Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Ciccuka


Ciccuka
veterán

Nem rossz, de már nincs meg bennem az a Wow-érzés, ami régen hatott (kinézet, grafika téren).

Félig arcade, félig szimulátor

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#2) #28047104


#28047104
törölt tag

Köszönet a tesztért.

Azt szeretném kérdezni, hogy ez a Cafe a karrier mód? Nincsenek egymást követő versenyek, bajnokságok?

A GT Sport játékot nagyon szerettem, de itt most nem érzem azt a nagy fejlődést.

(#3) Grath válasza #28047104 (#2) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

Igen, a Cafe az az előre megírt, fixen kitalált karriermód. Azon túl is tudsz menni versenyekre, bajnokságokra meg egyéb játékmódokba, de azok már jóval kevésbé vannak "megszervezve". Mind ad valami jutalmat (pénzt vagy kocsit) is, de azokra már nincsenek külön célzott feladatok építve.

Kiegészítés: ha játszottál a régebbi részekkel, ebben is az A-Spec mód tulajdonképpen az alap (bár nem nevezik így), és azon felül van afféle intróként, felvezetésként a Cafe kampány.

[ Szerkesztve ]

(#4) Czeky


Czeky
Arcképgyáros
LOGOUT blog

Szuper teszt! ^^
Hát igen, a jármű sérülés hanyagolása már-már a GT játékok védjegye. :))
De nagyon ígéretesnek tűnik. PS4-PS5-ös verziók között vannak különbségek?

A pályák megemlítése plusz lett volna, elvégre rengeteg régi eredeti pályákat visszahoztak ami Sportból kimaradt. :)

[ Szerkesztve ]

So you think it's really good, yeah? You should try making the bloody thing up; it's a real pain in the arse. /// Keresem a helyem a világban.

(#5) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Sajnos választ kaptam a legfontosabb kérdésemre, legnagyobb félelmemre.

Én nagyon tisztelem ezt a sorozatot. Sőt, minden komoly, szimulátor autós játékot. Sokat játszottam én is Assetto Corsa-val, RaceRoom-mal, még iRacinggel is. PC-n, kormánnyal.
De ma már nincs időm, energiám, órákat gyakorolni egy-egy pálya és autó kombót. Nincs időm komolyan multiplayerezni, bajnokságokban hétről-hétre részt venni.

Laza kikapcsolódást keresek az autós játékoktól. Engem például a Forza Horizon 5 kapcsol ki (ha autós játékhoz van kedvem). Tudtam, hogy szenzációs lesz a GT7, Yamauchi neve, egyenlő a minőséggel. Ezért egyetlen kérdés foglalkoztatott csak, hogy az egyjátékos játékmódot mennyire csinálják élvezhetővé? Mennyire csinálják tartalmasra?
De ha jól olvasom, maradtak a régi receptnél sajnos. És bár a GT Sport-nál bővebb tartalom van itt (nem volt magasan a léc). Még mindig egy sótlan menüpont az egész (sokszor a szó szoros értelmében ("étel")menü ugye?)
Ráadásul itt a több millió kreditbe kerülő autók megszerzése sem egyszerű, se nem túl izgalmas.

Megértem én ha a GT széria el akarja kerülni ezeket a "bulis" elemeket. De bizonyos mértékig, szerintem elférne benne. Mondjuk egy szórakoztatóbb, változatosabb karrier mód.
És pont ezért nem rendeltem elő ezt a részt most. Mert a Forza Horizon 5 után, tudtam, hogy ez a játék komolyabb lesz.

Pedig ezekre a dual sense feature-ökre nagyon kíváncsi lennék, jó volt olvasni.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#6) Skynet258 válasza .LnB (#5) üzenetére


Skynet258
veterán

Ugyanezt gondolom én is, ezzel együtt megveszem első nap mert a kíváncsiság úgyis hajt. De basszus ha valaki megcsinálná modern köntöstben a Street Rod-od, hát nekem az lenne például a nonplus ultra... Versenyzek, pénzt szerzek, újságcikkekből lecsapok eladó autókra, alkatrészekre, megyek tovább, és újra és újra ugyanez a kör, amíg el nem p*csázom a legnagyobbnak mondott vezetőt és én leszek a király. Ennyi, ezt kéne elővenni, pofozgatni, és modern grafikai köntösbe öltöztetni(mondjuk valami hasonló van My Summer Car néven).
Az a baj, hogy az autós játékokból ez a sztori rész hiányzik valahogy - és most felejtsük el az NFS féle sztorizgatást, az sz*r.

