"Ez így egy baromság. Van néhány szakasz, jellemzően 3+ sávval ahol lehet akármennyivel menni, többi helyen 130 van"
Remélem ezt megalapozottan írod.Rendszeresen közlekedsz a német autópályákon.
Habár tartományonként eltér a sebességkorlátozás alkalmazása, nagyon sok korlátozás nélküli szakasz van.
A többi helyen van valamilyen korlátozás. nyolcvan és 130 közötti mértékű. Sok helyen 120-as korlátozás van.
"Amúgy az egész márka agresszivitásra épül, és a taplókat célozzák meg mint vásárlókat."
Ezen besírtam.
Elég ha megnézitek, hogy van beállítva a fényszórója az autónak. Egyenes úton kékes xenon-t nyom a szembejövő vezető szemébe, és csak a BMW.
Szerinted a BMW gyárban állítják magasra, majd a TÜV kiadja rá a sorozat gyártási engedélyt és a magyarországi forgalomba helyezéskor is eltekintenek a fényszóróra vonatkozó előírások betartásától.
Ezek után a jármű időszakos vizsgáztatásakor nem nézik a fényszóró magasságot?
"Mondjuk nagyon illik a magyar valóságba, mert ugye ez az a jármű amit 5 év + 1 napossan, kicsit megtörve de kikalapálva okosba meg lehet venni németből."
Meg a Daciákat. Annyira olcsóak, hogy nem érdemes javítani őket, ha egy kicsit megtörődik a kaszni.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!