- Asszociációs játék. :)
- Egy Biztonsági őr kalandos útja.
- A TLS, mint OSINT (nyílt hírszerző) eszköz
- Szólánc.
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Régi Gépterem: II.386
-
LOGOUT.hu
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
M_Toni
csendes tag
válasz
pergabb #6655 üzenetére
Pontosan milyen régi sim kellene, hogy rendesen üzemeljen a telefonom a telenornál 4G vel?
Az én kártyám lassan 3 éves lesz. Ekkor cserélték le a több mint 10 éves kártyámat, mert mikro sim kellett, és akkor azt mondták, hogy a régivel nem is menne a 4G. Ez a mikro sim lett nanora kivágva a telenornál. Nem akartak újat adni valamiért, mikor a p9 et vettem. inkább végták a megévőt. Nem is volt vele problémám a P9 ben. -
válasz
pergabb #6646 üzenetére
Visszagondolva, beugrik ilyen Telenoros probléma, amikor az aktuális iPhone (talán a 4s) nem működött megfelelően a Telenor hálózatán, de csak azon, más szolgáltatókkal nem volt gond egyik SIM kártyával sem, akkor az lett megoldás, hogy az új 128 kilobyte-osra kellett cserélni.
A Mate 10 Pro esetén azon gondolkodom, hogy biztos nagy a szórás, valaki régebbi SIM kártyával használja, más meg újabbal és mindegyikkel adott a Telenoros 4G probléma, ha ehhez hozzáveszem még azt is, hogy a Telenoros SIM kártya + Mate 10 Pro kombináció külföldi hálózaton roamingolva megfelelően működik 4G hálózaton is - itt írta valaki -, akkor pláne érdekes lesz, ha a SIM csere jelent megoldást, de legyen úgy, talán az a legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
thebeegee
tag
válasz
pergabb #6662 üzenetére
A Mate 10 Pro az akksiidőben is erős, de az igazi ereje a gyortöltőjében rejlik. Sajnos ez a kétnapos akksiidő azt hozza magával, hogy míg az előző telefonjaimat minden este töltőre tettem, ezt csak kétnaponta, viszont a második napon egy intenzívebb használatnál már akár neccesebb lehet a dolog estéig. És ilyenkor imádom benne azt, hogyha tudom hogy mennem kell el itthonról, akkor 20 perc alatt felszív magába 40%-ot...
-
-
Ti^Em
aktív tag
-
Ti^Em
aktív tag
-
Ti^Em
aktív tag
válasz
pergabb #6488 üzenetére
Én 30. án vásároltam a készüléket 31. én már el is küldték szervízbe, a cserét felajánlották, s8 stb, de nekem nem kell, csak mate 10 pro, így azt mondták marad a szerviz... mire itt elolvastam mi a hiba, már a telefont nem adták ki, mert elküldték állítólag... a cégünk üzletkötője idejött és megmutatta az emailt amit a telenorosok kaptak, abban az állt, hogy leállnak a forgalmazásával, addig amíg a hiba nincs fixálva. Nem hívja vissza a huawei a készülékeket, csupán az állt benne hogy a gyártóval közösen dolgoznak a hiba elhárításán. de a gyártó nem hívta vissza a készülékeket, az van kiadva utasításba ha valaki panaszkodik a hibára annak a telefonják küldjék el szervizbe.. Szóval az hogy visszahívták volna vagy leállnálak az értékesítéssel az nem igaz, mindenhol forgalmazzák, csak a telenor nem. és a telenoros emailben is úgy áll, hogy a telenor és a huawei közös problémája, ebből következtetve, más szolgáltatóknál ez nem áll fen, amit Kali meg is erősített.
Nem okoskodás képpen, de olvastam az emalt, és egyértelműen telenor és huawei közti probléma amit a gyártó bevonásával próbálnak orvosolni. Nyilván nem írhatják meg az összes értékesítő kollégának hogy szar a hálózatunk, és mondjátok ezt az ügyfélnek... -
válasz
pergabb #6488 üzenetére
Ja, ok, de amit írtam, abban a tekintetben is okés.
Nem tudom, hogy a Telenor milyen darabszámban adott el a készülékből, de a nagy gond az, hogy szerintem azok is nagy számban vannak, akik Telenor előfizetők, de a készüléket nem a Telenornál vették, viszont a Telenoros 4G probléma náluk is jelentkezik.
A Telenor leáll adott készülék értékesítésével, mert sok náluk a panasz, de attól máshol még nem áll meg az élet, forgalmazva van a készülék, mert más szolgáltató hálózatán nem adott a probléma, viszont ezzel az erővel a Telenor előfizetők veszik máshol a készüléket és úgy is belefutnak a problémába.
