Mindkettő igaz. A fejlesztők visszajelzései nagyban befolyásolják a konzolhardvereket. De nyilván Unikornisokat senki nem tud nekik összehozni.
Xbox One esetében is beszélt mind a Sony, mind az MS hogyan alakították a gépek hardverét ezen visszajelzések. Ahogy a PS5/XSX esetében is.
Pedig abban igaza van, hogy a konzol az elsődleges platform multiplatform fejlesztések esetén. Pár játékot leszámítva, ahol a hardver gyártó által van benne techdemó nem a PC az alap. Sokszor persze akkor sem, csak kap egy plusz effektet a játék.
Elég megnézni, hogy a Fifa és az NBA idén is a prevgen verziókkal jelenik meg és nem a PS5/XSX-essel. Kevés potenciális vásárló rendelkezik megfelelő hardverrel.
Ez nem azt jelenti, hogy a PC gyengébb. De az emberek túlnyomórésze nem a nextgen verziókhoz elegendő hardverrel rendelkezik. Ezt diktálja az üzleti modell és jól látszik a fejlődésnek is jót tesz.
[ Szerkesztve ]
Gamer for Life