Hirdetés
- Mr.Csizmás: ncore free regisztráció
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoeYi
őstag
köszi a tippeket
-
JoeYi
őstag
huhh, hosszú story... De a lényeg: valószínűleg nem tölt a generátor
A jelenség az, hogy egyik nap még gond nélkül tölt, a másikon meg nem és akár annyira letud merülni az akksi, hogy nem bírja többé berántani a motort.
Mikor először vittem szervizbe akkor akksi cserét ajánlottak. Elfogadtam és jó is volt 2-3 hónapig (nyár), belekerült 1-2e km. Aztán újra előjött a gond. Egyik előjele volt hogy piros lámpánál megállva világított az akksi a műszerfalon.
Műszaki ember vagyok, úgyhogy elkezdtem beleásni magam a témába és kiderült hogy belehet kapcsolni a kilóméterórán hogy mutassa a feszkót. Ezután mindig úgy utaztam hogy folyamatosan figyeltem. Most szerda egy átlagos nap volt. Feszkó figyelés bekapcs, indítás előtt 12.2V, indítás után szép lassan 14.2V. Este leálltam vele, hazasétáltam.
Másnap reggel megint szokásos, feszültség figyelés be, 12.2V, motor indít és bumm, 3-4mp múlva nem hogy nem 14.2V-ra kúszott fel, hanem beesett 11.2-re. Elindultam vele melóba, mondom majd magas fordulaton magához tér, de semmi. És a régi hibajel is megjelent, piros lámpánál világított az akksi jel. Beértem vele, de azóta annyit csináltam hogy multiméterrel rámértem. Korábbi napokon 12.3V körül volt, ma reggel az éjszakai állás után (bent hagytam melóban) 11.7V (volt pár indítási próbám, gondolom leszívta). Ezzel már be se bírja rántani. Napközbenre töltőre raktam és nap végén visszaraktam 12.6V-os töltöttséggel hogy mi a szitu. Beindítja, de nem jelenik meg most se a töltő feszkó.
Mindegy, most örülök mert korábban nem tudtam megmutatni a szerviznek mi a baj, most meg mintha állandósult volna
Szerintem vagy generátor, vagy smart charge, vagy kábelhiba van.
utólagos gondolatom még hogy korábban úgy tűnt el a hiba egy időre hogy bikázva lett a kocsi
-
JoeYi
őstag
válasz
westcoastog
#1
üzenetére
Fusion, 2007, 1.4 benzin, miért?

Új hozzászólás Aktív témák
- A Retro Games feltámaszt egy legendát
- PlayStation 5
- Mr.Csizmás: ncore free regisztráció
- TP-LINK routerek
- Sorozatok
- Az SK Hynix elárulta, hogy meddig nem lesz elég memória
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Call of Duty: Black Ops 7
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Dell Latitude 3530 üzleti notebook - i5 1235U 8GB DDR4 512GB SSD Intel Iris Xe WIN11
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPad Pro 13 2024 M4 16GB/2TB WiFi tablet garanciával hibátlan működéssel
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


