Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Myers


Myers
senior tag

Csupa jó dolog jön Dél-Afrikából: Jófosás, Emag. :D

http://www.muszaj.hu/

(#52) Fred23 válasza Teaway (#47) üzenetére


Fred23
nagyúr

Hetedik emeletre eddig nem jött futárautó. :))

(#53) marositech


marositech
senior tag

Húha! A 2 legtöbbet szidott cég egyesül...hogy is van a mondás, ha a hülyeség a szorgalommal párosul...
Azért elég utánanézni mondjuk a híres rákollós blogra.

Személyes tapasztalatom szerint mindkettőnél vásárlásnál még nem találkoztam fatális hibákkal. De ahogy látom a szervizekkel van baj velük.

Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)

(#54) Teaway válasza Fred23 (#52) üzenetére


Teaway
veterán

Ha csak úgy nem . . . látszik, hogy sosem laktam még a hetediken :)

Nincs itthon csokid??

(#55) arnyekxxx válasza steele80 (#37) üzenetére


arnyekxxx
veterán

jaja akinek hitvány szart küldenek ki vagy leszarják a garis ügyintézést emiatt nem kedvelik az egyik céget azok funkcionális analfabéták.

te se fogsz már seggfejjé változni.

[ Szerkesztve ]

(#56) arnyekxxx válasza Rick4 (#50) üzenetére


arnyekxxx
veterán

Naszóval csak jelzem, hogy ha nem az emaggal, hanem egyik partnerével volt gond, azt ne az emag hibájaként tüntessétek

amelyik cég befogad partnernek a saját neve alá átverős szar céget az ne csodálkozzon ha ő is részesül az átverősszar címkéből. Szóval de, az emag hibája hogy enged a saját felületén ilyen hitványságokat művelni.

[ Szerkesztve ]

(#57) Graphics


Graphics
Jómunkásember

Külön csoport van az edigital esetei kapcsán , eddig több mint 300 károsult, akiknek hibas-torott termékeket szállítottak...

A hibát nem ismerik el,most alakult valamiféle szpesöl ügyfélszolgálat....

De csak amiatt, hogy ne kapjon nagyobb nyilvánosságot az ügy...

Én is köztük vagyok.. Nekem most írtak, hogy 4 hónap után elismerik, hogy mégis ők szállították törve a rendelt termékem...

Előtte állították, hogy én törtem össze ..

Érdekes fordulat ...

Van akinek 20 ezer forint a kar, van akinek 200 ezres laptop, TV, hűtő....

Én remélem az ED beleáll a földbe. Évekig vásároltam tőlük, de minősíthetetlen hozzáállással elvágták magukat ...

Most azzal próbálják elmaszatalni, hogy kártérítés gyanánt kifizetik a termék árát. ..

Kéne egy kis média nyilvánosság nekik...Lehet persze a futárszolgálat is hibás... De az ügyféllel való kapcsolattartás nulla...

Én ezt kaptam... Olvadjanak csak össze... Így legalább tudom honnan nem kell vásárolni

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#58) steele80 válasza arnyekxxx (#55) üzenetére


steele80
senior tag

Hát ja az ilyen kis "seggfejezős" nem tudom kiknek van elég sok gondjuk az életben!

(#59) kano válasza GreatL (#32) üzenetére


kano
nagyúr

Ugye tudod, hogy hogyan működik a hirdetések megjelenítése egy weboldalon?
Nem hiszem, mert akkor nem írnál ilyen hülyeségeket.
"Mind mondják, hamis állítás az, hogy kapcsolatban lennének bármilyen médiacéggel, a hirdetések egy része például a Google Adsense-en keresztül jelenik meg. Ezt erősíti meg az egyik olyan cég képviselője, akit sokan az nCore mögött álló forrásnak tartanak. "Semmilyen kapcsolatban nem állunk az nCore-ral, ha jelenik is ott meg hirdetésünk, az csak a Google-ös kampányon keresztül történhet" – válaszolta kérdésünkre az Aqua bolthálózat munkatársa."
Forrás: [link]

[ Szerkesztve ]

„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

(#60) atike válasza Graphics (#57) üzenetére


atike
nagyúr

Én amikor rendeltem tőlük (legutóbb pont tévét) akkor külön jelezték, hogy a futár jelenlétében nyissuk ki és csak akkor vegyük át, hogyha minden rendben vele... :U

(#61) arnyekxxx válasza steele80 (#58) üzenetére


arnyekxxx
veterán

szerintem leginkább azoknak akik szerint kizárólag funkcionális analfabétáknak lehet gondjuk egyes webshopokkal

(#62) steele80 válasza arnyekxxx (#61) üzenetére


steele80
senior tag

Kezd gyanús lenni, hogy te az is vagy!

