Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • frescho

    addikt

    válasz dragonfx #233 üzenetére

    Ha megnyitottad a csv-t:

    Az elso oszlop a kepek sorszamat tartalmazza
    A masodik oszlop az egyes kepekhez tartozo, a teszt megkezdese ota eltelt idot tartalmazza

    Ebbol a kepek kozotti idot egy sima kivonassal ki lehet szamolni.

    C oszlop masodik cellaba irde ezt a kepletet:

    =B3-B2

    Ezzel megvan az elso kesleltetes, de kell a tobbi is. Tehat ezt a kepletet masold vegig a C oszlopba egeszen addig a sorig, amig el nem ered a B oszlopban levo utolso elotti cellat, amiben meg van szam.

    Ezt egyszeruen megteheted ugy, hogy a C2-ot kijelolod, kimasolod a vagolapra, majd vegigmasolod a C oszlopban ameddig kell.

    Ha ez megvan, akkor jelolj ki a C oszlopban egy par szazas tartomanyt (nincs ertelme 1-2 ezer fole menni, mert nem latszik rendesen, de a gepet nagyon megfogja) Majd keszits belole grafikont.

    Elmeleti magyarazat:

    Az fps ugye azt jelenti, hogy hany kepet tudott lekepezni a gep adott masodperc alatt. Ez egy atlag, mert az adott idore (masodperc) szamit egy erteket.
    Ezzel szemben a ket kep kozotti kesleltetes egy konkret ertek. Ha minden kesleltetes ugyanakkora lenne, akkor siman fps-be is at lehetne szamitani: fps=1/kesletetesi ido Mivel a fraps ms-ban mer, azert fps=1000/kesleltetes

    A kesleltetesi grafikonon ket dolgot erdemes nezni:

    - A gorbe 30ms alatt legyen (ez felel meg 33fps-nek)
    - A gorbeben ne legyenek hirtelen nagy ugrasok, tuskek. (Autos peldaval atlagsebesseg 40km/ora akkor is, ha valaki zoldhullamon vegigcsorog a koruton es akkor is, ha padlogaz-padlofek modon kozlekedik lampatol-lampaig, csak ez utobbit nem az igazi.)

    A teljesen terhelt CPU melle hiaba raksz egy 2x erosebb VGA kartyat, talan nyersz atlagban 20%-ot, de pont akkor, maikor akcio van (fust, fizikai szamitasok a CPU-t terhelik) nem lesz gyorsabb semmivel sem a jatek.

Új hozzászólás Aktív témák