Szerintem még bőven van bennük érdemi tartalék. Az LCD-n a Mini-LED hátérvilágítás, az OLED-en pedig a top-emission technológia dobhat a közeljövőben egy nagyobbat. Aztán majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
Szerintem még bőven van bennük érdemi tartalék. Az LCD-n a Mini-LED hátérvilágítás, az OLED-en pedig a top-emission technológia dobhat a közeljövőben egy nagyobbat. Aztán majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
Az OLED-nél az O betűvel van szerintem a baj, bele van kódolva az öregedés és annak minden velejárója. A miniLED (pl. Vidrian) érdekes, de abból a tízezer ledből úgy ezret (ezer csoportot) tudnak perpill vezérelni, valamiért az ehhez szükséges számítási kapacitás kevéske.
A QNED viszont egyelőre nem mutat sebezhetőséget - remélem mielőbb meglátjuk.
Ez minden emisszív technológiával így van sajnos, az élettartam kitolása a kérdés. A top-emission egy lépés ebbe az irányba. De részben vagy egészében magasabb fényerőbe, durvább csúcsfényekbe is lehet forgatni a tartalékot, ez már a vezérlésen múlik. Trükkös kérdés, és szép kihívás lehet megtalálni a legpiacképesebb egyensúlyt. Csodát azért én sem várok tőle, főleg egyik modellévről a másikra nem.
A ~10000 zónáról nekem is ugyanez az infóm, de sose néztem utána, hogy ez miért okoz fejtörést. Arra emlékszem, hogy a gamer monitorok 384/512 zónás panelei is jórészt a FALD vezérlése miatt késtek éveket. Tényleg trükkös lehet, 120 Hz-en főleg.
A mostani FALD tévék tudtommal "csalnak" is 120 Hz-en, már hogy egy fokkal "nagyvonalúbb" 120 Hz-en a local dimming, mint 60-on.
[ Szerkesztve ]
Egyetértek azokkal akik szerint teljesen felesleges a 4K-nál nagyobb felbontás. Sokan már az 4K létjogosultságát is megkérdőjelezik, mert nem jelentett akkora ugrást mint ami a Full HD volt a korábbi SD felbontásokhoz képest.
A HDR-t meg én kifejezetten szeretem. Vannak itthon lemezes kiadványaim, sokszor az UHD BD verzió mellé a sima BD verziót is beteszik. Több filmnél is összehasonlítottam a 4K HDR transzfert a BD képével, és aki azt meri mondani hogy nem látja a különbséget és az előnyt a 4K HDR javára, az hülye.
Persze preferenciái lehetnek az embernek, mondhatja hogy neki a HDR természetellenesnek hat, és hogy jobban preferálja a BD képét, de a szemünk színérzékeléséhez akkor is közelebb van a Rec. 2020 mint a Rec. 709.
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
Rendkívül 1xerű a képlet: a gyártóknak érdemben drágább 8k paneleket csinálni? Nem. = maradni fog. Ha más nem, marketingcélból. A 3D-t emiatt végezték ki: pénzbe kerül.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Az LCD/QLED-be természetesen beleértettem a FALD / Direct LED-et. E nélkül szerintem már nincs is nagyon aktuális modell a polcokon...
Én az életszerű körülményeket nem arra értettem hogy hazamegy és berakja a moziszobába a TV-t... hanem hogy az MM-ben még a méretet sem könnyű érzékelni szerintem mert ami az áruházban 65" és nem tűnik túl nagynak azt berakja a nappaliba és relatíve sokkal nagyobb lesz ott... Plusz egy irányból bejövő megvilágítás (ablak) VS gyakorlatilag szinte mindenhonnan jövő erős megvilágítás fentről..
