Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) DeSanto


DeSanto
őstag

Mit vártak?
Azt hiszik a legmelegebb időszakban majd mindenki otthon ül és nyomja a d3-at?
El vannak ezek varázsolva...
Aki akarta eddig "kipróbálta" majd télen többen előveszik újra.

(#2) #56573440


#56573440
törölt tag

pedig igazán volt idejük hogy kidolgozzák. én alapvetően azért nem vettem meg még, mert féltem hogy ezt is agyon dlc-zik, és az alap játék nem fogja hozni magában a szintet amit várnék, meg persze a bugok, a szerver terhelések, stb is alakul még egy év alatt. az ára nem hiszem hogy jelentősen lemegy majd, de addig hátha kialakul minden

(#3) Kareszovics


Kareszovics
addikt

"Ugyanakkor azt is hozzáfűzte, hogy a Diablo III nem World of Warcraft, nem tudják folyamatosan pumpálni bele pár hónaponként az új tartalmakat. Valami mást kell kitalálniuk, amivel igyekeznek megtartani a játékosokat, viszont az jelenleg még nincs ott, ezzel ő is tisztában van."

Véleményem szerint ezzel mindent meg is magyarázott teljesen korrektül. A másik pedig az, hogy lényegesen magasabb az ingerküszöb, mint a Diablo 2 esetében, több szár órát toltam úgy, hogy meg se fordult a fejemben, hogy unom. :D

[ Szerkesztve ]

http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

(#4) Huma


Huma
addikt

Legalább beismerik, hogy hibáztak. Ez is valami.
Mondjuk nem értem, hogy miért nem tudták jobban összerakni a játékot. Idejük az bőven volt rá.

(#3) Kareszovics:
Valóban. Nem rosszabb mint az elődje. Bárki is próbálja az ellenkezőjét elhitetni. De már magasabbak az igények mint egykor. Több tartalom kell bele, ez egyértelmű.

[ Szerkesztve ]

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#5) Angel1981


Angel1981
veterán

Sajnos ezt én is tapasztaltam! :(
Vártam a D3-at (azért persze nem voltak álmatlan éjszakáim), és kezdetekkor határozottan tetszett, nem értettem a Metacritic 4.0-ás átlagát.
Végigvittem normal-on és nightmare-en, de hellen valahogy egycsapásra elszállt a lelkesedésem.
Szerintem a probléma több dologból áll:
1. A Diablo ugyan eleve akció - RPG, ahol az akció dominál, de a harmadik részben szinte semmi RPG elem nincs; nem lehet a 2. rész mintájára statokat osztani, skilleket fejleszteni, aminek hiányában jóval előbb ellaposodik a játék
2. Én barbárral játszottam, és úgy tapasztaltam, hogy szinte alig van használható skill - szemben a 2. rész barbár skilljeivel. Harcmodorban sem éri meg próbálkozni, szinte minden barbár 2 db egykezes fegyverrel megy, mert a pajzsok és a kétkezes fegyverek vackok - a 2. részben mindhárom harcmodornak (kétkezes, 2 db egykezes, egykezes + pajzs) voltak előnyei / hátrányai.
3. Bár több tárgy hullik, mint a 2-ben, még több a használhatatlan közülük, gyakorlatilag tényleg csak az aranyat érdemes gyűjteni, amit az AH-ban levásárolhatsz.
4. A tárgyak kevésbé változatosak; harcos karakterrel DPS-t kell nézni, meg esetleg +STR-t, meg +VIT-et, azt csá - a D2-ben sok minden egyéb extrákat adtak a tárgyak.
5. Hellen már kiegyensúlyozatlan a játék; a sima szörnyeket halomra gyakod, a uniqe / championok lényekkel akár 5-10 percig is szívhatsz 2-3 elhalálozás kíséretében...

Sajnos közel 2 hónap tapasztalatai után csalódás a játék.
Bár 1 hónapig jól elvoltam vele, aztán egyszer csak azon kaptam magam, hogy nosztalgiáznék a második résszel - azóta azt játszom, és nagyon élvezem, jön a hell fokozat barbárral.
Ha tényleg nem eszközölnek változtatásokat, félek, a 3. résszel nem lesz kedvem nosztalgiázni... :(

[ Szerkesztve ]

(#6) Huma válasza Angel1981 (#5) üzenetére


Huma
addikt

Bár én is tartottam tőle az elején, de a jelenlegi skillrendszer szerintem jobb mint a D2-ben lévő.
Az meg hogy automatikusan osztja a pontot a gép, nem sokat számít. D2-ben is nagyjából hasonlóképp voltak elosztva a karakterek tulajdonságpontjai.

Én is barbárral vagyok és nagyon jól használható skilljei vannak. Két egykezes fegyverrel és fegyver+pajzs kombóval is nagyon jól lehet haladni. De kétkezes fegyverrel is életképes.
Az egyik legerősebb kaszt.

Az meg hogy az elitek szívatnak miért probléma? A játékosok akarták, hogy nehéz legyen a játék. De amúgy hellen kb 2 másodperc egy elit 60-as karakterrel. Szóval annyira azért nem erősek.

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#7) Lenry


Lenry
félisten

cöcöcö...
Skyrim. nettó 164 óra eddig, és még nem unom

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#8) mephi666 válasza Lenry (#7) üzenetére


mephi666
nagyúr

d3: dh - 200+ óra, barbi lvl60 inf a1 - kb. 30óra, monk lvl60 hell a4vége - kb 40óra, wiz - nightmare közepe - kb 30óra (ez volt az első karakter, lassan mentem vele és annyira nem is jött be)

nekem nem csalódás a játék és még nem is unom :) rég volt ilyen, hogy meló előtt reggel 1-ig játszogassak...

#10: azért jó gearben nem szabadna, hogy hellen problémát jelentsenek a rare pakkok... tegnap értem végig barbival a4-ben és többször is volt, hogy 2 rare pakkot összehúztam és úgy gyepáltam meg őket (akkor lehet csak maximum gond, ha televan molten+mortar+arcane+plagued+desecrator szutyokkal és telenyomják a környéket) ...aztán mondjuk infen már éreztem, hogy kevés a gearem, mert majd 0 resistekkel a trash lazán lement, első rare banda meg szétszedett... (ilyen az inferno, megszoktam már: öltözni kell)

[ Szerkesztve ]

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#9) Huma válasza Lenry (#7) üzenetére


Huma
addikt

164 óra nem túl sok egy játékban. Amúgy én kb 30 óra után untam meg a Skyrimot.

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#10) Angel1981 válasza Huma (#6) üzenetére


Angel1981
veterán

"Az meg hogy az elitek szívatnak miért probléma?"

Mint írtam, az arányokkal van gond.
A sima lények gyakása közben elalszol, majd egyszer csak; bumm! - meghaltál! bumm! - meghaltál! - kiegyensúlyozatlan.
Infernón elmenne a dolog. Egyébként talán azért zavaró ennyire, mert gyakran belegondoltam, hogy AH nélkül mire mentem volna nightmare végétől?
A válasz; SEMMIRE! - Pedig az AH abszolút opcionális...

Én kétkezes fegyvert használó barbárt meg nem láttam, és az AH-ban is a béka feneke alatt vannak a kétkezesek árai - biztos nem véletlenül.

[ Szerkesztve ]

