálam alapszabály:
max pár ezer ft-nál van előreutalás, felette nincs
kibontom a futár előtt a csomagot, ha nem akarja megvárni, viheti is vissza, oldja meg az xy bolt h meg lehessen nézni, mert utána csak a mutogatás van, vihetek én tanúkat is de macera...nekem biztos nem kell
szóval ez éppen elkerülhető

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#141) gzbotii válasza steele80 (#7) üzenetére


gzbotii
veterán

Én is többször rendeltem eMAG-rol, a román oldalról is, soha, semmi gondom nem vont velük eddig.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#142) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Köszi a hasznos véleményeket, tapasztalatokat!
Akkor rendelek iPon-tól :) /drágábban igaz/ :K

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#143) Pityesz4734 válasza #73495296 (#136) üzenetére


Pityesz4734
tag

A Tesco bármi, csak nem láncszem a kereskedelemben.:DDD

(#144) BiP válasza Pityesz4734 (#143) üzenetére


BiP
nagyúr

De, gyenge.

(#145) #73495296 válasza Pityesz4734 (#143) üzenetére


#73495296
törölt tag

Akkor micsoda? A saját márkás termékeinél valóban nem pontos a megfogalmazásom, ott az ellátási láncnak a kereskedelmi szakasza csak egyetlen láncszemből áll, amik ők, de a teljes ellátási láncnak ez esetben is ők az utolsó láncszemei.

(#146) Tikakukac válasza spect80 (#137) üzenetére


Tikakukac
titán

Nincs sok csoda, a használt és visszaküldött cuccok el lesznek adva. Ahogy nagyker is eleve kiad egy rakat javított vagy visszaküldött gépsast.
Ami nagyon tré, na azok szoktak bekerülni kedvezménnyel a rendszerbe. Ott határ a csillagos ég.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#147) spect80 válasza Tikakukac (#146) üzenetére


spect80
senior tag

Köszi

(#148) XtremLor válasza Tigerclaw (#132) üzenetére


XtremLor
őstag

+1 Mi lesz a vege? kb mint a jofogas olx egyesules a hasznalt apro vonalon...nekunk nem lesz jobb :DDD :DD

(#111) Pityesz4734: Az edigital ugyfelszolgalat khmm evek ota nem a legjobb szepen fogalmazva....

[ Szerkesztve ]

"Legen...Wait for it...Dary"

(#149) Gusztáv


Gusztáv
addikt

Nekem mindkét céggel jók a tapasztalataim (több mint 60 Edigital és 40 Emag rendelés).
Gariztatással sem volt eddig gond, pedig küldtem vissza Nexus 7-et két és fél év után mert nem töltött USB-n, cserélték (Emag). Edigitalnak is vittem vissza a boltba 2. év 10 hónap után Pana fényképezőgépet, saját garijegye volt, de a hivatalos szerviz nem esett útba. Korrekt módon tájékoztattak, hogy így hosszabb lesz az ügyintézés, mintha a márkaszervizbe vinném, de szó nélkül intézték a dolgot, és a végén visszakaptam az árát mert nem lehetett javítani.

Laci

(#150) , válasza spect80 (#137) üzenetére


,
addikt

Ezek a visszaküldött termékek szerepelnek az Emagnál "Újracsomagolt termék" néven, az Alzánál pedig "Felbontott" néven, mindkét helyen némileg csökkentett áron. A magyar kiskerek viszont újra eladják teljes áron.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.