Azért nézzük egy kicsit más szemszögből is a dolgokat, reklámblokkoló vs nemreklámblokkoló
1.: költségek. A weboldal egy vállalkozás, akinek meg kell élnie valamiből. Fizetni az alkalmazottakat, kell a bevétel.
2.: az átlagfelhasználó az oldal tartalmát akarja böngészni, fórumozni.
Jelenleg hol tartunk? A bevételek növekedése miatt reklámok kezdték ellepni az oldalt, melyek közül rengeteg volt az izgő-mozgó idegesítő lófasz. Már a cikkekben is volt belőle, nem csak a főoldalon.
A legtöbb külföldi weboldalon a reklámok miatt élvezhetetlenek a cikkek, így jött létre a reklámblokkoló.
Igazság szerint sírsz Parci, hogy így reklámblokkoló-úgy reklámblokkoló, de a mobilosokra gondoltál? 1000 forint kb 100 megabájt egy-egy csomagra. Ha mobilneten van az felhasználó, máris megnézettettél vele 500 forintért 3 forint értékű reklámot. Azt neki mikor fizeted ki?
Ugye haldoklik a flash. Na, Magyarország vezető informatikai oldala mire épülő reklámokat rak az oldalára? Flash? Még jó hogy nem silverlight.
Ez a cikk nem csak arra jó, hogy a felhasználók átgondolják, hogy van-e szükség reklámblokkolóra, hanem ti is, hogy milyen formában tegyétek, hogy a felhasználó ne blokkolja az oldalatok reklámját.
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!