Nincs erő egy felbontáshoz a kártyában és ezért hasára csap a kártya és kiegészíti . Ez mióta ficsőr ?
I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77
Nincs erő egy felbontáshoz a kártyában és ezért hasára csap a kártya és kiegészíti . Ez mióta ficsőr ?
I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77
Azt hittem, a játékosok a felbontásfüggőek.
A TPU Metro Exodus teszteredmenyeibol eleg egyertelmu miszerint lett eldontve hogy van vagy nincs DLSS bizonyos kombinacioban. Ez a 60FPS.
1080p-ben DXR nelkul sehol nincs engedelyezve mert meg a 2060-al is 90FPS van. DXR mellett a 2060-nak mar kell, a 2070-nek pedig nem art. 1440p-ben DXR nelkul a 2060 hatareset, szerintem ott lehetne, de nincs, DXR-el pedig mar egyertelmuen kell mindegyik kartyanal. 2160p-ben pedig meg DXR nelkul is kell mert ott mar csak a 2080Ti amelyik 60FPS felett van.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
ez vmi vicc??teljes leépülés van az nvidiánál??jött a kártya ár + tönkremenetel...most ez is...
Még a fejlesztő sem láthat a színfalak mögé.Így ahol nem olyan jó sebességet kapnak ott nem engedélyezik kisebb kártyákon,alacsonyabb felbontáson. Érdekes egy megoldás,ez olyan Nvidiás.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
végülis ahhoz képest, hogy eddig úgy volt, hogy csak 4K-n működik a dolog, ez egy előrelépés...
Lehet benne valami.
Kíváncsi vagyok ez alapbeállítás e a játékokban pl.: ha feltolom a felbontást magától bekapcsolja e figyelmeztetés nélkül.
Mert ha igen akkor pár figyelmetlenebb tesztelőnek meglepően jó eredményt fog hozni.
Hasonlóan az alaplapoknál az alapértelmezett Multicore Enhancement és társai.
Ez bizony megmagyarázza, hogy miért néz ki 1800p TAA-nak. Azt már nem, hogy miért zabál pont ugyanannyi erőforrást. Helyenként FFXV-ben jobban néz ki a haj, az árnyékok, de baromira idegesítően villognak a vékony objektumok. Remélhetőleg lesz majd valami haszon is belőle ebben a generációban.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
Nyilván azokra is engedélyezhető, de egyelőre csak 16:9-es felbontásokra jó, már ahol van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
az NV most csinálja azt a DLSS-el mint amit az xbone és ps4 elejétől csináltak a stúdiók a konzolokban levő radeonnal, alacsonyabb felbontást skáláznak fel különféle szűrőkkel a kívánt felbontásra, csak az nv teszi ezt egy szokásos zárt szaron keresztül...
Ja. Végülis így most elmondható hogy van ahol 4Kn sem működik, ily módon Az Előrelépés Megkérdőjelezhetetlen.
Szart nem veszek, nem adok el. :) ui : minőségi trágya eladó :D
A jelek szerint 21:9-en nem mukodik, legalabbis aszerint hogy a reddit-en post-olt kepek alapjan ott csak elmosott paca lett a DLSS verzio.
"From my testing, DLSS doesn't work at 3440x1440, at least in SP. Yes, you can enable it, but it doesn't try to inference anything. It just scales. Performance was about identical to raw 1080p as well."
Valami lehet ebben mert sokkal elmosottabb mint mas DLSS kepek sima 16:9 felbontasokbol.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Nem ezt hívják zsákbamacskának amikor megveszel valamit és utána majd elmondjuk mire jó ? )
DLSS szerintem akkor lenne jó ha real time lehetne ki- be kapcsolni, ahol sok a haj a pálya tervező bekapcsolja... de ahol sátrak jönnek vagy daruk ott gyorsan ki
Haj & sátor no way
Techpowerup Metro Exodus Benchmark Performance, RTX & DLSS
RT egyetlen különbsége a képek alapján hogy van ahol világosabb/több a fény igy jobban kijönnek a részletek, viszont olyan is van hogy RT off-ba van világosabb-ott jobbak a részletek.
Ehhez nem kell RTX,Fallout 4-hez rengeteg szűrő,Shader meg egyéb modok vannak,"gyárilag" is lehet ilyeneket csinálni.