(#11) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

Nem csak végjáték nincs, mert mire odaér az ember az Inferno fokozatra, addigra már háromszor végigjátszotta ugyanazt a sztorit, szóval már ahhoz is igazi mazochistának kell lenni, hogy még negyedszer is újrakezdje. Persze van random dungeongenerátor, de elég hamar unalmassá válik azzal is. A Diablo mondjuk mindig is egy grindjàték volt. Monoton harc, hogy a 10000. item végre használható legyen. Gyakorlatilag ötös találathoz való szerencse kell, hogy kiessen valami igazán jó item. Külön ügyelnek arra, hogy ha pl. barbár karaktert indítassz és esik valami nagyon ritka sárga item, azon intellect és dexterity legyen, ami a barbárnak teljesen használhatatlan. 95%-ban AH-ból kell megvásárolni a fejlődéshez szükséges feleszerelést. Gyakorlatilag te azért grindelsz, hogy kiessen valami jó amit eladhatsz és annak az àrából vehetsz valamit amiért más grindelt. AH nélkül ezer évig tartana, mire elérnéd az Inferno fokozatot. Ez persze nem is titkoltan azért van így, mert van RMAH, vagyis valódi pénzes aukciós ház, ahol szintén lehet kereskedni és minden tranzakció után a Blizzard elég komoly százalékot levesz. Gyakorlatilag készített a Blizzard egy saját kis second life rabszolgafarmot, ahol farmolgatnak az emberek, majd kereskednek, a cég pedig csak hallgatja a kassza csilingelését, mert minden eladás pénzt hoz nekik. Mondjuk kicsit elrontották, mert nagyon sokan vannak akik eladni szeretnének és nagyon kevesen, akik valódi eurot, dollárt, fontot szánnak a vásárlásra, legfőképp azért, mert maga a játék dögunalom és endgame content hiányában nincs is mire felszerelést gyűjteni, vásárolni.
Az nem endgame tartalom, hogy ugyanazt végigjátszhatod egyre nehezebb fokozaton.

Persze lehet, hogy az D3 RMAH csak egy amolyan főpróba volt a későbbi új játékai számára.
A cêg persze szerintem nem aggódik, mert az eleve drága játék ára, már a megvásárlásakor bőven visszahozta a fejlesztés árát.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#12) Kareszovics válasza Huma (#4) üzenetére


Kareszovics
addikt

Igazából a kérdés az, hogy a "több tartalmat" hajlandóak-e ingyen biztosítani a játékosok felé annak elkerülése végett, hogy ki nem haljon a "társadalom".

http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

(#13) Löncsi


Löncsi
őstag

Semmi baj, ott a pasziánsz.

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#14) Kareszovics válasza Tigerclaw (#11) üzenetére


Kareszovics
addikt

Igazából a Diablo 3-al, csak annyira vagyok kapcsolatban, hogy Feleségem tolja, de Ő is azt mondta, hogy "továbbjutni" csak olyan tudott itemmel tudott amit vásárolt, nem ami esett neki. :D

http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

(#15) Huma válasza Angel1981 (#10) üzenetére


Huma
addikt

Legalább felélénkül az ember mikor jön egy elit csapat. :D
Szerintem jól van ez így ahogy van. Ha a sima mobok is erősebbek lennének akkor elég lassan lehetne csak haladni. Ha meg az eliteket gyengítenék akkor nem jelentenének kihívást.

AH nélkül is jól lehet haladni. Ha mégsem megy egyedül akkor csapatban kell menni. Végülis a D3 co-op-ra lett kihegyezve. Csak ezt sokan nem veszik figyelembe.

(#12) Kareszovics:
Reménykedem benne hogy ingyen kapjuk majd az extra tartalmakat. (nem kiegészítőre gondolok)

(#11) Tigerclaw:
Nekem is eléggé hiányzik belőle a változatosság. Tudom hogy mindig is egy faék egyszerűségű játék volt, de lehetett volna nem lineárisra is csinálni. Máris nagyságrendekkel megnövelték volna a végigjátszási kedvet.
AH-val nekem nincs különösebb bajom. Ha ésszel csinálja az ember akkor vesz-elad és a végén pozitív mérleggel jön ki belőle.

[ Szerkesztve ]

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#16) Angel1981 válasza Tigerclaw (#11) üzenetére


Angel1981
veterán

Az általad írtakban nagyon sok igazság van, egyetértek, különösen a második felével! :(

#15 Huma:
AH nélkül is jól lehet haladni.
Hát, nekem nagyon nem sikerült, de biztos én vagyok kókler...

