Hirdetés
Legfrissebb anyagok
LOGOUT témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: 3I/Atlas: Üstökös vagy idegen civilizáció űrhajója?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- GoodSpeed: Ebes, a megtervezett falu!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
Azzal én is tisztában vagyok, hogy két buffer mindig van. Kikapcsolt v-sync mellett annyi fps-ed lehet amennyit a gpu kibír számolni. az már más kérdés hogy a 60 Hz-es monitor csak 60 képkockát képes megjeleníteni. Ennek következménye az, hogy 180 kiszámolt képkocka mellett 180 darab 1/3-ad képkocka kerül megjelenítésre, ami máris 2 törést jelent a képen. A bekapcsolt v-sync első lépésben pedig rögtön rátesz a játékra egy 60 fps-es limitet és második lépésben szinkronizálja ezt a 60 képkockát. Tehát a GPU max. csak 60 fps-t számol ki, tehát tripla buffer mellet is pihen a hardver.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító hír
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Üzleti előfizetők hirdetései
- Apple iPhone 13 128GB / 12 hónap jótállással!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3756, 100% Akkumulátor
- MSI Katana GF76 - 17.3"FHD 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - Win11 - RTX 3050 Ti - MAGYAR
- iking - Apple iPhone 14 Pro Graphite ProMotion 120 Hz, 48 MP kamera, Dynamic Island 128 GB
- Acer Nitro 16 - 16" WQXGA 165Hz - Ryzen 7 8845HS - 16GB - 1TB - Win11 - RTX 4070 - Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

