Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) callmeakos


callmeakos
veterán
LOGOUT blog

Vagy csak én vagyok ezen a véleményen? :F

All→M8

(#2) föccer


föccer
nagyúr

Bár csak a betonipart hoznák ennyire "kényes" helyzetbe, hogy fix áron, kötelezően ellenőrzött és kultúrált módon kelljen dolgozni. Ahelyett, hogy csendbe maradnának és lobbiznának egy normális kilóméter díjért.

Kultúr országokban szigorúan tiltják a kartelezést, erre nekik meg kötelezően előírják. Ezek tiszte hülyék, hogy tiltakoznak ellene :C

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#3) Lauda


Lauda
félisten

Ez csak egy cirkusz, semmi mas. Eredmenye nulla.

(#4) callmeakos válasza föccer (#2) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog

nincstöbbkérdésem :U :DDD

All→M8

(#5) #51736960


#51736960
törölt tag

szerintem itt az ideje az ilyen megmozdulásoknak.
én nem vagyok taxis, de támogatom őket.

#2: ennél azért árnyaltabb a kép, ha annyira jó lenne nekik, hidd el, hogy nem tüntetnének.

[ Szerkesztve ]

(#6) nincsisbéla


nincsisbéla
aktív tag

Taxisblokád... Hmmm... Remélem a forgalmat akadályozó taxisokkal szemben is úgy fognak fellépni a rohamrendőrök, mint anno az 2006-ban tették! ;]

Mentalita'

(#7) föccer válasza #51736960 (#5) üzenetére


föccer
nagyúr

Részleteket nem ismerek, csak annyit, amennyi a tv-ben, interneten láttam, olvastam. Ebből nekem annyi jött le, hogy

- egységes kinézet
- gépjárműre vonatkozó szigorú megkötések (évjárat)
- egységes díjtábla.

Ez ugye valószinüleg kevesebb, mint ami tényleg benne van a rendeletben. De ha csak ennyit nézünk, akkor 2 csoportra kehet osztani a társaságot.

1: akinek komoly költséget jelent az új rendelet szerint tovább szolgáltatni (új autó beszerzése, új matricázás, fényezés)
2: aki komolyabb költsg nélkül megússza az átállást.

Gondolom most azok vonultak az utcára, akik az első csoportba tartoznak, hiszen (jogosan) veszéjeztetve érzik a saját munkájukat. Leginkább a mezítlábasak akik saját vállalkozóival, a nagyobb flotta biztonsága nélkül kell szembenézni az elkövetkezendőkkel.

Viszont én úgy gondolom, hogy az egységes díjtábla (kötelező kartel? :C) bőven vissza tudná hozni ezeket a költségeket. Természetesen itt is a nagyobb taxis társaságok járnak a legjobban.

Mindezt figyelembe véve szerintem más módon kellene/lehetne a taxis kérdést optimálisan megoldani. Lehetne példálul egy olyan egyesületet/támogatási alapot létrehozni, ami a mezítlábasokat és a kissebb taxis társaságoat segíti az új rendszerhez való alkalmazkodásban, pl az új gépjárműveket nem egyedül kellene megvenni, hanem flottakedvezménnyel lehetne őket megvenni/lízingelni.

Persze egyszerűbb tiltakozni és szivatni az egész várost, mint elkezdeni kidolgozni egy olyan tervet, ami megvalósítható és közép/hosszú távon mindenkinek megfelel. :(

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#8) #51736960 válasza föccer (#7) üzenetére


#51736960
törölt tag

itt van egy index cikk, egész normálisan körüljárják a témát: [link]

ahhoz pedig, hogy "szívatják az egész várost", csak annyit tennék hozzá, hogy ezt az egy délutánt még elviselem, vannak ebben az országban sokkal nagyobb szívatások, amik nem érnek véget néhány óra alatt (benzinár, jövőre az útdíj, stb..)

(#9) Thunderzolee válasza föccer (#7) üzenetére

Túl sok a taxis.
Ezzel most egy részüktől megszabadulnának.

Mondjuk nem is értem, ha valaki nem talál más munkát, elmegy taxisnak, és azt gondolja, h majd jól megél? De hiszen; így csak egymás üzletét rontják. :/

Indexen én is olvastam:
http://index.hu/belfold/mennyiert_fuvarozna_a_kevesebb_taxis/

[ Szerkesztve ]

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#10) ArchElf


ArchElf
addikt

A benzinkutasok ma örülnek - ma minden taxis tankolni fog.
Én viszont rühellem őket... Már rég otthon lennék, ha nem lett volna ma sztrájk.

AE

Csinálok egy adag popcornt, és leülök fórumozni --- Ízlések és pofonok - kinek miből jutott --- Az igazi beköpőlégy [http://is.gd/cJvlC2]

(#11) callmeakos válasza ArchElf (#10) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog

Na erről beszéltem.
Tiltakozzanak úgy hogy az mást ne akadályozzon semmiben.
Ugyan ekkora balf*szság volt pár éve a BKV sztrájk amikor az egész főváros tömegközlekedésének annyi volt. És taxival kellett bemennem az iskolába meg vissza mert ugyan volt óránként 1 járat, de arra felférni lehetetlen volt....

All→M8

(#12) 8th


8th
addikt

Taxisok. Én meg megyek ellenük tüntetni... :U

Párommal mentünk dokihoz. Mindketten vidékiek vagyunk Budapesti helyismeretünk akkortájt a nullához konvergált így a keleti pályaudvar előtt taxiba ültünk. Kapásból úgy kezdődött, hogy amint beültünk a sofőr rögtön be is nyomta a taxiórát. Kerestük az utastájékoztató matricát de sehol. Kértünk felvilágosítást az árakról erre vagy 2percig a díjszabást magyarázta. Az óra ketyegett. Úgy voltunk mindegy csak jussunk oda mert időpontra kellett menni. Mondtuk a címet. Bammeg vagy 5x elkezdte beírni a navigációba mire sikerült neki. Lopott IGO powa! Végre sikerült mindenki boldog mehetünk. Még kis sem értünk a parkolóból simán rágyújtott. Hozzáteszem a hátsó oldalablakon ott volt egy ,,tilos a dohányzás" matrica. Mivel akkor benne volt a pakliban, hogy párom állapotos (ezért is mentünk a dokihoz) így megállítottuk mondtuk inkább elmegyünk bkv-val. Szépen el is késtünk de az más lapra tartozik. Ember elkért 170 forintot 3perc egy helyben ülésért meg ~50méter gurulásért és elváltak útjaink. Ilyen taxisokra senki sem kíváncsi. Én megoldanám a taxis kérdést. Azonnal újravizsgáztatnám mindet. Már itt kihullana vagy az egyharmaduk. A maradéknak meg megmondanám, hogy egyik nap páros másik nap páratlan rendszám dolgozhat oszt' csókolom. Akinek nem tetszik az így járt. Senkinek nem muszáj taxiznia... Indokolatlanul sok taxi van Budapesten.

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#13) föccer válasza 8th (#12) üzenetére


föccer
nagyúr

Az ilyen problémákra elvileg már van egy etikai kódexük (pl utassal nem dohányzóvá válik, öltözködésre, fürdésre figyelni stbstb)

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#14) Smani


Smani
senior tag

Gratulálok a gyökereknek. 16h-kor volt egy találkám a nagyfaluban. Természetesen sehova nem találtam el miattuk mert lezárták a fél belvárost. :U

(#15) #51736960 válasza Smani (#14) üzenetére


#51736960
törölt tag

előre lehetett tudni az útvonalat, aki ennek ellenére beszopódott a dugóba, az nem gondolkodott előre...

(#16) Smani válasza #51736960 (#15) üzenetére


Smani
senior tag

Nem szoktam általában nézni, hogy milyen gyökér rendezvények lesznek.