(#63) janeszgol válasza Graphics (#57) üzenetére


janeszgol
félisten

Biztos, hogy van trükközés is, de sajnos a futárcégeknél is nagy a fluktuáció, plusz kevesen vannak, plusz egyre több a meló, így a minőség nagyon gyatra. Én hál égnek a fővárosban élek, így személyesen veszem át a dolgokat, illetve kiszállítás előtt meg tudom nézni (háztartási cikk).
De amíg Dunaújvárosban laktam, addig hanyagoltam a rendelést az utóbbi években. Ott van Euronics, így csak onnan vásároltam. Ha drágább volt, drágább volt, ha nem volt az, amit kinéztem, akkor vettem azt, ami volt. Kompromisszumokat kötöttem az értékvesztés függvényében. Mert ha a futár töri el, az valamelyik félnék értékvesztés lesz pénzben kifejezve.

A cikkhez: az Emagot kerültem eddig, az Edigitalban pedig szeretek vásárolni.

[ Szerkesztve ]

Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!

(#64) BiP válasza steele80 (#44) üzenetére


BiP
nagyúr

Hol hangsúlyozta itt bárki, hogy román az emag, vagy hogy román csak szar lehet? Senki. Ezért felesleges is volt általánosításba kezdeni, meg "divat szidni" meg "funkcionális analfabéta" mondatokkal hergelni a népet.

Mindkét bolt nagyforgalmú cég, amiben teljesül nagyon sok jó üzlet (neked ezekből jutott), meg valamennyi problémás. Ez tiszta sor.
Az arány és a problémakezelés mikéntje a nem mindegy. És sajnos ebben egyik sem jeleskedik.

Ettől még nem lesz ördögtől való, lehet náluk vásárolni, sok elégedett vevőjük van. De tudomásul kell venni, hogy akad elégedetlen vevő is, és ez nem csak a vevő hibája lehet, hanem legtöbbször a termékkel, és sokszor a bolt hozzáállásával is probléma van. Ettől nem lesz senki funckionális analfabéta, mert valaki beleszalad egy ilyenbe. (pl. hibás termék, körülményes szállítás, stb.)

(#65) steele80 válasza BiP (#64) üzenetére


steele80
senior tag

" Ettől nem lesz senki funkcionális analfabéta, mert valaki beleszalad egy ilyenbe. (pl. hibás termék, körülményes szállítás, stb.)" Természetesen nem ettől lesz valaki funkcionális analfabéta ebben egyetértünk! Mint ahogy már lejjebb is írtam az iponnál én is alászaladtam, mégsem szidom őket, mert a dolog végére pont került. Viszont ha valaki nem tudja a saját problémáját menedzselni, akkor ott felmerülnek kérdések. Ha valaki az emag oldaláról rendel, de nem az emag által forgalmazott terméket, de probléma esetén az emaggal kezd el perlekedni, ott is felmerülnek értelmezési problémák. Gyanúsak azok is, akik újracsomagolt terméket rendelnek olcsóbban és csodálkoznak, hogy újracsomagolt. Ha újat rendelt és újracsomagoltat kapott 30 napig visszaküldheti. Az ügyfélszolgálatot sem kell hívni, online intézhető. A gariztatás sem egy bonyolult művelet, aki tud olvasni pillanatok alatt megtalálja a módját. Ingyen elviszik, ingyen visszahozzák. Közlik előre a szállítás, elszállítás, visszaszállítás időpontját. Az ha hibás terméket kap az ember nem az emag sara, hanem a gyártóé, de az emag így is jótáll. Természetesen a nem az emag által forgalmazott, de az emag online piacterén vásárolt termékek az emagétól eltérő gyakorlatot eredményezhetnek. De ez is rögzítve van az ÁSZF-ben, amit nem árt elolvasni időnként és ha értelmezni is tudja az emberfia, akkor nagy valószínűséggel nem éri meglepetés. Bár a mai világban rohamosan fogy azoknak az embereknek a száma, akik értelmezni is tudják azt amit elolvasnak.

(#66) #77646080 válasza Gabesz87 (#25) üzenetére


#77646080
törölt tag

"Na gyönyörű, ez aztán sok jót ígér. A két talán legtöbbet vitatott cég reklamáció, garancia, panaszkezelés szempontjából."

Pont ugyanez jutott az eszembe nekem is. Mindkét cég évek óta "tiltólistás" nálam, senkinek sem ajánlom őket. Ez a jövőben sem fog változni.

(#67) #77646080 válasza Graphics (#57) üzenetére


#77646080
törölt tag

Dettó,nálam ugyanilyen eset után mentek a levesbe. A panaszkezelés kritikán aluli. Soha, semmit tőlük.

(#68) Fred23 válasza Graphics (#57) üzenetére


Fred23
nagyúr

"Lehet persze a futárszolgálat is hibás... "

Ez melyik volt? :Y Lehetetlen mondjuk mit tenni, talán lehetne jobban szűrni az embereket, de ha hiány van, akkor a pozíciót bizony be kell tölteni azzal, aki van. :(

(#69) azbest válasza Graphics (#57) üzenetére


azbest
félisten

Főleg az ok a történetek érdekesek, amikor több héttel érkezés után bontják ki, s akkor szembesülnek azzal, hogy az építési területen tárolt doboz tartalmát összetörte az edigital :D

Mindezt úgy, hogy kikötik, a futár jelenlétében ellenőrizni kell a sértetlenségét - de jaj, mindig a nagymama szomszédjának unokája van csak otthon. És nem arról a blődségről van szó, hogy minden futárral ki kell bontatni a csomagokat, mert az baromság. Hanem arról, hogy kifejezetten erre szerződtek a szállítmányozóval, csak a vevő nem akarja ellenőrizni.

Ettől persze mindig lehet hiba bármelyik oldalon, de valahogy mindig azok panaszkodnak, akik mindent megtettek azért, hogy sérült legyen a termék és ne ellenőrizzék, s csak hetekkel később vegyék észre.

Persze az is látszik a csoportban is, hogy páran nem értik azt, hogy 30 nap az 30 nap és nem azonnal.

[ Szerkesztve ]

(#70) janeszgol válasza Fred23 (#68) üzenetére


janeszgol
félisten

Van az, hogy elmész csomagosnak, "na majd én rendesen dolgozom". Első nap kapsz 30-40 címet, ez a beetetés, aztán megy a duplája, te pedig csinálod, ahogy tudod. Nos, itt a gond. Ráadásul az 1900 forintos postaköltség nem opció, legyen ingyenes, plusz még a termék is óriási kedvezménnyel legyen.

Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!

(#71) Cyber_Bird


Cyber_Bird
senior tag

Akkor toluk sem veszek tobbet semmit.
eMaggal, eddig sok negativ tapasztalat volt, egyertelmuen keruljuk is oket azota, meg ha mashol dragabb is akar.

(#73) Apollyon válasza s1999xx (#72) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Az amire gondolsz az az alza és azok csehek.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#75) Gusztáv


Gusztáv
addikt

Mindkét cégtől elég sokat rendeltem céges és privát felhasználásra is, nekem eddig nem volt problémám. Volt olyan (Emag), hogy egy megrendelés után felhívtak, hogy a beszállítónál van készleten, de nem tudják mikor jön meg, várok vagy adják vissza a pénzt? Nem volt sürgős, mondtam várok. Aztán kb 2-3 hét után még mindig semmi. Épp akkor volt BF és a Edigitálnál olcsóbb volt a kinézett cucc, meg készleten is volt, szóval megvettem ott. Írtam Emag-nak, hogy elállnék a vásárlástól, és simán visszautalták a pénzt pár napon belül.
Arra azért kíváncsi vagyok, hogy a GVH rábólint e a dologra, mert két elég jelentős szereplője a piacnak.