Ha mégsem megy egyedül akkor csapatban kell menni. Végülis a D3 co-op-ra lett kihegyezve. Csak ezt sokan nem veszik figyelembe.
Csapatostul mentünk, és úgy szívtunk tömegével - bár ismét biztos bennünk van a hiba...

Ja, igen! Az is komoly visszalépés, hogy coopban csak 4-en lehet nyomulni!

[ Szerkesztve ]

(#17) Televan74


Televan74
nagyúr

PvP? :DDD Na majd ott fog meglátszani kinek mennyi $_$ van a bankszámláján. Lehet majd szép summákat keresni a RMAH -n.

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#18) Sirandrish


Sirandrish
legenda

Amúgy nem teljesen értem ezt a felháborodást...
Összességében ez még mindig egy SIngle player játék COOP opcióval.
Mégis mennyi vagy milyen tartalom hiányzik a játékból?
Kapott AH-t..lehet bizniszeli, van COOP...mi kell még?
A Diablo még mindig nem egy MMO...

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#19) Ptech válasza Televan74 (#17) üzenetére


Ptech
őstag

Azt eddig is lehetett. A játék árát pillanatok alatt vissza lehet szedni pl.

(#20) cbr688 válasza #56573440 (#2) üzenetére


cbr688
senior tag

+1

(#21) Wolverine válasza #56573440 (#2) üzenetére


Wolverine
félisten

A Blizzard nem csinál DLC-ket. Ami új content, az ingyenes patchben jön.

#18: egyetértek. A D3 játékmenete gyakorlatilag nem változott a D2-höz képest, csak finomítottak rajta.

[ Szerkesztve ]

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#22) ProEvoFan


ProEvoFan
nagyúr

Gondolkozzatok már el.Miről szól egy hack 'n' slash?Mész, ütsz, fejlődsz, skillek, tárgyak keresése ill. farmolása, adás-vétel.Jönnek a kiegészítők és lesz több terület.Vagy ingyen patch formájában beletehetnének majd több dungeont.
Én 200 óra után sem unom.
A Diablo 2 sokkal uncsibb volt.Ha akartál egy új karakterrel egy másik skill kombinációt, akkor kezdhetted előröl ugyan azt, csak annyi h máshova pakoltad a skill pontokat...hüha.Most elég egyszer végigvinni és a skilleket lehet változtatni, nem kell unalomig indítani új karaktert ha másik skillre akarod kihegyezni ugyan azt a karaktert.Ha ez megvan, akkor mehet az infermo act3-4, ami szerintem igen nehéz még mindig.

Költői kérdés.Mit lehet egy hack 'n' slashben plusz tartalomnak nevezni?
Szerintem igen szűk a keret.Több pálya, új skillek, új karakter, új tárgyak.De a lényeg akkor is azon lesz amint fentebb írtam.Mész, ütsz, fejlődsz, skillek, tárgyak keresése ill. farmolása, adás-vétele.
Tehát aki nem szereti azt a stílust az keressen más játékot, mert ez csak erről szól, ami jelenleg is van.

[ Szerkesztve ]

(#24) Kareszovics válasza Huma (#15) üzenetére


Kareszovics
addikt

Én sem egy Lord of Destruction szintű Packot gondoltam ingyé', mert annál azért reálisabban gondolkodok. :D

Igaz, hogy hack 'n' slash a játék, de például további mellékküldetések kiadásával lehetne erősíteni az RPG vonalat, illetve (értelemszerűen) bővíteni a tartalmat.

http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

(#25) Huma válasza Angel1981 (#16) üzenetére


Huma
addikt

Milyen volt a csapatfelállás? 1 tank, 1 ranged?

Szerintem a 4 is bőven jó. Már így is eléggé beakasztja a gépem. No meg nem is látok semmit a sok effekttől. Néha gúvasztom a szemem, hogy most hol is vagyok és mi csinálok. Volt olyan hogy leütöttem az ellent és abbahagyta a harcot a karakterem, de nem vettem észre rögtön hanem ott álldogáltam a tömeg közepén.
Szóval engem sokkal jobban zavar ez a sok effekt.

Amúgy megnéztem egy régebbi D3-m videót és nem egy jó ötletet kivettek a játékból. Pl a Witch Doctor meg tudta fertőzni a kutyáit sáskákkal amivel automatikusan megfertőzték az ellenfelet. A siegebreaker kettétépte/harapta a játékosokat. Volt létra amin lehetett mászkálni. Meg ilyenek.

Számomra nem lett eléggé darkos a játék. De ennek ellenére nagyon jól néznek ki a helyszínek.

A pony level meg elég gyerekes bosszú a készítők részéről, de lelkük rajta.

(#24) Kareszovics :
Én a múltkor is találtam egy új mellékküldetést pedig már vagy 350 órát játszottam vele.
De amúgy valóban. Egy-egy patchban hozzácsaphatnának egy-két acsit meg mellékküldetést.

[ Szerkesztve ]

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#26) Tigerclaw válasza Kareszovics (#24) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Sajnos csak egy történeti szál van, az is eléggé sablonos, és a vége különösen rövidre lett zárva. Nincsnek mellékküldetések, csak 1-2 dungeonban, illetve pár event. A followerekkel sztorijai is csak szóban léteznek, nem kapcsolódik hozzájuk küldetés.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#27) kapeti07


kapeti07
senior tag

"Diablo III: Nincs elegendő tartalom a játékban"

Hát rakjanak bele :)

Viccet félretéve. Szerintem a 2. részben lévő skill-(tree)rendszer jobb volt, nemhiába a WOW-ban ennek a továbbfejlesztett változatát használták. Nem értem miért kellett lebutítani.

[ Szerkesztve ]

Xbox: kapeti

(#28) Löncsi válasza kapeti07 (#27) üzenetére


Löncsi
őstag

Mert egy fa túl bonyolult és összetett.

[ Szerkesztve ]

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#29) Huma válasza Löncsi (#28) üzenetére


Huma
addikt

Teljesen más volt az indok. A jelenlegi skillrendszer semmivel sem butább mint a D2-é. És azzal ellentétben nem kell újrakezdened a karit ha valamit elcseszel pontosztáskor.

A Skyrim skill rendszerét butították pl az elődhöz képest. A D3-ét nem.

(#30) xxxbmx:
Egyetértek. Én is így érzek.

[ Szerkesztve ]

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#30) xxxbmx


xxxbmx
tag

én a diablo 2-t imádtam!!nagyon vártam évek ota a d3-t!és mikor kezembe vettem nem csalódtam!de most h játszok vele már egy ideje azt mondom h ennél többet is kihozhattak volna,azért jo pár évük volt rá!!

ha az üzletemet akarod rontani keress másik embert(vagyis ne offold a hirdetéseket):D

(#31) Sirandrish válasza kapeti07 (#27) üzenetére


Sirandrish
legenda

A D2 Skilltree-je ordított egy resetért..
Az úgy abban a formában semmiképp sem maradhatott

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#32) Löncsi válasza Huma (#29) üzenetére


Löncsi
őstag

A Skyrim skill rendszerét butították pl az elődhöz képest.

Pont, hogy javítottak rajta, mivel az ES játékokban ilyen sosem volt.

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#33) Huma válasza Löncsi (#32) üzenetére


Huma
addikt

Már ne haragudj de a Skyrim kb minden szinten visszalépés az elődeihez képest. Végletekig le van butítva.
Nem voltak skillek? Érdekes megállapítás. Egyáltalán játszottál már valamelyikkel?

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#34) Kareszovics válasza Löncsi (#32) üzenetére


Kareszovics
addikt

Véleményem szerint is jobb lett. Oblivionban például "imádtam", hogy olyan skillt kellett raknom passzívba, amit aktívan használtam, mert amúgy a millió szintemelkedés miatt "gyengülsz". :DDD

http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

(#35) Löncsi válasza Huma (#33) üzenetére


Löncsi
őstag

Öregem, nem tudom hány órát öltem Skyrim-ba + moddolva van. Morrowind óta játszom a sorozatot.

Oblivionban pl. nem volt skillrendszer. 25-ös breakpointok voltak, ahol automatikusan kaptál egy képességet és kész. De biztos nekem nem tűnt fel valami. :DDD

[ Szerkesztve ]

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#36) Huma válasza Kareszovics (#34) üzenetére


Huma
addikt

Nekem az a véleményem az TES szériáról, hogy nem túl jók. Az első két résszel nem játszottam, szóval arról nem nyilatkozok. A harmadik rész még úgy ahogy elmegy, de az utolsó kettő rész már elég gyér.
Két dologban kiemelkedőek csupán. Az egyik a hatalmas, szabadon bejárható tér. A másik pedig a rengeteg küldetés.

Ellenben egy Witcher 1-2 vagy egy Dragon Age 1 keresztbe lenyeli bármelyik TES részt.

(#35) Löncsi:
Attól még skillrendszer, hogy nem te adod rá a pontot.
Amúgy én a Skyrimtől agyhúgykövet kaptam amikor az idióta konzolra optimalizált kezelésével kellett bajlódnom. Számomra már itt leírták az egész játékot. Arra nem voltak képesek, hogy PC-re rendesen megcsinálják az irányítást.

[ Szerkesztve ]

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#37) mikromanus válasza Angel1981 (#5) üzenetére


mikromanus
veterán

Lehet nem fogsz szeretni a véleményemért, de amiket írsz azok tipikus casual játékos "problémák". Az infernoig kb wc papírban magatalálósan is gond nélkül el lehet jutni. Esetleg pár garasért vehetsz időnként jobb dps-es fegyvereket AH-ban. Ez nem lehet gond, mert az elején szinte arannyal akarnak agyonvágni az ellenfeleid (legalábbis jó sok kupac potyog, egész jó mennyiség is + AH-ban a "kis" fegyverek párezer aranyért simán megszerezhetőek). Egy jól sebző fegyverrel pedig igazi terminátor stílusban lehet nyomulni.
Az igazi kihívás infernon kezdődik. Mondjuk erősen nerfelték, de így több ember bepróbálkozik tán vele. Akkor apró hozzáfűzések:
1. a stat és skill psztás szép meg jó, de D2-ben sokáig nem vot lehetőséged semmit se módosítani. Ha elcsesztél valamit, akkor húzjhattál új karaktert. Az újraskillezést épp ezért tokennel és quest jutalomként később betették. Meg aztán pár pont rakosgatása irtó nagy "szerepjáték". Főként mikor minden build így indult: "str-dex: minimum a cuccra, vagy dex több a jó blokkhoz, mana: semmi, ha ide teszel elcseszted a karaktert, vita: minden többi".
A változatosság a skill elosztásban, rúnahasználatban és a megfelelő felszerelés összeállításban van most. Erről lejjebb kicsit bővebben írok.
2. csacsiság. láttam barbárt kétkezes fegyveres builddel (DPS barbár amolyan majdnem glasscannon, de mindent leüt). A két fegyveres megoldás eleve elvetélt ötlet szerintem. Lehet van egy jó build belőle, de nem fekszik a harcstílus. Fene se fog szaladgálni meg pörgettyűzni nulla védelemmel (az a gáz, hogy simán lehet vele haladni és nem is nagyon halnak vele).
Az egy fegyver és pajzs taktika sokkal stabilabb: ritkábban halsz, jobbak az ellenállásaid, több skill kombót használhatsz, több időd van reagálni.
Skillben kb 4-5 használható minimum van. Mármint egyszerre. Amúgy is csak 6 érhető el egy időben :D. Mondjuk a "fő" skillben nekem csak a frenzy jön be, de a többi skill elég jól variálható és életképes. Gondolom nem inferno alapján ítéltél. Csak úgy írom, hogy előtte nem sok minden kell. DH-val kb alap támadással mentem végig. Néha kellett csak használni az "1" és "2" gombos skilleket. Alap +2 időszakos skillel lenyomtam hell diablot is kb magatalálós cuccokban (fegyvert szereztem azért Ah-ból, mert a DPS az hasznos)

3-4. ha nem ismered fel a jó cuccokat, akkor bizony neked tényleg "kevés jó" esik :D Nem csak egy hasznos + stat tulajdonság van. Fegyver példáján ami jó: DPS, statok, Attack speed, Critical dam, socket, Life on hit.

Picit azért tágabbak a lehetőségek.

5. rossz a skillezésed ha már hellen is szívsz velük. Ja, meg a cuccaid is használhatatlanok gondolom. Vagy csak fél kézzel sörözés közben nyomulsz? :D Nem kellene, hogy gondod legyen belóőle. Ennyi idő után meg pláne.

Amúgy meg ha 2 hónap után csalódtál akkor a játék szerintem sokkal jobb a piacon levő játékok 95%-nál. Ha 1-2 óra után már unod, akkro érteném a "csalódást". Eljutottál már infernóra? Ennyi beleölt idővel elvileg ez már nem elképzelhetetlen. Persze ha kétnaponta jutott egy-egy óra a játékra akkor lehet...

Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

(#38) Kareszovics válasza Huma (#36) üzenetére


Kareszovics
addikt

Félre ne érts, nem akarok sokat OFF-olni, sem nem kötekedni.... ( :D ), de szerintem zárjuk le annyiban a vitát, hogy Witcher-Dragon Age-TES széria nem egy kategória szerintem.

Nem minőség, hanem játékmenet szempontjából nem egy kategória, mindegyik nagyszerű játék

[ Módosította: koxx ]

http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

(#39) Löncsi válasza Kareszovics (#38) üzenetére


Löncsi
őstag

+1.

Withcer/DA sorozat az egy linear RPG.

Huma

Ez egyéni dolog, vannak modok amivel le lehet cserélni az UI-t. Oblivion amúgy nekem is jobban tetszett.

[ Szerkesztve ]

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#40) mephi666 válasza mikromanus (#37) üzenetére


mephi666
nagyúr

nekem a dh/monk/barbi még hellen is simán ment "félkezes-sörözős-cigizős" stílusban úgy ahogy írtad: dropból+ah-ból fillérekért felcuccolva... :DDD trashmobokat 1hitelve lehet szántani, elitekbe kellett több, de azok sem jelentettek akkora kihívást, mint inferno-n... annak a fokozatnak meg ez a lényege és nem is aggasztom magam, hogy dh-val szólóban még necces a vége: jobb gear kell (amire nem vagyok hajlandó eurót/többtízmilla goldot költeni...)

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#41) Huma válasza Kareszovics (#38) üzenetére


Huma
addikt

Igazad van, nem egy kategória... ;]

De ha össze kéne hasonlítanom egy olyan játékkal ami tényleg egy kategória a TES-el akkor ott van a Fallout 3 és a New Vegas. Szerintem mindenben jobb az utóbbi két játék.
A Fallout 3-at mai napig az egyik legjobb játéknak tartom. A New Vegasban pedig rátettek még egy lapáttal az RPG elemekre. (Enni és inni kell. A lőszereknek is van súlya. Lehet főzni. Különféle töltényeket lehet barkácsolni amiknek különféle spec tulajdonságaik vannak.)
Rengeteg változatos skill és perk van benne.

(#39) Löncsi:
Lineáris? Szerintem te még nem játszottál lineáris RPG-vel ha ezt állítod róluk.
DA-ban pl a TES szériához hasonlóan nagyjából oda mész ahová akarsz. Rengeteg olyan döntést kell benne meghoznod ami befolyással bír a történetre. A legkevésbé sem lineáris.
A Witcherben már nem lehet annyira szabadon utazgatni, de bizonyos határok közt ott is oda mész ahová akarsz. És a DA-hoz hasonlóan szintén rengeteg döntést kell meghoznod ami befolyással bír a történetre.

[ Szerkesztve ]

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#42) mikromanus válasza mephi666 (#40) üzenetére


mikromanus
veterán

Ja. Az első karim barbár volt: Azzal néha azért szívtam, aztán vettem egy szintemnek megfelelő fegyvert és nem volt gond. Hell végén egy jó LoH-es fegyót mancsba, aztán uccuneki. Azt hiszem 10k DPS és 10K life volt és senki nem tudott lecsapni. Diablot úgy csaptam vele le, hogy ki se mozdultam a tűzből és támadásaiból. Muhhaha. Emlékben megtartottam a fegyvert. Inferno Act 1-en többnyire használható volt, de azért el kellett kezdeni átcuccolni és átskillezni magamat ott már.

Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

(#43) mephi666 válasza mikromanus (#42) üzenetére


mephi666
nagyúr

még dh-val találtam 1hete egy 900dam körüli 1h swordot 140+str, 100+dex, 120+ vit-tel és azt raktam a4-ben a kezébe :DDD azért ezzel is emberkedett rendesen... dia nekem sem jelentett kihívást... (inferno eleje viszont pofáncsapott, de számítottam rá... első molten/desecrator/arcane banda keresztbevágta a pályafutását a minimális resistek miatt... ide már nem elég az a cucc: kell a resist is dögivel)

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#44) Löncsi válasza Huma (#41) üzenetére


Löncsi
őstag

Én bejártható területre értettem. Akárhonnan nézem kötött pályán mozogsz javarészt, nem tudsz előző helyszínre visszamenni. Story más tészta, ES sorozatban az fix.

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#45) megint én válasza DeSanto (#1) üzenetére


megint én
őstag

Veszik a f@szt elő... Én a CS-t vettem megint elő, mert a napi warozás és a vele járó adrenalin semmivel nem ér föl.

(#46) frame>24 válasza mikromanus (#37) üzenetére


frame>24
addikt

"A két fegyveres megoldás eleve elvetélt ötlet szerintem."

Kripp tegnap pl. 2 db egykezessel nyomult a farmolós build tesztelés alatt.
Nem halott ötlet, ha arra gondolsz, hogy bizonyos bónuszokat csak fegyver tud adni.

▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

(#47) mikromanus válasza frame>24 (#46) üzenetére


mikromanus
veterán

"A két fegyveres megoldás eleve elvetélt ötlet szerintem. Lehet van egy jó build belőle, de nem fekszik a harcstílus. Fene se fog szaladgálni meg pörgettyűzni nulla védelemmel (az a gáz, hogy simán lehet vele haladni és nem is nagyon halnak vele)."
Épp a Kripp féle taktikát említettem, mint "egy jó build" két egykezes fegyverre. Az az egy használható amit tudok, de nem vagyok hajlandó búgócsiga-forgószél eregetős-szaladós stílusban nyomulni. Szeretem látni ahogy az ellenfél széttrancsírozódik a kezeim alatt :DDD

Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

(#48) Sirandrish válasza megint én (#45) üzenetére


Sirandrish
legenda

Aha...szóval mert neked a CS az ász már mindenkinek az?
Csak azért érdeklődöm mert én személy szerint inkább játszanék életem végéig aknakeresőt mint hogy CS-zek.

Szerintem más a későbbiekben még bőven előveheti...és biztos elő is fogja. :K

szerk: amúgy rosszul is írtad...vagyis gondolom épp a CS-t dicsérted de a hsz-ed mást mond :K

[ Szerkesztve ]

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#49) mikromanus válasza Sirandrish (#48) üzenetére


mikromanus
veterán

Adrenalinpörgetős - harcolós játéknak nekem a Starcraft 2 a nyerő. Megjelenése előtt meg a Starcraft: Brood War :DDD

Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

(#50) Sirandrish válasza mikromanus (#49) üzenetére


Sirandrish
legenda

Nálam ilyen a COD4..bár már csak nagyon ritkán veszem elő..

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.