Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) b. válasza MeszesKPT (#100) üzenetére


b.
félisten

:R
Van benne jó hír is,

"For the next push, we are focusing our testing and training to improve the image quality at 1920x1080 and also for ultrawide monitors (e.g. 3440x1440). The current experience at these resolutions is not where we want them.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#102) gbors válasza MeszesKPT (#98) üzenetére


gbors
nagyúr

We then repeat the process, but this time we train the model to generate additional pixels rather than applying AA. This has the effect of increasing the resolution of the input. Combining both techniques enables the GPU to render the full monitor resolution at higher frame rates.

Ez igazából az, amit hiányolsz, bár valóban jól be van csomagolva.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#103) #25068288 válasza b. (#51) üzenetére


#25068288
törölt tag

Ha téged ...és láthatólag ezzel eléggé egyedül vagy ezen az elvakult szinten... szóval, ha téged ennyire zavarnak Abu írásai, és folyamat meghazudtolod őt, csupán a saját hamis, butaságos érdekében, akkor miért nem mész szépen, csendben el egy másik oldalra és rontod ott a levegőt?

(#104) b. válasza #25068288 (#103) üzenetére


b.
félisten

-

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#105) MeszesKPT


MeszesKPT
őstag

Kijött a DigitalFoundry DLSS elemzése Metro alatt. Sajnos ez eddig beigazolta a kétségeimet, hogy nagyjából egy tupírozott 1440p-ről van így csak szó.

A későbbi tesztekben így majd tényleg mindig kereshetem, hogy éppen milyen DLSS beállítást használtak, hogy reális képet kaphassak a teljesítményről.

(#106) wwenigma válasza MeszesKPT (#105) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Ez a DLSS nem mas csak "tupírozás" mert "ugyse latod" alapon megy...de jol mutat tesztekben hogy milyen eros a kartya...

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#107) b. válasza wwenigma (#106) üzenetére


b.
félisten

Szerintem inkább szuksegmegoldas, hogy ellensúlyozza az RTX eroforrasigenyet. Semelyik nem az igazi meg.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#108) Cythyel válasza b. (#107) üzenetére


Cythyel
senior tag

ez a dlss már működik egy jópár éve konzolokban (xbone és ps4), csak persze nem így nevezik mivel ott radeonok vannak, és lásd, teljesen jól működik, minőségbeli gond sincs, sokszor csak onnan lehet tudni hogy nem a natív felbontáson számol az engine, hanem felskáláz, hogy a fejlesztők megmondták, mondhatni csak állóképek analizálásával lehet észrevenni, szal így nézve van még hova fejlődnie a dlss-nek még akkor is ha csak egy szükségszerű megoldásról van szó az rtx erőforráséhsége miatt

(#109) awexco válasza Cythyel (#108) üzenetére


awexco
őstag

Szerintem az picit másképp működik , de lehet tévedek . Az dinamikusan változtatja a minőséget . De nem a felbontásét hanem mondjuk kisebb felbontásban használja a textúrákat de lehet tévedek .
Nekem gyanús , hogy anno a Mass Effect: Andromeda -ban is volt valami hasonló eljárás.

Azért ez a videó eléggé helyre rakja a dlss-t [link]

Szerintem a dlss kényszerből születhetett meg , hogy az RTX FPS csökkenését kompenzálja.
Ha jól értem egyik kézzel nem ad semmit a másikkal meg elvesz :D Idővel majd biztosan változhat. Annak idején mikor behozták az AA -t az is nagyon ette a gépet , majd csökkentettek az éhségéből .

I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77

(#110) MeszesKPT válasza awexco (#109) üzenetére


MeszesKPT
őstag

Szerintem az a checkerboard rendering, amire ti a konzolok kapcsán gondoltok.

Köszönöm a linket a HUB videóhoz, kijózanító.

(#111) Cythyel válasza MeszesKPT (#110) üzenetére


Cythyel
senior tag

még ha úgy is csinálják a konzolok a felskálázást ahogy te gondolod (checkboard rendering), akkor is fényévekkel jobb volt a minőség már a legelején is mint amit a dlss csinál...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.