Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) jFox


jFox
őstag

Amerikában már ennyi elektromos autó van? :Y

--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--

(#2) Graphics


Graphics
Jómunkásember

Ez egy nagyon jó alkalmazás, úgy néz ki Amerika gyorsabban lábalt ki a válságból :D

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#3) essexboy


essexboy
HARDVERAPRÓD

Szaladok Ford elektromos autót venni, csak hogy tudjam használni az alkalmazást :DDD

essexboy

(#4) geezer válasza jFox (#1) üzenetére


geezer
aktív tag

Mennyi?
10-12 darab?

Vagy a sok mű-környezetvédő Prius-át is beleszámítjuk?

essexboy:
milyen izgalmas is lenne, ha betápláljuk hogy hova akarunk menni, majd 1 km-rel a cél előtt lerohad a kocsi, és elégedetten konstatálja a tulaj, hogy elég pontosan megmondta a rendszer, mikor fog lemerülni.

Ebben a formájában az egész elektromos autózás sok sebből vérzik. :U

[ Szerkesztve ]

(#5) tomp


tomp
félisten

Nissan Leaf rendelhető EU-ban.
Annak is van appja.
(nálunk nem kapható, de vannak cégek akik behozzák neked az autót)

(#6) ilyen_85 válasza geezer (#4) üzenetére


ilyen_85
senior tag

Geezer!

Nem gondolnám, hogy ennyire rossz a helyzet, nézd meg például a Volt honlapját! Ha kifogy (30% alá kerül) a töltés akkor egy motor átveszi a feladatot és tölti az aksit, így az alap 40 mérföldes hatótávot fel lehet tornászni 440 mérföldre. Ez szerintem nem kevés, és a kibocsátás még így is lényegesen alacsonyabb szinten van mint egy akármilyen autónál. Én igenis nagyon kezdek csábulni a Volt felé... hát ha már végre lehetne kapni, azt a lapos coupe jellegű változatot is ami bitang jól néz ki :)

Eddig én a töltési időt sérelmeztem mindig... 8-10 óra töltési idő... erre utána olvastam és a 10 óra töltés 240 voltos hálózaton kapásból 3 :D

Ráadásul itt It cafén is volt talán cikk arról, hogy végre sikerült valamit kitalálni ami pár éven belül akár többszörösére emelheti az aksik élettartamát, és a töredékére a töltési időt.

Jó lesz ez kérem.

Én bízok benne.

Persze lehet velem van a baj, és inkább egy 5 literes bmw -re kéne hogy fájjon a fogam (ami egyébként gyönyörű), de se a benzin ára, se a bolygónk állapota nem igazán engedi ezt meg... az árát ne is emlegessük :P

Kis költségvetésből persze még mindig ott a lehetőség neki állni használt gumi abroncsokat égetni... úgy is mindegy már... vagy nem?

(#7) domperke


domperke
HARDVERAPRÓD

Nálunk nem sok elektromos kocsi rohangál még....

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke

(#8) jFox válasza geezer (#4) üzenetére


jFox
őstag

Csak ha már ilyen alkalmazást fejlesztenek, meg a videón látszik mennyi töltő állomás van...
Gondolom nem 10-12 autóra számítanak.

ilyen_85: egyetértek. :K Én is szívesebben rohangálnék elektromos autóval, főleg a városban. Csak attól félek, hogy mire az elerjed és nagy tömegek számára is elérhető és használható lesz, addigra már késő lesz. :(

[ Szerkesztve ]

--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--

(#9) zseko válasza ilyen_85 (#6) üzenetére


zseko
veterán

Nekem ez az auto nemgyerebe. Nem szidni akarom, de az oldalon egy jól hangó de semmit nem mondó marketingszöveget látok. 40 (80) km hatótáv? Nevetséges. Pestre nem jutnék fel vele. Az sem derül ki számomra, hogy mire használja benzint, és hogy egyáltalán mennyit is fogyaszt belőle? Mert nem mindegy, hogy 1l vagy 8l...
Ez a mondat: Voltec® elektromos hajtású berendezése folyamatosan hajtja az autót, ám legfőbb áramforrása a high-tech hűtőfolyadékos lithium-ion akkumulátora. egy orbitális mellébeszélés véleményem szerint. Vagy én értelmezem nagyon félre. (Vajon az elektromos hajtású berendezést mi más hajtaná mint áram... :U)
Lehet hogy jó, de az oldal alapján én nem vennék ilyet.
A Volt nem hybrid, és nem is egy 100%-ig akkumulátorral működő elektromos autó, hanem a kettő ideális kombinációja. Tehát mégiscsak hybrid..

HR24.hu

(#10) ilyen_85 válasza zseko (#9) üzenetére


ilyen_85
senior tag

LoL szerencsére nem is eladni akarom, így kinek mi tetszik. Őszintén szólva én az amerikai weboldalt olvastam át, a magyart csak kidobta a google, mikor linkelni akartam. Gondoltam inkább a magyar oldalt linkelem, mert hátha az illető nem beszél angolul.

Nos az amerikai oldalon viszonylag jól le volt írva, tehát 40 km hatótávolság tisztán elektromos hajtásról, ha az elfogy akkor egy beépített motor hajtja tovább az autót. Arra, hogy miért nem hibrid az oldal azt írja, hogy azért nem, mert tisztán elektromos hajtással is lehet teljes sebességgel menni, míg a hibrideknél teljes sebességnél csak besegít az elektromos hajtás a normál motornak. Volt egy táblázat is, hogy mennyit fogyaszt de egyszerűen nem találom hol néztem.

Az, hogy a magyar oldal alapján nem vennél ilyet sajnos nem lep meg, mindenhol találkozik az ember összecsapott hanyag fordítással. Legközelebb azért bele olvasok mielőtt linkelek :B

(#11) zseko válasza ilyen_85 (#10) üzenetére


zseko
veterán

Semmi gond, én sem kötözködni akartam :) Én ilyet találtam még:
At speeds higher than 70 miles per hour (110 km/h), if the battery is depleted, the IC engine is directly coupled to the wheels, hence the Volt operates as a power-split or series-parallel hybrid in this mode.

amit egy másik hozzászólásban így fordítottak (az én angolom sajna még kevés a teljes megértéshez):
A helyzet az, hogy a Volt hastaslancanak van egy olyan uzemmodja (70 mph feletti sebessegnel), ahol a benzinmotor fizikai osszekottetesben allhat a kerekekkel es mechanikai attetelen keresztul is hajthatja azokat (es egyaltaln nem az a problema, hogy az akkumulator kihagyasaval, a benzinmotor-generator-villanymotor-kerek uton tortenhet az energiaaramlas, ahogy a cikk allitja).

De egyébként mindegy milyen megoldású akármelyik hasonló autó, a 40-80km városi autókázáshoz ugyan elég (már ahol), de sajna még nem rendes alternatívák. Bár dolgozni járni már elég lenne, de ahhoz meg drága...

[ Szerkesztve ]

HR24.hu

(#12) jFox válasza ilyen_85 (#10) üzenetére


jFox
őstag

A fordítást jellemzi: Top sebesség: 161 km2 Mióta mérik a sebességet km2-ben? :Y
Amúgy ténleg harmatos ez a hatótáv, nekem is van hogy 100kb-t megyek egy nap csak a városban.
Ellenben van már jobb is. Tesla Roadster Igaz ez prémium kategória, de a legjobban hajtva is elment 150km-t. Szóval csak olcsóbbá kell tenni a technológiát és nem lesz itt gond a hatótávval. :K

--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.