Normálisan kezelték, és majdnem sikerült jó pizzát küldeni. A másikat megehetted, és remélhetőleg az újhoz sem járt "extra". Hasonló esetben más pizzériánál nem így mennek a dolgok.
Elég sok pizzát rendelek, így gyakrabban futok bele félresikerült dolgokba. Az ilyen esetekben történő ügyintézés cégenként eltérő. Pár példa:
Best pizzéria:
Ők visszakérték a másikat és küldtek egy újat. Semmi gond nem lett volna vele de ilyen sótlan tésztát és feltéteket az életben nem ettem, semmi íze nem volt.
Egyszer berágtam rájuk, mert zárás előtt fél órával leadott rendelésem elveszett az éterben. Megírtam nekik hogy rosszul érintett mert későn értem haza munkából és kurva éhes voltam. Végüli rendeltem máshonnan. Másnap a tulajdonos felhívott, elnézést kért, és mondta hogy ha legközelebb rendelek ingyen küldik.
Dr. Pizza:
Elnézést hogy nem olyan volt mint amit vártál, legközelebb jobban figyelünk és küldünk üdítőt és édességet ajándékba.
Forte:
Gagyi kiszállított pizza reklamációja telefonon vagy személyesen? "Nagyon sajnáljuk, legközelebb jobban figyelünk".
Facebookon kétszer küldtem nekik privátot amiben szerepelt a pizza fotója és kultúráltan leírtam hogy ez így nem frankó, színvonal alatti. Volt például két és fél sajttal érkezett négysajtos pizza, amin több volt a szósz mint a sajt, de bacon helyett zsírszalonnás produktum is. Válasz, "nagyon sajnáljuk, legközelebb jobban figyelünk", majd letiltottak.
Ismerősöm múltkor egy százassal kerekített 2000-re, a futár megkérdezte hogy "és a borravaló?". Én biztos elküldtem volna a picsába hogy add a lóvét és vidd a szarodat a picsába.
Panaszkezelés náluk? Ugyanmár.
Apránként adagolt, végül 21%-os áremelés és pofátlan futárok... Ezt érték el ebben az évben. Ki is vágtam egy képet, vannak még le nem tiltott bírálók:
Ezért inkább hanyagolom őket. Sajnálom mert régebben jók voltak.
Más:
Nem pizzéria de volt egy görög étterem ahonnan rendeltem és 60 perces kiszállítást írtak. 92 perc után felhívtam őket hogy mizu, mert rohadt éhes vagyok ám. Mondták hogy ne haragudjak, volt valami gondjuk a nettel, mit fogadnék el kárpótlásként? Mondtam hogy ha küldenek egy üdítőt vagy valami édességet, túlteszem magam a dolgon. Végül küldtek az étel mellé üdítőt, édességet, és elengedtek 15%-ot az étel árából. Még a végén én voltam zavarban a futár előtt...
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.