Akkor van ciki, ha valaki szemfüles és más szolgáltatós SIM kártyákkal is kipróbálja, azokkal nincs gond, vagy kétkártyás telefont vesz és abban az egyik a Telenoros SIM kártya, amivel gond van, mellette a másik másmilyen szolgáltatós és azzal nincs gond, na ilyen esetekben próbálja megmagyarázni meg a Telenor a kedves előfizetőinek, hogy de nem náluk van a hiba...
A hozzáértőbb előfizetők még úgy is kipróbálják, hogy adott helyen más szolgáltató azonos frekvenciájú 4G hálózatán nincs gond, emiatt merem bátran mondani, hogy a Telenor 4G probléma ha javítva lesz, akkor az a már eladott készülékek tekintetében is megoldást fog jelenteni.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
válasz
pergabb #6483 üzenetére
Nem, nem azt mondom, épp ellenkezőleg, bárhol veszed a készüléket, a Telenor 4G hálózatán probléma lesz, 4G hálózaton ha készenlétben hívás érkezik, akkor nem vált vissza 3G/2G módba, így nem jön létre a kapcsolat és csak értesítést fogsz kapni a nem fogadott hívásról anélkül, hogy a készülék kicsörögne.
Ismétlem, ez a probléma csak és kizárólag a Telenor 4G hálózatán adott, saját 3G és 2G hálózatukon nem, illetve más szolgáltatóknál egyik hálózati módban sem, 4G-n is okés minden a Telekomnál és a Vodafone-nál is.
Mindegy, hogy hol és milyen Mate 10 Pro-t veszel, amíg a nem orvosolják a Telenor 4G hibát, addig adott lesz, ha meg javítják, akkor a már korábban értékesített készülékeken is megszűnik a probléma, nem pedig csak az újonnan forgalmazottakon, mivel nem a készülék hibájáról, pláne nem hardveres hibáról van szó. (Ellenkező esetben más szolgáltatóknál is probléma lenne a 4G hálón, pláne a Telenorral azonos frekvenciákat használóknál, de ilyenről szerencsére szó sincs.)Inarus: Említett itt valaki más típust is, de komolyabb szinten csak ez a kettő van meg, a Mi Mix 2 azért maradt meg bennem ennyire, mert annál tesztekben is leírták.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
válasz
pergabb #6477 üzenetére
A Telenoros infójának egy része nem valós, az biztos.
A probléma megoldása nem ilyen egyszerű, mert ha nem is a Telenortól vásárolta valaki a készüléket, hanem másik szolgáltatónál - azok is függetlenek -, vagy nem szolgáltatónál, hanem más forgalmazónál a kétkártyást, a probléma azoknál is adott, ha Telenoros előfizetéshez kapcsolódó SIM kártyával van használva Telenoros 4G hálózaton, de más szolgáltatós előfizetéssel nincs probléma 4G hálón sem.
A Telenor vagy a 4G hálózatát fogja átparaméterezni, vagy kiadnak egyéni verziós frissítést a telefonra, vagy a gyártóval tetetik bele azt egy frissítésbe.
Átgondolva, utóbbira tippelek, mivel egyéni verziós szolgáltatós frissítést csak az általuk forgalmazott egykártyásokra tudnak praktikusan kiadni, viszont máshonnan vásárolt Mate 10 Pro-val is sokan használnak Telenor előfizetést.
Egy szolgáltatói probléma miatt nem hív vissza a gyártó készüléket, hiszen más szolgáltatóknál nem adott ez a probléma és a Telenornál is csak a 4G hálózatán.
Amíg nincs orvosolva a probléma, addig a Telenor előfizetők 3G módban használják a telefonjukat.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
válasz
pergabb #5928 üzenetére
Szia,
Van, ha Telenoros SIM kártyával akarod használni, idézem az összefoglalóból:
A Telenor 4G hálózatán problémás működés tapasztalható a készülékkel, 4G módban - ha a telefon készenlétben van - nem történik 3G/2G módra visszaváltás beérkező híváskor, ezért nem jön létre a kapcsolat, emiatt nem fogadott hívásról küld csak értesítést később a rendszer.
A Telenor hibaelhárítási illetékesei tudnak a problémáról, már tavaly karácsony előtt közölték, hogy folyamatban a hiba javítása, a gyártóval is felvették a kapcsolatot, addig 3G módban javasolják használni a telefont.
(Nem csak kimondottan ezzel a készülékkel adott a probléma a Telenor 4G hálózatán, hanem más gyártóssal is.)Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
Új hozzászólás Aktív témák
ma Hosszított kijelző, MI, Leica kamera, üvegborítás, OLED kijelző: tényleg beleraktak mindent, a kérdés az, hogy ez elég-e.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest