Érdekes megoldás. Megállnak képességek terén az OpenGL3.3-nál, vagy mennek feljebb is majd?
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Érdekes megoldás. Megállnak képességek terén az OpenGL3.3-nál, vagy mennek feljebb is majd?
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
(#2) Meteorhead
Egyelőre az a cél, hogy kikerüljön és működjön. Utána jönnek a további fejlesztések a partnerek / felhasználók visszajelzései alapján. Ha sokan akarnak majd CAD-elni, mihez kéne egy kis compute shader is, akkor nyargalnak tovább OpenGL 4.3 irányába. Ha OpenCL 3.0 szárba szökken, akkor azt fogják először kidomborítani. Egyébként a dolog teljesen open-source A-Z-ig, úgyhogy bárki akinek megvan a szakértelme hozzá összerakhatja a hiányzó darabokat.
A projekt létjogosultsága nagyban függ attól is persze hogy a Windows maga merre fog tovább menni. Ez a projekt kulcsfontosságú lenne Windows 10X-hez, de ugye abból nem rég szanálták az Win32 konténert (legalábbis a megjelenés idején), ami a legtöbbet profitálná ebből. Szerencsére a mezei Win10 WSL2-es rétege is evvel fogja a grafikai / compute gyorsítás egy részét megvalósítani, így bőven van oka MS-nek tovább önteni a pénzt a fejlesztésbe.