Hirdetés

2024. június 28., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#158) hobizoli válasza DeathAdder (#157) üzenetére


hobizoli
nagyúr

azt is nezd, hogy 200lovas szivo 1/4-n hol van 430Le-s turboshoz kepest
a kanyarba' se
a 200lovas szivot a 200lovas turbos is mar megeszi reggelire

egyatalan nem megbizhatobb a szivo, mert a technologia hatarait feszegetve mar semmirol sem mondhato el, hogy megbizhato
a vesenytechnika = a technologia vege, hiszen ha versenyzokent nem azt hasznalod, a tobbiek lehagynak

turbotechnikaval lehet kis ccm-bol nagyon sok loerot csinalni, meg szeeeeeles nyomateksavot is
en utobbit preferalom inkabb, bar drag-ra pont nem ez valo, de utcara sokkal jobb

drag-ra egy 2000rpm-s savban jo motor kell csak, hogy amikor elvaltod meg a pont a "jo" savba essen vissza az rpm

szivomotor mellett kb semmi sem szol igazabol, dragabb hekkelni, kisebb a hatasfoka -> xLE-hoz tobbet kajal, utcara egy halal, ha kihegyezed, mert alul nem megy, felul meg uvolt

a 200lovas szivon mar olyan kiherelt kipuff rendszer is kell, hogy azzal nem mesz el sehova, mert megorulsz benne 50km utan, viszont sok mentális lóerőt ad :DDD
200LE-s turbon siman lehet csendes kipuff is, mert eleve a turbo maga is mar megfogja a hangot
pl ugyanaz a kipuff, ami szivon hangos az turboval sokkal halkabb
mikozben az auto is jobban megy
amugy sem kell a gazlengesekkel gecizni, csohosszokat es atmeroket szamolni, egy 2.5"-s egyenes cso + atmeno kozep es vegdob, osztviszonlatas

sokan esnek abba hibaba, hogy szivo vs turbo motor tuningnal a csiga arat nezik csak, hogy juj az fu de draga, de annal sokkal-sokkal tobbe kerul a "megcsinalt" szivo hengerfej, ahol masbol igazabol nem tudsz tobb povert kihozni, csak azzal
turbo meg atfujja nyomason a levegot, nem szamit a keresztmetszet annyira
1.6VTI-kre szokas tenni az ITR pillangojat, mert az 68mm-s(?)
pl a PGT-n csak 40mm-s gyari, es megis erosebb lehet vele az auto
a kovicucc bele meg vagy egy arban van, vagy ha nagyon-nagyon porgos szivot csinalsz, akkor a turbos kovibelso meg olcsobb is

injektor kb lenyegtelen, mert kb egy arban van a 330-s meg a 1000-s is, eccer megveszed az 1000-st, az a vilag vegeig eleg kell legyen, sosem kell kicserelni
a tapszivattyu is mindkettonel cseres, ha jot akarsz, es ugyanannyiba kerul
intercooler ugyan nincs a szivonal, de a szivo hengerfeje meg annyival sokkal tobbe kerul a csiganal, hogy meg ez is belefer siman

több drón kell ;P

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.