[ Szerkesztve ]

https://geekpulse.hu

(#7) .LnB válasza Skynet258 (#6) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Érdekel, szóval van nálam is kíváncsiság. De minek vegyem meg első nap? Még vannak betervezve mostanára játékok. Lehet mire a GT7 elé jutok, kap egy akciót is. :) Korábban én is megvettem mindent day1, aztán sorrakerültek amikor sorrakerültek. De ez az új Sony ex árazás + az XSX és Gamepass megléte, kicsit megváltoztatta a hozzáállásomat.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#8) ldave


ldave
félisten

Köszi a bemutatót! Ez lesz az első játék, amit már PS5-re veszek. A sorozat első négy részében nagyon sok órám van, remélem ez most kicsit visszahúz az autóversenyzés világába.

A zenéért viszont kár, a második résznél emlékszem tele volt kortárs popzenével, mint a Cardigans vagy Moby.

A Slime draws near! Command?

(#9) ldave válasza .LnB (#5) üzenetére


ldave
félisten

Fura, hogy a Sony elengedte az árkádább stílust, a Driveclub bőven megérdemelt volna egy újabb részt, már a PS4 Pro korszakban.

A Slime draws near! Command?

(#10) Grath válasza ldave (#8) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

Ha jól értelmeztem egy interjút, a zenéből a jobban ismert számok ritkítása legalább részben annak köszönhető, hogy lehessen streamelni a játékot anélkül, hogy az algoritmusok a zene miatt letiltanák.

(#11) Grath válasza Czeky (#4) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

PS4-en nem tudtam kipróbálni a játékot, de tartalmi különbségek nincsenek, sőt, crossplayt is beígértek pár hónapja. Nyilván a töltési idők eltérők lesznek, a kontroller másként működik majd, és 4K/60 helyett visszafogottabb lesz a grafika, de maga a játék ugyanazt tudja mindkét platformon.

(#12) .LnB válasza Grath (#10) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Hmm.. Erre szokott lenni a streamereknek egy külön opció már manapság.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#13) ldave válasza .LnB (#12) üzenetére


ldave
félisten

Jaja, ha jól tudom a Guardians of the Galaxy is megoldotta ezt hasonló módon.

A Slime draws near! Command?

(#14) Grath válasza .LnB (#12) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

Persze, de nem mindenki így oldja ezt meg, főleg, ha valamiért a zenét extrém fontosnak érzi a játékában. Amúgy nem mondták ki nyíltan, hogy erről van szó, de a következőket úgy értelmeztem:

Question: Regarding the “Music Rally”, if you want to broadcast the game live, how to solve the copyright issue of its music?
Yamauchi: The copyright of all the music in the “Music Rally” should be fine for online playback. You can rest assured that the live broadcast will be broadcast.

(#15) .LnB válasza Grath (#14) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Egyébként ezt a Music Rally-t kicsit méltatlannak érzem a sorozathoz. Sokan kiemelik, hogy nem lett túl erős, jól kidolgozott, vagy érdekes. És ez a State of Play-es bemutatón is látszódott már. Akkor meg nem igazán értem, hogy minek?! Szegények rááldozták az energiát, de gondolom érezhették, hogy nem lesz ez annyira "acélos" opció. :)

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#16) PR0JECTNR56


PR0JECTNR56
addikt

Köszi a tesztet!

Jó látni, hogy a széria úgy képes a gyökereiből építkezni, hogy közben egy modernebb, több funkciót felvonultató, de változatlanul elegáns megközelítést ad a témának. Ha esetleg a jövőben nyitnék a konzolok felé, akkor a GT7 biztos befutó lesz.

Ez csak mellékes kitérő, de PC-n szimulátorozom (Assetto Corsa) és moddingban is utazom, így különösen lenyűgözőnek találom a GT széria autóit, egyszerűen elképesztő mennyire jól visszaadják az igazi járművek megjelenését, kétségtelenül az ő 3D járműmodelljeik a legjobbak a komplett játékiparban.

(#17) Grath válasza .LnB (#15) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

Szerintem Yamauchi szívből, őszintén imádja ezt az opciót. Teljesen el tudom képzelni, hogy ezekre a zenékre megy köröket versenypályákon.