IPS-t azért köpködöm mert úgy tolják HDR meg szép szín meg egyéb promó szövegekkel közben van sz.r static kontraszt, és gyenge színtér lefedettség, és 2-300nit általában amire ugye pont az erős háttérfény mellett lenne szükség.. Közben van 2 erős poziitív tulajdonsága e mellett: elvileg sokáig bírja élettartamban illetve az ára.. méret - ár-érték-ben verhetetlen és nyilván emiatt veszik a legtöbben mert a méret az első, legyen minél nagyobb.. Emlékszem mikor bejöttek a CRT halála előtt a 16:9-es 100kg-s monstrumok többszázezerért, azokat is vették.. (igaz, haverom szüleinek még azóta is működik egy ilyen Panasonic, talán 1-2 kondit vagy hasonló alkatrészt kellett benne cserélni...)
öö.... 88" -at néztek 1.5 méterről (is), és még a jó szeműek sem igazán láttak különbséget, jól értem?!
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
mondjuk én ezt nem tudom elhinni. 65" TV 4k vs FulHD 2mről észrevehető difi. 1.5m 8k 88"-on látható KELL legyen. Persze ha éppen egy akció van és az ember a mozgásokra koncentrál... na akkor viszont 8k helyett lehetne akár SD is a kép...
én azt nagyonis el tudom hinni, hogy emberek tagadják az ilyen tesztek eredményeit
hifiben évek óta ment/megy ugyanez
szerencsére a teszt jól dokumentált, így a te felvetéseid is "cáfolhatóak", pusztán az adott bekezdés(ek) ismételt átolvasásával/ismételt élrtelmezésével De, hogy spóroljak neked: nem csak akciójelenetek voltak. Sokféle tartalommal teszteltek. Mindenhol bukott az emberi szem a 8k-val szemben
(az fhd-s fejtegetésednél irrelevánsabbat pedig aligha hozhattál volna párhuzamként - nem értem mi értelme elöjönni vele, hogy "debezzeg a 8x akkora fhd pixeleknél láttam már jobbat!" - Láttál, oké. És ennek mi köze a 8k-s pixelekhez?)
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
Értelek.
Középkategóriában még az élvilágított a jellemző, de pl. a QLED-ek alja is ilyen. Aztán úgy általában létezik a full array, de local dimming nélkül. Igazán jó FALD pedig sajnos csak a kínálat tetején van (ezért is írtam korábban, hogy a csúcskategórián kívül engem a többi nem érdekel).
[ Szerkesztve ]
kchris78 !
... a hirtelen felindulásból elkövetett arrogáns felhangokért elnézést!
ujraolvasva magam elég bicskanyitogató lettem
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
32" 4k monitort nézek kb 60 centiről. A QHD/27" is jó volt, de ha nagyon erőlködtem, azon még láttam a pixelhálót. A mostani már teljesen tiszta. A 27"/fHD-től folyt a szemem olvasás közben (!=mozi ugye).
Ez alapján a 65"/4k >1méterről nézve tökéletes kell, h legyen, pláne mozgóképnél. 8k-nak csak a felvevőeszközöknél látom értelmét, lehet belőle jól croppolni vagy szuperéles+zajmentes 4k-hoz lehet 4:1 leméretezni.
Ahol a 8k-nak értelme lenne, azok a VR-mozik, ott uis ennél jóval nagyobb látómezőt terítenek be pixelekkel.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Az teszteredményt sokféleképpen lehet interpretálni. Azért a tesztet úgy végezték, hogy nép fele 1,5m-re, a másik fele 2,7m-re volt a tévétől. Azért ha elolvasom a kísérlet feltételeit, nekem nagyon úgy tűnik, hogy egyértelmű cél volt, hogy bebizonyítsák, hogy minél jobban összezavarják a nézőt, és nem létezik számottevő különbség.
In the third sequence, the 4K version was played four times, though the participants still saw the labels “A” and “B” alternate and scored them as before. This provided a control group to assure more robust statistics.
During each session, the participants saw one sequence from one clip, then a sequence from another clip, and so on, in a random order, until all 21 sequences had been presented. At no time did they see two sequences from the same clip played one immediately after the other.
Ha csak a másfél méterre ülő, jó szeműeket (legjobb 10%) nézzük, akkor ők egyértelműen láttak különbséget a 8K és a 4K között megfelelő képanyag esetén.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Ezek a tv-s cikkek igazi klikkvadászok, itt mindig pörög a téma.
Kérhetnénk még pár plazma vs lcd, lcd vs oled cikket is?
Részemről fullhd, plazma és 24p. Igaz hozzám már nem orvost, hanem régészt kell hívni.
A gyerekeim meg pont leszarják az egészet (illetve leszarnák, mert azt sem tudják mi ez), mert egy szaros mobilon néznek mindenféle yt majmot, meg sorozatokat az idő nagy részében.
A lányom meg akár egy kenyérpirítón is képes lenne mesét nézni, ha lehetne, kb. mindegy neki.
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
Samsung Slim 32col 16:9 HD Ready 720P/1080i CRT képcsőves TV-m volt házimozira. Progressive Scan és a Komponens RGB (Y) (Pb/Cb) (Pr/Cr) akkor a legjobb videóminőséget jelentette, mégis volt egy gyenge pontja a Samsung TV-nek. A képernyő középső része láthatóan jó felbontású volt, de a szélesképernyőre nyújtás átmenete láthatóan gyengébb felbontásra váltott át. Ez erős sávosodást okozott, ami az SD adásban jó látható volt, de a DVD lejátszás közben ez a szétnyújtás kevésbé volt zavaró. Szervízben a vállvonogatáson kivűl mást nem is tudtak mondani, ezért egy év múlva lecseréltem egy Samsung FullHD LCD TV-re. Házimozira nagyon rossz választás volt, mert a kontrasztarány és a fényerő 2008-ban az LCD kijelzőkben igen gyenge tulajdonság volt. HDMI bemenet miatt az RGB állitható volt, ezért nézhető szintre tudtam nagynehezen felküzdeni, de itt feladtam a nagyméretű házimozi kijelzők pártolását. PC monitorokat vettem 24-25col méretben, ahol a DVI és a HDMI, majd a DP videóbemenet képminőségére eddig nem volt panaszom. Láttam az egyre csodálatosabb nagyképernyős házimozi kijelzőket (időközben az 55col és az OLED látszik ideálisnak), de a jelenlegi panel szobámba nem passzolnak. Temérdek Samsung és Panasonic TV fordult meg nálam, ASUS és Samsung FullHD monitorom is volt... Viszont ezek a filmnézésre kevésbé voltak alkalmasak. Az életszinvonal folyamatosan esik, főleg a Covid vírus következtében, ezért most értékelem igazán az ACER 25col monitoromat.
no problem! (velem is előfordul) Nekem az elgondolásom az volt hogy a fizikai méret és távolság kihoz egy rálátási szöget és ha az nagyobb mint amit a szem meg tud különböztetni akkor az már érzékelhető kell legyen. és szerintem 88" + 1.5m esetében a 8k már kihozza ezt.
[ Szerkesztve ]
Most hirtelen belenéztem nVidia driver alatt matatva a Sony XF 900F színmélység/felbontás beállításaiba, és van előhívható 12bit-es opció benne. Szerintem előfordulgatnak 12bit-es panellel szerelt TV-k.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Panel vs szoftver
evDirect villanyautós töltőhálózat
Ez a #278-ra akart válasz lenni. (Reggel írtam a hsz-t, csak elment a net. )
Amit te linkeltél, az gagyi. Egyoldalú volt a teszt, a kiértékelésről/cikkről nem is beszélve.
"Profi filmesek által" és "a teszt kedvéért"... épp ez a gond.
Talán ilyen cikkeket linkeltél a FHD megjelenésekor, meg talán a DVD idejében, hogy a VHS-hez képest alig látni a különbséget?
Na mindegy. Elefant nem tesztelte, hanem amennyire hozzáfért, a tapasztalását írta le, illetve véleményét a piaci trendekről - most meglehetősen jól látja a helyzetet.
A film eleve blurozva van, a színek eleve 4-ed pixelen vannak számolva, az alacsony képkockaszámnál alapból elmosódik a mozgás stb.
Képzeld el azt, hogy a 8K esetén a film blurja (AA meg egyéb) még finomabb lehet, a színek végre 4K-n lesznek, az emelhető képkockaszám pedig megkapja a részletességet.
Azt is képzeld el, hogy a filmezés/tévézés nem csak egy hátradőlt testhelyzetből áll, hanem közelebb léphetsz a kijelzőhöz és nem egy szúnyoghálót látsz, hanem még részletesebb tartalmat. Az esetleges tartalék pedig soha nem árt, ugyanis NEM az a cél, hogy akkora legyen a felbontás, amit az átlagos látású ember ne vegyen észre, hanem annál JOBB. Az csak egy határ, amin át kell lépni a minőség érdekében.
Hogy a legújabb tv-műsorok, filmek és sorozatok (évtiezedek óta) kalap sz@rt sem érnek, azzal egyetértek, nekem ezért nincs tévém, de a technológia hasznos és bizony domináns lesz a 8K felbontás, ha tetszik egyeseknek, ha nem. A nézésitávolság-diagramok meg újra változnak.
A 16K-val, 240 Hz-cel pedig akár visszajöhet a sztereoszkopikus 3D, ami több okból halt ki: egyrészt viszonylag drága technika, másrészt kompromisszumokkal járt a lejátszás (feleződött a felbontás vagy a freki, vagy súlyos szemüveget igényelt), harmadrészt nagyon elcs*szett megoldás volt a "kreatívok" részéről a kreativitás hiánya. Ez utóbbi elsősorban abból állt, hogy maguk nem ismerték fel a 3D lényegét: a hagyományosan szűk mélységélesség értelmetlenné tette a 3D-t, hiszen csak néhány tereptárgyat kiemelve jelent meg a térbeli hatás, máshova fókuszálva/nézve az ember csak homályt látott. Ergo nulla értelme volt, csak bazári effektekre futotta még az etalon Avatárnál is.
Ez megváltozhat éppen a magas képkockaszám és az ezt követő beállítások miatt.
[ Szerkesztve ]
én ősöreg Sony 720p paneles TVm meg tudott HDMIn keresztül FullHD jelet fogadni. Akkor az is FullHD volt végülis?
De ha átállítom mondjuk 1080p@12 bit-re, akkor honnan varázsolja elő a 12bit-et, ha csak 10bit-et tud maximum?
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
LUT-ból. A profi(pl EIZO) monitorok gyakran dolgoznak pl 10-bites LUT-tal akkor is ha a panel maga 8-bites, gondolom ez lehet a 12-bites mód kapcsán is. Ez a megjeleníthető színek számát nem növeli, a megjelenítés színhűségét viszont igen, mert pontosabban rá tudja állítani a megfelelő színre.
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
Jól érted.
És a tesztet a Warner Bros csinálta, az alapanyagmeg olyan volt, mint a Dunkerque 70 mm-es negatívjáról szkennelt részek meg az A Bug's Life újrarenderelve 8K-ban, mindez tömörítetlen (mármint teljesen, ~3 GB/s adatfolyam) HDR10-ben és egymás után váltogatva lejátszott 4K meg 8K klippek.
Ha ilyen körülmények között a tesztelők nagyobb része nem lát különbséget egy kisebb része meg képes azt tippelni, hogy a 4K néz ki jobban, akkor azért az elég jól mutatja, hogy valójában mennyi értelme van a 8K-nak.
DRM is theft
Ja, hogy ez van mögötte. Értem már.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Ha csak a másfél méterre ülő, jó szeműeket (legjobb 10%) nézzük, akkor ők egyértelműen láttak különbséget a 8K és a 4K között megfelelő képanyag esetén.
Igen, a hét klipből kettőnél jött ki az, hogy nagyjából meg tudták különböztetni a kettőt és egy kicsit jobbnak látták.
A másik ötnél meg ez a legelitebb banda se látott gyakorlatilag semmi különbséget - és nem azért, mert szar volt a nyersanyag.
