Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#13) #09819904


#09819904
törölt tag

Számomra egy eladónak teljesen mindegy, hogy mi a nickje! Bocsánat a kifejezésért, de, ha Ő "puncika19" néven árul jó terméket, jó áron, és nem utolsó sorban korrekt eladó, akkor nem tud érdekelni, hogy a nick miért lett az ami?! Maximum az eladásnál vagy épp vételnél megkérdezem, ha annyira mégis kíváncsi lennék.
Jóval fontosabbnak tartom a stílust. Lehet, hogy maga a hirdetés információtartalomra a legkimagaslóbb az összes többi közül, de, ha egy idióta az eladó, akkor nem érek vele semmit!
Volt ilyenre példa. Csupán magáról a termékről érdeklődtem, és odabiggyesztettem a levelem végére, hogy amennyiben ezt az infót még külön megkapnám, akkor azonnal bárhová megyek és készpénzzel fizetek! Erre igen minősíthetetlen, és ezen felül trágár választ kaptam. Ezután inkább megvettem a terméket kicsivel több pénzért egy sokkal normálisabb illetőtől mindennemű alku nélkül.

A fénykép se mérvadó! Botlottam olyan mobilba, ami fotón tényleg csodálatosan nézett ki, de élőben lesokkolt a látvány. Ezalatt azt értem, hogy a hirdetésben hajszálkarc illetve zsebkopott jelzők voltak. Ami nem zavar egy pl. Nokia 3210-nél, hiszen olyan régi csóri készülék, hogy majdnem irreális elvárásnak tartom a patika állapotot. Viszont amikor egy fél éves készülék úgy néz ki, mint ami átesett tíz lavinán és két tiszai árvízen a vörösiszap katasztrófa után, arra már nem tudok szép szavakat mondani.

A regisztrációs idő és a pontok száma sem mérvadó! Egyrészt szimpla tény, hogy a nagymenő eladók is voltak valamikor 0 napos újoncok. Másrészt több ezer napos, több száz pozitív értékeléssel rendelkező személy is volt már csaló!

A különleges karakterekkel én sem tudok egyetérteni! A hirdetés címe, alias a termék neve és az ár ami első lépcsőben meghatározza a belépést. Azután maga a hirdetés tartalma! A #, @, !!! és egyéb baromságok IRC-en lehet jópofák, de egy hirdetésnél nem! Jó pár oldalon moderálják is.

A keresőnek minek kellene külön keresőszavakat beírni a hirdetés aljára? :U Ha egy hirdetés címe, valamint belső tartalmába le van írva a lényeg tömören, akkor ott minden önmagától fog értetődni.

A benchmark meg egyéb dolgokra szintén balgaság hivatkozni! Azért, mert nem egy cikk már leírta, hogy elég valótlan értékeket mutatott a mérés. Hiteltelen információval pedig mi értelme villogni?
Nekem van egy S6-osom. Mégis mit érek azzal, hogy az AnTuTu orgazmust kap tőle? Konkrétan semmit! Ez az érték sokkal inkább a tudattalan, mint a tudatos vásárlónak szól.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.