Végre valami autós blog! Köszönöm!
Most csak bele-belepillantgattam, este végigolvasom!
"It's not about having what you want, it's wanting what you've got."
Végre valami autós blog! Köszönöm!
Most csak bele-belepillantgattam, este végigolvasom!
"It's not about having what you want, it's wanting what you've got."
Na ezt én is végig fogom olvasni!
És az utolsó képen nagyon tutin néz ki a verda. Oda neki a NFS-es plecsnit!!!
Porból lettél, s majdan porrá leszel :R
Jó cikk lett, gratu a kocsihoz is
Everybody lies.
Ez igen!
Szép lett, sok sikert a továbbiakhoz is!
Girls call me ugly, 'till they find out how much money I make. Then they call me ugly and poor.
Pedig nem szoktam végigolvasni az ilyen hosszú irományokat,de a Tiéd szívesen olvastam
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
Jó írás, én is imádom a kocsikat de nekem már csak álom marad ez.....
powered by: ®MAJORMÜVEK®
Mindjárt jobban néz ki így a kocsid. Kicsit a motort is megcsiszoltad! Tiszta NFS hatás az egész kocsi.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
grat hozzá, biztos faja bár ezt a carbon dolgot sose fogom tudni megszokni úgy látom, szerintem ritka undorító, nem illik a képbe na
de a többi része 5*
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
Kicsit Impreza hatású lett, grat hozzá!
<< Heimdal >>
Az első "szerelőt" ugye tarkón vágtad 2x egy péklapáttal????
Hodor. Hodor? Hodooor!
nagyon szép, igényes munka, csak az a fránya elsőkerékhajtás
Nekem is ez ugrott be a végén
Everybody lies.
szerintem arany szabály, ha nem vagy csilliomos, hogy magadnak csinálj mindent(vagy amit csak lehet). hogy nem b***tad az első embert arcon, nagy hiba volt. valaki lehúz x ezer forinttal és csak így eltűröd? na ne már
BIOS/UEFI írás, helyreállítás, törlés, mentés! https://www.bvinarz.org/bios-iras/
Kellene az ilyenekre valamiféle adó.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
Bazzz... Ezt csak szerelemből lehet, "épeszű" ember ezt nem csinálja végig.
Nincs igazság... Csak erőviszonyok... Lehet nicket kellene váltanom: stewe71...
Mire gondolsz? Súlyadó/teljesítményadó nem elég? Benzin árában a rengeteg adó nem elég?
Üdv!
Én cangásnak titulálom magam (nincs autóm, se jogsim, viszont van két nagyon szép országútim ), de remélem így is számít a véleményem (sokat NFSeztem még jóó régen):
az autó nagyon szép lett, grat hozzá, tényleg sok munka van benne
Az első szerelővel kapcsolatban: ilyeneknél nem lehet valamit tenni? A pereskedés nagyon elhúzódód, és hogyha nincsen számla meg semmi, akkor nyilván ugrott a dolog, de nem lehet az ilyen embereket megszorongatni (akár ott kezdve, hogy nem adott számlát)
Jó cikk, gratulálok hozzá!
Olvasás közben vártam nagyon, hogy mi lesz a sztori vége!
Nem csalódtam, végigcsináltad és olyan lett, mint amilyennek kell lennie!
[ Szerkesztve ]
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
A hatso stoplampak nekem nem tetszenek,viszont az auto gyonyoru!
Balesetben mentes autokazast tovabbra is!
Az alvástól megéhezek,az evéstől elálmosodok.Így Macskasztikus az élet.
A vizuális szennyezést külön kellene megfizetni szerintem. Ilyen lecserélt alakatrészenként exponenciálisan növő adóval. Kipufogó csere, amennyiben hang is változott triplán számítana.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
Nagyon jó írás volt, grat az autóhoz, egyedül a homasita lámpákat, csomagtartót meg lököst sajnálom, de ez szubjektív vélemény. Nem sajnáltad rá a farmaranyat.
Ahogy olvastam, anyagiakban totális bukó az autó, viszont ha örömödet leled benne (és nem veszélyeztetsz vele másokat) és élvezed, akkor megéri. Legalábbis én úgy gondolom, hogy mindenki abba öli a pénzét, amibe akarja, és boldoggá teszi. Az írásodból mindez kiderül, ja és gratulálok az autódhoz.
Sovány szakácsban sose bízz!
Jó kis cikk lett, és a kocsihoz is grat.
A spoiler tényleg hiányzik hátulról de tolatásnál tényleg hátrány. De igy is respect hogy kitartottál eme kocsi mellett végül csak kész lett.
Samsung galaxy fold 4 12/256 gb ,- Samsung Odyssey G6 S32BG650,ROG STRIX B550-A GAMING Lian Li Galahad AIO 240mm ARGB White,Ryzen 3600, Corsair RM850\Corsair Vengeance RGB PRO 2X16GB,GeForce-RTX-3080-GAMING-TRIO-PLUS-12G-LHR/Lian Li LANCOOL 216 RGB White,keychron k8,ROG Pugio II/Logitech G935
ezt még bmw.s szemmel nézve is meg kell dicsérnem nem semmi pénz, energia minőség lett belelapátolva az autoba.de a lényeg a végén megérte neked az eredmény.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Örülök, h nem adtad el és kitartottál, remélem sokáig egybe lesz, és leszállsz végre a szopórollerről.
Life is too short to stay stock!
Király írás, király autó. Nekem egy "mezei" VTi-m volt, ismerem az érzést.
Nagyon jó írás lett. A kitartásod pedig példás, ez igazi honda love. Én a helyedben nem adnám el, a ráköltött pénzt töredékét kapnád vissza csak, valamint ha ez igazi rajongás úgy is vissza fogsz a civichez időről időre. Amúgy szerintem ez a legszebb civic kaszni, az újak már nem elég sportosak. De ha kupé lenne az lenne az igaz ász. kicsit semélyeskednék is, íme az én álom autóm: [link]
samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note
ahogy így olvasom ebből úgy másfél b kategóriás katasztrófafilm kijönne. tényleg nem bántásibúl, de aki ekkora szopást választ hobbiként az így járt. nekem ritkán van bajom, de tudom mennyire rossz érzés. 3 évig ezt érezni és nézni, ahogy random darabok esnek le róla szerintem az életed elpazarlása. akkor is, ha most épp van x intervallum, amikor épp nem esik szét. bocs, de józan fejjel nem hiszem el, hogy megérte. legfeljebb ha nincs viszonyítási alap, hogy mit lehetett volna az idő + pénz + fejlövés helyett.
persze kívánom, hogy hozzon vissza valamennyit ebből, meg hogy tudd hideg fejjel használni.
[ Szerkesztve ]
skyline bizony
Érdekes írás volt. El kéne elolvastatni az ifjú titánokkal, mielőtt hasonlóba fognak, gyanítom elmenne a kedvük tőle... A kitartásod azért szép, én biztos eladtam volna inkább olcsóbban. Nehéz, de tudni kell kiszállni a veszteséggel is.
Nem szerepelt a cikkben, de akkor most végül mennyi idő alatt gyorsul százra?
Le a kalappal a kitartásodért és az energiáért amit beleöltél... Nagyon is látványos az eredmény!
Bevallom, hogy elég gyorsan átfutottam a cikket, szóval lehet, hogy szerepel leírva - de olyan adatot megosztanál hogy mennyibe került az autó nagyságrendileg amikor megvetted és hogy mennyit költöttél rá, mire ezt az állapotot elérted?
Gratula a cikkhez, jó ilyet olvasni, még több hasonlót szeretnénk látni
Azt megkérdezhetem, hogy mennyire tud ez a teljesítmény érvényesülni első keréken? Igaz nekem nincs LSD váltóm, de ugyanilyen Proxes T1-R gummákkal 20 fok alatt nagyon kacsázik már az a (gyári) 200 lóerő is egykettőben
Sőt vannak spanok ennél jóval sufnibb projektel, de azokat sem tudja megfogni még egy r888 sem első keréken.
Ha tudnám mi lesz és most kezdhetném újra tiszta lappal az egészet, akkor én sem kezdenék bele az tuti.
Nem mindenki járt így, de tudok olyan esetekről is amikor sokkal hamarabb megadta magát a technika, olyankor mondták is, hogy mit "sírok" amikor nekem a hajtókar még ki se nézett a blokkon vagy hasonlók. Nagyon lutri tud néha lenni, hogy mi is sikerül és mi nem.
DeathAdder és sekli: Hivatalos eredményem még nincs, ha sikerül jól betapadni a rajthoz akkor saccra 5.5 másodperc kellhet, kettes végén meg van a 100km/h, tehát 1 jó váltás kell hozzá csak, inkább az indulással van a gond. Ha eljutok gyorsulási versenyre akkor lesz hivatalos adatom is.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
Köszönöm.
A 2005-ös vételi ára 1.5 millió Ft volt, ha csak a mostani motorral és külsővel lévő dolgokat veszem akkor nagyjából 3.5 millió Ft, amiben benne van minden, tehát a zsákutcák is.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
Igen, egy Skylinet elfogadnék én is, de az már tényleg nagyon álomautó, főleg egy GT-R, balosítva.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
Amikor tudtam ott voltam a szerelésekkor, meg lehet tanulni, főleg ha csak '1 típussal dolgozik" az ember, de a szakértelmen kívül nincs se csápos emelőm, se aknás garázsom.
Az tuti, hogy a féltengely csere már menne.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
Nem semmi mennyit szívtál vele Elmör de most már elég pöpecnek tűnik. Én még a kompresszoros időkben láttam személyesen a géped Fehérváron.
Més que un club!
A mostani állapotban még nem találkoztunk sajnos, de azért remélem valahol összefutunk még idén.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
Csak egy +1-et írnék mert ugyanazt mondanám mint amit felettem pár hsz-el lapa írt. Annyival még esetleg kiegészíteném ,hogy amennyibe összesen került eddig és még kerülni fog , már átülhettél volna egy olyanba (akár honda is) ami teljesen egyben van és újabb és bla bla.
{。^◕‿◕^。}
Ez így is van, ha összespórolom ugyanezt a pénzt és egyben költöm el akkor vehettem volna mást (3-4 évvel később), meg én sem így képzeltem el az elején.
Köszönöm mindenkinek a gratulációkat!
Azt is elfogadom, hogy nem tetszik mindenkinek, erre számítottam is, de azért örülök, hogy többségében azt olvastam, hogy az írás és a kocsi is jó lett. Bárcsak hamarabb és kevesebb pénzből meg idegességgel sikerült volna ezt elérni, én lennék a legboldogabb.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
Gratula! Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó lessz. Szerintem nagyon jó kis járgány.
Jó volt olvasni.
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
Grat a bloghoz! Nem vagyok egy nagy autó rajongó, de élvezettel olvastam végig
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
Grat a kocsihoz! Nekem is van egy àlmom,tervem bár én is szeretem a civiceket, de meg maradok a bayorok művénél, egy e30-as 325ix bömbölőnél. Sok sikert, és kitartàst, ha màr idàig eljutottàl ne add fel az alom autód. Ha meg el is adnàd, rengeteget buknàl. Ennek a kocsinak màr eszmei értéke van!
Ha neten nem érsz el, és gyorsan el szeretnél érni vodás:530-1211
Az publikus,hogy mi lett a dolog vége az első szerelővel?
Lehetne rá legyinteni,de szerintem ez komoly lehúzás,az ilyet nem lehet/szabad egy anyázással,és a kapcsolat megszakításával lerendezni.
Hodor. Hodor? Hodooor!
Nem tudtam volna vele semmit sem kezdeni. Se számla, se javítási papír, semmi. Nem vagyok híve a "csapjuk meg technikának sem, ha agyonütöm attól nem kapom vissza a pénzt, elhozni sem lett volna semmit, így végül csakis a történetem megbeszélése maradt a Hondás fórumon ami után csökkent rendesen a vevői köre. Azt a pénzt amit vissza adhatott volna (mivel nem millókról volt szó) sajnos elköltöttem volna ügyvédre, tárgyalásokra és még lehet akkor sem lett volna eredményes, illetve paráztam attól is, hogy közben a kocsira rászállnak a szervek a nyomozáskor, hiszen olyan átalakításokon esett át ott, ami nem "tiszta" és akkor még meg is büntetnek érte engem is. Ahogy hallottam utána tényleg kevesebben vittek hozzá Hondát, illetve történt ott olyan dolog is ami úgymond a "fagyi visszanyalása", de nincs róla pontos infóm. Szerintem én korrekt voltam, fizettem neki, ő meg bekamuzott pár dolgot ami alapjaiban megrendítené bárkiben a bizalmat. Főleg amikor látható valami laikus szemmel is, hogy nem az aminek állítja. Nagy butaság volt tőle, meg ami a legjobban zavart, hogy mások a történetem beírásakor, ott frissen 2010-ben megírták, hogy ilyet ők is tapasztaltak vele, de akkor nekem miért nem szóltak? Még volt aki ajánlotta is korábban, pedig tudott róla.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
Köszi hogy megírtad ezt nekünk! Elég ritkák az ilyen írások, pedig a téma mennyire tipikus.
Hogy miért álmodozik az ember egy ilyen tuning autóról, az sokféle társadalmi és pszichológiai elferdülésnek tudható be, nekem is vannak ilyen vágyaim, jelenleg csak a biciklikkel vagyok így, ugyan az csak picibe, és ugyan azokat a szopó ágakat meg lehet vele találni, pénzt meg végtelenül nyeli. De az egyik buktatót megkerüli ellentétben az autóval, azt hogy ezt én meg tudom szerelni, értek hozzá, de az autókhoz nem, márpedig hogy jó legyen az ilyen autó, ahhoz meg kell találni a világ legkorrektebb, legprecízebb autó szerelőjét, ha létezik ilyen. Szóval szerintem míg a legjobb baráti körben nincs egy ilyen ember, addig tényleg neki sem állnék.
Az írást a részletek és a személyes dolgok és a felépülő történelem miatt izgalmas volt olvasni, lekötött, de egyben rosszul is éreztem magam. Az első szerelő felháborító, gyakorlatilag felidegesítettek a róla olvasottak. Én kezelhetetlenül kiakadtam volna rá, teljes bizalmat adni egy olyan embernek akiről kiderül hogy átvág, arcátlanul lelkiismeret furdalás nélkül gányol, és még le is húz, az ilyen egy emberi hulladék a szememben.
Ez a régi VTI az egyik kedvenc autóm, de az írás eltántorít attól hogy valamikor a jövőbe belekezdjek egy ilyen vagy másféle autó tuningolásába, és ezzel nincs semmi baj, sőt ez így jó sajnos.
Ami nem tetszett: elvesztette az autó az eredeti formáját, az első sárhányó idom förtelmes, hátsó lámpa szintén, nem szeretem az ilyen csicsa need for speed karosszéria elemeket..
Ezekből max a karbon motorháztetőt raktam volna bele meg az első lámpákat.
Amúgy ebbe a kocsiba nem lehetne beletenni a 2 literes type-r motort? Azzal eleve nagyobb lenne a nyomaték, és ha megmaradna szívónak, akkor is lehetne vele használható teljesítmény elérni tartósan. Ugyanis ennek a vti nek és a hondának az egyik tipikus jellemzője a szívó motor volt, amit a turbóval sikerült kiirtani.
Ezt olvastátok? Karotta meg a hangyász
Sokat gondolkodtam, hogy írjak-e. Az autód nem az én stílusom, de a cikk tetszett. Jó dolog az a kitartás, amivel végigvitted ezt a történetet, a vele járó szívás meg igencsak jellemformáló. Én magam ugyan inkább a kanyargós részeket szeretem, ezt az egyenesen, gyorsan dolgot nem igazán "értem".
Ami miatt mégis a hozzászólás miatt döntöttem, az az hogy leírod, volt másnak is rossz tapasztalata a téged átverő szerelővel, de mégis csendben maradtak. Velem is fordult már elő ilyen, nyilvános fórumon mikor megírtam a velem történteket, akkor még védték is a csaló szerelőt, csak e-mailben jelzett vissza néhány ember, hogy velük is előfordult az, ami velem. Én ezt nem értem. Egyre inkább úgy gondolom, hogy ezt a sok szívást sajnos nagyon is megérdemeljük - nem te meg én, egyesével, hanem össztársadalmilag -, mert képtelenek vagyunk kiállni az érdekeinkért. Ennyire képmutatók lennénk, hogy még magunknak sem valljuk be, hogy "a szomszéd Józsi, a nagynéném ismerőse átvert"? Át is fog megint, addig amíg az orrára nem koppintanak.
Szóval gratula a kocsihoz is, de inkább ahhoz, hogy van véleményed és mered is vállalni.
A Hangyász megint egy szép project, főleg azt nézve, hogy ez tényleg szinte a semmiből épült fel, meg a motorcsere utáni dolgok, bele tudtam élni magamat az idegeskedésébe.
Az autóm külseje nekem most sokkal jobban tetszik, ezért lettek lecserélve az elemek, nem ár alapján kerestem alkatrészeket (tehát volt adott elemből olcsóbb meg drágább is) vagy a megszokott "menőség" alapján, hiszen akkor az enyémen is csak vti toldat lenne meg agyonmatricázott sárhányó és persze porigültetve lenne csakis megfelelő. Nem, én egyedivé, de egyben számomra tetszetőssé szerettem volna "varázsolni". Olyasmit sohasem tennék rá ami nem tetszik, ezért a motorháztetőt először majdnem vissza is küldtük, nekem túl magasnak hatott az a beömlőkúp, de aztán a teljes front elkészültekor megbékéltem vele. A hátsó lámpa tényleg furán néz ki beépítve, de önmagában megtetszett és valahogy egy transformers mellkasára hasonlít vele a hátulja most már.
Kinek a pap, kinek a papné, kinek a ministráns.
Bele lehetne tenni szívó motort, de egyik sem volt olyan erős amivel szívesen megtartottam volna az autót. Ültem 200 lovas Type-R-ben, nagyon megérezni azt a -87 lovat meg főleg a -115Nm-t, az max szerpentinen nagyobb élmény egy jó sofőrrel ahogy az Integra Type-R is, nekem meg a gyorsulás a szívemcsücske, oda ez jobb. VTEC váltás most is van, ha valamikor kerül bele komolyabb vezérműtengely akkor érezhető is lesz ismét, mert az igaz, hogy a turbo úgymond elfújja azt. A gyári motor a Type-R-nél is VTEC alatt sajnos eléggé csiga, utána beindul, de nekem is most már jobban tetszik, hogy 6 év után már nem csak 6000-nél lehet előzni vele, hanem lentről is megy, ugyanakkor ha tovább pörgetem akkor is jön további power, de nem kell már annyira azt kihasználni utcán. Nem tudom ezt így jól elmagyarázni, ezt érezni kell, aki utána megteheti már nem ül vissza szívóba. Az igazi az egy 2.0T lenne, ott tényleg lehetne hamarabb 400ló. Ma egyébként bebizonyosodott, hogy ez a motor sem elég erős (viccelek), egy Porsche Panamera Turbo csúnyán elment, most néztem csak meg ,hogy az egy 500 lovas szörny, attól nem szégyen kikapni.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
Bemutató Egy Honda Civic újjászületése