FPS-re most is hazavágja a dolgokat,2060-al RTX off 1440p 64,6 Avarage FPS, RTX high-on 38,3.fps.RTX2060 1440p-s kártyának mondható de le kell menned FullHD-ra ha RTX-et akarsz,ott is csak 59 avarage, a minimum kevesebb.FullHD RTX-el kevesebb FPS-ed van mint 1440p RTX Off-ba.
1060 6g-en 56 avarage FPS, RX580 8g-n 46.
AMD támogatású Resident Evil 2 RX 580 61minimum 81 avarage
1060 6g-n 56 és 77,15 FPS, lényegébe megvan a minimum 60 képkocka zöld kártyákon is.(4 min. fps úgyse veszed észre).
Így is lehet csinálni.
[ Szerkesztve ]
Ha hazaérek melóból, jobban áttanulmányozom az RTX-et. Az látszik, hogy realisztikusabban hat a fény, pl. csak az ablakon beszűrődő fény világítja be a szobát + a gyertyák, a vonaton a hóról visszatükröződő fénytől világosabbak az árnyékos helyek. Az a gyanúm, hogy mivel ezek fix helyszínek, RTX nélkül is el lehetne érni ugyanezt a hatást, kevesebb erőforrással. A DLSS képminőség pedig no comment. Szót nem érdemes rá fecsérelni, egyszerűen ocsmány.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
Én várom mikor jönnek az első perek amit a zöldek nyakába akasztanak "false advertising" címszó alatt. Simán megnyernék szerintem. Hasonlóan, mint a nő, aki a megtévesztő iPhone képernyő méret miatt perel (ami valahol szintén jogos), vagy akár csak a korábbi zöld fiaskó, az inaktív memória vezérlő okán.
What a time to be alive!
Az a gyanúm, hogy mivel ezek fix helyszínek, RTX nélkül is el lehetne érni ugyanezt a hatást, kevesebb erőforrással.
+1. Ráadásul egy-két kivételtől eltekintve szerintem egy vakteszten nem sokan mondanák meg, hogy melyik az RTX és melyik a hagyományos render
Nézd meg a képeket.Jó nem kapod meg ugyanazt,de majdnem ugyanazt és nem kerül kb 1db FPS-be se.Arról nem beszélve hogy a fejlesztők is cinlhatnak szűrőt,jobb végeredménnyel mint amatőr modderek.
Legelső kép,RTX-On elég sötét,tényleg realisztikusak az árnyékok,ennek ellenére RTX off- vizuálisan jobban tetszik,fény miatt jobban látszanak részletek,több szín van,élettel telibb a jelenet.Csinálnál vaktesztet valszeg emberek többségének RTX off tetszene jobban.
Felváltva On-ba hol Off-ba néz ki jobban.Az meg hogy ez a realisztikus,elnézést nem tud érdekelni.És célozható piac hiányába úgyis be kell építeni jó darabig a helyettesitő/trökköző eljárásokat, parasztvakítás ez, semmi több.
§19Hajbél:+1
[ Szerkesztve ]
Azért vannak jellegzetességek, ami alapján sok helyen belőhető. Emellett az RT sok helyen problémás a Metro Exodusban. Például itt: [link] Mindössze másfél virtuális méter a sugarak lekövetési távolsága, az egyszerűen még a szűk helyekre sem elég, így nem jut el a fény az arcig. Legalább 4, de optimálisan inkább 8 virtuális méterrel kellene számolni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Igen, az RTX-nek az lenne a lényege, hogy dinamikus objektumok mentén, vagy változó helyszíneken legyenek realisztikusak a fények, ilyen fix helyszíneken ez attól függ, hogy a fejlesztő hogyan variálja a fényforrásokat. Itt nagyjából direkt elrontották az alap megvilágítást, hogy az RTX jobbnak tűnjön. Persze majd még otthon nézek videókat, hogy mennyire dinamikusak ezek a fények. Látva, hogy alig zabálja a gpu-t, valószínűleg nem nagyon.
[ Szerkesztve ]
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
És, akkor akik 144hz-es monitorral rendelkeznek és örültek h. esetleg ebben a tartományban lesz perf vesztés nélül AA, akkor így jártak ?:S
Van ennek egyáltalán vmi technikai akadálya h. kisebb felbontásokban nem engedélyezett?
