Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz frescho #17 üzenetére

    "Miert bonyolitani a jelszo adatbazis adminisztraciojat, ha egy helyen is lehet tarolni, adminisztralni": ez egy jó gondolat, már csak azt kellene belátni, hogy az ldap nem felel meg ennek a kritériumnak. Ügyfél adatot muszáj tárolni, ha másért nem, azért, mert törvény kötelez rá. Tehát lesz egy sql adatbázisod. akkor minek mellé még egy "adatbáziskezelő", ha szerinted is egy helyen kell tárolni mindent?

    "Megmondanad, hogy mekkora meretu szolgaltatonak dolgozol?" nem, két ok miatt.
    - amit tudok, nem csak ott szedtem fel, ahol most dolgozom
    - ha el kell döntenem, hogy hülyének nézz vagy ennek elkerülése céljából felfedem a kilétem, akkor a nézz hülyének pontot választom.

    "Meg kellene erteni, hogy egy meret felett (es a digi mar elerte ezt reg) ezek a technologiak tobb idot es penzt sporolnak, mint amennyit az uzemeltetesuk elvisz.": ez a fajta érvelés lepereg rólam. miért kellene bármit is megérteni bemondásra? én azt tapasztaltam, hogy a túlbonyolítás mindig bajt hoz, aminek pazarlás is a vége (meg ügyfél elégedetlenség, stb). láttam szakértők által megtervezett kábeltv-s szolgáltatót is, akik minden modern technológiát beleraktak. sose működött rendesen. a háromnegyedét kidobtam és nem volt gond.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés