Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#251) Krethx válasza tomp (#250) üzenetére


Krethx
aktív tag

Nem az a bug. Hanem hogy frissíti. Holott nem lehetne. Másrészt az USA.app-ot is feldobja neked. Ez is probléma.

[ Szerkesztve ]

Mac mini M1 16GB/512GB - macOS Sonoma | iPhone 12 / 14 Pro 256GB - iOS 17 | Apple TV 4K 128GB - tvOS 17 | Watch S9 45mm - watchOS 10 | PlayStation 5 / 3 / 2 Network Adaptor 80GB HDD-OSD | Amiga 4000D Cyberstorm Mk-II 060 50MHz 128MB RAM/120GB-HDD/32GB-CF - AmigaOS: Workbench 3.1

(#252) BB9360


BB9360
aktív tag

Üdv Mindenkinek!

Bőven lehet, hogy nagyon láma a kérdés, ezért előre is elnézést kérek.
A Revolut app felajánlotta, hoy adjam a kártyát a GPay-hez. Megtettem, NFC engedélyezve (ha egy bankkártyát elhúzok a telefon mögött, akkor hanggal jelez). De hiába próbáltam vele fizetni, nem történt semmi.

Mi lehet az oka, tudja esetleg valaki? Milyen információra van szükség a kérdés eldöntéséhez?

Előre is köszönöm!

(#253) kmetykoakos válasza BB9360 (#252) üzenetére


kmetykoakos
csendes tag

Nekem is hasonló problémám volt, a terminál közelében egyáltalán nem reagált a telefonom. Gyanús lett a Vodafone-os SIM kártyám, mert rémlett, hogy annak idején olyat kaptam, amiben volt beépített NFC chip (ott a jele is a kártyán). Kipróbáltam SIM kártya nélkül, tökéletesen működött a fizetés. Úgyhogy SIM kártya csere lett a vége, az újakban már nincs NFC. Azóta is minden gond nélkül működik a Google Pay. Az volt a baj, hogy ha a terminál két NFC jelet fogad egyszerre, akkor nem történik semmi. Ezért nem tudsz a pénztárcáddal sem fizetni, ha két paypass-os kártya van benne.

(#254) BB9360 válasza kmetykoakos (#253) üzenetére


BB9360
aktív tag

Köszönöm. Nekem Telekomos a kártyám. Vajon a telefonos ügyfélszolgálat tudja, hogy NFCs-e? Mert kivéve én nem láttam rajta semmit... Megkérdem őket.

(#255) K82 válasza BB9360 (#252) üzenetére


K82
őstag

Lehet h banális dolog, de feloldottad előtte a telefont?

Pixel / OnePlus Pad

(#257) Morzsibácsi


Morzsibácsi
tag

Lehet volt már róla szó,és átsiklottam rajt.Akkor bocsi! Nálam már az legelső nap óta működik,Revolut kártyával,app nélkül. Revolutban mikor jött az üzenet,beállítottam a kártyát és kész.
Először én is kerestem az appot ezerrel,aztán valahol a következőt olvastam: ""Megkérdeztem a google-t, hogy miért nincs app a play store-ban. Azt válaszolták, hogy a régiómban máshogy működik a cucc, így a beállítások, google, fiókszolgáltatások, google pay helyen keressem.
És tényleg."
És tényleg ennyi volt.

(#258) Morzsibácsi


Morzsibácsi
tag

(#259) Morzsibácsi


Morzsibácsi
tag

A telefon,ha estleg számít:
Xiaomi Mi 9
Android 10
Miui 12
Abszolút mókolatlan,és soha nem volt rá Google Pay telepítve.

(#260) BB9360 válasza Morzsibácsi (#258) üzenetére


BB9360
aktív tag

És még @K82 és @SzabóTamás90
Köszönöm.
Feladva, felébresztve, sőt, még a fentebb látható helyre belépve is próbáltam. A Telekom éjjel nem tudott válaszolni, eddig meg én nem értem rá felhívni őket, hogy kiderüljön, esetleg a SIM kártya a gond. Bár az is lehet, hogy letöltöm a Raiffeisen alkalmazását és kipróbálom. Ha az megy, akkor másnak is mennie kellenne, ,nem?

(#261) K82 válasza BB9360 (#260) üzenetére


K82
őstag

Most h említetted a Raiffeisent, meg kellene nézni melyik az alapértelmezett fizetési módszer, hátha az kavar be. NFC beállításoknál vhol lennie kell ilyennek (nálam Pixel telefonon settings -> connected devices -> connection preferences -> NFC -> contactless payments).

Pixel / OnePlus Pad

(#262) tomp


tomp
félisten

Vicces, hogy ma reggel lelkesen szólt a Play Áruház, hogy Pay frissítés van. :DDD

(#263) Endr00 válasza tomp (#262) üzenetére


Endr00
aktív tag

Mi lett a verziószáma?

Samsung Galaxy S23

(#264) tomp válasza Endr00 (#263) üzenetére


tomp
félisten

2.120.344959027

(#265) Endr00 válasza tomp (#264) üzenetére


Endr00
aktív tag

Nekem nem frissíti, de apkmirror-ról frissítettem én is.

Samsung Galaxy S23

(#266) vétó válasza tomp (#264) üzenetére


vétó
aktív tag

nálam is erre frissítette magát az app tegnap. az előző verzió esetén - amit play áruházból sikerült felinstallni egy közvetlen link alapján (egyébként nem jelent meg az áruház nézetemben az app) - röviddel az installálás után letiltódott az app, ami aztán engedélyezés után mindig ugyanezt tette. egészen a tegnapi frissítésig, azóta nem tilt.

ja, telefon Xiaomi Redmi Note 9 Pro, MIUI 12, Andoid 10

[ Szerkesztve ]

- Nézd egy stoppos! - Á, biztos csak lájkol minket.

(#267) BB9360 válasza K82 (#261) üzenetére


BB9360
aktív tag

Nincsen más fizető app a telón a Revoluton és a nem látható GPay-en kívül. Azt csak gondoltam, hogy leszedem a RaiPay-t és kipróbálom. Most sikerült beszélnem a Telekommal, nem látnak NFC sort az kártyámnál, szóval elvileg nincs benne, az nem lehet az oka.

Na, de akkor mi?!?

(#269) BB9360 válasza SzabóTamàs90 (#268) üzenetére


BB9360
aktív tag

Igen, ez igaz. Azt értettem alatta, hogy nincs más banki app, amivel fizetni lehetne ÉS össze van kapcsolva a Gpay-jel.

Ettől még nem oldódott meg a problémám...

(#270) BB9360 válasza BB9360 (#269) üzenetére


BB9360
aktív tag

Annyi történt még, hogy használtam a Revolut kártyámat, hátha azzal volt a gond. De nem. Az működött. Most feltettem a RaiPay-t. A következő vásárlásnál azt fogom használni. Ha az megy, akkor hova forduljak? Azon kívül, hogy fel? :D

(#271) bbsofficial


bbsofficial
tag

Sziasztok!

Múlt héten a Lidl-ben elvileg rövid ideig tartottam oda a terminálhoz a telefont, ezért érintenem kellett mégegyszer.

Természetesen megjelent a K&H-nál 2x foglalásként, ami azóta könyvelődött is.

Curve, Google Pay is 2 tranzakciót mutat. Kinél kellene ilyen esetben reklamálni? Mind a két nyugta megvan a boltból.

Köszi!

(#272) kcsa válasza bbsofficial (#271) üzenetére


kcsa
veterán

Curve-nél. De én is belefutottam hasonlóba, aránylag lassú a folyamat :(

(#273) bbsofficial válasza kcsa (#272) üzenetére


bbsofficial
tag

Így is, hogy a Google Paynél is duplán van, igazából elvileg csak a Lidl-nél nincs?

(#274) BB9360 válasza BB9360 (#270) üzenetére


BB9360
aktív tag

Feltettem a RaiPay-t és próbáltam fizetni. Nem ment, a hozzá tartozó kártyával természetesen igen. Azt mondjuk elfelejtettem, hogy a RaiPay-en nem állítottam be, hogy az legyen az alapértelmezett, de nem kellett volna akkor rákérdeznie? Most már módosítottam, meglátom, hogy a következő alkalommal mit csinál...
Ugyanakkor kezd az az érzésem lenni, hogy ez nem GPay, hanem telefon vagy Android ügy. Merre kérdezősködjek leginkább?

(#275) Endr00


Endr00
aktív tag

Na én is ki tudtam próbálni a GPay-t egy Revolut-os kártyával
Tökéletesen működött, 3-4 centiről már megcsinálta és villámgyorsan kész is volt. Régen a K&H-sat használtam, de az nem volt ennyire gyors.

Samsung Galaxy S23

(#276) aRm1n


aRm1n
aktív tag

Párszor belefutottam abba, hogy a terminálhoz érintve a telefont, őrülten elkezd rezegni, a megnyitott Pay pedig kiírja, hogy "Ez most nem sikerült", és ennyi. Innentől bármit csinálok, a tranzakció nem sikerül telefonnal. Mi lehet az oka, találkozót ezzel már más is? (Revolut Virtual van hozzáadva, általában azonnal teljesül. Volt, hogy egy üzletlánc két különböző üzletében az egyikben gond nélkül ment, a másikban nem sikerült.)

Samsung Galaxy S10+ - Stock | Xiaomi Redmi Note 8T - crDroid 8 official

(#278) <Adamsky> válasza SzabóTamàs90 (#277) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

"Elutasítva, egyéb hiba." - de milyen kártya volt betéve a GPay-be? Natív app. gondolom nincs fenn...

(#279) Morzsibácsi válasza SzabóTamàs90 (#277) üzenetére


Morzsibácsi
tag

Épp tegnap délután fizettem 31400 Ft-ot OBI-ban. Revolut van GPay-hez társítva. Engedte simán,nem reklamált. A telefont minden fizetésnél feloldom,összegtől függetlenül.

(#280) ratcache válasza SzabóTamàs90 (#277) üzenetére


ratcache
aktív tag

Nálam is többször lett elutasítva 10000 feletti összeg, de a bank felé meg simán végigment és terhelt is, csak a terminál és a GPay szerint volt sikertelen. Bár itt mindkét esetben fedezethiánnyal (nyilván helytelen).

Ezután Curve elindítja a foglalás feloldását is automatikusan (1-2 nap alatt fut végig) viszont az náluk is hiba, hogy sikeresként jelzi a tranzakciót (support mutatott képet a részletekről, látszik, hogy közvetlenül az első tokenes sikeres fizetés után jön az elutasítási kérés is és emiatt van a csiki-csuki). Párezer forintos fizetésekkel sosem volt gond és természetesen mindig feloldom előtte.

GPay->Curve->Gránit amúgy, natív legfrissebb app is feltelepítve, egy ideje nem tiltogatja bár áruházból továbbra sem engedélyezett (S10e).

[ Szerkesztve ]

(#281) <Adamsky> válasza Morzsibácsi (#279) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

Tapasztalatom szerint a Revolut, az egyetlen ami biztosan, és jól működik a GPay-el. Pl. ez az egyetlen app. (se a Curve se a TW nem képes erre) ami, ha fenn van, akkor képes aktiválni (mivel van benne "Add to GPay gomb") az Account services alatt a Pay-t.

(#282) ratcache válasza <Adamsky> (#281) üzenetére


ratcache
aktív tag

Tökéletes is lenne, ha lehetne bekötni direktben hozzá bankkártyát és nem kellene szórakozni a feltöltésekkel, illetve a feltöltési összegben és az auto topup feltöltésben lehetne módosítani a minimumot... nem szeretem csak úgy parkoltatni ott a pénzem :B

[ Szerkesztve ]

(#283) Morzsibácsi válasza ratcache (#282) üzenetére


Morzsibácsi
tag

Én meg pont azért szeretem,hogy nem kell "bekötni direktben" hozzá a kártyát. Leginkább internetes,ott is inkább külföldi vásárlásokra használom.Töltök rá mindig annyit amennyit épp gondolok. A rátöltés is egyébként nem tudom mindenestől összesen igénybe vesz-e 5-10 másodpercet.De nyilván mindenki másra használja.

(#285) BB9360 válasza BB9360 (#274) üzenetére


BB9360
aktív tag

Végképp elvesztem. A RaiPay, ha az van beállítva alapértelmezettnek, akkor rendben működik az NFC-s fizetés. Ha a Gpay, akkor nem működik egyik sem, meg sem kérdezi, hogy mivel akarok fizetni.

Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond?
Köszönöm.

(#286) <Adamsky> válasza BB9360 (#285) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

Ööö... csak nem Emui 9-es telefon?

#282 ratcache
" ... nem kellene szórakozni a feltöltésekkel ... " - nekem egyelőre így megfelel. Mindig dobok rá egy kis "költőpénzt", és azt használom. A top-up 10 sec. Lehet kinevetsz, de én egyébként sem bízom (még) annyira ezekben a fintech cégekben. Ebből fakadóan a Curve alatt is csak egy virtuális kártya volt. Majd X év gondtalan használat után talán. Mondjuk erre a Curve-nek már eleve esélye sincs (sajnos).

#284 SzabóTamàs90
"Lehet, hogy a Curve a ludas, viszont eddig működött."
Sajnos mit se számít az, hogy eddig működött. A jelen a fontos. És a jelenben a Curve pusztítóan megbízhatatlan.

(#287) ratcache válasza <Adamsky> (#286) üzenetére


ratcache
aktív tag

dehogy nevetek ki bárkit mert máshogy gondolkodik, távol áll tőlem... engem mindig érdekeltek az újdonságok, ki is próbáltam amint lehetőségem adódott rá, de pl. asszony pont az ellenkező véglet... merném is kinevetni érte :DDD

a kontroll hiánya az csak ami zavar az automatikus feltölésben, egyébként használom én is a Revolut-ot is csak a mindennapi költést nem szeretem arról intézni - van költőpénz rajta, de még jobb lenne ha opcionálisan lehetne csatolni kártyát és váltogatni, akkor hagynám én is a Curve-ot, másban nem ad többet.

(#288) <Adamsky> válasza ratcache (#287) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

"... lehetne csatolni kártyát és váltogatni, akkor hagynám én is a Curve-ot ..."
Vagy gondolom ha működne a magyar kártyád a Google Pay-el.

(#289) Endr00


Endr00
aktív tag

Nekem a Curve most nyelt el 4000 Ft-ot GPay-el használva. Töröltem az appot. Asszem megvárom, hogy a bankom kihozza a fejlsztést GPay-re, addig meg Revolut.

Samsung Galaxy S23

(#290) ratcache válasza <Adamsky> (#288) üzenetére


ratcache
aktív tag

pontosan :K

Curve friss regisztráció, csak a GPay miatt kezdtem el, mivel a Gránit appnál fényévekkel jobb a GPay... azzal sokszor nem is érzékeli csak csipog összevissza.

(#291) Endr00


Endr00
aktív tag

Na eddig Curve 2/2 nem működött GPay-el. Megint benyelte a pénzem. A bankom könyvelte az összeget, a terminál, a Curve, a GPay elutasította. Ez már a második eset két különböző kártyával a Curve-ön belül. Mi a teendő?

Samsung Galaxy S23

(#292) ratcache válasza Endr00 (#291) üzenetére


ratcache
aktív tag

én jeleztem nekik a hibát, utánanéztek 1 napon belül és igazolták, hogy a bank felé elindították azonnal a feloldást is - az más lapra tartozik, hogy ott még 2 munkanap volt az átfutása.

ha mégsem így lenne, akkor viszont az elutasítási bizonylatot be kell mutatni/küldeni a bankodhoz, hogy töröljék a tranzakciót. lehet egyből ez utóbbival is kezdeni, de én mindenképp jelezném a Curve felé, hátha a javítás nagyobb prioritást kap náluk mert ez így lutri :F

(#293) <Adamsky> válasza Endr00 (#291) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

"Ez már a második eset két különböző kártyával a Curve-ön belül. Mi a teendő?"
El kell felejteni a Curve-öt. Én ezt fogom tenni. Töröltem az app-ot, a kártyát pedig bevágom a fiókba. Közben követem a fórumot és várom a support-juk válaszát (bár van egy olyan érzésem, hogy utóbbit, hiába). Nagy csoda kell történjen ahhoz, hogy újra használjam. :(((

(#294) Endr00 válasza <Adamsky> (#293) üzenetére


Endr00
aktív tag

Én is ezt fogom tenni. Még előbb visszaszerzem a pénzem. Szerencsére fizikai kártyát nem igényeltem (aztán lehet az a baja, nem tudom)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S23

(#295) István89 válasza Endr00 (#294) üzenetére


István89
tag

Nem az a baj, hogy nincs kártyád. Egyre többen panaszkodnak és lassan már mindegy, hogy magyar vagy uk kártyád van, mert senkit nem kímél. :) Nekem a múlt hét vasárnapi dupla sikertelen tranzakcióból eddig egy jött vissza, egy pedig valahol még függőben van. Curve persze nem reagált rá. Kedden használtam utoljára, akkor is sikertelen lett, de azt csütörtökön visszakaptam.

Nekem ez a válasz jött a sok elutasítási hibára:
In case you’re often getting declined, it’s worth knowing that our risk engine is particularly sensitive, as with any new bank account or credit card, when you’re a fresh customer.

Ahogy fentebb írtad meg kell várni, amíg a magyar bank bevezeti a Google Pay-t, de ez se holnap lesz, sajnos. :( Ha pedig szeretnéd használni a Gpay-t, akkor TransferWise vagy Revolut lesz a megoldás.

(#296) Nite


Nite
őstag

erdekes amit irtok, tavasz ota hasznalom a curve kartyamat google pay-el, soha semmi gondom nem volt :R

Paid my dues!

(#297) BB9360 válasza <Adamsky> (#286) üzenetére


BB9360
aktív tag

Ööö... csak nem Emui 9-es telefon?

Nem. Blackberry, android 8.1.0...

(#298) Hovi


Hovi
aktív tag

Hoppácska!

(#299) goop válasza Hovi (#298) üzenetére


goop
őstag

Hja, csak nem megy az érintéses fizetés. Visa kártya. :D
Most néztem pár perce.

(#300) Hovi válasza goop (#299) üzenetére


Hovi
aktív tag

Az gáz. MC megy. Credit s debit is.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.