Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gicz

    addikt

    válasz Pete55555 #43 üzenetére

    Nyilván nincs értelme, azért mégiscsak egy rx 460 nál 50%-al drágább kártyától mit várunk.

    Amúgy érdekes teszt, de inkább arra jó, hogy a cikkíró gépedben mit tudnak a kártyák. Értem én, hogy valószínűleg nincs vagy csak kicsi a cpu bottleneck, de egy teszt nem erről szól :) Ha VGA teszt, akkor ahhoz szerintem kell valami olyan ahol tényleg nem beszélhetünk CPU bottlencekről.

    Radeont használok már X1650 óta, volt 4850 Crossfire, aztán 5850, most R9 280x, és egyikkel sem tapasztalatam a cikkben leírt "radeon betegségeket". Eddig egy darab GeForce kártyám volt, a GeForce 4 MX 440, 64MB 8X AGP. Most újítottam PC-t, egy 2009-es Core2Quad configot cseréltem, így most mivel az új radeonok még nincsnek kint, életem második Nvidia kártyáját veszem nemsokára :D

  • Loha

    veterán

    válasz Pete55555 #27 üzenetére

    Jó, hogy pont a Rise of the Tomb Raidert hoztad fel példának, mert pont az az egyik játék ami a legjobban reprezentálja amit mondtam.

    Texture Qualitynek hívják a játékban a textúra minőséget állító grafikai opciót, és ezek a VRAM mennyiségek szükségesek az adott beállításokhoz:

    Very High: 6GB

    High: 3GB (Xbox One, PS4 -el megegyező minőség)

    Medium: 2GB

    Low: 1,5GB (esetleg 1GB-os kártya is elég lehet)

    Viszont a 4GB rendszermemória szerintem nem elég a játéknak, az lesz nálad a gond.

    fagy53: A legtöbb játékban még a 2GB-nál kevesebb VRAM-al rendelkező kártyákhoz is van textúra opció, nagyon valószínűtlen, hogy pár éven belül a 2GB-os kártyákra szabott beállítás eltűnne, viszont a 750 Ti teljesítménye már lehet kevés.

Új hozzászólás Aktív témák