Laci

(#76) Rick4 válasza arnyekxxx (#56) üzenetére


Rick4
félisten

Oké, akkor kérlek válaszolj, hány problémát jelentettek az emagnak az én nyűgöm előtt?

Na látod, te se tudod. Ezek a cégek jönnek- mennek, az SB projektmanagement, ahogy sejthető volt, jelen pillanatban kényszertörlés alatt van, a jelenlegi háttér cég a weboldal mögött még nincs egy éves, beszámolót sem adtak be, gyanítom soha nem s fognak... Ki tudja, hány céggel dolgoznak ugyanígy, és mikor jön el az a pont, ahol buktatják a dolgot,m és egy új csövivel alapítják az újat. Minden megy tovább, az új cégre pedig nincs panasz. Szerinted erre akárcsak a hatóságok, akár egy emag kategóriájú gyűjtőhely részére mi a megoldás? Ezzel meg azzal foglalkozunk, most alakultunk,szeretnénk nálatok megjelenni. Jó, gyertek.

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#77) Rick4 válasza Graphics (#57) üzenetére


Rick4
félisten

Mondjuk nálam erre alternatíva, hogy nem a szomszéd néni veszi át, hanem én, egyrészt a kamera nonstop figyeli a kaput, a futár csak alatta tudja átadni az árut, és értéktől függően vagy ott helyben kinyitom a drágább dolgot, vagy idebent, de itt is videofelvétellel nyitok. Volt már szokszázezres probléma is, szó nélkül küldték az új terméket a sérült helyett. Ha kint nyitom ki, 10 másodperccel azután, hogy a futár lerakta, egyértelmű, hogy nem én tettem tönkre. Nem is volt még egyszer se vita ilyesmiből...

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#78) Graphics válasza atike (#60) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Mivel 5 perc volt a futár és köztem, így kollégám vette át, kibontást így nem tette meg.

Én bontasnal fotóztam videoztam...

A futár egy üres lapot adott át.

Lehet én b.sztam el, viszont mégis elismerték most, hogy nagyon sajnálják... Ha nem lennének sarosak , akkor ez nem történt volna meg.

@Rick4: Részemről nem volt vita velük. Én bevitték másnap a helyi boltba, ott mondták hogy ezt tuti nem én csináltam...3 nap múlva jött az elutasítás.

Most mutl héten pedig azt írták, hogy már december 14-en jóvá volt hagyva a penzvisszafizetes... Ez kamu, mert februárban kaptam újabb elutasítást..

Nem is foglalkoztam vele, ott volt náluk...

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#79) , válasza sutyesz96 (#24) üzenetére


,
addikt

Álomnak álom az Edigital, ezzel egyetértek, csak éppen egy rémálom, méghozzá a rosszabbik fajtából. Nekem eddig csak és kizárólag negatív tapasztalataim vannak velük kapcsolatban, és még nagyon sokan vagyunk ezzel így. Van külön facebook csoport is a károsultakról, és egy rakás per zajlik jelenleg is az Edigital ellen.

(#80) dell600


dell600
csendes tag

mi az extrem d vel szívtunk.. nem jött a termék majd mikor elálltunk nem jött a pénz hetekig szivattak.. mi biztosan nem vásárolunk tőlük soha többet

(#81) HarleyCustom válasza Youri (#15) üzenetére


HarleyCustom
veterán

+1
Emag-tól még soha nem vettünk semmit,edigital-tól 2-3-szor kb,de személyesen az üzletükben....egyszer rendeltünk neten is tőlük...na azt soha többé...amit leműveltek,az botrány és tipikus balkáni...

[ Szerkesztve ]

HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.

(#82) nfsu17


nfsu17
veterán

elég ritkán szoktam netről rendelni, mert van bőven bolt helyben is, és inkább szeretem látni mit veszek.
néha mégis kell netről vmi.

az edigital itt van nem messze, így mindig oda kérem a csomagot.
nem volt még semmi baj velük.
sőt...km sor állt valamikor ünnepek előtt, de mivel nekem volt rendelésem, és nem csak úgy beestem, előre szólítottak és 5 perc alatt végeztem.
a termékkel sem volt gond sosem.
tehát el sem romlott (bár ez nem a bolt érdeme :D ) és mindig sérülésmentes, ép dobozban kaptam meg.
és az ára is elég jó sokszor...most pl. szakállvágót kellett vennem és itt volt a legolcsóbb...igen, se emag, se MM, se árukereső, se sehol nem volt olcsóbb. És a cucc működik...jól meg is vágtam magam.

MM is van a környéken...na ott ésszel kell lenni, ha a boltban vásárolok, mert elég sok doboz úgy néz ki a pult alatt, mint ha 2x átment volna rajta az úthenger...meg kiállított terméket sem veszünk meg, amit 3455-en már megtapogattak...ha az az utolsó termék, még ha olcsóbb is, akkor ez van, nem kell. Majd netről.
Amúgy MM jó netről rendelve is. Hamar itt volt, jó áron, nem volt gond az épségével.
Aqua is van helyben...ott sem volt gond.

Aztán ha gariztatásra, vagy reklamálásra kerülne a sor nem tudom mi lenne.
De addig én nem akarok rosszat mondani róluk, míg én nem tapasztaltam meg.

(#83) harusakura1 válasza kano (#59) üzenetére


harusakura1
tag

Az nCoreon nem adsense fut hanem custom, valószínűleg saját hirdetési rendszer. Legalábbis az adblock nem tudja magától letiltani és mindig ugyanaz a 2-3 Banner jelenik meg, míg más oldalakon az épp aktuális keresési előzményeknek megfelelő hirdetés...

Megdobállak vadkörtével!

(#84) Alert89


Alert89
tag

Itt nálunk Erdélyben (Románia) az eMag az etalon. Mindenki csak fut utána, minden szinten (website - igen, ugyanaz, mint a .hu; webes profil, minden előző rendelés megtalálható rajta, smst, emailt küldenek -, 24 órás telefonos ügyfélszolgálat, időben felveszik a telefont; kiszállítás gyorsasága, termékválaszték, ár, megbízhatóság).

És itt már mindenki tudja mi az az újracsomagolt termék és hogy vannak más forgalmazók is a siteon, de általában ugyanarra árban és megbízhatóságban az emag a legbiztosabb, ezért ezt fontos vásárlás előtt megnézni. A termékekre rengeteg felhasználói visszajelzés van, így jobban tudsz dönteni.

Küldtem már vissza 2x is terméket a 30 napon belül, visszakaptam a pénzt (utalásost és készpénzest is!)

De ahogy egyik ismerősöm mondta, nálunk az online rendelés esetén a futárnak való készpénzes fizetés szent! És ez a legbiztosabb. Kártyával fizetéssel már én is megjártam és utána izgulsz, hogy mikor jön a termék, meg hogy kapd vissza a pénzed! Amíg van készpénzes, utánvételes fizetés, addig CSAK így szabad fizetni, így az eladó és a futárcég is motivált a kiszállításban!

Van ED nálunk is, kenyérpirítót vettem tőlük, pofátlanul olcsóbb volt mindenki máshoz képest a termék, megérkezett, minden rendben volt.

(#85) arnyekxxx válasza Rick4 (#76) üzenetére


arnyekxxx
veterán

Ezek a cégek jönnek- mennek, az SB projektmanagement, ahogy sejthető volt, jelen pillanatban kényszertörlés alatt van, a jelenlegi háttér cég a weboldal mögött még nincs egy éves, beszámolót sem adtak be,

és ezt az emag nem vette észre, meg az a jóhiszeműségük, hogy az isten áldja meg azt a jószándékú lelküket.

Te komolyan azt gondolod, hogy az emagnál hülyék dolgoznak?

[ Szerkesztve ]

(#86) Tikakukac


Tikakukac
titán

Én egy ideig tényleg azt hittem valami áprilisi tréfa csak elkuffantotta valaki az időzítést.

Gyerekek, itt csodák lesznek :DDD Olyan kacifántos sztorik fognak születni, hogy azt kitalálni nem lehetne. Egy kis emagos román szürkézős okosban küldős megtévedős felárazott szemét, megtolva az edigi elképesztően hulladék support részlegével és nonstop "hibátlan, bontatlan" de közben használt és törött okosságaival.

Hatttttalmasss lesz ;]

Versenyhivatal mondjuk pont kaksizza le, de mikor valaki dübögteti a mellét, hogy micsoda vételek vannak a román tezsvéreinknél, sokszor hangoztatom: legyen, évente 7%-ot nyeljen be a magyar kiskerektől-nagykerektől, de amikor bajod van és garizni kell és ömlik a fos kifele a gép előéletéből vagy csak szeretnél személyesen megnézni valamit, esetleg ki is próbálni, majd akkor is gondolj erre ;)

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#87) Chaser


Chaser
titán

emagról még nem vettem semmit, edigiből párszor, mindig személyes átvétellel
mikor gyári garleveles cuccról volt szó nem volt gond, adták, de mikor gyári garjegy nem volt, nem adtak semmilyen garpapírt
a kedves eladó azt mondta, benne vana rendszerükben
ezzel csak két bibi van
1. az erre vonatkozó jogszabályt lesz@rják, kell adni garpapírt
2. ha vkinek el akarom adni, akkor majd bemondom h x év, ő meg nyilván elhiszi
kértem is garpapírt ezekhez, kb mintha a fogát húzták volna a gyereknek ( :

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#88) tuki2200


tuki2200
senior tag

Az Emag-ról többször rendeltem, soha nem volt semmilyen problema. Edigitalról nem, de mar nem is fogok. Közeledik az Amazon régióba lépése, valószínűleg ezért lépik meg, de szerintem így is kevés lesz ellene.

(#89) , válasza Chaser (#87) üzenetére


,
addikt

Pontosan ugyanígy jártam velük én is. Vettem már tőlük alaplapot, memóriát, stb. Soha egyetlen alkalommal sem kaptam garanciapapírt, csak számlát, azon viszont nem volt feltüntetve sem a garancia időtartama, de még csak a termékek sorozatszáma sem!
Alaplapokra mondjuk mindenhol 3 év garanciát adnak, így 3 éven belül ha gond van, visszaviszem nekik így, garanciapapír nélkül is, viszont memóriát láttam már (bolttól függően) 1-3-5-10-100 év garanciával is, és már fogalmam sincs, hogy épp náluk mennyi volt az oldalukra kiírva x évvel ezelőtt.

Nem garancia téma, de szintén Edigitalos történet, amikor a kb 3ezer Ft-ért kiszállított terméket 12ezer Ft-ért szállították vissza (14 napon belüli elállás volt).

(#90) Tikakukac válasza , (#89) üzenetére


Tikakukac
titán

Épp ez a baj ezzel, hogy sajnos nem. Beszerzéstől függően bármennyi lehet gyakorlatilag a gari.

Seasonic táp jó példa. Itt, ha minden stimmel 7év gari van. Egyes helyeken 5, máshol 3 legvégül 2 év volt. Ez mind a disztritől függött. Nyilván a garival együtt az ár is vonzóbb lett. Így van az, hogy egyes emberek nekifutásból mennek a falnak azzal, ha nem nézik meg pontosan mit is vesznek. Hány meg hány emagos sztorim van, hogy jöttek 3. évben garizni a rendszer meg dobta visszafele mindet, mert nem-nem. Ha itthon veszed, hivatalos forgalmazón keresztül, akkor igen, 3 év. Mert ő kifizette a garbővítést és eleve így adja el. Emag nem fizet semmit, hanem okosítja az ÁFA-t ide-oda és lesz egy alap garid random billzettel többnyire.

Csak hát ez már izmos logikát kér, a Kárpát-medence pedig ebből igen szegény.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#91) BiP válasza tuki2200 (#88) üzenetére


BiP
nagyúr

"Közeledik az Amazon régióba lépése"
Erről van valami infód? Időről időre felröppen a dolog ('12-ben is mondták már), de eddig semmi konkrétum.