(#17) adalbert1 válasza föccer (#7) üzenetére


adalbert1
veterán

Szerintem akár még olyan megszorítás is beleférne, hogy csak egyfajta modellt lehet majd használni, mint pl. majd New Yorkban a Nissan NV200-t. Persze ehhez kellene pár év türelmi idő, a mostani tervezetet elolvasva is az a probléma, hogy már 2013 elejétől be akarják vezetni a változtatásokat.

(#18) danih


danih
addikt

Ha a mentősök fognak tüntetni, forgalmat korlátozni, őket is leköpitek?
Ehh, minden le van tojva, a lényeg, hogy az esti mónikasaura hazaérjünk...

(#19) ArchElf válasza danih (#18) üzenetére


ArchElf
addikt

Vagy a gyerekhez az oviba... :U

Más: párom kihívta a taxit a loivardához, ahova jártak - mert nem tudtam időben elmenni értük. A taxis 20 percet késett és kétszer elment mellettük, de nem volt hajlandó megállni (nem vett fel egy nőt egy "koszos" gyerekkel). Összesen háromnegyed órát vártak - addigra értem oda.

AE

[ Szerkesztve ]

Csinálok egy adag popcornt, és leülök fórumozni --- Ízlések és pofonok - kinek miből jutott --- Az igazi beköpőlégy [http://is.gd/cJvlC2]

(#20) aphra2 válasza danih (#18) üzenetére


aphra2
aktív tag

A mentősöket nem utálja a nép , nem úgy mint a taxisokat :P
.... a taxisokat az autójavítók is szeretik nagyon :K , türelmetlen , mindent azonnal, sz@rrágó , fillérb@szó mind, ha valaki rendes ember is volt valaha, abban a közegben azzá válik,... főleg manapság.

Probléma??Hát az meg micsoda?!!

(#21) danih válasza aphra2 (#20) üzenetére


danih
addikt

Lehet, de én nem fogok ítélkezni felettük, személyes tapasztalatom pedig túlnyomórészt pozitív, de tök mindegy.
Én azt látom, hogy van egy konkrét dolgozó csoport, családdal, akik most a soron következők a kormány "hmm, na, ma kit szopassunk meg" listájában. Néha azok mellett is ki kell állni, akiket amúgy nem kedvelünk...

(#19) ArchElf: mindenhol vannak egyedek, akik az egész szolgáltató szektort próbálják lejáratni, de hát ez ember- és nem szektorfüggő. Vannak köcsög orvosok, vendéglátósok, árusok, stb...

(#22) Mr X válasza danih (#21) üzenetére


Mr X
veterán

Nekem semmi bajom velük, de azt bármelyik szakma képviselőitől undorító dolognak tartom, hogy ha bajuk van a kormány egy lépésével, akkor azt úgy fejezik ki, hogy megszivatják az embereket.

A taxisok is, ha tüntetni akarnak, menjenek a Parlament elé, ne a forgalmat akadályozzák.

(#23) danih válasza Mr X (#22) üzenetére


danih
addikt

Hja, már amennyiben méltóztatnak engedélyt adni a Parlament előtti tüntetésre...

(#24) Mr X válasza danih (#23) üzenetére


Mr X
veterán

A helyszín csak egy hirtelen példa volt. :)

A hsz-em lényege, hogy tüntessenek úgy, hogy ne az átlagembereknek tegyenek keresztbe.

(#25) danih válasza Mr X (#24) üzenetére


danih
addikt

Értem én, ki lehet menni a Nagyrétre egyet piknikezni, csak akkor ugye még annyit sem érsz el...
Mindegy, én kibírom ezt évente néhányszor.

(#26) 8th: lehet, tök mindegy, bármelyik szektor munkavállalóiról lehet szó. Amiket meg leírtál, az sok nem-taxisra ugyanúgy érvényes.

[ Szerkesztve ]

(#26) 8th válasza aphra2 (#20) üzenetére


8th
addikt

A kis étteremben is ahová néha ebédelni járok mindig előre pofátlankodnak. Leülnek ketten hárman a hatfős asztalhoz még véletlenül sem a négyszemélyeshez és sztorizgatnak meg röhögcsélnek hangosan. Mikor bezabálnak még nekiállnak vakarózni, hogy milyen desszertet egynek más meg a pultnál toporog a tálcájával mert ezek ott álmodoznak az asztalnál. És msot jöjjön az utóbbi 2év tapasztalata. A Budapesti taxisok igen jelentős része:

- sávváltáskor nem indexel
- nem tartja be a követési távolságot
- nem tartja be a sebességi korlátozásokat
- jobbkezesnél is simán kivág eléd mert nyer egy autó hosszt a sorban
- cikázik, "száguldozik" a forgalomban
- ha te a 70es táblánál 65-el mész mögéd áll és elkezd tolni lefelé, hogy miért szarakodsz már. Némelyik még villog és/vagy átinteget amikor megelőz
- mész a külső sávban le akarsz kanyarodni. Index kis besorolsz elé a buszsávba. Még sehol nincs hozzád képest Ő már levillog, ledudál mert fékeznie kell és nem tud 80-90-el végigsöpörni a buszsávban

Értem én, hogy sietni kell mert elhappolják az utast előle de akkor is. Az utca nem versenypálya. Az az igazság, hogy túl sok a légy és kevés a szar. Fele ennyi taxi is sok lenne a városba. Csak ugye sokkal kényelmesebb meló zenét hallgatva, klímázva fel alá kocsikázni a városban mint elmenni valami mást dolgozni. Inkább szívják a fogukat meg stresszelnek de akkor sem hagyják abba és választanak más hivatást. Nevetséges.

danih: Mentősöket egy lapra helyezni a taxisokkal. Ne vicceljünk már kérem... :U

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#27) callmeakos válasza danih (#25) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog

Miért, ezzel elérnek valamit? Azon kívül hogy feldühítik a fél autós közlekedőket?

All→M8

(#28) danih válasza callmeakos (#27) üzenetére


danih
addikt

Mondom, nehogy lekésd a maunikasót egyszer-kétszer az évben :)

(#29) Thunderzolee

"A szűk kétmilliós Budapesten nagyjából 8000 taxi jár, míg a tízmilliós New Yorkban, ahol a taxik erősen meghatározzák a városképet, alig több, 11000.."

:F

És milyen legyen a taxik egységes színe?
http://index.hu/belfold/milyen_szinuek_legyenek_a_budapesti_taxik.html

[ Szerkesztve ]

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#30) callmeakos válasza Thunderzolee (#29) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog

Az komoly.... :W

All→M8

(#31) Dany007 válasza Thunderzolee (#29) üzenetére


Dany007
veterán

Ez a lényeg!
De örülök, hogy nem csak én látom így.

Bár én eddig úgy tudtam, hogy Budapesten ~5-6.000 taxis van, míg mondjuk Bécsben mindössze 2.000! Világosan látszik, hogy a pesti taxik több, mint 50%-a teljességgel fölösleges. Ilyen túlkínálat esetén nem is csoda, hogy nem élnek meg! Egyszerűen nincs rájuk szükség. Legalábbis a felére biztosan nem. Ez van más munkát kell keresni. Nem ez lenne az első "szakma" ahol nincs kereslet a melósra.

(#32) localhost


localhost
Közösségépítő

Csupán a korrektség kedvéért jegyeztessék fel a krónikákba, hogy egy tüntetés vagy felvonulás bármekkora sérelmet is okoz és bármekkora kényelmetlenséget, vagy 'felfordulást' jogi értelemben sem azonos a BLOKÁDDAL, tehát blokádként történő emlegetése szándékosan túlzó, ártó, hangulatkeltő.

¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

(#33) plömplöm


plömplöm
őstag

2012-ben azt előírni, hogy egy 99.99%-ban városban használt autót minimum egyhatos motorral kelljen használni, hát...
és dugódíj meg környezet-tudatosság, mi? :W

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#34) callmeakos válasza localhost (#32) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog

Perhaps, de mindenki így emlegeti. De nevezzük bárminek is, nem változtat azon a tényen, hogy megmozdulásukkal nagyon sok embernek okozott bosszúságot tegnap, amikor menetükkel feltartották őket.
Így aztán már teljesen felesleges minek nevezzük az akciójukat.

#29) Thunderzolee
Bár ha jobban belegondolok, ha egységes színűek lennének, hasonló képe lenne a városnak mint New Yorknak. (Hasonló!!!!) Most csak azért nem tűnik fel hogy minden sarkon van 1, hogy beleolvadnak a forgalomba. Ha mind ugyanolyan színű lesz, már nem lesz ez így.

All→M8

(#35) localhost válasza callmeakos (#34) üzenetére


localhost
Közösségépítő

Ha mindenki így emlegeti, akkor még inkább fel kell világosítani a tudatlanokat, NEM BLOKÁD! :) És kérlek nem most szándékosan egybe, a teljesen mindegy, nem mindegy!
Egy kocsmai bunyó sem nem népirtás vagy nem emberölési kísérlet!

[ Szerkesztve ]

¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

(#36) Huma


Huma
addikt

Most az ember mit várjon a taxisoktól? Nagyítóval kell keresni köztük a kulturáltabb, értelmesebb egyedeket.

(#12) 8th:
Ilyenkor lenne jó egy egységes szabályozás. Csak felhívnád a központot. Jelentenéd, hogy cigizett a taxis. Kivizsgálnák az esetet aztán remélhetőleg úgy kirúgnák, hogy lába sem érné a földet. Eleve egy undorító szokás, de másra rákényszeríteni, hogy akaratán kívül az ő füstjét szívja elég nagy bunkóságra is vall. Az meg hogy egy terhes nő jelenlétében tette (ha ezzel ő is tisztában volt) bírósági ügynek kellene számítania.

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#37) #51736960 válasza plömplöm (#33) üzenetére


#51736960
törölt tag

szerintem ezt az utazási komfort miatt határozták meg, az már más kérdés, hogy sokkal célszerűbb lett volna teljesítményben megadni.
gondoljuk csak meg, miért is nem taxizhat egy vadi új skoda octavia 1.4-es turbómotorral :F

szerk: kíváncsi vagyok, hogyan lesz a végleges verzióban, de ha szigorúan ragaszkodnak az 1.6-hoz, akkor az 1.6-os autók sem mehetnek, mivel a legtöbb 1590 cm3 körül van :)

[ Szerkesztve ]

(#38) 8th válasza danih (#25) üzenetére


8th
addikt

Arányokkal van itt a gond. Tíz taxisból három-négy pont ilyen "leszarom megyek mert sietek típusú arrogáns bunkó. Az autósok közül jó ha tízből egy viselkedik így. Vagy inkább húszból egy. :U

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#39) danih válasza 8th (#38) üzenetére


danih
addikt

Ez már talán személyes tapasztalat... az én tapasztalatom (és vesszőparipám is, mondhatni) meg pl. az ahogy a magyarok a körforgalomban viselkednek. Indexre b@szik 10-ből 8 kb. találd ki, hol akar kikeveredni...

( #34 ) noxwill: neked bosszúság, nekik az életük. Nem tudom mennyi idős vagy, és készülsz-e pl. felsőoktatási intézménybe, de ha igen, és fizetős lesz, te pedig az utcán fogsz őrjöngeni, ugye nem baj, ha közétek hajtok, hogy ne késsem le a meccset :)

[ Szerkesztve ]

(#40) 8th válasza danih (#39) üzenetére


8th
addikt

Többször előfordult, hogy körforgalomban rám húzták a kormányt. Vissza akartam fordulni arra amerről jöttem ezért a belső íven maradtam a külső íven meg a folyamatosan jobbra indexelő "sevrolés" vén szatyor isten tudja miért elkezdett átsorolni a belső ívre. Szegény nem látott meg pedig a H100 nem kicsi autó. Hagyni kellett volna, hogy nekem jöjjön. Legalább a küszöb csere meglett volna ingyen. A halálom az amikor valaki indexel kifelé, megállok, erre továbbmegy és csak a következő vagy csak az az utáni kijáraton húzza el a belét. :W

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#41) DeFranco válasza danih (#39) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Tudtommal egysávos körforgalomban nem kell indexelni... (?)

(#42) danih válasza DeFranco (#41) üzenetére


danih
addikt

Mikor elhagyod akkor kell.

(#43) DeFranco válasza danih (#42) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Hm... akkor tévedtem. Egy közúti hülyével kevesebb :D

(#44) Smani válasza DeFranco (#41) üzenetére


Smani
senior tag

Mindegyikben kell.

(#45) plömplöm válasza #51736960 (#37) üzenetére


plömplöm
őstag

nameg az a temérdek 1.5dCi?!? nanemár hogy az utazási komforthoz ne legyen elég a mondjuk 110lóereje, ami egy mondjuk grandscénicben van... de az is jópofa lenne, ha egy mondjuk 7millás mondjuk ugyanúgy grandscénic nem lenne jó takszinak, mert csak egy 1.2Tce motor van benne

[ Szerkesztve ]

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#46) lapa


lapa
veterán

remélem a nagy érdeksérelmek közepette senki sem jut el a háborgók közül oda, hogy sok autóhitel + sok szabadidő legyen egyszerre. mert akkor mennének ők is matricáért meg taxamétert flesseltetni. lehet, hogy csak egy vagy két hónap múlva, de mennének.

a sok taxis valami nagyon rossznak a következménye, a száguldozás meg a sok taxisnak a következménye. a "csak még egy utas" döntheti el, hogy a napja mínuszos vagy pluszos. nem kéne azért ennyire binárisan tekinteni a problémára.

[ Szerkesztve ]

(#47) Mr X válasza lapa (#46) üzenetére


Mr X
veterán

A kérdés még adott. Miért forgalomkorlátozással kell tüntetni, amivel a többi dolgozó embert szopatják, azokat, akiket ugyanúgy nyomnak a nehézségek? Milyen plusz meggyőzőerőt remélnek ettől?

(#48) lapa válasza Mr X (#47) üzenetére


lapa
veterán

a plusz meggyőzőerő egyrészt pest (részleges) leállításának lehetősége. ez elég jelentős nyomaték, amit most mindössze demóztak gondolom.

a másik ilyen fontos lélektani szál, hogy nyilvánvalóan kifejeződik az elégedetlenség, és hogy egy ilyen bréko-brékos társaság akár a nép lovassága is lehet pillanatok alatt.

nyilván az is jót tesz a tervnek, ha még feszültebbek lesznek az emberek. vesztenivalójuk nem sok van, előbb-utóbb úgy gondolják csak betelik a pohár.

(#49) Thunderzolee válasza Mr X (#47) üzenetére

A meggyőzőerő az gondolom a '90-es Taxisblokádra való utalás lenne.. mármint az erre való célozgatás - akár egy ilyen forgalomlassító demonstráció keretében is.
Talán itt a fórumon is vannak sokan, akik emlékeznek rá, h mire képesek a taxisok, ha összefognak.

lapa:
Ugyanarra asszociáltunk mindketten, ráadásul ugyanabban a pillanatban le is írtuk.. :D

[ Szerkesztve ]

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#50) Mr X válasza lapa (#48) üzenetére


Mr X
veterán

Aztán majd, ha elég sok embernek tettek keresztbe a forgalom megbénításával, csodálkozni fognak, hogy a lakosság is ellenük lesz.

Ezt a tüntetősdit meg lehetne oldani kevesebb kényelmetlenséggel is a lakók felé.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.