(#18) Czeky válasza ldave (#8) üzenetére


Czeky
Arcképgyáros
LOGOUT blog

A GT2 zenéje kicsit ettől komplexebb, mivel minden régiónak megvolt a saját zene stílusa.
A JP verzió a GT1-hez hasonlóan saját soundtracket kapott (Masahiro Andoh által), a PAL techno meg rock zenéket kapott (Fatboy Slim, Mansun, Properrelhead), míg az NA az általad említett popzenéket kapta.
Nekem egyébként a JP ost a kedvencem. Moon Over The Castle forever! :D

Persze minden régi GT játékra jellemző volt ez.

[ Szerkesztve ]

So you think it's really good, yeah? You should try making the bloody thing up; it's a real pain in the arse. /// Keresem a helyem a világban.

(#19) ProEvoFan válasza .LnB (#5) üzenetére


ProEvoFan
nagyúr

Nézd meg a DF elemzést. :Y :R :C

(#20) GAI


GAI
senior tag
LOGOUT blog

Nem vagyok egy nagy Playstation fan, kizárólag a Gran Turismo sorozat érdekel a konzolra. A PS2 kompatibilis PS3 fat még mindig megvan a GT1-2-3-4-5-6 címekhez. A PS4 kimaradt, mert nem volt rá normális GT cím. Gondoltam, most itt a GT7, próbáljuk ki... nem követtem a PS5 híreket, így kicsit meglepett, hogy ez a gép még mindig nem kapható? :Y Lassan másfél éve hogy megjelent! Hát micsoda platform seller cím az, amihez nem kapható a platform? :DDD

(#21) GuruZone


GuruZone
őstag

Sziasztok,

Van arra lehetőség, hogy akinek már meg van vásárolva/előrendelve a PS4-es verzió

megnézze valamilyen felületen, hogy a PS5 verzióhoz mennyiért jutna hozzá? 3000 Ft-os upgrade lehetőséget akarnak nekem bemesélni. Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 12 • PlayStation 5 Digital • LG OLED55C21

(#22) .LnB válasza ProEvoFan (#19) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Megnéztem. És most? :)

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#23) ProEvoFan válasza .LnB (#22) üzenetére


ProEvoFan
nagyúr

És most? Ok. Akkor semmi. :)

(#24) .LnB válasza ProEvoFan (#23) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Szép. Ennyi. Ezért én nrm fogok rögtön rárepülni.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#25) nylontacsko


nylontacsko
senior tag

Megrendeltem egy hete a MediaMarkt-ban.
Ma kaptam tőlük emailben egy DLC kódot.
Remélem 4-én "csenget a postás"

"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/

(#26) Grath válasza GuruZone (#21) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

Minden, PS4-re és PS5-re egyszerre megjelenő Sony-játéknál ez a hivatalos álláspont a Gran Turismo 7-tel kezdődően. Minden játékot lehet digitálisan upgrade-elni, de az 10 dollárba, itthon 3000 forintba kerül.

(#27) Skynet258 válasza .LnB (#7) üzenetére


Skynet258
veterán

Nálam sem volt bekapcsolva jó ideje a PS5, most a Horizon és a GT7 miatt megy bele több játékidő. Series X-en meg meg sem tudom számolni mennyi minden van még hátra. Ebben a generációban nincs mese, akkor jársz a legjobban ha van mindkét gép. Soha előtte nem voltam így ezzel, mindig vagy ez volt, vagy az... :U

https://geekpulse.hu

(#28) GuruZone válasza Grath (#26) üzenetére


GuruZone
őstag

Oh köszönöm, ez az a hír kimaradt tavaly.

Xiaomi 12 • PlayStation 5 Digital • LG OLED55C21

(#29) HaZsolt


HaZsolt
őstag

Ha a 35 ezres verziót veszed meg amiben kapsz letöltőkódot a ps4 verzióhoz az hogyan működik? Mert a ps4-be nem rakhatsz ps5 lemezt.

(#30) btf válasza HaZsolt (#29) üzenetére


btf
aktív tag

Látom már másik topikban válaszoltak.

[ Szerkesztve ]

“Keep away from people who try to belittle your ambitions. Small people always do that, but the really great make you feel that you, too, can become great.” - Mark Twain | "PS4 Pro = PS4 Professional" - Alex Battaglia (Digital Foundry - 2021)

(#31) Grath válasza HaZsolt (#29) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

A letöltőkód az pontosan ez: egy kód, amit vagy konzolon a boltban, vagy a webes boltban válthatsz be egyszer egy fiókra, és onnantól kezdve az adott fiókkal le lehet tölteni.

(#32) illusion8711 válasza GuruZone (#21) üzenetére


illusion8711
csendes tag

Szia! Annyit teszek hozzá az előttem lévő kollegahoz, hogy a GT 7 PS4 verziója nem upgradelhető jelen állás szerint.

(#33) Találtgyerek


Találtgyerek
addikt

Nagyon vonzó a játék számomra, de emiatt nem veszek újra konzolt.
Egyszer már eljátszottam ezt a GT Sport-nál. :)

06-3o/9759I39

(#34) GuruZone válasza illusion8711 (#32) üzenetére


GuruZone
őstag

na, akkor jól tettem , hogy megvettem teljes áron a store-ban :D

köszi!

Xiaomi 12 • PlayStation 5 Digital • LG OLED55C21

(#35) Grath válasza illusion8711 (#32) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

De lehet upgrade-elni, kivéve a fizikai gyűjtői kiadással kapott "ajándék" plusz példányokat, hogy ne lehessen másfél játék áráért kettőt venni.

[ Szerkesztve ]

(#36) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Gran Turismo 7 - Opening Movie

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#37) illusion8711 válasza Grath (#35) üzenetére


illusion8711
csendes tag

Ja értem. Ez felett elsiklottam. Akkor én kérek elnézést.

(#38) BusinessGuy


BusinessGuy
senior tag

A negatívumokhoz még beírnám hogy a játék megragadt valamikor 2005-ben....
Nagyon vártam a játékot mert a GT Sport nem hozta amit az ember egy GT-tól vár. Viszont azt is vártam hogy olyan dolgokban ami már a PS! érában is kevés volt legalább most majd fejlődjenek. A játék nagyjából két pontban fejlődött. A grafika,és a tuning lehetőség. Ennyi. 2022-ben az hogy a kormány és pedállbeállítás még mindig annyi hogy a kormányon a gombokat átállíthatod és se egy forcefeedback se egy pedál se egy holtjáték beállítás nincs hogy a komolyabb beállításokról amik idestova 20 éve bármelyik komolyabb autószimulátor részei az ma már vicc kategória. Persze ez nem érinti azokat akik conrollerrel játszanak, de ettől még egy szimulátornak viccel játék esetében ez nagyon gáz. Persze lehet én vagyok a balfax,nem találtam mélyebb beállítási lehetőséget a kormányoknál a gombokon kívül..
2022-ben még mindig azt az otromba HUD-ot kell nézni ami kitakarja a kép javát. Ezt bekapcsolhatod, kikapcsolhatod. Vagy versenyinfó only-ra állíthatod ami konkrétan leveszi az egyébként fontos adatokat a képről úgymint üzemanyag meg gumikopás de legalább a batárnagy kijelző negyedét eltakaró kutyán nem érdeklő versenyzőlista ott marad....! Ha meg mindent kikapcsolsz semmilyen információt nem kapsz a versenyről mert rádiózás nincs.
A hangok nem fejlődtek tovább persze már nem a 2-3 résszel ez elötti porszívógyár hangok, de azért messze nem is adják vissza számtalan általam kipróbált autó valós hangját...A grafika az bitang ami az autókat illeti a pályák már kevésbé de nem rosszak viszont egyes pályákon mikor eltávolodik a kamera rendesen 2 generációval ez elötti látványba is lazán belefuthatunk. Ide tartozik az eső effektus is, ez 15 éve még jó volt de manapság főleg egy lassan 10 éves Driveclub mellett kritikán aluli. A játékmenet is megragadt az idestova 2 évtizedes szinten legalábbis eddig mást nem láttam csak a szokásos: Utolsó helyről rajtolsz érj be első 3 helyen. Futam vége nyomogasd az X-et mert jönnek az idióta kiírások, majd automatikusan a replay nyomd el mire visszakerülsz a menübe ahol megint kiírások lépj ki a versenyből kiírások válassz másik versenyt kiírások majd végre új verseny. 10 perc játékidőből olyan 2-3 perc a felesleges információkkal és gombnyomkodással telik el MINDIG.
Félreértés ne essék nem mondom hogy rossz játék lenne a GT7, a kötelezőt azt hozza, a menük a zenék a látvány és art, a fotómód, a bődületes mennyiségű és minőségű információ a hangulat ez mind mint a szokásos top szinten mozog. Viszont maga a játékmenet amire réééges rég ráférne egy ráncfelvarrás hogy ne legyen steril az egész mintha egy 20 éves arcade autós játékkal játszana az ember amiben otromba HUD, giccses ünneplő és pontozó animáció és már 20 éve is sovány kormány és pedálbeállítás fogad pláne a totálisan tipikus rajtolj utolsó helyről gameplay-el, ez szerintem 2022-ben már nem kis gond hanem gáz. Ha már sterilség, a belső nézet is pontosan ugyan olyan semmilyen mint 10 éve. Mintha egy képstabilizátorral szerelt kamerán át néznék ki az autóból ami nem rázkódik nem mozdul sterilen ott van az autóban, és siklik az egész az úton belülről nézve mintha sz*ron csúszna...
Nagyon vártam ezt a játékot de nem számítottam rá hogy nagyjából ugyan azt kapom mint 2005-ben csak szebb grafikával... De játszom tovább mert a GT-t önmagában szeretem. Csak azt nem hogy képtelenek szintet ugrani a versenyeket játékmenetet és főleg kormánytámogatást és beállításokat érintő dolgokban miközben ugye ez a "real driving simulation".....

(#39) .LnB válasza BusinessGuy (#38) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Biztos nem lehet a kormányt jobban testre szabni? GTS-ből is komoly esport események vannak. Ott meg már ez nélkülözhetetlen.

A többi kritikát, így látatlanban is elhiszem sajnos. A HUD kimondottan gáz, és teljesen ugyan az mint a GTS-ben.
Egy belső nézetben meg meg lehet nézni a Project Cars-t, ott a helmet cam iszonyat hangulatos.

Itt írtam én is korábban, hogy "sótlan" az egész játék. Kellene bele valami jópofaság. És pont ezekre értettem ezt, amiket leírtál.

Engem is érdekel majd a játék, de pont ezek miatt nem rohanok még megvenni.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#40) BusinessGuy válasza .LnB (#39) üzenetére


BusinessGuy
senior tag

Nem találtam ilyrn funkciókat.
Az meg hogy a GTS esport lett...A COD is esport játék volt sokszor ugye, míg valósághoz közelibb s emiatt kevésbé népszerűbb játékokból nem..:) A GT sosem volt full szimuláció, egy olyan mellett ilyen téren mint pl az Assetto lazán elvérzik. De nem is várná el az ember, ez a félszim vonal tökéletes hogy a versenyek megmaradjanak élménynek is ne csak "munka" legyen. Csak alapvető dolgokat továbbea sem változtttal ami 2022-ben már minimum elvárható egy magát szimulátornak nevező játéktól.

(#41) Grath válasza BusinessGuy (#38) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

A Polyphony Digital végtelenül konzervatív fejlesztőstúdió, ha megnézed, az első rész óta lényegében ugyanazt a kis koncepciót tökéletesítik, és szerintem Yamauchival az élen (meg amíg sokan szeretik) ezen nem is fognak változtatni.

(#42) DEAQ válasza BusinessGuy (#38) üzenetére


DEAQ
csendes tag

No offense kérdezem, hogy nálad mi az etalon ilyen jellegű játékokban?

You are at the Mercy of the Silicon | 改善

(#43) BusinessGuy válasza DEAQ (#42) üzenetére


BusinessGuy
senior tag

Milyen jellegű? Ha szimulátorról beszélünk már csak azért sem a GT mert ez inkább félszim. Amúgy AC-k modernebbek közül GTR-ek régiek közül. Félszimek között a GT és a Forza (nem a Horizon), etalon viszont a GT nagyon megragadt a múltban ami egyre kevésbé előnyös neki. Továbbá bizonyos dolgokban ami a vezetésélményt érinti a Pcars első két része is leveri...Értem én hogy bevált recept, de hogy 2022-ben még mindig ott tartunk hogy autóverseny játékban nincs edzés időmérő kvalifikáció hanem végig ez az utolsó helyről menj előre baromság megy egy olyan AI ellen ami már 10 éve is kínosan unalmas volt...Olyan az összes verseny érzete eddig mintha mindenki efy gyors safety car mögött menbe libasorban. Baromi ritkán előznek, nem hibáznak. Abszolút nem azt az érzést keltik hogy verseny van. Pár körönként jön az ünnplés pontszám majd automatikus visszajátszás amire 100-ból ha 1x kiváncsi az ember majd vissza pályamenü kilépés ünnep másikverseny duma rajt ..10 perc játékból 2-3 perc felesleges baromság es nyomkodhatod a gombot hogy győzd elnyomni. Erre adalék csak az említett problémák pontosabbam hiányosságok. 2022-ben egy magát szimulátornak kikiáltó singleplayer játékban ezekben minimum kellwtt volna fejlődni. Olyan dolgokba már bele se megy az ember hogy a pályák még mindig tükörsimák, az autó siklik 300-nál is mintha foson csúszna. De legyen nem érdekes elvégre félszim és a vezetés élménye a lényeg. Viszont az említett dolgok igenis hiányoznak és röhej hogy nincs. Remélem igaza lesz azoknak akik szerint ezt mint javítják, pláne hogy a csoda AI ha jól tudom még nincs a játékban.
Szimplán csalódás hogy játékmenet és szimuláció tekintetében kb egy grammot sem (ja de jött a vizes fizika ami szintén vagy 20 éve a legtöbb szim része ..) tudtak fejlődni olyan játékok irányába amiknél már 10+ éve ezen alapvető dolgok már megvannak.

Ahogy irtam durván GT fanoknak akik nem vártak semm fejlődést szuper. Nekem lejtmenet a széria a 4 után...De legalább most nem online baromság az egész .. Kíváncsi leszek javítanak-e valit rajta leglább az ocsmány HUD lehetőségeken...

(#44) BusinessGuy válasza BusinessGuy (#43) üzenetére


BusinessGuy
senior tag

Továbbra is a félreértések elkerülése végett a cucc jó. Élvezem így is, azt hozza amit a GT hozott mindig is se többet se kevesebbet így akiket az említett dolgok nem zavarnak és imádja a szériát kiválóan fog szórakozni. Én sem dobom félre mert azért hiánypótló évek óta egy ilyen kaliberű félszim és a sok autótörténelem olvasgatnivaló képek fotózás mind mind csak vinni fogják nálam is a "játékidőt". :)
Csak nekem ezek már durván hiányoznak innen egy ACC-böl visszaugorva, az elődöknél is már hiányszámba mentek ezek a dolgok de akkor még elnézte az ember hisz nem volt nagyon ellenpélda meg érezhető volt a fejlődés.. Cserébe viszont a körítés az viszi a hátán az egészet és a tuning is végre nem a primkó stage 1-2-3 szinten megy. :R

[ Szerkesztve ]

(#45) ForRedGlory


ForRedGlory
félisten

Belenéztem youtubeon, ahogyan tolják az arcok. Szokásos steril, unalmas, gagyi, nulla sebességérzet, scriptelt "hibázzál nyugodtan, úgyis bevárnak" AI-val. Elalszik rajta az ember, a pulzust egy pillanatig nem növeli meg. Ha ezt indy fejlesztő adja ki más néven, a kutya sem nézne rá. Jahhh...! A grafika legalább szép.

[ Szerkesztve ]

(#46) .LnB válasza BusinessGuy (#44) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Én nagyon megértelek. Sajnos minden félelmemet igazoltad. :( Gondoltam, hogy ezeket a dolgokat majd megtapasztalom én is ha megveszem a játékot, dw így most nem került előrébb a prioritás listámon.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#47) .LnB válasza BusinessGuy (#40) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Mivel én a GT-t csak kontrollerrel játszottam, azt hittem, hogy be lehet jobban durvítani a szimulációt, ha kormánnyal és teljesen kikapcsolt nehézségekkel játszol. De akkor túl optimista voltam.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#48) BusinessGuy válasza .LnB (#47) üzenetére


BusinessGuy
senior tag

Cobntrollerrel egyébként kurta jó, kioróbáltam rendesen odatették a haptic támogatást, ez pozitívum nagyon. :)

(#49) Freiherr válasza BusinessGuy (#48) üzenetére


Freiherr
őstag

A te hozzászólásaid többet érnek, mint ez a " teszt". :R
Én is kormánnyal akartam csapatni AC után lazuláskép, de ez így egy vicc akkor még simcad- re is.

XXX

(#50) Czeky válasza Freiherr (#49) üzenetére


Czeky
Arcképgyáros
LOGOUT blog

"A te hozzászólásaid többet érnek, mint ez a " teszt". :R"
Lényegében újságíró vs elégedetlen vásárló szituáció. :))

So you think it's really good, yeah? You should try making the bloody thing up; it's a real pain in the arse. /// Keresem a helyem a világban.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.