21:9 monitorokkal mi a helyzet?
Make things work
A technikai akadaly ha annak akarnak nevezni gondolom a traning ido. Ha ugy menne a dolog hogy eleg egy felbontason tanitani es hasznalhato a tobbin is akkor nem lenne ez a limitacio. VIszont egyelore meg mindig ugy nez ki hogy kulon kell tanitani minden tamogatott felbontasra igy csak a legelterjedtebb kombinaciok vannak takarva.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Nem olvastam még utána részletesen mit is csinál, de ez lényegében ugyan az lenne mint sok játék esetében a resolution scale beállítás megspékelve egy kis élesítéssel?
Mondjuk nálam a natív felbontás (render is) és a textúra részletesség az ami szent és sérthetetlen, utóbbi is rögtön ultra beállítást kap minden játéknál. Ez a DLSS nem nekem készült az biztos.
És remélem PC-n nem terjednek el az ilyen dinamikus felbontás és textúra beállítás dolgok, mint pl az utóbbi a Resi 2 esetében. Vagy legalább legyen kikapcsolható.
"Csinalhatnanak egy piacelemzest"
Van olyan erzesem hogy eleg jol tudjak mennyi van hasznalatban milyen felbontasu monitorbol
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Mit nem értünk ???
Xtra dolog van egy autó 6 millió és van u.az 9-10 millió, de xtra-kkal vagy full extrásan.
Ha van pénzed megveszed ha nincs és kell akkor meg hozzádobod a többit.
Ha maximalista akarsz lenni fizess......
Persze vannak olyanok, akik eleve lenéznek mert nincs pénzed a "legjobb" és legújabbra......
Sajnos a régi elv, hogy normális pénzmagért kapsz egy normálisan használható dolgot a számítástechikában már 4 éve a múlté.
Pénz lehúzás és a hype megy az Fps minimás számának növeléséért stb stb....
Aki meg felszáll és nincs pénzmagja fejleszteni az meg is érdemli.
A fórumon, bármit leírhatsz, én csak az igazat írom le. :) Utálom ha hülyének néznek ! - Addikt - vissza az őstag címet :) )
RESI 2-be akkor lép működésbe ha kevesebb memóriád van mint amennyit a beállitott textúra felbontása igényel.Ha elegendő VRAM-od van akkor nem variálja a textúra felbontásokat(spammelést azon felül csinálja).
Annyi előnye van a dolognak hogy 4 gigás kártyán is bekapcsolhatod a 6gigás textúrákat,oszt ha megtelik a VRAM lejjebb veszi a textúrákat.Nem tudom mennyire inteligens a rendszer, ha vették a fáradságot,úgy csinálták hogy a távoli textúrák felbontását csökennti,és a közeliek maradnak,lehet csak random cserélgeti.
Negativ hatása nincs neki.6 meg 8 gigás kártyákon is gyönyörűen néz ki,nem igényli a 10 meg afölötti memóriát
[ Szerkesztve ]
Sztem ezt most olvastak, szinte latom is a fomukit ahogy a fejehez kap:
hub+, azt nem mondtad h mar mas keparanyok is vannak
( :
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
Lehet van az rt-nek vagy dlss nek sebesség limitje ami visszafogná az fps-t .
Alapvetően ez az egész rt dolog jó lehetne , ha nem erőltetve beletolnák az ember arcába , hanem csak a top kártyán . Majd ha kiforrott a dolog és támogatott minden téren akkor behozni kisebb kártyákra is a köv generációkon.
I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77
Ezen a gépen fut majd rendesen
A fórumon, bármit leírhatsz, én csak az igazat írom le. :) Utálom ha hülyének néznek ! - Addikt - vissza az őstag címet :) )
1660ti-ben is lesz Dlss nem?
Tudom az még holnapig Nda alatt van, de akkor is...
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
szvsz jobb megoldás lett volna egy külön kártyát kiadni erre a sugárkövetéses hülyeségre. Megveszi akinek kell a realtime tükröződés a pocsolyában, aki meg sajnálja a -150 FPS-t az nem veszi. Persze aki még emlékszik az tudja hogy ez volt a PhysX-el mielőtt az Nvidia felvásárolta volna, külön kártya kellett hozzá. Nem is volt persze akkoriban népszerű, meg túlságosan széleskörben támogatott, kb mint most a sugárkövetés a játékokban.