[ Szerkesztve ]

(#92) csongi válasza azbest (#2) üzenetére


csongi
veterán

"Még nagydobb szereplőként, nem versenyezve egymással, még jobb beszerzési árakat tud kapni."
Ez 2* sem biztos.
Az viszont voszinubb, hogy az eladasi arakkal nem kell egymas ellen kuzdeni. Aminek a vasarlok a vesztesi.

(#93) Chaser válasza , (#89) üzenetére


Chaser
titán

nemrég mondta egy ügyvéd, látja rajtam, h én nem vagyok hívő...( :
eleve jogszabályt szegnek, ott kezdődik, másik meg, h nem érdekel a rendszerük...

Tikakukac
van ses táp amire 10 év gyári gar is van, és van ahol meg is adják itthon, van ahol meg 1 évet adnak, de nem olcsóbb az ár, sőt, esetenként drágább (vicc garral ( :
hülyétkapok' topikba épp ma vittem egy élő példát

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#94) Tikakukac válasza Chaser (#93) üzenetére


Tikakukac
titán

Sajnos amikor vettem az enyémet az csak talán 2 típusra ment. Platina fanless tápra még nem, ami hááát igen, fura :N No, mindegy is.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#95) RudY válasza csongi (#92) üzenetére


RudY
addikt

Ezt csak megerősíteni tudom egy röpke példval. Edigital nem akar közvetlenül hazai képviselettől és importőrtől vásárolni, mert csak...inkább megveszi belföldi nagykerből (mert vele bariznak), így a beszerzési áruk ugye 15-20%-kal magasabb. Pedig megtehetné, hogy ennyivel olcsóbban vásároljon közvetlenül és egyes akciók alkalmával valóban ennyivel kedvezőbb áron adják - az előzetes felárazgatás helyett -, de mint tudjuk, így is el lehet adni.

Az Emagnál megtörténik ugyanez a felállás. Nem vásárol közvetlen képviselettől abszolút korrekt áron, mert ők már nem nagyon akarnak. Inkább küzdjenek egymással a piacterükön a kiskereskedők, árazzák egymás alá ugyanazokat a termékeket, az emag úgyis megkapja a 7-10%-ot minden eladott termék után. Mindeközben folyamatosan sírnak a kiskerek, hogy a másik milyen rohadék, mert mindig alá áraz 5-10 forinttal, hogy őt dobja fel a piactér kiemeltnek.

A ravaszdi fajta kiskeres elkezdi kerülőúton behozatni a termékeket (román, cseh, szlovák stb. nagykerekből), kikerülve a hivatalos forgalmazót (környezetvédelmi termékdíjak és egyebek megfizetése nélkül), ami után a forgalmazó azzal szembesül, hogy egyre több nála a panasz. A termékeken nincs megfelelő magyar nyelvű címke, nincs használati útmutató, se semmi egyéb kötelezően előírt "apróság".
Gyakorlatilag az emag jár jól, mert megvan a saját jutaléka, a kiskeres pedig rizikóval és a bármikor várható büntivel összehoz magának egy lóherényi árrést.

(#96) , válasza Tikakukac (#90) üzenetére


,
addikt

Az oké, hogy bármennyi lehet a garancia beszerzéstől függően, viszont ha 3 évet írt ki az Edigital a honlapjára, akkor remélhetőleg azért ehhez tartani is fogja magát. Ha viszont nem 3 év lett volna kiírva egy alaplap esetében, akkor eleve meg se vettem volna. (Pont emiatt nem vásárolok már jó ideje az Ipontól, mert kezdenek nagyon ráállni az 1 év garanciákra sok termék esetében.)
A RAM-oknál mondjuk fogalmam sincs már, hogy 3 év, 5 év, vagy 10 év szerepelt-e az Edigital oldalán, de kevesebb biztosan nem, mert akkor szintén egy fillért sem adtam volna érte. (10 évnél több garanciával meg eddig csak az Emagnál találkoztam. Az Edigital pont az ellentétük, mint látható, még garanciapapírt sem hajlandóak adni sem nyomtatott, sem digitális formában.)

Emag garanciáztatással amúgy nekem még nem volt gondom, ingyen elvitték, és ingyen vissza is hozták a javított vagy cserélt terméket. Alza úgyszintén. Szívem szerint csak magyar cégektől vásárolnék, de ha sem árban, sem kiszolgálásban (pl. garancia ügyintézése) nem tudják hozni a román/cseh/stb. székhelyű cégek szintjét, akkor sajnos az esélyét sem adják meg ennek.

(#97) Tikakukac válasza , (#96) üzenetére


Tikakukac
titán

Alza és Emag tipikusan azok, akiknek totál fingjuk sincs semmiről :B

Bestbuy topikba egy ideje ugye kuss van, ha valaki berak valami szemetet, de óócsóóóó, egy ideig próbáltam levezetni miért nem olcsó az a cucc, ami románokhoz lesz garis, szlovák billzettel (lol), de ha nem, akkor nem.

Homáron épp ilyen sztori volt terítéken azt hiszem 1-2 napja pont. Itthon legalább vannak fogyvédes jogaid és Budaörsön rájuk tudod verni az ajtót. Románoknál meg... hát igen. Pislogás.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#98) , válasza Tikakukac (#97) üzenetére


,
addikt

Román garancia számomra az, amikor Romániában kell intéznem valaminek a garanciális ügyét, a román jogszabályoknak megfelelően. Itt erről szó sincs, Magyarországon vettem, magyar Ft-ban fizettem, Magyarországon tudom intézni a garanciáztatást is, és a magyar jogszabályok vonatkoznak rájuk is. A számlán is a világrekord 27%-os magyar áfa szerepel, az ügyfélszolgálat is magyarul kommunikál. Hogy aztán mindezek mellett magának a cégnek hol van a székhelye, az meg számomra teljesen lényegtelen.

Védeni nem akarom őket, de nekem eddig pozitív tapasztalataim vannak velük kapcsolatban. Mint mindenhol, náluk is adódtak már problémák, de végig törekedtek a megoldásra, így részemről eddig minden problémás eset pozitív mérleggel zárult.

(#99) kpityu2


kpityu2
őstag

Amelyik e-kereskedő nem küld csomagszámot, az annyit is ér.

Okos mérnök a hülyeséggel is kalkulál. Avagy, a "Figyelj oda jobban" tábla nem munkavédelmi eszköz....

(#100) Tikakukac válasza , (#98) üzenetére


Tikakukac
titán

Itt erről szó sincs, Magyarországon vettem, magyar Ft-ban fizettem, Magyarországon tudom intézni a garanciáztatást is, és a magyar jogszabályok vonatkoznak rájuk is.

Na ez a baj, látod, sokan hozzád hasonlóan nem néznek utána a dolgoknak, amikor meg para van, megy a csapkodás.
Sorban:
-Nem Magyarországon vetted. Az, hogy te hol ültél a rendelésednél lényegtelen.
-Az, hogy milyen számláról fizettél és mire milyen valutában totál mindegy.
-Nem Magyarországon intézed a garit, legalábbis ameddig te ellátsz lehet magyarnak tűnik, aztán amikor a géped román garlappal vissza csak lesel, hogy mi micsoda is.
-Magyar jogszabályok vonatkoznak rájuk is. Ez itt a legnagyobb gond. Gyorsan olvass akkor után mi vonatkozik a külföldön bejegyzett székhelyű cégekre a magyar fogyasztói jogból. Eltaláltad. Semmi. Ebből is vannak a problémák.

A számlán is a világrekord 27%-os magyar áfa szerepel, az ügyfélszolgálat is magyarul kommunikál. Hogy aztán mindezek mellett magának a cégnek hol van a székhelye, az meg számomra teljesen lényegtelen.

Olvass utána, hogy mit jelent a szürke-import kifejezés.
Továbbá az, hogy kiszervezel egy call-centert megint nem jelent semmit.
Az pedig, hogy hol van a cég székhelye neked lehet nem jelent, a jognak viszont annál inkább. Jelent esetben ez visz mindent :DDD

Szumma: olvasgass Homárt, a sztorik egy része megtalálható. A többit képzeld el vagy ha szeretnéd tartok mesedélutánt. Egészen addig szokott járni az a bizonyos korsó, amíg nem kenik át irgalmatlanul a palánkon.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.