Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nagyra

    tag

    válasz buherton #88 üzenetére

    Nem gyerekeknek való... Ja, de akkor adjanak annyi támogatást, hogy legalább alapszinten meg lehessen élni (de legalább tengődni, sosem voltak nagy igényeim).

    És most nem arról beszéltem hogy 30 kredit meg kevesebb meg mennyi... De a 4,16 korrigált átlag az eléggé jónak mondható nálunk, és arra adtak 10 500ft-ot. Az semmi ahhoz képest, hogy sok mennyit tanulsz érte (és hogy a legjobbak között vagy, mivel abban a félévben csak egyetlen tárgyam nem lett jeles)!

    A végén már annyi ösztöndíjat kaptam, mint más fizetésnek sem
    Nem tudom, hogy mennyi lehetett / mikor, de ha megnézed a táblázatot amit feltöltöttem, láthatod, hogy 40 000ft a max. Ez nem ütötte meg még a heti 20 órás gyakornoki fizetésemet sem! És ahhoz, hogy valaki 5,00-ás legyen, nem elég a szerencse és a tanulás.

    És a 94. hsz-edre válaszolva: én is ugyanígy csináltam meg + ahogy más is elmítette, Wolfram Alpha-val... És igen, senki nem mondta, hogy könnyű az egyetem, de ha esetleg a tanárok értelmesebben magyaráznának (vagy egyáltalán magyaráznának, mert volt, ahol azt hallgattam, hogy a Monk sorozat eredeti nyelven mennyivel viccesebb meg milyen közúti táblák vannak rossz helyen a városban), akkor talán magasabbak lennének az átlagok is, sőt, jobb szakemberek kerülnének ki az egyetemről...

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    válasz buherton #88 üzenetére

    Nálam szinte minden pont úgy történt, ahogy nagyra is írta, pont úgy csináltam én is az iskolákat ahogy ő.
    Az meg nonszensz, hogy elvárják a komplex számokat meg a deriválást. Oké, ezek még egyszerű dolgok, de akkor sem tananyag a szakközépben. Emelt matek szakkörösök deriváltak egy kicsit nálunk, de az csak ráadás volt nekik és ez is csak pár embert jelentett, akik eljártak matek versenyekre...

    A fősulin ebből az lett, hogy a matek1-en még nem is kezdtük el a deriválást (akkor a halmazok volt a kezdő téma az első pár hétben), de villanytanon már kellett komplex számozni, ezért ott tanította meg a tanárnő őket egy vagy két óra alatt. Ez a téma később elő sem került egyik matek tárgyban sem, bezzeg a parciális diffegyenletek 3 vagy 4 típusa az igen.
    Meg lehetett tanulni, még nekem is sikerült, de hogy mi haszna volt? Adták volna le a komplex számokat, az legalább szakmába vág egy villamosnak...

Új hozzászólás Aktív témák