1080p -s felbontásra egy ilyen gépet! 900.000 Ft és olcsóbb lett már nem 1 millió, meg külön vicces.Még néhány ilyen videó tőlük és a PCX -nél nem vásárolok többet.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Ah tényleg, erre nem gondoltam. köszi.
Make things work
ha bennelesz, az lesz az ev sikertortenete, foleg ugy, ha kikotik, hogy csak bekapcsolt RTX mellett hasznalhato.
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
"de egy érdekes fejlemény, hogy nem minden felbontáson érhető el. Ezt az információt elfelejtették közölni a zöldek, így gyakorlatilag a felhasználók, illetve a média jött rá a nehezen megmagyarázható limitációkra."
Tényleg? talán néha kellene olvasni egy kis Nvidia szájtot is az AMD propaganda mellett, mondjuk itt: [link]
Abu neked elég szelektív a memóriád nemrég még arról kommenteltél, hogy a DLSS csak 4K ficsőr nvidiánál, most meg az is gond, hogy be lehet kapcsolni kisebb felbontáson is?
Ugye nvidia azt nyilatkozta eredetileg Hivatalosan , hogy csak 4 K ra tréningelik a DLSS-t ezzel szemben most behozták kisebb felbontásban is, hogy menjen több kártyán és hasznos funkció legyen de persze te eladod ezt is szarnak, mert így kell ezt...
tehát most azért hibás Nvidia mert többet ad, mint amit ígér, a szemetek...
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Hol írtam ilyet?
Nekem aztán teljesen mindegy, hogy hol engedik bekapcsolni, illetve hol nem. Engem nem érint.
Az, hogy mire tréningelik édesmindegy az aktiválás szempontjából. Az csak egy neuronháló lesz.
Hol írtam a hírben, hogy az NVIDIA hibás bármiért is?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
érdekes fejlemény amit nvidia elfelejtett közölni @ limitációk. kimásoltam neked az előbbiben.meg a cikket is róla mit nyilatkozott eredetileg nvidia.
nekem korán sem úgy tűnik,hogy elfelejtette volna közölni, mikor eredetileg a DLSS@ 4 K felbontásra volt bejelentve. Inkább azt fellejtették el közölni, hogy elérhető lesz kisebb felbontáson is.A" limitáció" az eredeti verzió lett volna, ha csak 4 K-n működik és tréningelnek, ezzel szemben minden felbontáson elérhetővé tették, kikötésekkel.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
A legelső táblázatban miért szerepel 2x minden felbontás? FF-ben is van DXR?
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Én inkább képminőségi problémákra gyanakodnék, legalábbis abból ítélve, hogy alacsonyabb felbontáson tiltott, illetve minél magasabb a felbontás, annál inkább engedélyzett, Lehet, hogy 60+ fps-nél előjön valami csúnyaság a megjelenített képkockákon.
Úgy vélem, a játékokkal kapcsolatba hozott agresszivitás nem azok jellege miatt van, hanem (általában) csapnivaló minőségük okán.
#3 es #27
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Édesmindegy, hogy mire tréningelsz. Tényleg csak egy egyszerű döntés kérdése, hogy hol engedi bekapcsolni, illetve hol nem. Mivel zárt a middleware, így kizárólag ők döntenek erről. A neuronháló megoldja magát a problémát. Az más kérdés, hogy milyen hatásfokkal, de ez az egész rendszer rákfenéje, mivel jelenleg nem éri meg a szükséges gépidőt megfizetni, mert ha nem működik jól, attól nem hal meg senki, csak a képminőség lesz rossz. Ezt pedig jelenleg kb. minden stúdió leszarja.
Mint írtam az utolsó bekezdésben, valószínűleg vannak az NV-nek olyan igényei, amelynek meg akarják feleltetni a DLSS-t, és csak ott engedik aktiválni, ahol a kijelölt szint hozható. Mivel nem látjuk, hogy a tiltott helyeken mit ad, így nehéz objektíven megítélni, hogy valóban ennyire limitált a rendszer működése, vagy csak szándékosan van limitálva. Valószínűleg az van, hogy az NVIDIA nem akar erre túlzottan nagy gépidőt fordítani, így ahol nem adna jó eredményt, ott letiltják.
(#46) Yany: Csak úgy maradt. Javítva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.