DRM is theft
Amit te linkeltél, az gagyi. Egyoldalú volt a teszt, a kiértékelésről/cikkről nem is beszélve
Értem, tehát nagymintás duplavakteszt rendes berendezéssel meg metodológiával megcsinálva az komolytalan, ha elefánt visszaböfögi a marketinganyagot, az meg komoly.
DRM is theft
Vagy nem varázsolja elő, vagy temporal ditheringgel (ezzel általában plusz két bitet szoktak odavarázsolni, vagyis négy frame alatt áll elő a szín - pl. ha a megjelenítendő árnyalat mondjuk %111110000011, akkor három frame-ig van %1111100001 meg egy frame-ig %1111100000)
DRM is theft
Olvastad a metodikát? Te csináltál már jópár duplavaktesztet. Így csináltad?
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
A (jóféle) LUT alapvető kéne legyen minden megjelenítőnél.
Kéne... csak nem ingyen van, és nem mindenki hajlandó megfizetni a felárat, szóval lehet vele(is) termékpalettát szegmentálni...
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
Ez nem ABX teszt volt, hanem AB teszt.
Látsz benne valami konkrét problémát?
DRM is theft
elotte meg elkuldtem volna oket latasvizsgalatra kb... nagyon nagy difi van abban hogy kinek milyen az eleslatasa... sajat peldam alapjan (1 hete lett uj szemuvegem). kinek szarabb kicsit a "normalis"nal kinek kicsit jobb.. Ki szivatja magat azzal hogy nem hord szemuveget (pedig kellene...). Ha abbol kell kiindulni hogy szar latasu a nezokozonseg akkor folosleges a 4kn is rugozni.
elotte meg elkuldtem volna oket latasvizsgalatra
Olvasd már el a cikket. VOLT látásvizsgálat.
DRM is theft
Feljebb már idéztem is a problémákat.
Konkrét problémának azt látom, hogy a képanyagok egymástól nagyon el voltak szeparálva, így hosszútávú memóriából kellett kibányászni, hogy melyik milyen volt, és melyik tetszett jobban.
During each session, the participants saw one sequence from one clip, then a sequence from another clip, and so on, in a random order, until all 21 sequences had been presented. At no time did they see two sequences from the same clip played one immediately after the other.
A másik, amit problémának látok, és egyértelmű összezavarásra szánták, hogy egyik vetítési sorban A és B felirattal is a 4K képanyagot vetítették. Ennek az eredményét természetesen nem vették figyelembe, de összezavarni tökéletes.
In the third sequence, the 4K version was played four times, though the participants still saw the labels “A” and “B” alternate and scored them as before. This provided a control group to assure more robust statistics.
evDirect villanyautós töltőhálózat
De ugye ha annyira látványos lett volna a különbség (vagy egyáltalán érzékelhető), akkor ez nem lett volna szabad, hogy összezavarjon senkit. Konklúzió?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
Az első az jogos, a második viszont elég standard eljárás az "alapzaj" mérésére.
DRM is theft
Szerintem itt zárható is a topik
Aki ezután is azzal jön hogy a 8K-nak otthoni méretekben van értelme az csak kalimpál a levegőben.
Mos mé, hánem? De! Vagy nem...
Egyébként szerintem nincs gond a 8K-val, ha monitorról van szó speciális szakterületeken már most örömmel fogadják szerintem, viszont a nagy tömeg szintjén még egyszerűen korai, éppen csak pár évvel vagyunk a 4K elterjedése után. Nem tudom hogy a marketinges szakemberek mihez kötik egyáltalán a 8K felfutását, hiszen nagyon ritkán vesznek az emberek úgy egy készüléket, hogy tudják, jó esetben is több év mire érkeznek rá tartalmak.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Csináltál már AB tesztet? Bármiben? Ez a legjobb dolog az emberek összezavarására. A világban nincs nagy különbség, azt így lehet érzékelhetetlenné tenni. Ha fél óra eltéréssel mutatják a Mona Lisát és egy másolatát, nem valószínű, hogy emlékezetből megmondod, hogy melyik melyik, de ha egymás mellett van a kettő, világít, mint a Salamon töke.
És ez nem azt jelenti, hogy nincs különbség a kettő között, hanem hogy az emberi érzékelés emlékezete nem korlátlan. Az ember az agyban hamar kivonatol, és pont a részleteket dobálja el.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
"nagy tömeg szintjén még egyszerűen korai, éppen csak pár évvel vagyunk a 4K elterjedése után."
Akarod mondani előtt... Jelenleg csak a 4k TV-k elérhetősége terjedt el, és aki cseréli a tv-jét, az valószínűleg már 4k-s tv-t vesz. De az otthonokban javarészt továbbra is hdready/fhd tv-k állnak. Tartalom is elég szűkös, vagy pl. tv adásban nincs is, még a hd is ritka.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
Jobbat mondok: nem is kell ugyanazt a képet nézni. Ha az egyik mondjuk a szemed felbontóképessége alatt van, a másik pedig fölötte, akkor ezt önmagában meg tudod ítélni. Ha pedig nem, akkor édesmindegy a felbontás.
még a fhd 4k stream bit rátája is a béka s.gge alatt van... de tudom ha ezen emelnenek azzal nem lehetne újabb tv generációt behozni. e-penis otthoni használatra..
Nem tudod megítélni csak úgy. Reflexből.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Ez ismét csak egyet jelent: nincs érdemi különbség.
Azért ebben speciel annyiban igaza van, hogy itt meg kell cserélni az ok-okozat összefüggést.
Ha adott a felbontás, ahhoz fogják igazítani az anyagot, hogy ne egy aliasolt, shimmeringelt valamit kapj mozgásban.
Vagyis ahhoz, hogy nem ilyen egy film az kell, hogy a fizikai felbontás max kb.a fele legyen a mintavételi problémák miatt.
Ilyen szempontból falsok a nézési távolságot bemutató ábrák is kicsit és így talán rohadt közelről még lesz valami értelme a 8K-nak. De átlagos képméret/távolságnál még így sem.
Mi vicces? Milyen tények?
Én írtam konkrétumokat, a hívők a másik oldalon vannak akik szerint "nem valós" a kép, "művi", "biztoshogynemazé'ilyenmer'megszoktuk".
Ezek nem tények, ezek hitek.
Tény az, hogy mit látsz, mi marad meg a mozgásfázisokból, mi marad meg az adott záridős, blur-ölt alapanyagból.
Semmi vagy jóval kevesebb. Ezek a tények. Ezekből lehet kiindulni...
Aki "érzésre" tudja csak meghatározni magát annak is dobtam fel példát: A TV interlaced mozgókép: trükközve, de 50mozgásfázis/fps. Ott nem zavar? Nézzetek meg egy 24p Forma1-et, de tőlem lehet reklám, híradó is. Ott más lesz megszokva, sikítva fogtok visszaállni 50fps-re.
A Forma-1, reklámok, híradó az valós események, szóval ott nincs baj a HFR-rel. Itt a legtöbben ugye azt hiszem azon az oldalon vagyunk, hogy ami valós, ott nincs baj a HFR-rel (koncert, természetfilmnél se), de egy film az nem valós, hanem egy kamu dolog, amit úgy kell prezentálni, hogy elhidd. Na és erre várok, hogy mikor lesz olyan HFR film, ami annyira elhiteti velem a filmet, mint egy 24fps-es film, ami azért rendesen maszkolja a hibákat, hiszen jóval kevesebb részletet látsz a filmből, mint HFR esetén. Mert az, hogy inkább röhögés jött rám a 48fps Hobbit alatt, pont az ellenkezője és nem úgy mentem oda, hogy direkt jó szar lesz.
[ Szerkesztve ]
A következő generáció ugyanúgy fog röhögni ezeken, mint ahogy én röhögtem, mikor nagyapám mondta, hogy szokol rádiójának tök jó a hangja, és ő jobban szereti, mint az én kazettás magnómat.
Holnap letesztelem a 15 éves lányomon.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat